Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.18 , 06:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Принципи побудови зручних для пасажирів графіків

Pages: [1] 2 3 4
Print
Author Topic: Принципи побудови зручних для пасажирів графіків  (Read 2151 times)
jbond989
Active user

Posts: 898


View Profile
« on: 16.01.18 , 12:01 »
Share

Мета - випрацювати загальні правила, якими б керувались причетні при розробці графіків поїздів.
Хотілось би почути ваші пропозиції щодо оптимального часу відправлення та прибуття різних категорій поїздів, часу проходження пасажирогенеруючих станцій (міст-мільйонників) транзитними поїздами, мінімального часу в дорозі для нічних поїздів, а також інші критерії, яким повинні відповідати графіки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #1 on: 16.01.18 , 13:01 »
Share

Досить цікава тема для формалізації задачі. Однак, не впевнений, що це можна підвести під "загальні правила", позаяк в кожному регіоні "вилазять" якісь "місцеві тонкощі"... але зробити таку спробу однозначно потрібно, а потім зробити перелік винятків/особливостей для тих місцевостей, де це потрібно.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2270


View Profile
« Reply #2 on: 16.01.18 , 13:01 »
Share

Это уже обсуждалось везде, где только можно.
Мое мнение: ночной поезд - не менее 8 часов.
Выезд из крупных городов - не ранее 7:00 (из Запорожья можно и около 6:20 отправляться, там маршрутки около 5 утра начинают ездить), прибытие - не позднее 22:30.
Время прохождения транзитных поездов через крупные города второстепенно, на то они и транзитные.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11356


View Profile
« Reply #3 on: 16.01.18 , 13:01 »
Share

Однак, не впевнений, що це можна підвести під "загальні правила"
+

а потім зробити перелік винятків/особливостей для тих місцевостей, де це потрібно.
И будет перечень исключений в 100 раз больше самих правил.

Таких правил не может быть, потому что у нас территория сети дорог не "круглая", время отправления/время в пути для разных маршрутов не может быть стандартизировано, и не все участки двухпутные, и т.д. и т.п.

Единственное что можно стандартизировать (но это уже в каком-то виде есть) - скоростные параметры категорий поездов, в принципе это то, что подавалось в МИУ в 2015-м: новые стандарты категорий поездов, в т.ч. убрать из названий "Ночной".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #4 on: 16.01.18 , 14:01 »
Share

а потім зробити перелік винятків/особливостей для тих місцевостей, де це потрібно.
И будет перечень исключений в 100 раз больше самих правил. ...
Може варто створити таблицю "вимог" для сполучення облцентрів та міст 50тис+ з Києвом приблизно в такими колонками:
Quote
Пункт // прибуття з Києва ранкове // прибуття з Києва обіднє // прибуття з Києва вечірнє // відправлення на Київ ранкове // ... обіднє // ... вечірнє
і заповнити діапазонами часу тільки те, в чому є сенс... зірочками можна позначити поїзди "п'ятниця з Києва" і "неділя до Києва".
Але тут є важлива обставина - пасажири часто орієнтуються не на час відправлення/прибуття з периферії, а на час прибуття/відправлення з/до Києва (чи іншого мегаполіса).
В результаті необхідно будувати 3D-матриці/таблиці, бо мова йтиме не тільки про сполучення з Києвом, а й принаймні із сусідніми мегаполісами.
Нехай причетні зареєструються на форумі і в окремій темі запитують, до прикладу, "Яким Ви бачите графік Ужгород - Лисичанськ?"... і це буде нормально - жива вузькоспеціалізована "нефейсбучно-показова" дискусія.... за умови, що їхня релігія не забороняє користуватись цим форумом.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 898


View Profile
« Reply #5 on: 16.01.18 , 14:01 »
Share

Нехай причетні зареєструються на форумі і в окремій темі запитують, до прикладу, "Яким Ви бачите графік Ужгород - Лисичанськ?"... і це буде нормально - жива вузькоспеціалізована "нефейсбучно-показова" дискусія.... за умови, що їхня релігія не забороняє користуватись цим форумом.
В найближчій перспективі на це сподіватись не доводиться. Але є можливість донести до них побажання пасажирів.
Робити ітерації по узгодженню графіка кожного конкретного поїзда теж зараз можливості немає. Тому потрібно розробити певні критерії, яким би мав відповідати графік того чи іншого поїзда в залежності від категорії та сполучення.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11356


View Profile
« Reply #6 on: 16.01.18 , 16:01 »
Share

Може варто створити таблицю "вимог" для сполучення облцентрів та міст 50тис+ з Києвом приблизно в такими колонками:
Quote
Пункт // прибуття з Києва ранкове // прибуття з Києва обіднє // прибуття з Києва вечірнє // відправлення на Київ ранкове // ... обіднє // ... вечірнє
і заповнити діапазонами часу тільки те, в чому є сенс... зірочками можна позначити поїзди "п'ятниця з Києва" і "неділя до Києва".
Это бред. Невозможно уместить все поезда в комфортное время для всех населенных пунктов с населением более 50 тыс. (да, даже не важно какое население). Плюс ориентация не только по Киеву, поэтому таких ориентиров будет не один а (грубо) одиннадцать.

Валера, при всём уважении, терминов "зручний графік", "загальні правила" в этом вопросе не может быть. Предлагаю закрыть тему, либо создать новую с более четкими целями/вопросами.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #7 on: 16.01.18 , 17:01 »
Share

... Тому потрібно розробити певні критерії, яким би мав відповідати графік того чи іншого поїзда в залежності від категорії та сполучення.
Це як "узагальнені критерії ідеальної жінки", яких в реалі немає, бо у кожного свої критерії.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6510


View Profile
« Reply #8 on: 16.01.18 , 18:01 »
Share

Мое мнение: ночной поезд - не менее 8 часов.
Маловато будет, хотя-бы 9 часов.

Выезд из крупных городов - не ранее 7:00 (из Запорожья можно и около 6:20 отправляться, там маршрутки около 5 утра начинают ездить), прибытие - не позднее 22:30.
Однозначно и бесспорно. Насчет Запорожья спорить не буду, но отправление по Днепру в 6.32 - это рано.

Время прохождения транзитных поездов через крупные города второстепенно, на то они и транзитные.
А вот тут не согласен. Все зависит от концепции и назначения поезда. Если поезд Киев - Ужгород или Киев - Ивано-Франковск проходит Львов среди ночи - то это нормально и правильно, а вот если это происходит по Днепру с поездом Новоалексеевка - Ковель - то это абсурд. То есть тут стоит учитывать не столько прибытие в конечный пункт, как прохождение станций с максимальной высадкой/посадкой. 
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11356


View Profile
« Reply #9 on: 16.01.18 , 18:01 »
Share

Мое мнение: ночной поезд - не менее 8 часов.
Маловато будет, хотя-бы 9 часов.
Почему 8 или 9? Я хочу 10, поясню, 8 часов нормальный сон, час заснуть, час проснутся и позавтракать.

Однозначно и бесспорно. Насчет Запорожья спорить не буду, но отправление по Днепру в 6.32 - это рано.
А прибытие в Киев после 12 это поздно.

то это абсурд. То есть тут стоит учитывать не столько прибытие в конечный пункт, как прохождение станций с максимальной высадкой/посадкой. 
Пожалуй про 100 раз, выше, ошибся. Исключений будет в 1000 раз больше, т.к. надо учитывать комбинаторность всех станций отправления со станциями с максимальной посадкой высадкой, и т.д. и т.п. :)
« Last Edit: 16.01.18 , 18:01 by logist » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 21 queries.