Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Принципи побудови зручних для пасажирів графіків

Pages: 1 [2] 3 4 5
Print
Author Topic: Принципи побудови зручних для пасажирів графіків  (Read 4034 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #10 on: 16.01.18 , 19:01 »
Share

А прибытие в Киев после 12 это поздно.

Если это не единственный поезд - то прибытие к 13.00 вполне нормально. Как раз к окончанию обеденного перерыва в организациях. Вот прибытие 738 в 16.33 уж действительно ни к селу ни к городу.
Хотя опять таки. Если это какой-никакой бизнес поезд из того же Днепра, то прибытие в 12.50 - очень неплохо, а вот для возвращения домой (на учебу) действительно ни к селу, ни к городу. Тут действительно или прибытие вечером, или утром.

Хотя я тут в принципе согласен с тем, что какое-то рамки все-таки должны быть и Валера их очертил. И это логично.

Например, отправлять в 4 ночи сидячку - это действительно бред, каким бы козырным время прибытия в пункт назначения у нее не было бы. Точно также как и ночной поезд с временем хода 5-6 часов в пути, пусть даже со спальными вагонами.

Другой вопрос в том, что пока не решен вопрос с дефицитом подвижного состава - это все вилами по воде, ибо зачастую ситуация такова, или криво, потому что в общем обороте с чем-то, иначе вообще никак.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #11 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Если это не единственный поезд - то прибытие к 13.00 вполне нормально
Если это не единственный поезд, то отправление в 6:30 это вполне нормально ;)

Например, отправлять в 4 ночи сидячку - это действительно бред, каким бы козырным время прибытия в пункт назначения у нее не было бы. Точно также как и ночной поезд с временем хода 5-6 часов в пути, пусть даже со спальными вагонами.

Другой вопрос в том, что пока не решен вопрос с дефицитом подвижного состава - это все вилами по воде, ибо зачастую ситуация такова, или криво, потому что в общем обороте с чем-то, иначе вообще никак.
+
Logged
Сергій_П
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #12 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Однозначно и бесспорно. Насчет Запорожья спорить не буду, но отправление по Днепру в 6.32 - это рано.
А прибытие в Киев после 12 это поздно.

А може прикинути (порахувати), яким має бути розумний інтервал денних потягів на магістральних лініях за припущенням роботи за схемою: перший Хюндай, потім регіонал з зупинками у великих міст приблизно кожні 20-30-50 км, потім електричка (або після Хюндая - електрон, а в половині інтервалу Хюндая - регіонал)?
Скажімо - Хюндай кожні 3 години на лінії Київ - Дніпро, частіше вранці та ввечері. Так, з Дніпра о 6:32, кому не подобається  - сідають на запорізький Хюндай о ~8:00 (Utopist каже, що 6:20 для Запоріжжя - нормально). Якщо високий попит - здвоєний Хюндай. Далі - о 11, 14 тощо. Між ними - прискорений регіонал до Олександрії/Кременчука/Т. Шевченка. Після проходу Хюндаєм скажімо Знам'янки або Т. Шевченка - новий регіонал Шевченко/Кропивницький - Козятин/Житомир/Вінниця (на вибір що пасує).
Останні експреси з Києва тільки до проміжних Олександрії / Кременчука (?) / Кропивницького (?), де вони чекають до 6:30 - 7 на рейс до Києва в тактному інтервалі.
Вночі мають ходити вантажні потяги а трансукраїнські або майжетрансукраїнські НЕ типу Запоріжжя/Дніпро/Харків/Суми - Львів/Мукачеве/ІФ/Ужгород. В остатні міста типу Лисичанська, Мелітополя або Костянтинівки має ходити регіонал з Харкова, Полтави та Запоріжжя з прив'язкою до НЕ або Хюндая.
Розумію, що це ґіпотетичні схеми, тому що "немає вагонів; Хюндаїв, яким до Дарниці конче потрібно; неможна вимити потяг та заправити його водою та туалетним милом в Олександрії" тощо, але ми ж робимо "Принципи побудови зручних для пасажирів графіків", чи не так?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #13 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Сергію, те що Ви описали - це повний анреал у теперішніх умовах, бо це вимагатиме велику кількість зовсім іншого рухомого складу, ніж ми маємо зараз. Причому по усіх параметрах (а не тільки швидкісного).
Коли це буде більш-менш актуальним на мою думку - десь ближче до 2032 року, бо саме тоді закінчиться термін експлуатації багатьох вагонів (тому що саме тоді вичерпається термін експлуатації більшості вагонів, тому більшість парку УЗ - вагони, які були випущені до 1991 року.   
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12037


View Profile
« Reply #14 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Позволю себе высказать такое соображение.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #15 on: 16.01.18 , 21:01 »
Share

Сергію, те що Ви описали - це повний анреал у теперішніх умовах, бо це вимагатиме велику кількість зовсім іншого рухомого складу, ніж ми маємо зараз. Причому по усіх параметрах (а не тільки швидкісного).
Коли це буде більш-менш актуальним на мою думку - десь ближче до 2032 року, бо саме тоді закінчиться термін експлуатації багатьох вагонів (тому що саме тоді вичерпається термін експлуатації більшості вагонів, тому більшість парку УЗ - вагони, які були випущені до 1991 року.    

Я розумію, що це "анріл", це було моє останнє речення.
УЗ буде купляти рухомий состав (якщо не буде красти забагато). Треба купляти потрібний.
Ось наприклад, УЗ можливо дістане старі дизель-поїзди Дойчебану на 120 км/год. Що з ним зробить? Думаю, розділить до тих ТЧ, які обслуговували Д, Д1 та інші, дістануться вони на маршрут Жашків - Калинівка, УЗ відрапортує, що піклується про пасажирів.
Я не кажу, що в Жашкові мешкають літаючі монстри або вата, яка не потребує дизелі. Ані нагодою.
Я лише кажу, що кращу роботу вони зроблять, наприклад, на ділянці Харків - Лисичанськ, де одна зміна струму (крім ВЛ-82) і одна зміна на "пердячий пар". Так віддайте максимально необхідну кількість на регіонали з інтервалом в 3 (?) години, скоординуйте їх з ІС+ і НЕ, та скасуйте всі пасажирські і швидкі на ділянці Лисичанськ - Куп'янськ-Вузловий.
Так і на інших ділянках: Ворожба - Харків, Чернівці - Тернопіль / Хмельницький, Бердянськ - Запоріжжя (де там та Песа поділася??), Херсон - Миколаїв - Долинська та інші. (Що, так важко зробити стиковку прискоренного дизеля з Хюндаєм в Долинській?) Так ні, ми роздамо всім "сестрам по сергам" замість насичення декілька ділянок, і все буде як би написав В. Гарвона "к хуям".
« Last Edit: 16.01.18 , 21:01 by Сергій_П » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12037


View Profile
« Reply #16 on: 16.01.18 , 23:01 »
Share

Если рассмотреть построение расписания как оптимизационную задачу, то «принципы побудовы» - не что иное, как условия, ограничивающие область допустимых решений. Для отыскания оптимальных параметров, необходимо формулирование критерия эффективности, а этого нет, поэтому формулирование «принципов побудовы» – дело бесполезное.
А вообще, в ситуации с УЗ по большей части выглядит как перешивание тришкиного кафтана, если вы понимаете, о чем я. Нельзя, имея маленькую лодку, одновременно перевезти волка, козу и цветную капусту без ущерба для сохранности перевозимого.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 720


View Profile
« Reply #17 on: 17.01.18 , 00:01 »
Share

Это уже обсуждалось везде, где только можно.
Мое мнение: ночной поезд - не менее 8 часов.
Выезд из крупных городов - не ранее 7:00 (из Запорожья можно и около 6:20 отправляться, там маршрутки около 5 утра начинают ездить), прибытие - не позднее 22:30.
Время прохождения транзитных поездов через крупные города второстепенно, на то они и транзитные.
Первую порцию сидячек лучше отправлять в 6..7 утра, тогда не будет разорванного дня.
Время прибытия - не совсем корректный параметр, я бы смотрел на время последнего отправления сидячки в 19...20 часов, ограничение приезда в 22:30 может сделать выезд слишком ранним.
Ночной поезд 8...9 часов максимум, и он должен быть ночным без приездов в 9...12дня)
Местами нужно пересматривать нужны ли впринцепе ночные поезда на части маршрутов.
Например запускать ночник Харьков- Запорожье или Харьков - Днепр, не будет пользоваться особой популярностью при наличии ис с адекватными графиком и ценником.
Logged
гости из юга
Guest
« Reply #18 on: 17.01.18 , 11:01 »
Share

зауваження - если делать участки с подвозками, то сперва надо чтоб уз смогла продавать единый жд билет с пересадкой и давала гарантии (в приличных странах можно через интернет купить билет с пересадкой, а в случае форсмажора доехать другим транспортом и дойчебан скомпенсирует чек). мне кажется идея нереальна для УЗ(

предложение - пусть лучше катается как катается, обычные поезда, главное побольше и погуще, например достичь насыщенности поездов за часiв Кирпы. но это тоже нереально для УЗ бо нету пиара.

альтернативное предложение - не нянчится с УЗ, начинать помогать автобусной сети. создавать там здоровую конкуренцию. информировать людей (хороший автобус + граница пешком быстро + хороший автобус + самолет = от узешных поездов можно вообще не зависеть, пусть катают там шо им по откатам выгодно главное что людям уже не мешают)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #19 on: 17.01.18 , 11:01 »
Share

А куди підуть "відпрацьовані" тут принципи?
І чи не краще перш за все зобов"язати УЗ зробити публічною усю інформацію про пасажирські перевезення, яку вона має? Перш за все: населеність потягів, висадка-посадка по станціям і т.п.
В другу чергу: соціальний склад(студенти, діти, дорослі), розподіл куплених квитків по завчаності(за скільки днів до відправки купуються квитки), відсоток повернення квитків.
Тільки на основі такої інформації можлива обгрунтована критика УЗ. Без цих даних, без статистики, будь-яка пропозиція(крім найбільш очевидних і кричущих) є, в кращому разі, лише добре обгрунтованою гіпотезою, яка завжди може бути відкинута і упосліджена в УЗ.

"Паша, нужен текст. Да без текста бы будем торкаться, как слепые котята..."
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!