Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.18 , 09:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Принципи побудови зручних для пасажирів графіків

Pages: 1 2 [3] 4 5
Print
Author Topic: Принципи побудови зручних для пасажирів графіків  (Read 3390 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 582


View Profile
« Reply #20 on: 17.01.18 , 12:01 »
Share

А куди підуть "відпрацьовані" тут принципи?

Подозреваю что сюда: https://www.facebook.com/hashtag/musketeerstwoyearsafter?source=feed_text&story_id=10155503159258439&pnref=story
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #21 on: 17.01.18 , 13:01 »
Share

І чи не краще перш за все зобов"язати УЗ зробити публічною усю інформацію про пасажирські перевезення, яку вона має? Перш за все: населеність потягів, висадка-посадка по станціям і т.п.
В другу чергу: соціальний склад(студенти, діти, дорослі), розподіл куплених квитків по завчаності(за скільки днів до відправки купуються квитки), відсоток повернення квитків.
Даже если министр поставит такую задачу, они будут реализовывать её несколько лет. Плюс на этом еще денег распилят, сама разработка тоже не в копейки обойдется, а в результате ей будет пользоваться человек сто, чисто "посмотреть для себя", реально использовать для анализа и реальных предложений и того 10. Но это будет лет через пять, когда власть сменится еще раз и будут другие приоритеты.
На самом деле получить эту информацию (не всё в одном, а по конкретным вопросам) в УЗ не проблема, и рабочие группы с этим вполне справляются, было бы желание этим заниматься.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 551


View Profile
« Reply #22 on: 17.01.18 , 14:01 »
Share

А куди підуть "відпрацьовані" тут принципи?
І чи не краще перш за все зобов"язати УЗ зробити публічною усю інформацію про пасажирські перевезення, яку вона має? Перш за все: населеність потягів, висадка-посадка по станціям і т.п.
В другу чергу: соціальний склад(студенти, діти, дорослі), розподіл куплених квитків по завчаності(за скільки днів до відправки купуються квитки), відсоток повернення квитків.
Тільки на основі такої інформації можлива обгрунтована критика УЗ. Без цих даних, без статистики, будь-яка пропозиція(крім найбільш очевидних і кричущих) є, в кращому разі, лише добре обгрунтованою гіпотезою, яка завжди може бути відкинута і упосліджена в УЗ.

"Паша, нужен текст. Да без текста бы будем торкаться, как слепые котята..."
Большинство запрошенной вами информации уже есть http://data.gov.ua/passport/6b3cfacf-1024-4fa0-a561-e635a98fec94
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #23 on: 17.01.18 , 16:01 »
Share

Неплохо :) Через год можно будет посмотреть динамику. Но, это же только купленные билеты, а не востребованные направления...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3756


View Profile
« Reply #24 on: 17.01.18 , 23:01 »
Share

Варто мати запровадити для оперування показник "часу реалізації місць" (у днях (або годинах)) для кожного типу місць (при досягненні кількості реалізованих місць значення 71%), або в нормалізованому вигляді: (X-Y)/Х. Де Х - глибина попередньої реалізації (наприклад, 45 діб), а Y - час досягнення показника 71% реалізації. Максимальне значення прагне до 1, а мінімальне - до нуля.
Це буде справедливо у випадку ліквідації "повагонки"... вона в такому жорстокому вигляді як зараз (відкривають новий вагон при залишку 2-3 (чи скільки там місць)) для популярних маршрутів - неприпустима... можна залишати 10 місць... хіба для 25/26 Рахів-Яремче/Одеса існує проблема з "відчепленням нереалізованих вагонів"? Тоді статистика буде більш нормальна - без вичікування пасажирами відкриття нових вагонів.
Це ми зачепили тільки незначний пласт статистичних проблем у галузі пас перевезень. Їх там купа... в т.ч. із зарегульованістю, що взагалі спотворює географію трафіків.
Logged
Evgenio
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #25 on: 18.01.18 , 12:01 »
Share

Це буде справедливо у випадку ліквідації "повагонки"... вона в такому жорстокому вигляді як зараз (відкривають новий вагон при залишку 2-3 (чи скільки там місць)) для популярних маршрутів - неприпустима... можна залишати 10 місць... хіба
Якщо повагонку ліквідують, то будуть наполовину заповнені вагони їздити. Переважно нижніми полицями.
Logged
гости из юга
Guest
« Reply #26 on: 18.01.18 , 13:01 »
Share

при повагонке есть один минус - отцепляние вагинов

если вагина отцеплена - пассажир не уедет, проводник денег за тур не получит, а металл стареет и ждет 41 года и списания
Logged
Vert
Active user

Posts: 5460


View Profile
« Reply #27 on: 18.01.18 , 18:01 »
Share

при повагонке есть один минус - отцепляние вагинов

если вагина отцеплена - пассажир не уедет, проводник денег за тур не получит, а металл стареет и ждет 41 года и списания

Это не минус, а плюс. УЗ не способна спрогнозировать пассажиропотоки в межсезонье.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 551


View Profile
« Reply #28 on: 19.01.18 , 00:01 »
Share

Это не минус, а плюс. УЗ не способна спрогнозировать пассажиропотоки в межсезонье.
Гнать в шею надо личностей из УЗ, которые за почти 3 десятилетия так и не научились это делать
Logged
гнч
Guest
« Reply #29 on: 19.01.18 , 15:01 »
Share

Друзья, о чем мы говорим?
86 поезд когда ходил в Крым, отправлялся примерно как сейчас. Но приходил в Новоалексевку в 7:15
Сейчас он прибывает туда около 11-ти. +4 часа в пути

Обратно отправлялся в 15:15, сейчас около 12-ти часов дня. еще +4 часа.

Итого +8 часов, и это летом по жаре, женщины с детьми маленькими едут...

Зато проводникам хорошо, есть нужные часы наработки.

Главный принцип сократить время нахождения в пути, там где можно! И где сознательно растягивается время в пути, в угоду нескольких десятков работников ЖД и в ущерб тысячам пассажиров.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 21 queries.