Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Принципи побудови зручних для пасажирів графіків

Pages: 1 2 3 [4] 5
Print
Author Topic: Принципи побудови зручних для пасажирів графіків  (Read 4036 times)
Iwan
Active user

Posts: 4064


View Profile
« Reply #30 on: 19.01.18 , 17:01 »
Share

Зато проводникам хорошо, есть нужные часы наработки.
Главный принцип сократить время нахождения в пути, там где можно! И где сознательно растягивается время в пути, в угоду нескольких десятков работников ЖД и в ущерб тысячам пассажиров.
Сам не раз чув від провідників: "Ми категорично проти скорочення часу ходу (в т.ч. за рахунок пришвидшення)".
Logged
АНДРЮХА
Guest
« Reply #31 on: 19.01.18 , 19:01 »
Share

Зараз  на уз є певна тенденція що до прибуття  приміських поїздів(які розраховані на маятникових мігрантів) в райцентри(і за сумісництвом великі залізничні вузли)
об   6;50-7;10(Наприклад Коростень; Жмеренка;Ковель і т.д). Чи не вважаєте ви таку прибуття занадто раннім так як добратися з вокзалу  будь яку точку міста можна за 20хвилин(сам живу в провінції) а робочий день починається в основному об 8,00
 ps: Автобуси які розраховані на маятникових мігрантів приїжджають в основному об 7,30.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 641


View Profile
« Reply #32 on: 19.01.18 , 20:01 »
Share

Зато проводникам хорошо, есть нужные часы наработки.
Главный принцип сократить время нахождения в пути, там где можно! И где сознательно растягивается время в пути, в угоду нескольких десятков работников ЖД и в ущерб тысячам пассажиров.
Сам не раз чув від провідників: "Ми категорично проти скорочення часу ходу (в т.ч. за рахунок пришвидшення)".
сам собою напрашивается вывод ускоряйте и вытягуйте где можно.! Так нет же.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4064


View Profile
« Reply #33 on: 19.01.18 , 22:01 »
Share

Зато проводникам хорошо, есть нужные часы наработки.
Главный принцип сократить время нахождения в пути, там где можно! И где сознательно растягивается время в пути, в угоду нескольких десятков работников ЖД и в ущерб тысячам пассажиров.
Сам не раз чув від провідників: "Ми категорично проти скорочення часу ходу (в т.ч. за рахунок пришвидшення)".
сам собою напрашивается вывод ускоряйте и вытягуйте где можно.! Так нет же.

Вчора Міністр казав:
Quote
... маршрути мають бути зручними, логістика має бути присутня з точки зору клієнта, а не з точки зору «Укрзалізниці».

Уявіть собі, якби ліфти робили винятково (чи переважно) під якісь вузькі потреби ліфтерів, а ліжка були б винятково 0,8мх1,2м, бо так зручнше перевозити їх на стандартних палетах )))
Logged
Banderilliero
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #34 on: 20.01.18 , 21:01 »
Share

Главный принцип сократить время нахождения в пути, там где можно! И где сознательно растягивается время в пути, в угоду нескольких десятков работников ЖД и в ущерб тысячам пассажиров.

Підтримую. Але для суттєвого прискорення потягів потрібне не тільки складання адекватних графіків, але в першу чергу ремонт колій під швидкісний рух (140-160 км/год) і оновлення парку локомотивів.
Там, де пасажирські тягають ВЛ40у(80т), про швидкості більше 100 км/год можна не мріяти.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2648


View Profile
« Reply #35 on: 20.01.18 , 22:01 »
Share

Уявіть собі, якби ліфти робили винятково (чи переважно) під якісь вузькі потреби ліфтерів...
Ліфтер тільки лагодить ліфти. Він не зацікавлений (фінансово) у швидкості його руху чи кількості спожитої енергії, тривалості користування за певний період часу.
А от у провідників чи машиністів подібні залежністі існують. І тепер вони цього хотітимуть ще сильніше, адже є можливість таким чином "накрутити" собі зарплату. І у останніх, як тут казав один робітник, збільшення швидкості руху по певній ділянці призводить до зворотно пропорційної зміни отриманого кешу (хоча в певних випадках їм наче повинні доплачувати "за швидкість").

Але зараз, на мою думку, ситуація трохи змінилася. В пріоритеті почало стояти доведення по можливості до певної категогрії новопризначенних маршрутів задля збільшення собівартості проїзду (1) та можливість обернути один склад на декількох маршрутах (2). Це стимулює їх якщо не прискорювати, то не сповільнювати темп рейсів не нижче певної межі та перестати займатись дрочерством з (псевдо-) економією дизельного палива.
1. 779/780, 13/14, 17/18...
2. 38-737, 775-765...
86 поезд когда ходил в Крым, отправлялся примерно как сейчас. Но приходил в Новоалексевку в 7:15
Сейчас он прибывает туда около 11-ти. +4 часа в пути

Обратно отправлялся в 15:15, сейчас около 12-ти часов дня. еще +4 часа.
Конкретно в данном случае может быть связано с занятостью станции. Ну, чтоб состав долго не простаивал по Новоалексеевке, а сразу освобождал место другим. Такое мнение. Та и эту проблему раньше поднимали.

Главный принцип сократить время нахождения в пути, там где можно! И где сознательно растягивается время в пути, в угоду нескольких десятков работников ЖД и в ущерб тысячам пассажиров.

Підтримую. Але для суттєвого прискорення потягів потрібне не тільки складання адекватних графіків, але в першу чергу ремонт колій під швидкісний рух (140-160 км/год) і оновлення парку локомотивів.
Там, де пасажирські тягають ВЛ40у(80т), про швидкості більше 100 км/год можна не мріяти.

А тут трохи спірно. Прогляньте розклади регіональних рейсів поїздів на локомотивній тязі країн Прибалтики (переважно до 2016 року типу Вільнюс - Клайпеда) та Білорусі (Могильов - Мінськ, Мінськ - Брест). Там теж перевезення здійснюють ЧС4Т та ТЕП70 1980-хх років виробництва. Так от маршрутна швидкість таких рейсів під старими локомотивами становить 70 - 90, а в окремих випадках між деякими станціями трапляється і 100 км/год. Максималка майже в усіх випадках не більше 120 км/год. Типу наших 600-веселих, але прокладених правильно. Правда, стан рухомого складу там теж на рівні тримають.
Типова динаміка.
https://www.youtube.com/watch?v=nFWq4_jq9MM
https://www.youtube.com/watch?v=uwL8H0CdoRw
« Last Edit: 20.01.18 , 22:01 by sergius » Logged
Banderilliero
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #36 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

Там, де пасажирські тягають ВЛ40у(80т), про швидкості більше 100 км/год можна не мріяти.

А тут трохи спірно. Прогляньте розклади регіональних рейсів поїздів на локомотивній тязі країн Прибалтики (переважно до 2016 року типу Вільнюс - Клайпеда) та Білорусі (Могильов - Мінськ, Мінськ - Брест). Там теж перевезення здійснюють ЧС4Т та ТЕП70 1980-хх років виробництва. Так от маршрутна швидкість таких рейсів під старими локомотивами становить 70 - 90, а в окремих випадках між деякими станціями трапляється і 100 км/год. Максималка майже в усіх випадках не більше 120 км/год. Типу наших 600-веселих, але прокладених правильно. Правда, стан рухомого складу там теж на рівні тримають.

Був час, коли потяг Київ-Трускавець доїждав до Львова за 7:45, але графік інколи не витримувався, бо наявні локомотиви працювали на межі і взагалі таких локомотивів одиниці.
Більшість наших локів ДС3 - несправні.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #37 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

про локомотиви давайте розмовляти в темі "локомотиви", хоча пока є час,про Дешки всі знають мабуть вже, Сіменса обладнання важке та дороге. Депо Коростень зараз Дешкой працює, нехай роблять щось в депо.........
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #38 on: 21.01.18 , 20:01 »
Share

Був час, коли потяг Київ-Трускавець доїждав до Львова за 7:45, але графік інколи не витримувався, бо наявні локомотиви працювали на межі

А какой там уклон перед Львовом?

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #39 on: 25.05.18 , 11:05 »
Share

Ось наприклад, УЗ можливо дістане старі дизель-поїзди Дойчебану на 120 км/год. Що з ним зробить? Думаю, розділить до тих ТЧ, які обслуговували Д, Д1 та інші, дістануться вони на маршрут Жашків - Калинівка, УЗ відрапортує, що піклується про пасажирів.

Пишут, что для Д1 контриктионная скорость - 126,7 км/ч,  максимальная служебная скорость 120 км/ч.

Где и когда последняя на самом деле наблудалась?

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!