Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 , 23:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Принципи побудови зручних для пасажирів графіків

Pages: 1 2 3 4 [5]
Print
Author Topic: Принципи побудови зручних для пасажирів графіків  (Read 3667 times)
sergius
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #40 on: 25.05.18 , 11:05 »
Share

Где и когда последняя на самом деле наблудалась?
Даже сейчас может ноблюдаться. Только с Д1М. Рейс 641/642 Одесса-Кишенев на фрагменте Одесса (Усатово)-Раздельная

Ось наприклад, УЗ можливо дістане старі дизель-поїзди Дойчебану на 120 км/год. Що з ним зробить? Думаю, розділить до тих ТЧ, які обслуговували Д, Д1 та інші, дістануться вони на маршрут Жашків - Калинівка, УЗ відрапортує, що піклується про пасажирів.
В нас є чимало не електрифікованих ділянок з допустимою швидкістю по перегонам 100-120 км/год.
upd: згодний з тим, що деяки з них необхідно використовувати як РЕ чи ІС
« Last Edit: 25.05.18 , 11:05 by sergius » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #41 on: 25.05.18 , 12:05 »
Share

Где и когда последняя на самом деле наблудалась?
Даже сейчас может ноблюдаться. Только с Д1М. Рейс 641/642 Одесса-Кишенев на фрагменте Одесса (Усатово)-Раздельная

Ось наприклад, УЗ можливо дістане старі дизель-поїзди Дойчебану на 120 км/год. Що з ним зробить? Думаю, розділить до тих ТЧ, які обслуговували Д, Д1 та інші, дістануться вони на маршрут Жашків - Калинівка, УЗ відрапортує, що піклується про пасажирів.
В нас є чимало не електрифікованих ділянок з допустимою швидкістю по перегонам 100-120 км/год.
upd: згодний з тим, що деяки з них необхідно використовувати як РЕ чи ІС


Но есть и Д1 под контакной сетю.

С уважением, Ульф
Logged
Сергій_П
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #42 on: 25.05.18 , 22:05 »
Share

Пишут, что для Д1 контриктионная скорость - 126,7 км/ч,  максимальная служебная скорость 120 км/ч.
Где и когда последняя на самом деле наблудалась?
С уважением, Ульф

Не знаю. Здогадуюсь, що могло бути на магістральних ділянках, з'єднуючих великі міста: Талін - Тарту, Рига - Даугавпілс, Вітебськ, Гомель.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #43 on: 30.05.18 , 20:05 »
Share

Пишут, что для Д1 контриктионная скорость - 126,7 км/ч,  максимальная служебная скорость 120 км/ч.
Где и когда последняя на самом деле наблудалась?
С уважением, Ульф

Не знаю. Здогадуюсь, що могло бути на магістральних ділянках, з'єднуючих великі міста: Талін - Тарту, Рига - Даугавпілс, Вітебськ, Гомель.
Там, щоправда, ДР1-А, однак вони не так давно справляли дуже гарні враження на автомобільну публіку:
https://www.youtube.com/watch?v=zkfWAG0nBpE
https://www.youtube.com/watch?v=DL9s45qAj3c
https://www.youtube.com/watch?v=AwvmQn8b4Wk
https://www.youtube.com/watch?v=JF9N1sfUlfA
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.125 seconds with 21 queries.