Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.18 , 12:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Чоп - Мішкольц - Надьмарош - Братислава

Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Чоп - Мішкольц - Надьмарош - Братислава  (Read 926 times)
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« on: 24.01.18 , 08:01 »
Share Reply with quote

Планую на березень такий маршрут :
8.03 Чоп-Захонь-Мішкольц
9.03 Мішкольц-Надьмарош
10.03 Надьмарош та околиці, вечірній переїзд в Братиславу. В Братиславу хочу їхати на EC 270, той що прибуває в Братиславу в 20.07
11.03 Виліт з Братислави на Київ.

Захонь-Брецлав у CD коштує 447 крон, що навіть дешевше ніж суто внутрішньоугорський тариф  5590 форинтів Захонь-Надьмарош (якщо без доплат та резервацій,як я розумію вони коштують однакого незалежно від типу квитка).  Але термін дії два дні, що недостатньо на весь маршрут.

Тому розглядаю  варіант Захонь-Мішкольц по внутрішньому тарифу + квиток CD Мішкольц-Брецлав, який коштує ті ж самі 447 крон. Це виходить теж дешевше ніж два внутрішніх квитки Захонь-Мішкольц, Мішкольц-Надьмарош та внутрішньословацький Штурово-Братислава. Плюс не треба по Штурово йти пішки 4 км, там дуже нудно.

Але тут виникає проблема - всі варіанти,які вкладаються в два дні  (тобто з виїздом з Мішкольца в попередній день), сайт CD мені прописує з використанням від Ваца до Братислави на EC272 ( з прибуттям в 18.07).

Якщо ж з використанням EC270, то маршрут вкладається в один день, з стартом в 3-4 ночі в залежності від того який пункт старту я вибираю що мені не підходить. Я пробував вибирати і інші пункти початку маршруту  в Угорщині, додавати різні гаки по Угорщині чи Словачинні, вибирати відмінний пункт прибуття в Чехію, гратись з часом на пересадку - без толку.

Може є в когось ідеї, як таки примусити чехів видати мені потрібний квиток?


Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3206


View Profile
« Reply #1 on: 24.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

квиток CD Мішкольц-Брецлав, який коштує ті ж самі 447 крон

Если за последнее время ничего не поменялось, то чешский билет с началом поездки в Венгрии недействителен без отметки чешской кассы/кондуктора.

https://www.cd.cz/assets/mezinarodni-cestovani/jizdenka/slevy-evropa/validaceen_1.pdf
« Last Edit: 24.01.18 , 14:01 by Kotenok » Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #2 on: 24.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

https://www.cd.cz/assets/e-shop/o-eshopu/rules-for-shopping-in-the-cd-e-shop.pdf

8.2. During an inspection on the train, the passenger is always required to present a
travel document printed in non-reduced A4 format. For journeys to/from Germany,
Denmark, Belgium, Switzerland, Hungary, Austria and Slovakia, it is also possible to
present travel documents displayed on one’s own portable electronic devices (laptop,
tablet, etc.). By contrast, travel documents to Ukraine, Poland, the Netherlands and
Slovenia must always be printed.

Все ок.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #3 on: 24.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

Quote
(якщо без доплат та резервацій,як я розумію вони коштують однакого незалежно від типу квитка)
до міжнародного квитка - резервація коштує так само як для внутрішнього, а от доплата за швидкий поїзд - з міжнародним квитком не потрібна.
Quote
+ квиток CD Мішкольц-Брецлав, який коштує ті ж самі 447 крон. Це виходить теж дешевше ніж два внутрішніх квитки Захонь-Мішкольц, Мішкольц-Надьмарош та внутрішньословацький Штурово-Братислава. Плюс не треба по Штурово йти пішки 4 км, там дуже нудно.
Не треба там пішки ходити у Штурово. І по-моєму квиток ЧД не найкращий вибір для такого плану.
 По 9 євро ловиться спецпропозиція на поїзд 270 на маршрут Будапешт - Братислава, по моєму це найдешевший спосіб проїхати ділянку Надьмарош-Вишеград - Братислава (тобто квиток буде від Будапешта, але сісти можна пізніше, по Надьмарош-Вишеграду).

Якщо раптом немає в наявності - там можна розбити по Штурову.
Ділянку Надьмарош - Соб - можна присобачити у склад квитка Загонь - Надьмарош, це практично не вплине на вартість. На ділянку Соб - Штурово - є особливий тариф 1,8 євро туди-й-назад, ціна досить низька, я б не відмовився за такі гроші навіть в один бік проїхати, щоправда по такому тарифу - квиток продається винятково у касах станцій Соб і Штурово, на інших станціях - ціна квитка Соб - Штурово- Соб - на звичайних умовах - тобто 4 євро. І це все-одно дешевше ніж повний тариф Штурово - Соб в один бік, що становить 5 євро. Ось тому краще все-ж впіймати 9-єврову спецпропозицію Будапешт - Братислава ніж з розбивками гратись.
 
Взагалі тепер по внутрішньому тарифу по Угорщині трохи частіше виходить доцільним їздити ніж раніше, бо є нова 10% знижка за покупку в інтернеті, про неї я написав окрему тему
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124146.0

Ділянка Мішкольц - Надьмарош -  - коштує з урахуванням нової 10% знижки за покупку в інтернеті 3950*0,9=3555 huf, що хоч дещо менше ніж різниця 447 корун - 9 євро, але якщо ділянку Надьмарош - Мішкольц запхати в склад квитка Загонь - Надьмарош - то вийде вигідніше.
Тобто Загонь - Надьмарош, з урахуванням нової 10% знижки, але без резервації на IC - коштує 5160*0,9=4644 huf, а Загонь - Мішкольц 2830*0,9=2547, тобто різниця 4644 huf +9 EUR виходить менше ніж 2547 huf + 447 czk.

Єдине що - з внутрішніми квитками, якщо робите тривалу зупинку на проміжній станції - в Угорщині ніби колись було обов'язково проставляти штампик про зупинку в дорозі (власне кондуктори чіплялись навіть до міжнародних квитків, якщо такого штампика немає і видно що по Угорщині не 1-й день їдеш, хоч правила міжнародного тарифа дозволяють робити зупинки в дорозі без цих штампиків). Не знаю як цю відмітку ставити на електронні квитки і чи взагалі так можна. Треба б почитати умови, може у них термін чинності не такий, як у паперових.
« Last Edit: 24.01.18 , 22:01 by Maxy » Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #4 on: 24.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

Дякую. Не знав за знижки на внутрішні поїзди. А який термін дії внутрішнього квитка? Щось не зміг нагуглити, ані на сайті, ані в pdf-ках з правилами.

Нас 2-є, тому за 9 євро квитки думаю встигну вихопити.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #5 on: 28.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

Отримав відповідь від MAV :

1) Підтвердили, що можу спокійно сідати з акційним квитком Будапешт-Братислава на будь-якій станції далі по маршруту.
2) Тикнули мене в правила купівлі квитків, де розписано про термін дії інтернет-квитків https://jegyvasarlas.mav-start.hu/eTicketV2/EN/hogyan_vasarolhatok_hpt.html  - дійсний до 3-ї ночі наступного дня.
3) Але дописали, що якщо я заберу свій квиток в автоматі то термін дії у мене буде вже 3 дні. За логікою, те саме буде при купівлі квитка в касі.

Також трохи перепланував маршрут, в Братиславу буду їхати в неділю вранці, а не в суботу ввечері.

Остаточний маршрут в мене виходить тоді такий : 08.03 Чоп-Захонь-Мішкольц-Будапешт, 09.03 Будапешт - Надьмарош-Вишеград , 11.03 Надьмарош-Вишеград - Братислава.

Зважаючи на те що в Захоні автомата немає -  виходить вигідніше буде тупо купити квиток Захонь - Надьмарош-Вишеград в касі (на пересадку в Заходні година часу, вистачить) + акційний Будапешт-Братислава. Бо навіть з врахуванням 10% знижок купівля двох окремих квитків не дозволяє "перебити" регресивність тарифу. Хоча може буде вигідніше купити міжнародний квиток в Чопі, враховуючи що між Захонню та Мішкольцом і між Мішкольцем та Будапештом я планую використовувати IC.

Ну і трохи не по темі - але вразила кількість лісових вузькоколійок які лишились діючими в Угорщині! Тільки по моєму маршруту їх 5-о (3-є в районі національного парку "Букк", при  чому одна - з розгалудженням, і 2-є біля Дунаю - в Собі та Кішмароші). На двох з них  планую проїхатись. Наврядчи ж там настільки великі потоки туристів та вивезення лісу аби їх утримувати. В чому ж секрет тоді ?
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #6 on: 10.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Звітуюсь, може комусь стане в нагоді :)

1. "Підкидишем" Чоп-Захонь о 3.28 їхало приблизно 20-25 людей. Приблизно половина - це як і ми з 145 поїзда, решта місцеві. Але це була ніч з 7 на 8 березня, "пікова" дата.
2. В Захоні вночі на вокзалі тепло, світло та безпечно (стояв охоронець). Безкоштовний нормальний туалет, лавки на яких можна подрімати і кавовий автомат який приймає монети-форінти
3. Каса відкрилась в 3.20. Касирша не розуміє жодної мови окрім угорської. Перед мною якийсь хлопець брав квиток на Відень - вийшло з трудом, і то лише завдяки допомогти якогось хлопця який знав угорську. Платити можна як карткою, так і євро по курсу 310.
4. Через погоду прийшлось поміняти маршрут - замість Мішкольца я поїхав у  Сільвашварад (Szilvásvárad). В зв'язку з тим, що термін дії електронного квитка - до 00.00, а паперового - повноцінних три дні - то вийшло купити дешевше в касі квиток Захонь-Соб (вартість однакова, що до Надьмарош-Вишеграда, що до Соба) +  резервації + окремі квитки Фюзешабонь (Füzesabony) - Егер та Сільвашварад-Фюзешабонь  аніж набір електронних квитків (з 10% знижкою) Захонь-Егер, Сільваршварад-Будапешт та Будапешт - Надьмарош-Вишеград. Ніяких штампів про зупинки в касі я не ставив, у кондукторів питань при перевірці теж не виникало.
5. В жодному поїзді MAV, яким мені прийшлось їздити (2 IC та 9 регіональних) не було жодної працюючої розетки, але був погано працюючий Wi-Fi. Лайфхак - перейти в той вагон, де стоїть точка доступа і де найкращий сигнал) Щоправда в IC так не вийде..
6. Гілка Сільваршварад-Егер виглядає дуже сумно. РА їде дуже повільно, відчувається що стан колій поганий. Вокзали (судячи по вигляду - відреставровані не так давно) частково стоять закинуті. На одному з них побачив розклад за 2008 рік - 8 повноцінних пар. Зараз 2 постійно і 2 сезонно. Тому в один бік мені прийшлось їхати автобусом, аби не втрачати час через незручний розклад.
7. Google Maps на диво непогано показував розклади приміських та міжміських автобусів : по всім напрямкам, де я користувався автобусами, відповідало розкладу на зупинках. В тому числі врахували, що в суботу 10 березня транспорт їздив по розкладу робочого дня.  Щоправда, може це тому, що окрім однією  ділянки (Егер-Сільвашварад) усюди єдиним перевізником був Volanbusz.
8. Проїхався вузькоколійкою в Кишмароші (Királyrét - Kismaros). Рухомий склад - якийсь вузькоколійний РА + причепний вагон, який відчепляють, якщо мало пасажирів. З того що я зрозумів - вона, як і інші вузькоколійки в цьому регіоні належить місцевому лісгоспу. І візит-центр національного парку Дунай-Іпой спеціально побудували під кінцеву станцію вузькоколійки - аби давати їй додаткових пасажирів.  На цій-же кінцевій побудували іншу залізничну атракцію для туристів - вузькоколійне кільце,де можна покататись на дрезинах.
Аналогічно можна доїхати до візит-центру іншого національного парку Бюкк вузькоколійкою в Сільвашвараді, але обкатати її не вийшло - т.як в березні вони працюють тільки у вихідні.
9. Акційний квиток Будапешт-Братислава за 9 євро виявився звичайним міжнародним квитком з дводенним терміном дії, без прив'язки під конкретний поїзд.
10. Трохи дивує кількість персоналу в MAV - наприклад в поїздах Будапешт-Соб їздить аж 3 кондуктора,які на зупинках перевіряють чи всі вийшли та сіли. А на окремих станціях, де б вистачило просто білетного автомата - автоматів нема, але сидить касир. 
11. Ну і кількість пасажирів - окрема тема) Я звик до напівпорожніх європейських поїздів, але тут ситуація зовсім інша. Навіть у поїзд Захонь - Ньїредьхаза відправленням в 3.58  та прибуттям в 5.07  зайшло стільки пасажирів, що вдвох сидіти на 4-ьох місцях не вийшло, і прийшлось прибирати рюкзаки аби люди сіли. А в поїзді який відмічений знаком @ (тобто страждає від нестачі пасажирів і тому на нього пропонують знижку) - заповненість вагону була десь на 90%.

Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #7 on: 10.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

3. Каса відкрилась в 3.20. Касирша не розуміє жодної мови окрім угорської. Перед мною якийсь хлопець брав квиток на Відень - вийшло з трудом, і то лише завдяки допомогти якогось хлопця який знав угорську
а не пригадуєте за яку суму він купував цей квиток? Невже по повному тарифу? Чи це був СітіСтар? Чи з екскурсійний квиток з розбивкою?

Не пам'ятаю. Він давав купюру 50 євро, йому дали здачу, і він ще казав "о, не так і дорого". Про екскурсійний квиток туди-назад він згадав вже перед моментом оплати, але касирша через перекладача сказала що це буде довго, а поїзд вже скоро відправляється. 

Взагалі мені після форуму важко сприймається, що є люди які планують подорожі виключно через гугл-мепс (саме смарт з ним та вагоном Київ-Відень- який він сприймав як поїзд Захонь-Відень, він показував касирші через скло, бо вона не розуміла  що "Вєна" це то саме що і Бєч) і спочатку кажуть куди треба їм квиток, і тільки після того як його вже пробили згадують "о, так давайте мені туди-назад акційний".
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #8 on: 10.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

цікаво, що це був за тариф?
СітіСтар - коштує 53,7 євро, а інших тарифів без розбивки, по яких можна продати квиток Загонь - Відень без розбивок - мені не відомо (повний тариф в один бік - взагалі 66,8 євро).
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #9 on: 10.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Я теж здивувався, але касирша через перекладача перепитала "Бєч?", тобто явно таки на Відень продала. Я можу заради цікавості завтра в Собі спитати в касі (якщо мій регіональний не запізниться) - скільки буде коштувати квиток Захонь-Відень.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.097 seconds with 20 queries.