Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.02.19 , 18:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Мюнхен-Чоп

Pages: 1 [2]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Мюнхен-Чоп  (Read 1953 times)
Юрій
User

Posts: 44


View Profile
« Reply #10 on: 04.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Продовжуємо розмову.
Квиток  "Баварсько-Богемський квиток" за умовами ДБ діє тільки на регіональних поїздах (IRE, RE, RB и S-Bahn).
Питання. Чи поїзди класу ALX є регіональними, на яких поширено дію "Баварсько-Богемський квитка"?
Logged
tabo
Active user

Posts: 3319


View Profile
« Reply #11 on: 04.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Чи поїзди класу ALX є регіональними, на яких поширено дію "Баварсько-Богемський квитка"?
Поширено, можете використовувати
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2864


View Profile
« Reply #12 on: 06.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Дивлюся на сайті ДБ  маршрути з зупинкою (Прага). Пропонують вартість за космічні 190,40 EUR.
спецпропозиції ДБ - бувають не на всі можливі маршрути, по котрим можна купити квиток по повному тарифу. Навіть не на всі набори з країн, де країн більше двох.
Напрямкок спецпропозиція Німеччина - Словаччина через Чехію - загалом є тим, на котрий спецпропозиції бувають, але маршрут з Мюнехна через Чехію до східної Словаччини - не належить до "канонічних".

Надо конечно брать Пазинг - Чиерна с остановкями в Мюнхене на ~15 часов (интерсити 1269 до Мюнхена) и в Праге на ~14 часов.
На Суперсити 241 правда требуют доплату и резервацию.

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22283


View Profile
« Reply #13 on: 08.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Надо конечно брать Пазинг - Чиерна с остановкями в Мюнхене на ~15 часов (интерсити 1269 до Мюнхена) и в Праге на ~14 часов.
Занятно, что это работает.

Но по-моему смысла такое покупать нет - минимальная цена 59 евро.
Взять раздельные билеты Мюнхен - Прага по 14 евро и Прага - Чиерна по на cd.cz - выгоднее.

Да, надо признать что у билета Мюнхен-Пазинг - Чиерна по 59 будет некоторое преимущество - участок Прага - Кошице можно чем попало ехать - но по-моему в данном случае это не слишком ценно.
Quote
На Суперсити 241 правда требуют доплату и резервацию.
Так за SC241, если им действительно пользоваться -  по-любому пришлось-бы доплатить. При использовании чешского спецпредложения, если выбрать комбинацию с использованием SC - точно такая-же доплата. Сделав запрос на сайте cd.cz и посмотрев цены на первом шаге - может сложиться обратное впечатление, может показаться что цена на комбинации с SC и без SC одинакова. Но это иллюзия, возникающая сугубо потому, что на первом шаге - на сайте ЧД показывается всегда цена билета без плацкары, даже в случаях когда плацкарта обязательна и даже когда эта обязательная плацкарта доступна только в одном варианте. Стоимость с учетом обязательных плацкарт - на сайте ЧД видна на втором шаге покупки.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22283


View Profile
« Reply #14 on: 26.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

Такий атракціон небаченої щедності саме на цьому напрямку - зумовлений тим, що кількість рейсів Мюнхен - Прага подвоїлось у порівнянні з попереднім сезоном (рейсів додали, бо там трохи скоротився час в дорозі на ділянці Прага - Пльзень, я не розібрав чому - з того що мало мінятись найближчим часом - мали здати в експлуатацію тунель коло Ейповіце (що спрямляє трасу), а ту ділянку, що не підлягає спрямленню тунелями - повинні були просто вилизати на кращі швидкості, так я не розібрав, та швидкість що оце піднялась зараз - це вже з новим тунелем, чи це лише вилизана та ділянка траси, що буде незмінною, а тунель ще не здали).
розібрався.
Тодішнє прискорення (коли досягли часу в дорозі Прага - Пльзень 1:25)  - було досягнуто суто за рахунок вилизування старих ділянок, що не підлягали спрямленню, а тунель Ейповіце ще був не готовий.
А сам тунель Ейповце відкрили лише близько тижня тому. Поїзди ніби вже через нього ходять, але звісно ж до нового залізничного сезону - старим графіком.
А графіки з урахуванням можливостей нового тунеля - будуть після 9 грудня - час в дорозі Прага - Пльзень скоротиться до 1:14.
також міняється тарифна відстань - буде 107 км замість 113 км.
« Last Edit: 26.11.18 , 20:11 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!