Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 02:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Львов-Будапешт-Вена-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Львов-Будапешт-Вена-Будапешт  (Read 3093 times)
van
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #40 on: 09.03.18 , 07:03 »
Share Reply with quote

1) MAV-START предлагает билеты за 9,00 euro (2 790 Ft), но в процессе оформления оказывается, что нужно купить ещё и резервацию за 3 евро, обязательна ли она там?
Ні, можете відмовлятися

Да вот не могу понять, как по интернету купить только билет, резервация всё равно появляется.
А в кассе он будет стоить те же 9 евро?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #41 on: 09.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

2) А нет ли смысла купить сразу билет Чоп-Будапешт-Братислава?
Ні, і справа тут не в днях валідності, а в ціні.
+1.
це абсолютно не вигідно. Не слід припускати, що оскільки існує дуже приємний тариф Україна - Угорщина і Україна - Австрія через Угорщину, то якось "автоматично" могли-б існувати аналогічно-низькі тарифи Україна - інші країни через Угорщину. Нічого подібного. Якщо явним чином знижка не оголошена - там буде тариф без знижок (тобто майже вдвічі дорожче ніж те, що рахують на маршрути Україна - Угорщина чи Україна - Австрія через Угорщину).
Quote
Да вот не могу понять, как по интернету купить только билет, резервация всё равно появляется.
На тій стадії , що після того, як ввели дати народження пасажирів - воно покаже доступні тарифи - ви розкриєте 9-євровий тарифі - і у жодному разі не натискайте коло конкретного рейса, а натомість натисність жовтогарячу кнопку Jegy a kosárba (Ticket to cart), що над списком поїздів праворуч.
Просто тут MÁV трішки хитрує - натискання на конкретному поїзді - це ніби вибір радіо-кнопки навпроти відповідного рейса, а значення цієї радіо-кнопки - обрати резервацію (це такий майже чесний спосіб спонукати пасажира купити добровільну резервацію там, де пасажир не дуже хоче 3 євро переплачувати на неї). Звісно те, що ця радіо-кнопка має значення вибору резервації - підписано у шапці таблиці, але більшість пасажирів це не вичитує.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #42 on: 09.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

хоча слід зауважити - все-ж дешевший набір квитків, щоб проїхати ділянку Чоп - Братислава через Будапешт - існує. Це має бути не повний квиток Україна - Словаччина через Угорщину, а спецпропозиція Včasná jízdenka Evropa у сполученні Угорщина - Чехія через Словаччину, брати її слід на ділянку Загонь - Бржецлав (на ділянці Братислава - Бржецлав - Ви просто не використаєте цей квиток). Купувати сайтом ЧД. Електронний квиток ЧД - чинний у Угорщині без штампиків ЧД, тому проблем немає. Мінімальний тариф Včasná jízdenka Evropa на маршрут Загонь - Бржецлав - 17 євро (у ЧД для продажу квитків курс трішки нечесний, тому наприклад станом на сьогодні - виходить 439 чеських корун). Тобто сумарно 2,3 Чоп - Загонь +17 Загонь - Брежцлав=19,3 євро, що звісно краще ніж 19,2 євро Чоп - Будапешт + 9 євро Будапешт - Братислава = 28,2 євро.

Серед обмежень, що є умовою цієї спецпропозиції - буде Zugbindung до конекретного ЄвроСіті на ділянку Будапешт - Бржецлав. Тобто іншим поїздом, ніж той, що обраний при покупці - їхати ділянку після Будапешта їхати буде не можна. Ділянку Загонь - Будапешт - можна їхати і іншими поїздами (не обов'язково притримуватись тих поїздів, що будуть виписані у рекомендованому маршруті у квитку).
Крім того у чеської спецпропозиції Včasná jízdenka Evropa - суворий термін чинності - лише 2 дні (не 4 і не 15), тому будьте уважні і як слід подумати, підходить Вам, чи ні. При чому слід розуміти, що проблема ще у тому, що сайт ЧД не дозволяє в явний спосіб задавати зупинку у дорозі, а квиток видається з періодом чинності, що починається з того дня, коли у Вас рекомендований маршрут починається. Тобто коли рекомендований маршрут уміщається у 1 день - то буде нажаль у один той-же день і zugbindung до ділянки Будапешт  Братислава і початок чинності, а 2-й день періода чинності потрапить на наступний день. Змусити сайт ЧД змістити період чинності в такий спосіб, щоб ділянку Загонь - Будапешт можна було починати їхати у день №1, а ділянка Будапешт - Братислава припадала на день №2 - можна хіба-що обравши комбінацію поїздів назразок
Zahony
 20:06  ODJEZD
6.4.2018 PÁ R 6231 Debrecen
 příj. 22:22 odj. 22:54  R 6011 Hajduszoboszlo
 příj. 23:15 odj. 02:57  D 6009 Budapest-Nyugati pu
 příj. 05:57 odj. 07:41  EC 172
Břeclav
 11:01  PŘÍJEZD
7.4.2018 SO

у такому разі у день 1 можна коли завгодно проїхати  з Загоні до Будапешта, хоч зранку, але нажаль у другий день - Zugbindung до EC172 о 5:57 ранку, що не всім підходить.
Спосіб вичавити з сайта ЧД квиток, щоб виїзд з Загоні був у 1-й день, а ділянка Будапешт - Бржецлав йшла з zugbindungом на більш пізній ЄвроСіті - мені не відомий.
« Last Edit: 09.03.18 , 10:03 by Maxy » Logged
van
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #43 on: 09.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Дякую, але, на жаль, нам і 4 дня не вистачить.
Logged
van
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #44 on: 09.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

А вот такой момент, если мы поедем Чоп-Захонь на 10:25-09:43, то:
1) Точно ли мы успеем сесть в Захони на поезд 10:03, не может ли быть опозданий из-за затянувшегося паспортного контроля?
2) Венгерский сайт предлагает маршрут с пересадкой в Nyíregyháza всего 3 минуты , 11:12 и 11:15 (хоть платформы и соседние, 5-я и 4-я). Но при этом пишет, что второй поезд не будет ждать, если первый опоздает. Реально ли успеть или лучше не рисковать? Я вот вижу вариант Nyíregyháza - Budapest-Keleti с отправлением в 11:26 с 8-й платформы, может, это будет получше? При этом я прекрасно понимаю, что при опоздании сгорит только резервация, но всё-равно :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #45 on: 09.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

порадам сайта MAV щодо стиковки у Загоні сліпо вірити не треба, сайт MAV "не знає", що там митно-прикордонний контроль по приїзду. Попри те, що він не дуже довгий, але звісно ризик не встигнути за 20 хв є. Хоча шанси встигнути >50%, а марно чекати у Загоні - безглуздо, там нічого цікавого немає.

Між IC605 NYÍRSÉG і IC652 PÁVA - можна обирати будь-який, якщо немає специфічних вимог щодо пункту призначення у Будапешті.
Наприклад якщо треба у аеропорт (коли зручніше вийти з поїзда по з.п. Ферихедь), або до місць на південно-західних околицях Будапешта, через котрі зручніше через Кобанью-Кишпешт потрапяти, або якщо планується по Кобаньї-Кишпешт пересадка на поїзд, що везе напрямку на Келенфельд - то поїзд, що прямує "південною" дорогою, через Дебрецен - зручніший, а IC652 PÁVA, що їде "північною" через Мішкольц - буде менш зручним. Якщо ж такої вимоги немає і для подальшого проїзду по Будапешту Вам байдуже куди Вас поїзд привезе - чи на Кобанью-Кишпешт - Зуґло - Нюгати - чи на Келеті  - то можна і на IC652 їхати.

Різні маршрути - проблем з квитком не створюють - квитки Україна - Будапешт - завжди видаються чинним на обидва маршрути - і через Мішкольц і через Дебрецен. Там ще MAV молодці - навмисне підігнали тарифний кілометраж, щоб Ньїредьгаза - Будапешт по обох маршрутах була однакова кількість кілометрів (НЯР по-чесному - через Мішкольц трохи далі, але взаємозамінність квитків важливіша ніж ті кілька км фактичної різниці). Більшість внутрішньоугорських квитків також дозволяють обома маршутами їхати.

Quote
Но при этом пишет, что второй поезд не будет ждать, если первый опоздает.
Ви нічого не плутаєте?
Я просто не бачу цього напису (може це особливість варіанта розкладу на певну дату), попри те що я знаю що угорський сайт такі написи показує і я знаю як вони виглядають.
І взагалі в Угорщині на будапештоцентричних маршрутах - зазвичай все узгоджено , а от як-раз попередження що другий поїзд не затримуватимуть при розвалі стиковки через запізнення першого - як правило часто зустрічаєш при спробі планувати "широтний" відносно Будапешта маршрут. Не могло вийти що ви в іншому вікні відкрили з цікавості якийсь широтний маршрут і переплутали місце де побачили це попередження? Або якщо ні - назвіть конкретну дату, на яку Ви це бачите, я хочу сам на таке подивитись.
Logged
van
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #46 on: 09.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

Ну вот например ввожу 1 мая, Záhony - BUDAPEST* (http://elvira.mav-start.hu/elvira.dll/x/uf?iehack=%3F&ed=5AA1506C&mikor=-1&isz=0&language=2&k=&ref=&retur=&nyit=&_charset_=UTF-8&vparam=&i=Z%C3%A1hony&e=BUDAPEST*&v=&d=18.05.01&u=1156&go=Timetable)
Получается стыковка 3 минуты между поездами 6205 и IC605, и там есть иконка "чёрный квадрат с белым кругом внутре" и всплывает подсказка "does not wait for connection"

Да, а про паспортный контроль - я-то надеялся, что он в поезде на ходу. Если по прибытию, то маловероятно, что успеем, у меня ещё и отпечатки пальцев снимать будут и визу проверять.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #47 on: 09.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

погранкотроль в поезде западного направления на ходу - он только в поездах на участке Львов - Перемышль и то не во всех.
На Венгрию и Словакию - погранконтроля на ходу не бывает, по крайней мере пока-что.
Logged
van
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #48 on: 09.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

Так тогда вообще получается всё может быть плохо, если на 10:03 мы опоздаем, то следующий поезд в 12:03 только :(
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #49 on: 09.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

это по воскресеньям и выходным. В будни - поезд в 11:03 в ходу
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.13 seconds with 20 queries.