Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.18 , 08:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 31
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 21674 times)
Megapups
Active user

Posts: 11787


View Profile
« Reply #10 on: 03.02.18 , 21:02 »
Share

Пропоную варіант Ряшів - Краснодар!
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 66


View Profile
« Reply #11 on: 03.02.18 , 21:02 »
Share

А на Юг на Херсон и Николаев думаете ехать?????
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #12 on: 03.02.18 , 21:02 »
Share

А цей 18-вагонний поїзд має бути неподільний чи можливі причіпки?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 510


View Profile
« Reply #13 on: 03.02.18 , 22:02 »
Share

А цей 18-вагонний поїзд має бути неподільний чи можливі причіпки?
В первом посте написано не болие 1 прицепки/расцепки не в пиковое время по Киеву/Львову.
Кстати как на счет ценника и типа вагонов?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #14 on: 03.02.18 , 22:02 »
Share

Если бы, например АМКУ, запретил бы у УЗ ограничивать продажу от промежуточных станций, то у 45/46 было бы все далеко не радужно. Точно также как и тот же 69/70 имеет "надутую" населённость от Мариуполя до Запора и Днепра.
Это я к тому, что если делать все по потребности пассажиров, то, с вероятностью 95% такого маршрута с такими требованиями найти не выйдет.
А если с планированием искусственных ограничений, то тут полёт фантазии широк, особо и напрягаться не нужно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #15 on: 03.02.18 , 22:02 »
Share

А цей 18-вагонний поїзд має бути неподільний чи можливі причіпки?
В первом посте написано не болие 1 прицепки/расцепки не в пиковое время по Киеву/Львову.
Тоді можна таке пофантазувати: 2-групний поїзд Запоріжжя - Ужгород/Холм. Маршрут спільний ні ділянці Запоріжжя - Дніпро - Знам'янка - Шевченка - Миронівка - Козятин - Бердичів, далі ужгородська група на Здолбунів - Львів - Стрий - Батьово - Чоп (обов'язковий заїзд в Чоп - пас.) - Ужгород, а польська на Житомир - Коростень - Сарни - Ковель - Холм. Розчеплення, мабуть, прийдеться робити в Козятині, бо навряд чи в Бердичеві буде така технічна можливість. Графік потрібно підібрати такий, щоб по Чопу і Холму були зручні стиковки в обох напрямках з/до Угорщини і Словаччини та Польщі, відповідно.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 510


View Profile
« Reply #16 on: 03.02.18 , 23:02 »
Share

А цей 18-вагонний поїзд має бути неподільний чи можливі причіпки?
В первом посте написано не болие 1 прицепки/расцепки не в пиковое время по Киеву/Львову.
Тоді можна таке пофантазувати: 2-групний поїзд Запоріжжя - Ужгород/Холм. Маршрут спільний ні ділянці Запоріжжя - Дніпро - Знам'янка - Шевченка - Миронівка - Козятин - Бердичів, далі ужгородська група на Здолбунів - Львів - Стрий - Батьово - Чоп (обов'язковий заїзд в Чоп - пас.) - Ужгород, а польська на Житомир - Коростень - Сарни - Ковель - Холм. Розчеплення, мабуть, прийдеться робити в Козятині, бо навряд чи в Бердичеві буде така технічна можливість. Графік потрібно підібрати такий, щоб по Чопу і Холму були зручні стиковки в обох напрямках з/до Угорщини і Словаччини та Польщі, відповідно.
Продлить до Бердянска и обрезать по Ковелю, Возможно вместо Чопа Ивано-Франковск или Черновцы. При этом одну из групп пропускать через Киев. Аудитория летом вывозим запад Украины на Азовское море, зимой южан в горы. + прямое сообщение со столицей и выезд в Польшу через Ковель (стыковка с ковель-хелм)
Logged
Volodymyr
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #17 on: 03.02.18 , 23:02 »
Share

Щоб була хороша завантаженість по всьому маршруту можна зробити просто швидкий Львів-(Коростень)-Київ-Дніпро
Час в дорозі (Львів-Київ 7 годин) + (стоянка в Києві) + (Київ-Дніпро 7:30) = 15 годин
Це принаймні на 3 години швидше, ніж наявні потяги Дніпро-Львів.
Склад - суміш купейних (для повного маршруту) і сидячих (для Львів-Київ та Київ - Дніпро)
(+) зручний оборот без розчіплянь
(+) перекриває дефіцитну ділянку Дніпро-Київ
(+) сильно прискорює наявне сполучення Схід-Захід
(+) нове сполучення району Коростеня з Дніпром і Обухова/Українки зі Львовом

Logged
_vs_
Active user

Posts: 807


View Profile
« Reply #18 on: 04.02.18 , 01:02 »
Share

Пропоную варіант Ряшів - Краснодар!
Перемишль - Ростов:)) з фірмовою назвою "Славень" (тобто гімн)
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #19 on: 04.02.18 , 13:02 »
Share

если ускорить существующий Мариуполь - Львов (пустить через Пологи и отменить остановки по всем райцентрам), то его можно продлить, например, до черновцов, и будет такой же трамвай, как и Ужгород - Лисичанск.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 21 queries.