Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.02.18 , 20:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 5036 times)
Utopist
Active user

Posts: 2205


View Profile
« Reply #100 on: 07.02.18 , 12:02 »
Share

Ну а как же без Рахова!
Вообще, можно банально продлить 69/70 до Ивано-Франковска (там же есть возможность наволочки постирать?), и распиарить как мегадосягнення. Только ускорить его придется (отменить заезд в Жмеринку, пустить через Ореховскую - Пологи)
А летний поезд Геническ - Ивано-Франковск сделать до Ужгорода, чтобы никого не обделить прямым сообщением.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1285


View Profile
« Reply #101 on: 07.02.18 , 12:02 »
Share

В Франківську навряд чи є прачка, бо це дільниця чернівецького депо. Швидше за все, постіль перуть в Чернівцях. Принаймні в Ужгороді точно нема, постіль возять 601-им поїздом до Львова.
А взагалі, я вважаю, що новий поїзд не варто прокладати ні до Франківська, ні до Рахова. Зараз ці міста мають кращі сполучення за Чернівці. Тим паче, новий потяг до Чернівців і так проходитиме Франківськ.
Якщо виходити з 1 перечіпки як вихідного завдання, то є сенс новий поїзд Схід-Захід робити 2-групним до Чернівців та Ужгорода з розділенням по Стрию.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11317


View Profile
« Reply #102 on: 07.02.18 , 13:02 »
Share

В Франківську навряд чи є прачка, бо це дільниця чернівецького депо. Швидше за все, постіль перуть в Чернівцях.
Прачки остались только в базовых городах дорог: Львов, Киев, Харьков, Одесса, Днепр, из остальных депо возят на стирку в эти.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2205


View Profile
« Reply #103 on: 07.02.18 , 15:02 »
Share

А какие еще проблемы у мариупольских поездов кроме прачек? Вроде наружное мытье вагонов только в оборотных депо делается, это хоть сделают в Черновцах или Ужгороде?
И касательно Черновцов - сомневаюсь, что продленный 69/70 в виде Мариуполь - Черновцы получится обернуть 3 составами, а до ИФ вполне можно.
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #104 on: 07.02.18 , 16:02 »
Share

а якщо прокласти так 3 групний поїзд Маріуполь-Ужгород\Рахів\Чернівці обслуговування колишнє ЛВЧД Маріуполь. і прокласти його так щоб він не мішав діючому 69\70 наприклад через Шепетівку .
Що значить не мішав 69/70? Пропонується новий потяг зі Львова до Маріуполя надодачу до 69/70?  
Бінго лиш 69\70 їде через Тернопіль а цей через Здолбунів Шепетівку пустити і тоді пропаде питання з поєднанням Здолбунова з Чернівцями !
І раз пішла така малина з № то мож дати як варіант 3\4 так як і так вільний номер поїзда...
 І тоді може перестануть умільці дрочити графік 667\668.
« Last Edit: 07.02.18 , 16:02 by Philip » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6311


View Profile
« Reply #105 on: 07.02.18 , 17:02 »
Share

Бінго лиш 69\70 їде через Тернопіль а цей через Здолбунів Шепетівку пустити і тоді пропаде питання з поєднанням Здолбунова з Чернівцями !
Ну да, одного повітровоза з Маріуполя до Львова замало - треба ще один, причому через "глуху" лінію.
А взагалі вирішення проблеми сполучення Здолбунова з Чернівцями дуже оригінальне.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 35


View Profile
« Reply #106 on: 07.02.18 , 18:02 »
Share

Вы думаете что в Львове или Здолбунове людей будет меньше чем в Мариуполе то вы глубоко ошибетесь в этом, не думайте что на Западной ездит самое большое количество людей чем везде. 
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1285


View Profile
« Reply #107 on: 07.02.18 , 18:02 »
Share

Бінго лиш 69\70 їде через Тернопіль а цей через Здолбунів Шепетівку пустити і тоді пропаде питання з поєднанням Здолбунова з Чернівцями !
Ну да, одного повітровоза з Маріуполя до Львова замало - треба ще один, причому через "глуху" лінію.
А взагалі вирішення проблеми сполучення Здолбунова з Чернівцями дуже оригінальне.

Сергію, якщо такий потяг прокласти десь з-за Дніпра на Чернівці/Ужгород через Київ-Коростень, то лінія не буде такою глухою. Тоді переваг справді буде більше: сполучення столиці з "далеким сходом" (в цій темі звучало вже, що той же Бердянськ не має такого сполучення), Коростень отримає нові сполучення, ну і, як вище написано, Здолбунів матиме сполучення з Чернівцями (і Франківськом також). А якщо цей поїзд єднання зробити 2-групним з 1 розчепленням (як вказано в вихідному завданні) по Стрию на Ужгород і Чернівці, то лінія Стрий - Івано-Франківськ, яка зараз не має жодного ПДСа) отримала би сполучення з багатьма регіонами, а "далекий схід" (Бердянськ чи Покровськ, чи ще якась точка), по суті, одним поїздом отримав би сполучення і зі столицею, і зі всією Західною Україною.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6311


View Profile
« Reply #108 on: 07.02.18 , 18:02 »
Share

Вы думаете что в Львове или Здолбунове людей будет меньше чем в Мариуполе то вы глубоко ошибетесь в этом, не думайте что на Западной ездит самое большое количество людей чем везде. 
Я ничего не думаю. Я наблюдаю.
Крайний раз я ехал 70 из Белой Церкви в Днепр. До Днепра вагон был полным, но в Днепре вышли почти все - осталось не более 5 человек из 50-ти. Ну и подсело еще человек 5-6. Вот с таким наполнением вагон и поехал из Днепра в Мариуполь.

Вы считаете, что 10 человек это гипермного для плацкартного вагона, и вы хотите рассеять этот скромный поток еще на две части при этом поставив колом движение на участке Камыш-Заря - Волноваха ради того чтобы кто-то раз в год не отрывал свою филейную часть от полки в вагоне 70-го для поездки из Мариуполя в условную Шепетовку?
 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3633


View Profile
« Reply #109 on: 07.02.18 , 19:02 »
Share

Щодо 69/70. Я декілька разів в грудні їхав ним з Дніпра в Запоріжжя. Справді,  висадка була в Дніпрі велика.  Але і посадка в плацкартні вагони була чималою.  В моєму вагоні, хіба що, верхні бокові були частково вільні.  Багато людей брали постіль,  тобто їхали вони явно далі ніж Запоріжжя.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 21 queries.