Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.05.18 , 12:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 31
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 17483 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #110 on: 07.02.18 , 21:02 »
Share

Ігорю,  мабуть ти їхав у "трамвайному" вагоні. Тобто де квитки продаються до будь-якої станції без обмежень.
І знову таки,  я ж не кажу що 69/70 не потрібен Маріуполю. Я про те,  що його вистачає для Маріуполя з головою.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #111 on: 07.02.18 , 22:02 »
Share

Ігорю,  мабуть ти їхав у "трамвайному" вагоні. Тобто де квитки продаються до будь-якої станції без обмежень.
І знову таки,  я ж не кажу що 69/70 не потрібен Маріуполю. Я про те,  що його вистачає для Маріуполя з головою.

А якому місту, на Вашу думку, реально бракує поїзда сьогодні? Бердянську?
Logged
W_777
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #112 on: 07.02.18 , 22:02 »
Share

Много любопытных идей тут уже написали.
Подкину немного своих фантазий:
- может нужно попробовать восстановить сообщение востока с Уманью? Например, какой-нибудь поезд Бахмач-Днепр-Умань?
Как-то хочется, чтобы линия Христиновка-Цветково ожила.
- Запорожье-Житомир тоже был бы интересный поезд.
- Днепр-Сновск (маршрутом старого поезда Днепр- Санкт-Петербург).
Что думаете на счет таких идей?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #113 on: 07.02.18 , 22:02 »
Share

А якому місту, на Вашу думку, реально бракує поїзда сьогодні? Бердянську?
Василю, я вважаю що Бердянську бракує швидкого регіонального поїзда, який би мав два рейси на добу. Песа 620М-025 "Перлина Криму" зникла звідти у невідомому напрямі (казали, шо її віддали начебто бухим Груникам). А ось вона там дійсно була дуже затребувана. Бо зараз той 607/608 він начебто й дуже потрібний, але склад з двох плацкартних вагонів теж не саме розумне рішення.
Нажаль, але все одне два рейси на добу цією Песою не встигли би зробити. А так, ідеально було би відправлення із Запоріжжя о 8.00 (після прибуття 38, 72 а також 86 та 88) з прибуттям до Бердянська десь о 12.00, зворотно з Бердянська о 12.40 та прибуття до Запоріжжя десь о 16.40) можна лише з однією зупинкою по Пологах.
Якось на жовтень подовжували 227/228, так до Берднська доїзджало тоді десь людей на 2 вагони, інші виходили по Дніпру.

Куди дійсно потрібний пасажирський склад - це, мабуть, Покровськ. От для Покровська й дійсно можна обрати пропонований Вами маршрут Львів - Покровськ через Коростень, Київ та Дніпро. Можливо саме складом 275/276. Але знову таки, притання у графіку. Для усіх він зручним не буде. Тому пропозиція зробити його від Києва до Покровська приблизно графіком 52-го до Синельникове-2, далі розробленим. Зворотно від Покровська до Дніпра розробленим, далі графіком 275 до Миронівки, далі розробленим до Львова. Ну якось так, щоб від Дніпра до Покровська та назад він йшов вдень. Ну якось його треба так обернути, щоб одним складом 275/276 встигати обертати через день.
Тоді буде досить стислий оборот по Покровську та ділянка Покровськ - Київ буде в говнотайм. Тому по Львову тркба помізкувати про загальний оберт. Можливо віддати 143/144 Київ - Ворохта Київу на обслуговування, а львівським складом щось спробувати обернути.

Але у будь-якому разі я не схильний щось фантазувати не дивлячись на кількість вагонів, яких більше чим зараз все одно не буде.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11374


View Profile
« Reply #114 on: 07.02.18 , 22:02 »
Share

Как-то хочется, чтобы линия Христиновка-Цветково ожила.
Она что умерла? Надо ли пускать там еще один поезд который будет ходить раз в 4 дня, а то и два раза в неделю...

Что думаете на счет таких идей?
Суть темы - один поезд который а) удовлетворит УЗ в плане пиара; б) удовлетворит пассажиров в плане нового/удобного маршрута.
Возвращать коммунизм на отдельных маршрутах - давайте в другой теме.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #115 on: 07.02.18 , 22:02 »
Share

to Кримчанин UA. Дивно, що 100-тисячний Бердянськ не заповняв в некурортний сезон столичний поїзд. Мені здавалося, що таке немаленьке місто, не маючи поїздів взагалі, мало би використовувати будь-яку можлиивість сполучення з "великою землею".
Поїзд, який йде через всю Україну, мабуть, дуже важко зробити зручним на всьому маршруті.
275 - це 1 з 5 складів, які в загальному оберті по Львову зі 142 та по Києву зі 144. Там навіть металевий трафарет 2-сторонній: з одного боку пише "поїзд 275/276 Львів - Дніпро", з іншого - "поїзд 142-144 Львів - Київ - Ворохта".
« Last Edit: 07.02.18 , 23:02 by Doobey » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #116 on: 07.02.18 , 23:02 »
Share

Можна щось придумати з оборотом 119/1120 Запоріжжя - Львів та гіпотетичний 275/276 Львів - Покровськ (через Здолбунів, Коростень, Київ, Дніпро), щоб без добового дурностою вагонів від 119/120 у Запорі.
Тоді можна якось нинішній один львівський склад 275/276 та три запорізьких склади від 119/120 зав"язати по Львову в загальний оборот. Може тоді ділянка Знам"янка - Помічна - Вапнярка буде проходитися не вночі в обидві сторони.
Тоді склади 119/120 доповнюємо до повного складу (криворізької групи не буде), розбарахолюємо один склад 71/72 для доповнення 119/120 до повної схеми, а 71/72 ув"язуємо по Києву в загальний оборот з 75/76 Кривий Ріг - Київ. Буде один запорізький склад та три криворізьких.
Третій криворізький склад - від розбарахолених груп Кривий Ріг - Львів.

Тоді можна зробити більш цікавий розклад з проходженням Києва десь о 23 годині, можна навіть прибуття до Дніпра взяти ниткою або 52, або 276. Далі з Покровська під вечір, щоб Дніпро був увечері, Києв рано вранці і далі до Львова.
Якось треба порахувати, чи ув"яжеться тоді все це до Львова.

Тоді 825/826 Дніпро - Покровськ йде під відміну, а його склад стає на маршрут Дніпро - Харків, приблизним нинішнім маршрутом "Проміня", але з відправленням з Дніпра трохи пізніше (ближче до 7.00), зворотно можна графіком "Проміня". Тобто вивільнюємо 6 непоганих сидячих вагонів.

Треба тільки порахувати, чи вийде там оборот 119/120-275/276.
« Last Edit: 07.02.18 , 23:02 by Крымчанин UA » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #117 on: 07.02.18 , 23:02 »
Share

to Кримчанин UA. Дивно, що 100-тисячний Бердянськ не заповняв в некурортний сезон столичний поїзд. Мені здавалося, що таке немаленьке місто, не маючи поїздів взагалі, мало би використовувати будь-яку можлиивість сполучення з "великою землею".
Ну от дивіться.
Завтра з Бердянська 608 вирушає о 16.10 та прибуває до Запоріжжя о 21.10. Далі о 21.55 йде Маріуполь - Київ. Непогана пересадка, але 608-й на завтра має склад з 2 плацкартних вагонів, де всього на всього продано лише 24 квитки на 2 вагони, тобто завантаженість менше, ніж 0,5 плацкартного вагону. Можна, звичайно, казати, що на 104 немає попереднього продажу з Запоріжжя, що немає пересадки на Львів на 70, але це по суті ніяк не збільшить завантаженість у 16 разів (щоб набрати на 8 вагонів).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #118 on: 07.02.18 , 23:02 »
Share

На склади 120-го вже інший форумчанин гострив зуби, щоб зварганити крутий трамвай з Миколаєва/Запоріжжя в Карпати, так що, думаю, не будемо мішати потяг єднання з трамваєм, вони мають право на паралельне існування. Та й особисто мені не зовсім до вподоби, що відправною західною точкою поїзда єднання має бути Львів. Дніпро заслуговує на поїзд до Чернівців/Ужгорода.
А взагалі, Сергію, не беручи до уваги питання, де брати вагони, та враховуючи Вашу впевненість, що поїзд Єднання більше потрібен Покровську, а не Бердянську з Запоріжжям, який би Ви графік запропонували (для Покровська, Дніпра, Києва, Здолбунова/чи без нього/, Львова)?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3840


View Profile
« Reply #119 on: 07.02.18 , 23:02 »
Share


Тоді 825/826 Дніпро - Покровськ йде під відміну, а його склад стає на маршрут Дніпро - Харків, приблизним нинішнім маршрутом "Проміня", але з відправленням з Дніпра трохи пізніше (ближче до 7.00), зворотно можна графіком "Проміня". Тобто вивільнюємо 6 непоганих сидячих вагонів.

Навіщо "вбивати"  РП,  який добре заповнюється (це я про 825/826)?  Бо зараз якесь х**ло з пас.депу прочитає і бігом відмінять не призначивши ніякої адекватної альтернативи.
Щодо "Проміня".  Між такими великими обласними центрами як Дніпро і Харків має курсувати нормальний склад.  Нинішній "Промінь"  не супер,  але для такої місії підійде. А от  "Східний Експрес"  та "Придніпров'я"  -  вже досить затаскані і як не крути -  фактично це електрички хоч і трохи (зовсім трохи) підвищеної комфортності, але для Покровська та Генічеська,  де пасажир не такий балуваний -  згодяться.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.125 seconds with 21 queries.