Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 35
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 33562 times)
_vs_
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #120 on: 08.02.18 , 02:02 »
Share

З цими Покровськами, Бердянськами не можна вирішити так як свого часу з КП та МП? Основний склад до Запоріжжя, частина вагонів від'єднується по Дніпру, частина долучається до 607/608, ще щось на південь за потреби?
Logged
gardendnepr
Active user

Posts: 906


View Profile
« Reply #121 on: 08.02.18 , 09:02 »
Share

ще щось на південь за потреби?
В Энергодар. И назвать поезд "Энергия Украины".
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2432


View Profile
« Reply #122 on: 08.02.18 , 10:02 »
Share

Дивно, що 100-тисячний Бердянськ не заповняв в некурортний сезон столичний поїзд. Мені здавалося, що таке немаленьке місто, не маючи поїздів взагалі, мало би використовувати будь-яку можлиивість сполучення з "великою землею".
Население Бердянска сопоставимо с населением Никополя. Посмотрите заполняемость 71/72 по Никополю, и будет вывод, что пассажиропоток там человек 70-80. Это 1К+1П. Из Бердянска в Киев будет примерно так же (если это будет удобный по времени прямой поезд, о котором люди узнают, т.к. многие привыкли маршруткой до Запорожья и далее на поезд). Вот и получается проблема, что ради 80 пассажиров в день отдельный поезд запускать с лишком не интересно. Можно еще попробовать в тот же состав "засунуть" пассажиропоток до Днепра, но тогда будет не самый лучший график для поездок в Киев.
Плюс Покровска в этом плане - куча небольших городов поблизости + переселенцы-туристы. И попутно можно "подбирать" Павлоград.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #123 on: 08.02.18 , 10:02 »
Share

В мене ще є підозра, що не з проста з нового графіку (після 10 грудня 2017 року) залиши номер 3/4. Не придумали який маршрут нагородити цим номером.
І якщо потяг 1/2 єднає ІФ з Костянтинівкою, то 3/4 теж буде на подобу потягу 1/2 і з мінімумом зупинок. Тому не факт, що цей "потяг єднання" буде дуже трамвайним.
Я веду до того, що задля хорошого піару УЗ гіпотетичний 3/4 точно буде, або до Костянтинівки, або до Покровська. До Бердянська навряд чи.
Можливо навіть 1/2 буде в обороті з 3/4 по Костянтинівці. Подивимось.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1419


View Profile
« Reply #124 on: 08.02.18 , 11:02 »
Share

В мене ще є підозра, що не з проста з нового графіку (після 10 грудня 2017 року) залиши номер 3/4. Не придумали який маршрут нагородити цим номером.
І якщо потяг 1/2 єднає ІФ з Костянтинівкою, то 3/4 теж буде на подобу потягу 1/2 і з мінімумом зупинок. Тому не факт, що цей "потяг єднання" буде дуже трамвайним.
Я веду до того, що задля хорошого піару УЗ гіпотетичний 3/4 точно буде, або до Костянтинівки, або до Покровська. До Бердянська навряд чи.
Можливо навіть 1/2 буде в обороті з 3/4 по Костянтинівці. Подивимось.
Я вважаю, що наступний потяг з прифронтової зони мав би виїжджати з Покровська. Маріуполь має поїзди, Костянтинівка з Лисичанськом також. За таким сценарієм логічно було б наступний пускати з Покровська. Але це УЗ - країна чудес, тут всяке можливо.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3843


View Profile
« Reply #125 on: 08.02.18 , 11:02 »
Share

Ужгород – Бердянськ маршрут яхши. Через Київ, Дніпро, Запор збс буде.

Питання, якщо його робити діючими відрами, а Лисичанськ закрутити київськими составами, то графік буде не дуже шустрий. Якщо чекати нових вагонів з КВБЗ – трамвайникам з Дніпра/Запора до Бердянська він не підійде по ціні, бо шестисотку Пасдеп думає грохать з видовженням до Києва. А ми їм запропонуємо "видовження" до Ужгорода, і це може реалізуватись, якщо Ваня з Климпушами не читають цю тему ))

Ужгород 09:10 – Львів 14:45/15:05 – Тернопіль, Хмельницький, Вінниця – Київ 23:15/23:35 – Дніпро 07:05/07:25 – Запоріжжя 09:10/09:30 – Бердянськ 14:20

Бердянськ 16:20 – Запоріжжя 21:10/21:30 – Дніпро 23:15/23:35 – Київ 07:05/07:25 – Вінниця, Хмельницький, Тернопіль – Львів 15:35/15:55 – Ужгород 21:30.

Можна ще по Синелі на Покровськ розчіпляти.

Оце буде заєднасто.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #126 on: 08.02.18 , 11:02 »
Share

В мене ще є підозра, що не з проста з нового графіку (після 10 грудня 2017 року) залиши номер 3/4. Не придумали який маршрут нагородити цим номером.
І якщо потяг 1/2 єднає ІФ з Костянтинівкою, то 3/4 теж буде на подобу потягу 1/2 і з мінімумом зупинок. Тому не факт, що цей "потяг єднання" буде дуже трамвайним.
Я веду до того, що задля хорошого піару УЗ гіпотетичний 3/4 точно буде, або до Костянтинівки, або до Покровська. До Бердянська навряд чи.
Можливо навіть 1/2 буде в обороті з 3/4 по Костянтинівці. Подивимось.
Я вважаю, що наступний потяг з прифронтової зони мав би виїжджати з Покровська. Маріуполь має поїзди, Костянтинівка з Лисичанськом також. За таким сценарієм логічно було б наступний пускати з Покровська. Але це УЗ - країна чудес, тут всяке можливо.
Я теж думаю, що це було б логічно. Можливо дійсно появиться нарешті нормальний експрес Покровськ - Дніпро (не важливо чи через Київ чи через Білу Церкву) - Львів з можливістю об'єднанням/роз'єднання вагонів до Запоріжжя по Дніпрі. В принципі нормальна швидка нитка закладена в діючому графіку. Я про 31/32 ІФ - Запоріжжя. Звісно її потрібно повністю змінити.
« Last Edit: 08.02.18 , 11:02 by Entony » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1419


View Profile
« Reply #127 on: 08.02.18 , 11:02 »
Share

Бердянск-Франковск, через Киев-Шепетовку тоже выглядит неплохо...
Вікторе, Ви пишете, що Бердянськ - Ужгород через Київ - хороший варіант. А чи не вважаєте за потрібне після Києва цей поїзд пустити на Коростень - Шепетівку, а не Тернопіль?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #128 on: 08.02.18 , 11:02 »
Share

Бердянск-Франковск, через Киев-Шепетовку тоже выглядит неплохо...
Вікторе, Ви пишете, що Бердянськ - Ужгород через Київ - хороший варіант. А чи не вважаєте за потрібне після Києва цей поїзд пустити на Коростень - Шепетівку, а не Тернопіль?

тогда уже Фастов-Бердичев-Шепетовку, чтобы иметь возможность без зазрения совести отменить остановки между Киевом и Львовом для 29/30
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3843


View Profile
« Reply #129 on: 08.02.18 , 12:02 »
Share

Северный ход для таких поездов крайне противопоказан. Нужно понимать, что в случае реализации идеи летнего поезда Львов – Бердянск южным ходом уже не будет, в случае расцепки на Покровск – Тернополь, Хмель и Винница обязательны.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 35
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 21 queries.