Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 36
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 36817 times)
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #130 on: 08.02.18 , 12:02 »
Share

Северный ход для таких поездов крайне противопоказан. Нужно понимать, что в случае реализации идеи летнего поезда Львов – Бердянск южным ходом уже не будет, в случае расцепки на Покровск – Тернополь, Хмель и Винница обязательны.
Просто я подумав, що Коростеню з Новоградом теж не завадило б сполучення з Дніпром. Та й шлях до Львова ближчий. А такий графік, як Ви подали, дуже близький до 716, що може "їм" не сподобатися. Але взагалі, Уж з Дніпром через Мукачево - маршрут потрібний однозначно.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 326


View Profile
« Reply #131 on: 08.02.18 , 13:02 »
Share

Ужгород – Бердянськ маршрут яхши. Через Київ, Дніпро, Запор збс буде.

Питання, якщо його робити діючими відрами, а Лисичанськ закрутити київськими составами, то графік буде не дуже шустрий. Якщо чекати нових вагонів з КВБЗ – трамвайникам з Дніпра/Запора до Бердянська він не підійде по ціні, бо шестисотку Пасдеп думає грохать з видовженням до Києва. А ми їм запропонуємо "видовження" до Ужгорода, і це може реалізуватись, якщо Ваня з Климпушами не читають цю тему ))

Ужгород 09:10 – Львів 14:45/15:05 – Тернопіль, Хмельницький, Вінниця – Київ 23:15/23:35 – Дніпро 07:05/07:25 – Запоріжжя 09:10/09:30 – Бердянськ 14:20

Бердянськ 16:20 – Запоріжжя 21:10/21:30 – Дніпро 23:15/23:35 – Київ 07:05/07:25 – Вінниця, Хмельницький, Тернопіль – Львів 15:35/15:55 – Ужгород 21:30.

Можна ще по Синелі на Покровськ розчіпляти.

Оце буде заєднасто.
Підтримую таке рішення!  Це буде круто у всіх відношеннях! А для північної лінії (Шепетівка - Здолбунів) можна було б № 276/275 перевести...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #132 on: 08.02.18 , 13:02 »
Share

Ужгород – Бердянськ маршрут яхши. Через Київ, Дніпро, Запор збс буде.

Питання, якщо його робити діючими відрами, а Лисичанськ закрутити київськими составами, то графік буде не дуже шустрий. Якщо чекати нових вагонів з КВБЗ – трамвайникам з Дніпра/Запора до Бердянська він не підійде по ціні, бо шестисотку Пасдеп думає грохать з видовженням до Києва. А ми їм запропонуємо "видовження" до Ужгорода, і це може реалізуватись, якщо Ваня з Климпушами не читають цю тему ))

Ужгород 09:10 – Львів 14:45/15:05 – Тернопіль, Хмельницький, Вінниця – Київ 23:15/23:35 – Дніпро 07:05/07:25 – Запоріжжя 09:10/09:30 – Бердянськ 14:20

Бердянськ 16:20 – Запоріжжя 21:10/21:30 – Дніпро 23:15/23:35 – Київ 07:05/07:25 – Вінниця, Хмельницький, Тернопіль – Львів 15:35/15:55 – Ужгород 21:30.

Можна ще по Синелі на Покровськ розчіпляти.

Оце буде заєднасто.
Підтримую таке рішення!  Це буде круто у всіх відношеннях! А для північної лінії (Шепетівка - Здолбунів) можна було б № 276/275 перевести...
Якщо з'єднають Придніпров'я та Закарпаття, то це буде справді досягнення, і питання маршруту - другорядне. Звичайно, хотілося би мати такий поїзд "попри хату", але потрібно рахуватися з іншими перевагами такого поїзда, а також не упускати економічний ефект.
А стосовно 275-го, то ще цілком можна подумати про "ганяння" цього состава на обороті Львів - Ужгород (145-им, наприклад) - Бердянськ - Ужгород - Львів (146-им). Це би зменшило навантаження на Ужгородське депо. Але ця ідея не першочергова. В теперішніх реаліях Пасажирської Компанії формування того чи іншого поїзда може бути де завгодно. Та і для пасажирів байдуже - головне, щоб поїзд був.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #133 on: 08.02.18 , 13:02 »
Share

Можна голосувати:) За маршрут Ужгород - Бердянськ вже троє.
« Last Edit: 08.02.18 , 14:02 by Doobey » Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #134 on: 08.02.18 , 15:02 »
Share

Вы же понимаете, что в реалиях УЗ, голосуй - не голосуй, все равно получишь...
Яркий пример:
Вы наверное знаете, что в соцсетях запустили кампанию за ускорение поездов Киев-Мариуполь, там очень неплохие быстрые графики предлагают
И многие этот проект поддержали, а УЗ сказало, что максимум на 1,5 часа могут ускорить.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #135 on: 08.02.18 , 18:02 »
Share

Ужгород – Бердянськ маршрут яхши. Через Київ, Дніпро, Запор збс буде.

Питання, якщо його робити діючими відрами, а Лисичанськ закрутити київськими составами, то графік буде не дуже шустрий.
Лисичанськ закрутити київськими составами? Тобто, "Десною" робити оборот Київ - Ужгород - Лисичанськ?
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #136 on: 08.02.18 , 20:02 »
Share

Можна голосувати:) За маршрут Ужгород - Бердянськ вже троє.

Повністю підтримую. Я завжди за хорошу ініціативу :)
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #137 on: 08.02.18 , 20:02 »
Share

Тогда я поддержу Сумы-Измаил графиком убитого 686го
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #138 on: 08.02.18 , 20:02 »
Share

Можна голосувати:) За маршрут Ужгород - Бердянськ вже троє.

Повністю підтримую. Я завжди за хорошу ініціативу :)
Клуб прихильників зростає! А є тут хтось з Бердянська чи околиць? Такий потяг був би прийнятний для тамтешніх мешканців?
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #139 on: 08.02.18 , 21:02 »
Share

Николаев - Ковель состав с Ковеля было бы не плохо соединить Закарпатье с Югом.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 36
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.087 seconds with 21 queries.