Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 33
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 28042 times)
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #150 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share

А якщо порахувати (не маю карти під рукою), на скільк довшим час в дорозі був би для маршруту Дніпро - Павлоград - Покровськ від прямого Дніпро - Синельникове - Покровськ?
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 545


View Profile
« Reply #151 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share

Может лучше развить идею удобных пересадок, и не мариновать пассажиров сутками?
Маршрут днепр-львов проезжаем за 12-13 часов. У предлагаемых вариантов трамваев - время езды почти сутки.
Если точки старта и финиша находятся в пунктах без остановок экспрессов - при грамотно организованных пересадках не должно на них уйти 12 часов.  
« Last Edit: 09.02.18 , 13:02 by nikooolay » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 547


View Profile
« Reply #152 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share

оффтоп: как-то мимо ушей глаз всех прошла просьба о "необсуждении", но этого и стоило ожидать
вставлю и свои 5 копеек: можно половинить состав по Львову и часть до Ужгорода гонять, вторую часть не гонять никуда, пока ее не продлят до Рахова
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #153 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share

Я нічого не пропонував.

1. Закарпаття отримає прямий поїзд і не потрібно буде робити пересадок у Львові.
2. Полтава має поїзд на Ужгород, а Дніпро не має.
3. Нарешті буде прямий поїзд з Придніпров'я, який йтиме далі Львова та Трускавця.
То може треба зробити нормальний, бажано максимально швидкий, потяг Ужгород-Дніпро/Запоріжжя? Це не мета того що я написав, не треба кидати все до купи.
Дайте мені 160 вагонів, я створю нові гарні сполучення:)
Все можна, і чим більше поїздів на трансукраїнських напрямках, тим краще. Але в умовах обмеженої кількості рухомого складу потрібно думати, як з мінімумом ресурсів досягти максимум ефекту.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #154 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share

Может лучше развить идею удобных пересадок, и не мариновать пассажиров сутками?
Маршрут днепр-киев проезжаем за 12-13 часов. У предлагаемых вариантов трамваев - время езды почти сутки.
Если точки старта и финиша находятся в пунктах без остановок экспрессов - при грамотно организованных пересадках не должно на них уйти 12 часов.  
В смислі, не маринувати добами? Пропоновані графіки не передбачають більше часу в дорозі, ніж існуючі потяги.
12-13 годин між Дніпром та Києвом це чим, велосипедом?:)
Щоб ідею хабовості розвинути досконало, потрібно ще і достатню кількість нормальних ( а не вбитих в хлам) приміських поїздів мати. І, як я писав раніше, за такою логікою всі поїзди ужгородського напрямку потрібно рубати по Львову, а далі електричками. Бо всеодно основну посадку/висадку генерує Львів, далі ще частина по Стрию, Славську, Воловці, Сваляві та Мукачеві. По Ужгороду реально мізер (впевнений, що на інших напрямках типу Білгород-Дністровського, Новоолексіївки, Костянтинівки і т.д. подібна ситуація), і то на всі поїзди. І тоді оптимізатори з УЗ зрадіють 100% заповненості як пасажирських, так і приміських і регіональних поїздів.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #155 on: 09.02.18 , 13:02 »
Share

а вы же еще обсуждали поезд Ковель - Николаев что тоже не мало важно.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 545


View Profile
« Reply #156 on: 09.02.18 , 13:02 »
Share

Может лучше развить идею удобных пересадок, и не мариновать пассажиров сутками?
Маршрут днепр-киев проезжаем за 12-13 часов. У предлагаемых вариантов трамваев - время езды почти сутки.
Если точки старта и финиша находятся в пунктах без остановок экспрессов - при грамотно организованных пересадках не должно на них уйти 12 часов. 
В смислі, не маринувати добами? Пропоновані графіки не передбачають більше часу в дорозі, ніж існуючі потяги.
12-13 годин між Дніпром та Києвом це чим, велосипедом?:)
днепр-львов*
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #157 on: 09.02.18 , 13:02 »
Share

а вы же еще обсуждали поезд Ковель - Николаев что тоже не мало важно.
Особисто я на початку теми запропонував ще 2-групний Ковель - Херсон/Дніпро через Рівне - Тернопіль. Але ж треба розставляти пріоритети: якщо вибирати, на якому напрямку поїзд більш затребуваний і більш заселятиметься, то однозначно, що перевагу в цьому плані має напрямок Ужгород - Придніпров'я через Київ.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #158 on: 09.02.18 , 13:02 »
Share

Может лучше развить идею удобных пересадок, и не мариновать пассажиров сутками?
Маршрут днепр-киев проезжаем за 12-13 часов. У предлагаемых вариантов трамваев - время езды почти сутки.
Если точки старта и финиша находятся в пунктах без остановок экспрессов - при грамотно организованных пересадках не должно на них уйти 12 часов. 
В смислі, не маринувати добами? Пропоновані графіки не передбачають більше часу в дорозі, ніж існуючі потяги.
12-13 годин між Дніпром та Києвом це чим, велосипедом?:)
днепр-львов*

Колись мені знайомий журніліст сказав: "Перед відправкою будь-якого тексту обов'язково перед цим потрібно його перечитати".
Logged
Entony
Active user

Posts: 2299


View Profile
« Reply #159 on: 09.02.18 , 14:02 »
Share

Як казала моя бабуся: "Стоп, Каська, вже пліт!" :)
В нас тут визріло вже не одна пропозиція, а як мінімум цілих дві.
Перше - це те, що запропонував Віктор. Трамвай до Бердянська який має право існувати і в нього буде своя заповнюваність.
Друга. Це швидке з'єднання Дніпра зі Львовом.
Не потрібно поєднювати те, що не поєднюється. Трамвайний варіант до Бердянська повинен собі існувати і в той же самий час повинен бути експрес "Схід - Захід" (як мінімум) Запоріжжя/Дніпро - Львів.
Я вже наголошував на цьому, що в діючому графіку руху поїздів прокладена нитка швидкісного поїзда 031/032 Запоріжжя - ІФ. Відповідно після 25/03-2018 цю нитку також прокладуть (як її прокладуть це вже інше запитання, можливо по цій нитці буде ходити якийсь літній поїзд). Варто було б дізнатись, що в Красноштана (а саме він зараз всім заправляє) на думці щодо цього поїзда.
Бо нагадую минулого року по нитці швидкісного 123/124 Запоріжжя - ІФ проклали літній 187/188 Львів - Бердянськ в одну сторону.
« Last Edit: 09.02.18 , 14:02 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 33
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.