Может лучше развить идею удобных пересадок, и не мариновать пассажиров сутками?
Маршрут днепр-киев проезжаем за 12-13 часов. У предлагаемых вариантов трамваев - время езды почти сутки.
Если точки старта и финиша находятся в пунктах без остановок экспрессов - при грамотно организованных пересадках не должно на них уйти 12 часов.
В смислі, не маринувати добами? Пропоновані графіки не передбачають більше часу в дорозі, ніж існуючі потяги.
12-13 годин між Дніпром та Києвом це чим, велосипедом?:)
Щоб ідею хабовості розвинути досконало, потрібно ще і достатню кількість нормальних ( а не вбитих в хлам) приміських поїздів мати. І, як я писав раніше, за такою логікою всі поїзди ужгородського напрямку потрібно рубати по Львову, а далі електричками. Бо всеодно основну посадку/висадку генерує Львів, далі ще частина по Стрию, Славську, Воловці, Сваляві та Мукачеві. По Ужгороду реально мізер (впевнений, що на інших напрямках типу Білгород-Дністровського, Новоолексіївки, Костянтинівки і т.д. подібна ситуація), і то на всі поїзди. І тоді оптимізатори з УЗ зрадіють 100% заповненості як пасажирських, так і приміських і регіональних поїздів.