Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 28699 times)
Doobey
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #200 on: 14.02.18 , 20:02 »
Share

Ситуація зараз така. З переводом стрілки прокладуть двогрупний Київ - Покровськ/Бердянськ через Дніпро. Відправлення з Києва орієнтовно 23:00, прибуття орієнтовно 8:00. На ділянці Запоріжжя - Бердянськ діючою ниткою 608/607.
Видовження на захід можливе у другій ітерації. У випадку видовження до Ужгорода потрібен ще один додатковий склад.
1. До Покровська через Павлоград чи Чаплине?
2. Після запуску НШ до Покровська, ІС+ завернуть кудись інакше?
3. Якщо ПК збирається виділити 2 состави на сполучення Бердянська/Покровська зі столицею, невже не нашкребе 3-ій, щоб дотягнути до Ужгорода?! Зараз по депо є багато випадків, коли состави довго простоюють в пункті формування через дурний розклад і незав'язаність в оборот, а також є состави, які катаються "по святах" суто під 200-ими номерами.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1001


View Profile
« Reply #201 on: 14.02.18 , 20:02 »
Share

1. Через Чаплине.
2. З великою ймовірністю обріжуть по Дніпру.
3. Планується для початку одним складом через день.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #202 on: 14.02.18 , 23:02 »
Share

1. Через Чаплине.
2. З великою ймовірністю обріжуть по Дніпру.
3. Планується для початку одним складом через день.
1. В такому випадку 1 з поїздів Київ - Маріуполь можна перевести на полтавський шлях,  щоб Павлоград отримав сполучення зі столицею.
2. І/або Покровський ІС+ завернути після Дніпра на Новомосковськ - Павлоград.
3. Значить, "вони" з обережністю підходять до даного питання. Нічого, є надія, що поїзд себе добре зарекомендує. Тоді його можна буде "переродити" у Покровськ/Бердянськ - Ужгород, нашкрібши для цього вагонів (в умовах ПК та сучасних реалій цілком можливо, що це буде "всеукраїнський збірник", як би не було, а пасажиру байдуже приписка вагона, головне - їхати), і тоді такий поїзд справді може бути розрекламований, як об'єднуючий (можна навіть йому гарну назву придумати, типу "Едельвейс", "Плай" чи ще якось) та потрібний людям.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #203 on: 15.02.18 , 09:02 »
Share

Проблема Бердянска еще в сильной сезонности. Летом нет смысла играться с расцепками, нужно полноценный поезд туда пускать, а в остальное время надо придумывать всякие расцепки и прочее, чтобы не гонять к холодному морю пустые вагоны.
Logged
klepko
Active user

Posts: 307


View Profile
« Reply #204 on: 15.02.18 , 10:02 »
Share

Є така ідея поїзду єднання: Суми - Черкаси - Кропивницький  - Одеса - Херсон - Миколаїв(або Миколаїв - Херсон). 6 обласних центрів. Також розглядаю варіант Чернігів - Київ - Черкаси - Вінниця - Хмелик - Тернопіль - Львів - Чернівці/Ужгород. Тут взагалі півукраїни єднається. Можливо ще Полтава - Черкаси - Кропивницький і далі варіанти.

Полтава - 19-00
Черкаси - 22-00

на зворотньому шляху
Черкаси - 05-30
Полтава - 08-30.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1001


View Profile
« Reply #205 on: 15.02.18 , 10:02 »
Share

Перед тим, як написати пропозицію маршруту поїзда, оцініть його заселеність на кожній з ділянок.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #206 on: 15.02.18 , 10:02 »
Share

Перед тим, як написати пропозицію маршруту поїзда, оцініть його заселеність на кожній з ділянок.
Поїзд з Ужгорода на Придніпров'я через столицю точно порожнім не ходив би. Можливо, змінність пасажирів по дорозі була б суттєвою, але це швидше перевага - більше пасажирів на 1 місці принесла би більше доходу.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11351


View Profile
« Reply #207 on: 15.02.18 , 12:02 »
Share

поезд из Ужгорода через Киев не будет ходить пустым, это и так ясно )
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #208 on: 25.02.18 , 14:02 »
Share

jbond989, а як же тема про поїзд єднання? Потрібно витягувати 225-245/245-246 поїзд на Захід? Чи в теперішніх реаліях під цю категорію потрібно просувати інший потяг на іншому напрямку?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4030


View Profile
« Reply #209 on: 25.02.18 , 14:02 »
Share

а як же тема про поїзд єднання?
Ну Ви ж розумієте,  що УЗ насправді був потрібен не "потяг єднання",  а "потяг піару".  От вони його й зліпили
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 21 queries.