Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 , 06:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 21828 times)
Alex_The_Scorpio
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #210 on: 25.02.18 , 14:02 »
Share

jbond989, а як же тема про поїзд єднання? Потрібно витягувати 225-245/245-246 поїзд на Захід? Чи в теперішніх реаліях під цю категорію потрібно просувати інший потяг на іншому напрямку?

Цих "поїздів єднання" вже і так більш ніж вистачає.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #211 on: 25.02.18 , 15:02 »
Share

jbond989, а як же тема про поїзд єднання? Потрібно витягувати 225-245/245-246 поїзд на Захід? Чи в теперішніх реаліях під цю категорію потрібно просувати інший потяг на іншому напрямку?

Цих "поїздів єднання" вже і так більш ніж вистачає.
Ваше твердження рівносильне до "Українська економіка процвітає" чи "Українські поїзди найкращі в світі" :))))
Скільки ми маємо тих поїздів?! Чи всі вони в повній мірі забезпечують потреби громадян? Чи всі вони мають хороший графік? Чи на всіх напрямках населення однаково забезпечене сполученнями?
І взагалі, якщо Ви так скептично відписали, як Ви вважаєте, якого сполучення гостро бракує сьогодні та на якому напрямку варто зробити "обрізання"?
Logged
Alex_The_Scorpio
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #212 on: 25.02.18 , 15:02 »
Share

А давайте посмотрим расписание по станции Львов и по Херсону, Мелитополю, Новоалексеевке? А также по Днепропетровску и Запорожью.
Так и напрашивается вопрос: а что, во Львове живёт первый сорт, а в Днепре, Запорожье и других городах юга и востока - третий сорт?

Поездов на западную Украину чрезмерно много, а Днепр, Запорожье, другие южные города (кроме, может, Одессы и то - не факт) имеют стабильный невывоз и очень плохое железнодорожное сообщение. Самое худшее за несколько десятилетий.

Остро не хватает сообщения именно с городами Днепропетровской, Запорожской, Херсонской областей. Луганской и Донецкой - тоже, к слову.

А УЗ спасибо хоть за то, что начали хоть как-то в последнее время обращать внимание на транспортное сообщение с Юго-Востоком!
« Last Edit: 25.02.18 , 15:02 by Alex_The_Scorpio » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #213 on: 25.02.18 , 15:02 »
Share

А давайте посмотрим расписание по станции Львов и по Херсону, Мелитополю, Новоалексеевке? А также по Днепропетровску и Запорожью.
Так и напрашивается вопрос: а что, во Львове живёт первый сорт, а в Днепре, Запорожье и других городах юга и востока - третий сорт?

Поездов на западную Украину чрезмерно много, а Днепр, Запорожье, другие южные города (кроме, может, Одессы и то - не факт) имеют стабильный невывоз и очень плохое железнодорожное сообщение. Самое худшее за несколько десятилетий.
Ну, рівняти Львів з Херсоном - це ще куди не йшло. А от з Новоолексіївкою чи Мелітополем, це, перепрошую, як палець з "не пальцем":).
А хвилювання стосовно Запоріжжя та Дніпра - безпідставні. Бо в темі про потяг єднання активно обговорювався напрямок Ужгород - Бердянськ/Покровськ, а це "і Вашим, і нашим", бо маршрут пролягав би і через Львів, і через Дніпро. Та й чого так хвилюватися?! Он пускають новий 2-групний зі столиці до Бердянська та Покровська. І не через Львів, а таки через Дніпро і Запоріжжя:)
І, що не кажіть, а тема Схід-Захід все ще актуальна. І якщо харківсько-київський хід вже трохи "підлатали" в цьому плані, то дніпровсько-львівський все ще потребує зусиль.
І цього ніхто не заперечує. Бо далеко не завжди доречно призначати умовно по 1 новому поїзду з Києва до Дніпра та Львова, якщо можна пустити 1 з Придніпров'я на Закарпаття через столицю, а інший використати на іншому маршруті (наприклад, Херсон - Ковель чи Одеса - Чернігів, але це вже слова з іншої пісеньки).
Logged
Alex_The_Scorpio
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #214 on: 25.02.18 , 16:02 »
Share

То я і сказав в останньому реченні минулого посту)

Бачу в Вашому пості певний конструктив.

Щодо поїздів прямо від західного до східного кордону - дещо спірне питання. Для щоденного курсування потрібно доволі багато вагонів. Тут от можна подумати на кшталт авіаторам, де часто з пересадкою виходить дешевше, ніж без.
До чого я: є думка, що через те, що з західних областей до Києва є чимало поїздів, то можна було б подумати над погодженим графіком з пересадкою по Києву (з не дуже великим часом очікування) і тарифом, який би дозволяв якщо не економити, то хоча б не переплачувати за пересадку.

Чому так? Київ знаходиться не дуже далеко від центра країни, це великий транспортний вузол і туристичний центр, де можна не просто на вокзалі чекати поїзда, а й щось побачити.
В мене у самого були колись поїздки на Закарпаття, коли то по Львову, то по Києву час очікування наступного поїзда витрачався з користю.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #215 on: 25.02.18 , 18:02 »
Share

То я і сказав в останньому реченні минулого посту)

Бачу в Вашому пості певний конструктив.

Щодо поїздів прямо від західного до східного кордону - дещо спірне питання. Для щоденного курсування потрібно доволі багато вагонів. Тут от можна подумати на кшталт авіаторам, де часто з пересадкою виходить дешевше, ніж без.
До чого я: є думка, що через те, що з західних областей до Києва є чимало поїздів, то можна було б подумати над погодженим графіком з пересадкою по Києву (з не дуже великим часом очікування) і тарифом, який би дозволяв якщо не економити, то хоча б не переплачувати за пересадку.

Чому так? Київ знаходиться не дуже далеко від центра країни, це великий транспортний вузол і туристичний центр, де можна не просто на вокзалі чекати поїзда, а й щось побачити.
В мене у самого були колись поїздки на Закарпаття, коли то по Львову, то по Києву час очікування наступного поїзда витрачався з користю.
Не можу повністю з Вами погодитися, бо велика кількість українців звикла їздити без пересадок. Тому, що це зручно.
Та й якщо складати графіки з пересадкою в Києві, то не завжди вдасться вибрати оптимальний час прибуття/відправлення і не завжди кількість рухомого складу буде задіяна менша, ніж для прямих поїздів "з кінця в кінець країни".
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 66


View Profile
« Reply #216 on: 25.02.18 , 19:02 »
Share

Вы говорите не чем сравнивать Херсон со Львовом. А я вам скажу один каждых городов живет и развиваеться по своему, привожу пример. Львов и Западная Украина есть спрос пассажиров и туристов Зимой, а вот Херсон и Южная Украина включая Одессу так они живут конец весни, все лето и половина Осени где пассажиры еду со всех уголков страны и за ее приделами на море отдохнуть и зарядиться позитивной энергией в подальшое время. Так что здесь вы чуть не правы. И поезда как раз сейчас нужно что то думать и назначать на Юг Украины для пассажиров потом же в начале мая будут требовать от УЗ поезда.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #217 on: 25.02.18 , 19:02 »
Share

По-перше, я написав, що рівняти Львів з Херсоном - це ще куди не йшло, а от з Мелітополем і Новоолексіївкою - це як палець з...
А, по-друге, Ви праві, що Південь України привабливий туристам влітку, коли море тепле (сам був минулого тижня в Одесі та переконався в цьому), а от щодо Заходу - то сюди туристичний потік є постійно. Бо так, взимку лижі. Але в інші пори року і піші та велопоходи в гори, і рафтинг, і термальні води, і Шацьк, і санаторії з мінералкою... І я би цього не писав, якби не бачив постійно у Львові натовпи туристів з наплічниками на вокзалі, що свідчить про те, що людям помимо власних справ туризм цікавий в різні пори року. Можливо, не завжди однаковий, але потік туристів є. І чомусь я ніде не бачив оголошень типу "Генічеськ (чи Залізний порт) чекає на тебе! Лише в лютому знижки до 50%":). Зате в Карпатських садибах чи санаторіях мінеральних вод  дійсно чекають на туристів цілий рік. І вони є навіть в лютому - сам бачив і в Трускавці, і в Сваляві, і в Мукачеві...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3590


View Profile
« Reply #218 on: 25.02.18 , 20:02 »
Share

На Чыгунауку я приїхав з дещо переосмисленим баченням цього єднання, бо дуже вже багато пасажирів буде з Києва і на Бердянськ, і на Покровськ, щоб розбавляти ще їх західними пасажирами. Ми закусили і вирішили. До Києва має приїхати повноцінний состав, з ужгородськими й львівськими вагонами, і на Покровськ, і на Бердянськ. А далі розчіпляти і причіпляти у хвіст київським. І так, два поїзди єднання - краще ніж один.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #219 on: 25.02.18 , 20:02 »
Share

Тобто, Вікторе, що Ви маєте на увазі? По Києву буде зчеплення/розчеплення поїзда Ужгород - Бердянськ/Покровськ та причіпка/відчіпка київських груп до Бердянська та Покровська? Таким чином, 4-групний потяг мав би бути? Чи я Вас невірно зрозумів?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.