Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 28695 times)
Iwan
Active user

Posts: 3752


View Profile
« Reply #240 on: 28.02.18 , 21:02 »
Share

УЗ не так давно пробувала витягувати 43/44-ий до Чернігова. Ще раніше - 63/64-ий до Львова. Чомусь ці ідеї не прижилися. Можливо, є сенс повитягувати всі поїзди якнайдалі замість простою їх в пунктах обороту?! Це би дало додаткові сполучення без задіяння додаткових складів.
Наприклад, крім вищевказаних двох, можна було б подумати над витягненням 117/118 Чернівці - Київ до Сум чи Полтави, 79/80 Дніпро - Київ до Рівного чи Тернополя (чи навіть Житомира), 91/92 Львів - Київ до Харкова чи Кременчука, Одеса - Київ до Житомира, Сум чи Чернігова... Такі зміни будуть корисніші, ніж простоювання составів по 16 годин на Київ-Деміївському та інших пунктах відстою. 

Doobey та art-trans, причетні побачили цю картинку (в тім числі додатково перетрансльовану їм з Грушевського):

Може це додасть трохи розуміння загальної схеми складу на базі наявної нитки 43/44:



Одним словом, необхідно зробити так, щоб на ранкове прибуття до ІФ о 5:45 (чи ще раніше) ніхто не нарікав, оскільки 90% пасажирів їхатимуть далі, а до ІФ будуть прибувати альтернативні поїзди із Києва о 7...8...12.

от, і вирішили з переляку, що краще туди загнати усі 20 вагонів (замість 10), що "перевиконати" поставлену задачу, бо час комерційного використання становив 4х% (точно не згадаю), от і "підняли показники ефективності використання РС".
... а заодно, щоб нікому більше не спадало на думку витягнути цей 43/44 в напрямку Рахова, мовляв його повністю формують в ІФ і він не може їздити до Рахова.
Результати не забарилися.
Погодьтеся, Чернівці-Чернігів (8 вагонів) більш-менш було б прийнятним... + 2 вагони Рахів-Чернігів (одеське формування, у спільному обігу із 25/26 по Рахову).
В сумі 10 вагонів з Києва до Чернігова, що цілком прийнятно для самої ст. Чернігів та для реального обсягу перевезень.

А ось і щось нове з літнього графіку. Хоча для чого таке "щастя"?

084 КОВЕЛЬ — КРИВИЙ-РІГ з 25/03-2018 по непарних

Ковель-Пас.      17:55
...
Кривий Ріг-Головний   19:08   
[/b]

083 КРИВИЙ-РІГ — КОВЕЛЬ з 26/03-2018 по парних

Кривий Ріг-Головний      06:31
...
Ковель-Пас.   10:32   
Це типу хотіли відзвітувати, що ось УЗ поєднала Волинь з Миколаєвом. І ще навіть з Кр.Рогом. А про Херсон забули :)
Але ж 083/084 супер заповнений до Одеси влітку! Навіщо ще його проклали до Кр.Рогу?

Це вони обчиталися моїх древніх ідей про Рахів-Одеса-Херсон...
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg418767#msg418767
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg428910#msg428910
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg431867#msg431867

мені тоді відповіли:
Quote
Шановний Іване Хххххххх!

Департаментом пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця» за приналежністю розглянуто Ваш запит від 25.04.2016 щодо призначення двогрупного поїзда № 135/136 Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) та повідомляється.
За 4 місяці 2016 року збитки від курсування поїзда № 135/136 Одеса – Чернівці становлять 26,1 млн. грн.
На сьогодні поїзд № 136/135 Одеса – Чернівці курсує відповідно до затвердженої довжини зі сталим пасажиропотоком, середньою населеністю 83% у напрямку Чернівців та 92% у напрямку Одеси (що свідчить про практично нульовий запас місць для перевезення додаткової кількості пасажирів на нових напрямках Чернівці (Рахів) – Миколаїв/Херсон).
При цьому продовження маршруту поїзда № 136/135 Чернівці – Одеса до станцій Миколаїв та Херсон значно збільшить час на шляху його прямування, орієнтовно на 6  годин в кожному напрямку. Крім того, маршрут прямування зазначеного поїзда на неелектрифікованій дільниці  до Херсона збільшиться на 160 км (в одному напрямку).
Також слід враховувати неелектрифіковану ділянку Івано-Франківськ – Рахів – 139 км та час на виконання маневрових робіт для перепричіпки груп вагонів.
Слід зазначити, що в період масових травневих та Великодніх перевезень курсував поїзд № 253/254 Миколаїв (Херсон) – Івано-Франківськ (3 рейси відправленням з Миколаєва 28.04.2016, 03,07.05.2016). В середньому за рейс пряма кореспонденція з Миколаєва та Херсона до Івано-Франківська становила 40 пасажирів за рейс та у зворотному напрямку 50 пасажирів за рейс, що є низьким показником. На період літніх перевезень для дослідження пасажиропотоку та «напрацювання маршруту» передбачено курсування поїзда № 253/254 Миколаїв (Херсон) – Івано-Франківськ.
Залізничне сполучення з Карпатським регіоном є перспективним і розглядається як один із пріоритетних напрямків. Але на сьогодні призначення двогрупного поїзда № 135/136  Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) обумовить необхідність задіяння додаткових пасажирського і тягового рухомого складів, поїзних та локомотивних бригад і призведе до значного збільшення експлуатаційних витрат, що суттєво збільшать збитковість поїзда – додатково на 3 млн. грн. в середньому за місяць.
Враховуючи зазначене на сьогодні питання призначення двогрупного поїзда № 135/136 Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) вважаємо не актуальним.

З повагою
В.о. начальника Департаменту                                      О.В. Толкачов

Вже через 1 місяць після написаного, причетні запустили Миколаїв(чи Херсон)-Луцьк (через Красне)... і байдуже, що неелектрифікованою ділянкою Причорномор'я.
А тепер зігнорували свої постулати, і (напишу їх же словами):
...
На сьогодні поїзд № 83/84 Ковель – Одеса курсує відповідно до затвердженої довжини зі сталим пасажиропотоком, середньою населеністю 83% (не рахував) у напрямку Ковеля та 92% (не рахував) у напрямку Одеси (що свідчить про практично нульовий запас місць для перевезення додаткової кількості пасажирів на нових напрямках Ковель – Миколаїв/Кривий Ріг).
...
При цьому продовження маршруту поїзда № 83/84 Ковель – Одеса до станцій Миколаїв та Кривий Ріг значно збільшить час на шляху його прямування, орієнтовно на 6 годин (не рахував) в кожному напрямку. Крім того, маршрут прямування зазначеного поїзда на неелектрифікованій дільниці  до Херсона збільшиться на 160 км (не рахував)(в одному напрямку).

Де послідовність причетних? Все що 2 роки тому "не можна" сьогодні стає бажаним? Може згадати їм про ПГВ Херсон-Миколаїв-Одеса-Рахів (6..8 вагонів у складі Одеса-Рахів), у спільному обігу з 43/44 Київ-Рахів... тільки з теперішнім графіком хіба тільки до Миколаєва встигне.

Та вони ше за Хмелем туалети помиють ;)
Лоукости он без проблем закладають 30 хв на оборот в аеропортах.
Це правда. Можуть перейняти досвід у Бреуса. Дасть їм безкоштовну (по старій дружбі) консультацію.

Я так зрозумів, що переможцем теми "Потяг єднання" став маршрут Ковель - Одеса - Миколаїв, Херсон - Кривий Ріг. З огляду Волинян, то сама ідея непогана, але Херсонська область якраз і мала б на себе взяти значну частину туристів з тих регіонів (як і пропонувалось в зазначеній темі).
P. S. А взагалі пропонувалось: Ковель - Кривий Ріг - Херсон - Миколаїв (можливо по нитці поїзду №134/133), але УЗ зробила "не Вашим, не нашим"....
Таке враження, що в головах причетних калейдоскоп з фрагменти наших пропозицій. Потрусили головою... і на виході - невпізнанний ремікс, враховані усі фрагменти, але складені "аби як"... і урочисто підсумують: ми врахували усі Ваші пропозиції словосполучення з Ваших пропозицій.... сполучили Волинь з Одесою, Миколаєвом та Кривим Рогом.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« Reply #241 on: 02.03.18 , 11:03 »
Share

Ви помиляєтесь. Поїзд 187/188 Львів - Бердянськ піде на Бердянська через Запоріжжя - Федорівку - Пологи. А київський зразу піде на Бердянськ через Пологи. Спільною ділянкою для цих поїздів буде лише ділянка Пологи - Бердянськ. Плюс 187/188 буде через денно влітку.
187/188 (як і усі інші поїзди на Бердянськ, крім 607/608 та 225/226) не ходять через Пологи. 187/188 Із Запоріжжя йде на Федорівку, Велкий Токмак, Верхній Токмак-2, Верхній Токмак-1, Нельгівку та далі на Бердянськ.
Спільна ділянка Верхній Токмак-1 - Бердянськ.  
Logged
Entony
Active user

Posts: 2316


View Profile
« Reply #242 on: 02.03.18 , 12:03 »
Share

Ви помиляєтесь. Поїзд 187/188 Львів - Бердянськ піде на Бердянська через Запоріжжя - Федорівку - Пологи. А київський зразу піде на Бердянськ через Пологи. Спільною ділянкою для цих поїздів буде лише ділянка Пологи - Бердянськ. Плюс 187/188 буде через денно влітку.
187/188 (як і усі інші поїзди на Бердянськ, крім 607/608 та 225/226) не ходять через Пологи. 187/188 Із Запоріжжя йде на Федорівку, Велкий Токмак, Верхній Токмак-2, Верхній Токмак-1, Нельгівку та далі на Бердянськ.
Спільна ділянка Верхній Токмак-1 - Бердянськ.  
Та-так. Ви праві. Це я тупанув.
Мав на увазі що від Запоріжжя до Бердянська львівський та київський йдуть різними маршрутами, хоч і через Запоріжжя.
« Last Edit: 02.03.18 , 12:03 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 2316


View Profile
« Reply #243 on: 02.03.18 , 12:03 »
Share

Щодо обороту по Львові 187/188, то дійсно ні з чим. Але варто зауважити, що по Львові 187/188 дуже гарно стикується з 145/146 Львів - Чоп в дві сторони. Ось вам і потяг єднаня новий. Це якщо 187/188 і 145/146 поєднати і трішки прискорити.
Тобто, якщо народиться новий потяг Бердянськ - Ужгород, то він би міг якраз возити віденські вагони до Чопа в в дві сторони.
« Last Edit: 02.03.18 , 12:03 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 289


View Profile
« Reply #244 on: 02.03.18 , 12:03 »
Share

Щодо обороту по Львові 187/188, то дійсно ні з чим. Але варто зауважити, що по Львові 187/188 дуже гарно стикується з 145/146 Львів - Чоп в дві сторони. Ось вам і потяг єднаня новий. Це якщо 187/188 і 145/146 поєднати і трішки прискорити.
Тобто, якщо народиться новий потяг Бердянськ - Ужгород, то він би міг якраз возити віденські вагони до Чопа в в дві сторони.
Непогана ідея, тільки до якого депо він би приписаний був? Чи то вже з нових вагонів склад (так ідеї на майбутнє)?
А взагалі, тоді виходить, що 188 поїзд з Бердянська буде відправлятися десь о 19 +/- і йтиме 25 годин?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1001


View Profile
« Reply #245 on: 02.03.18 , 12:03 »
Share

Де ви пропонуєте обслуговувати вагони гіпотетичного Чоп - Бердянськ?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #246 on: 02.03.18 , 12:03 »
Share

188 і 146 поїзди справді можна об'єднати. Для цього потрібно у Львові мати 18 вагонів (2 по 9, можна використати склад 276 і "вирвати" його з обороту зі 141-144). І тоді кожну 9-вагонну групу ганяти за маршрутом Львів - Бердянськ - Ужгород - Бердянськ - Львів, переставляючи таблички по Бердянську з "Львів - Бердянськ" на "Бердянськ - Ужгород". Таким чином, вийшов би 2-групний потяг Ужгород/Львів - Бердянськ. І таке чудо могло би бути не лише на літо. Звичайно, якщо би це не напрягало львівських провідників - їздити по майже 5 діб, не потрапляючи в домашнє депо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #247 on: 02.03.18 , 12:03 »
Share

А якщо піти ще далі, то можна і замахнутися на потяг Ужгород/Львів/Київ - Бердянськ/Покровськ, використовуючи львівські та київські вагони і нитки 225-246.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2316


View Profile
« Reply #248 on: 02.03.18 , 13:03 »
Share

Вже написали кілька варіантів, де можна обслуговувати. Як мінімум це Ужгород. Головна умова щоб 145/146 продовжили до Ужгорода.
Не кажу, що саме таким розкладом я бачу потяг Ужгород - Бердянськ - Ужгород. Просто звернув увагу, що 187/188 і 145/146 стикуються по Львові. Та ще й в дві сторони. От і визріла ідея.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 289


View Profile
« Reply #249 on: 02.03.18 , 13:03 »
Share

Щодо обороту по Львові 187/188, то дійсно ні з чим.
Я тут собі прикинув схему і з'ясував: враховуючи рухомий склад з поїздів №601, 145, 86 і 188 (нині 276), то можна буде їх закрутити в оборот, щоб вони курсували 601, 145 щодня, а 188 і 86 через день. Один поїзд і справді буде стояти через ніч в депо (як зараз 601)...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.