Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 , 06:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 21829 times)
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #250 on: 02.03.18 , 13:03 »
Share

Щодо обороту по Львові 187/188, то дійсно ні з чим.
Я тут собі прикинув схему і з'ясував: враховуючи рухомий склад з поїздів №601, 145, 86 і 188 (нині 276), то можна буде їх закрутити в оборот, щоб вони курсували 601, 145 щодня, а 188 і 86 через день. Один поїзд і справді буде стояти через ніч в депо (як зараз 601)...
601 у Львові стоїть не ніч, а день.
Ужгород навряд чи отримає найближчим часом вагони для поїзда до Бердянська.
А наявний парк вагонів справді можна оптимально використати.
Наприклад, так, як я написав вище: львівські вагони ганяти за маршрутом Львів - Київ - Бердянськ (Покровськ) - Київ - Ужгород і назад, дочіпляючи по Києву вагонами столичного депо. Якщо порахувати, що на ділянці Львів - Київ ходитиме всього 8 вагонів львівського депо (4 з Ужгорода, плюс 4 дочіпка у Львові), то для щоденного курсування у Львові потрібно знайти 24 вагони (наприклад, состави 145 і 275).
Logged
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #251 on: 02.03.18 , 14:03 »
Share

Ужгород - Бердянськ діючими графіками 188 та 146 обертатиметься за 3 доби. Це не стикується з черезденним 86, який лежить з ним на одній нитці.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #252 on: 02.03.18 , 14:03 »
Share

Ужгород - Бердянськ діючими графіками 188 та 146 обертатиметься за 3 доби. Це не стикується з черезденним 86, який лежить з ним на одній нитці.
Так я ж пропоную 3-групний Ужгород/Львів/Київ - Бердянськ львівськими та київськими вагонами. В такому випадку 86-ий хай собі ходить, його нитка не чіпатиметься.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2233


View Profile
« Reply #253 on: 03.03.18 , 10:03 »
Share

УЗ ось як придумали.
085/086 Львів - Новоолексіївка по Львові буде в обороті з 601/602 Львів - Солотвино і з 187/188 Львів - Бердянськ (при призначенні).
Все б нічого. Але склад буде всього 9 вагонів! 10 вагон буде включатись окремою вказівкою.
З 087/088 Ковель - Новоолексіївка трохи краща ситуація. В обороті по Ковелі з 097/098 Ковель - Київ. Склад буде 13 вагонів. Додаткові 3 вагони включатимуть за вказівкою.
І 085/086, і 087/088 будуть ходити через день.
Можливо до літа ще щось передумають. Особливо з 187/188. Адже минулого року було оправдано, що склад 187/188 був лише 10 вагонів через те, що з Бердянська до Львова була так звана швидка нитка. Цього ж року в дві сторони графік однаковий.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #254 on: 03.03.18 , 10:03 »
Share

188 прибуває в 20:25, 601 відправляється в 20:40. Щось слабо віриться, що заклали 15 хвилин на висадку та посадку.
Ну і ще лок треба поміняти на додачу...
« Last Edit: 03.03.18 , 10:03 by jbond989 » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #255 on: 03.03.18 , 12:03 »
Share

А чому не можна реалізувати мою ідею з 3-групним Ужгород/Львів/Київ - Бердянськ? Все-таки, мати щоденно коротенький потяг з Ужгорода до Бердянська з львівськими та київськими причіпками куди краще, ніж раз в кілька днів 9-вагонний зі Львова.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #256 on: 03.03.18 , 13:03 »
Share

Розпишіть як її можна реалізувати з максимальним використанням закладених в діючий графік ниток.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #257 on: 03.03.18 , 13:03 »
Share

Розпишіть як її можна реалізувати з максимальним використанням закладених в діючий графік ниток.
Будь ласка:
якщо поїзд Київ - Бердянськ/Покровськ може мати максимум 18 вагонів, то 3-групний міг би бути, наприклад, маючи 6 вагонів з Ужгорода ( по 3 до Покровська і Бердянська), 6 таких же зі Львова та Києва. На дільниці Чоп - Львів в обидва боки нитками 145/146. З Києва до Бердянська/Покровська нитками 225-245 (в ідеалі, якщо стоянки по Дніпру та Запоріжжю вкоротити до 30 хвилин, відправляти з Києва можна біля 7 вечора), між Ужгородом і Чопом та між Львовом та Києвом нові нитки. Львівські вагони робитимуть оборот Львів - Бердянськ/Покровськ - Ужгород  і назад. От і вийшов би нормальний поїзд єднання на діючих нитках та наявним рухомим складом.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #258 on: 03.03.18 , 14:03 »
Share

Не надо продлевать этот поезд, из Киева наберется достаточно пассажиров как в Покровск, так и в Бердянск с Запорожьем. Если сделать часть вагонов до Львова, то уменьшится предложение билетов до Киева, и будет очередное извращение, когда люди берут билет дальше, чем им нужно, и поезд на части маршрута везет оплаченный воздух вместо выполнения социальных функций.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #259 on: 03.03.18 , 15:03 »
Share

А цей Київ-Покровськ/Бердянськ  вже хоч в Експрес завели?  Бо хотів глянути схему,  але сайт БЧ за можливими номерами його не знаходить. 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 21 queries.