Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 46
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 46520 times)
jbond989
Active user

Posts: 1155


View Profile
« Reply #260 on: 03.03.18 , 15:03 »
Share

Ще не завели.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #261 on: 07.03.18 , 21:03 »
Share

Розпишіть як її можна реалізувати з максимальним використанням закладених в діючий графік ниток.
Будь ласка:
якщо поїзд Київ - Бердянськ/Покровськ може мати максимум 18 вагонів, то 3-групний міг би бути, наприклад, маючи 6 вагонів з Ужгорода ( по 3 до Покровська і Бердянська), 6 таких же зі Львова та Києва. На дільниці Чоп - Львів в обидва боки нитками 145/146. З Києва до Бердянська/Покровська нитками 225-245 (в ідеалі, якщо стоянки по Дніпру та Запоріжжю вкоротити до 30 хвилин, відправляти з Києва можна біля 7 вечора), між Ужгородом і Чопом та між Львовом та Києвом нові нитки. Львівські вагони робитимуть оборот Львів - Бердянськ/Покровськ - Ужгород  і назад. От і вийшов би нормальний поїзд єднання на діючих нитках та наявним рухомим складом.
Тоді це виходить 6-групний поїзд, групи якого прямуватимуть до кінцевих станцій (згідно схеми): Брд+Пкр+Брд+Пкр+Брд+Пкр. В кращому разі: Брд+Пкр+Пкр+Брд+Брд+Пкр. Як виокремлювати (сепарувати) ці групи у пункті зчеплення/розчеплення? Чи не накладно це буде для складачів? Бо нагадує роботу сортувальної гірки. Чи я щось не так зрозумів?
З обігом усе зрозуміло, а от із "комутацією" цих шістьох тривагонних груп - не дуже зрозуміло, або не дуже практично.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2604


View Profile
« Reply #262 on: 08.03.18 , 11:03 »
Share

Появилась ще одна думка. Можливо колись вона вже проскакувала.
Поїзди 073/074-077/078 Львів/Ковель - Москва до об'єднання в один повноцінний потяг курсують половинками по 8-9 вагонів.
Якщо б у Львові та Ковелі сформувати по дві групи (7-8 вагонів) назвемо їх Львів - Бердянськ та Ковель - Бердянськ (через день), Львів - Покровськ та Ковель - Покровськ (через день). Додаємо їх до московських. Виходить на ділянці Львів - Київ - Львів та Ковель - Київ - Ковель курсуватимуть повноцінні склади.
Відповідно в Києві все перечіпляється в два поїзди: Львів/Ковель - Москва та Львів/Ковель - Бердянськ (через день на Покровськ).
Можна львівську частинку дотягнути до Ужгорода щоб не писали, що знову все до Львова призначають.
Тоді на ділянці Львів - Ужгород - Львів можна буде "вбити" 829/830 Львів - Ужгород. Забрати заїзд в Чоп щоб не конкурував з 145/146 Львів - Чоп. Тоді по Ужгороді буде достатньо часу для екіпірування вагонів. Прибуття в Ужгород буде близько 20-21 години. Відправлення з Ужгорода близько 6 ранку.
З мінусів, що я бачу. Перехід на літній та зимовий час. Але це поправимо. Можна в Києві групу бердянських та покровських вагонів трошки довше притримати.
Думка прийшла після того як прочитав, що 073/074 Львів - Москва самий заповнюваний поїзд до Росії. Значить його відміняти не планують. Відповідно курсувати він буде й надалі по 8-9 вагонів.
« Last Edit: 08.03.18 , 11:03 by Entony » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1155


View Profile
« Reply #263 on: 08.03.18 , 21:03 »
Share

Ми вже 3 роки намагаємось довести, що 74 треба об'єднати з 86, а 78 із 88. Але у причетних два вагомих аргументи:
1) по Києву немає технічної можливості проводити маневрову роботу
2) не чіпайте міжнародні поїзди - вони прибуткові

Тепер вони вже просто думають, як би це безболісно грохнути 78.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #264 on: 08.03.18 , 21:03 »
Share

Розпишіть як її можна реалізувати з максимальним використанням закладених в діючий графік ниток.
Будь ласка:
якщо поїзд Київ - Бердянськ/Покровськ може мати максимум 18 вагонів, то 3-групний міг би бути, наприклад, маючи 6 вагонів з Ужгорода ( по 3 до Покровська і Бердянська), 6 таких же зі Львова та Києва. На дільниці Чоп - Львів в обидва боки нитками 145/146. З Києва до Бердянська/Покровська нитками 225-245 (в ідеалі, якщо стоянки по Дніпру та Запоріжжю вкоротити до 30 хвилин, відправляти з Києва можна біля 7 вечора), між Ужгородом і Чопом та між Львовом та Києвом нові нитки. Львівські вагони робитимуть оборот Львів - Бердянськ/Покровськ - Ужгород  і назад. От і вийшов би нормальний поїзд єднання на діючих нитках та наявним рухомим складом.
Тоді це виходить 6-групний поїзд, групи якого прямуватимуть до кінцевих станцій (згідно схеми): Брд+Пкр+Брд+Пкр+Брд+Пкр. В кращому разі: Брд+Пкр+Пкр+Брд+Брд+Пкр. Як виокремлювати (сепарувати) ці групи у пункті зчеплення/розчеплення? Чи не накладно це буде для складачів? Бо нагадує роботу сортувальної гірки. Чи я щось не так зрозумів?
З обігом усе зрозуміло, а от із "комутацією" цих шістьох тривагонних груп - не дуже зрозуміло, або не дуже практично.
Можна зробити так:
- парний день - Ужгород/Львів - Бердянськ + Київ - Покровськ;
- непарний день - Ужгород/Львів - Покровськ + Київ - Бердянськ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #265 on: 12.03.18 , 08:03 »
Share

Можна зробити так:
- парний день - Ужгород/Львів - Бердянськ + Київ - Покровськ;
- непарний день - Ужгород/Львів - Покровськ + Київ - Бердянськ.
Це вже більш реальніший варіант для причетних.

Тепер вони вже просто думають, як би це безболісно грохнути 78.
77/78 можна грохнути (як варіант) в такий чудовий спосіб.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11516


View Profile
« Reply #266 on: 12.03.18 , 17:03 »
Share

А чем Казатин плох для сцепки/расцепки поездов... 74/86 Львов-Москва, Новоалексеевка и 78/88 Ковель-Москва, Новоалексеевка?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1155


View Profile
« Reply #267 on: 12.03.18 , 18:03 »
Share

Официальная отмазка УЗ, которую нам писали уже много раз:
По станции Казатин отсутствует техническая возможность проведения маневровых работ для групп поездов, следующих из Жмеринского и Шепетовского направлений.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4292


View Profile
« Reply #268 on: 12.03.18 , 18:03 »
Share

Официальная отмазка УЗ, которую нам писали уже много раз:
По станции Казатин отсутствует техническая возможность проведения маневровых работ для групп поездов, следующих из Жмеринского и Шепетовского направлений.
Хм.  Можливо я щось плутаю,  але,  здається,  що років 3-4 тому 88 та 86 з'єднували/роз'єднували  саме в Козятині.
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #269 on: 12.03.18 , 19:03 »
Share

для групп поездов, следующих из Жмеринского и Шепетовского направлений.
Не розумію, а для яких тоді напрямків у них існує технічна можливість? І так, 86/88 об'єднували ж там, хіба ні? Ото блін зручно мати на все галіму відмазку про «відсутність технічної можливості».
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 46
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!