Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.07.18 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 24601 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3605


View Profile
« Reply #280 on: 31.03.18 , 20:03 »
Share

Пасдепартамент проробляє варіант об'єднання 43/44 ІФ - Київ із 225 та 245 трьома франківськими складами. Думають над можливим розкладом.

Пасдеп, перепрошую, йобу дався?

Ще одного рімейку Уж - Лисичанськ країна не витримає.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #281 on: 31.03.18 , 20:03 »
Share

Вікторе, Ви ж самі десь раніше писали, що ідея витягнення Покровськ/Бердянськ - Київ на Закарпаття Вам подобається. Ну от, пасдеп хоче обслуговувати в Франику, я описав, як ще й ощасливити буковинців з закарпатцями через день. Питання лише в графіку.
І ще одне, якщо прийнято рішення франківський флагман перетворити на потяг єднання, то є сенс знову вернутися до бородатої ідеї виконання львівськими составами графіку 43, витягнутого до Рахова чи Ворохти з оборотом по Києву з 141.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #282 on: 31.03.18 , 20:03 »
Share

А я бы поддержал Мариуполь - Черновцы (или Мариуполь - Ужгород) путем продления 69/70 и увязки его с чем-нибудь в оборот.
Logged
Vova
User

Posts: 66


View Profile
« Reply #283 on: 31.03.18 , 22:03 »
Share

Utopist цікава ідея у Вас.Я колись думав про цей поїзд до Ужгорода.Він у Львові в 17 в Ужгород пустив би його  через Сянки орієнтовно в 23 він тут,за 6 годин реально доїхати,а назад його можна коло 1 ночі пустити або зранку в 7 - 8,я розумію що і графік здвигається, але це дійсно був би поїзд єднання з найменшими затратами.
Чому я його пустив через Сянки, через Мукачево їдуть практично всі поїзди,а сюди + розвиток регіону,дений поїзд по другому маршруті і краса неперкедаваєма з вікна)ну це моя думка.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #284 on: 31.03.18 , 23:03 »
Share

Вікторе, Ви ж самі десь раніше писали, що ідея витягнення Покровськ/Бердянськ - Київ на Закарпаття Вам подобається. Ну от, пасдеп хоче обслуговувати в Франику, я описав, як ще й ощасливити буковинців з закарпатцями через день. Питання лише в графіку.
І ще одне, якщо прийнято рішення франківський флагман перетворити на потяг єднання, то є сенс знову вернутися до бородатої ідеї виконання львівськими составами графіку 43, витягнутого до Рахова чи Ворохти з оборотом по Києву з 141.
А ви подумали про пасажира?43 забрати все буде колапс з/до Києва ...на 143 не взяти квитків залишається ІС який нікому не впав(17:00 прибуття)А якщо все ж це станеться то буде аналогічна ситуація як з Ужгород-Лисичанськ прибуття до Києва буде не вдалим,якщо взагалі буде їхати через Київ.
Один варіант віддати 43 на формування ТЧ-1(Та заміна нитки 43 на 143 з видовженням на Рвхів)Тоді все буде гаразд
« Last Edit: 31.03.18 , 23:03 by birys5 » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #285 on: 31.03.18 , 23:03 »
Share

Подумав. Тому й написав, щоб зробити оборот 141 на 43 по Києву львівським составом. По суті, 143 як такий , напевно, зникне. Але ця втрата не повинна би бути на стільки плачевною. Та й не раз на форумі писалося про плани переводу 49 на Стрий та розділенням його до Трускавця і Франківська.
І взагалі, в ході останніх обговорень, може вийти так, що втрат не буде взагалі, а лише доповнення. Бо, якщо я правильно все розумію, Франківськ буде обслуговувати витягнений 225-246, Львів - 43, 143 - або Кременчук, або Київ теперішніми составами 225-246. Втрат жодних. І все це існуючим рухомим складом. Це вже навіть не беручи до уваги можливу 2-групність 49 чи ще якогось поїзда.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3674


View Profile
« Reply #286 on: 01.04.18 , 13:04 »
Share

Пасдепартамент проробляє варіант об'єднання 43/44 ІФ - Київ із 225 та 245 трьома франківськими складами. Думають над можливим розкладом.
Дивно якось виглядає... РС наявного 43/44 не може більш як дві ночі не перебувати без рідного депо. Тепер ця страшилка відійшла на задній план? Чи як?

Пасдепартамент проробляє варіант об'єднання 43/44 ІФ - Київ із 225 та 245 трьома франківськими складами. Думають над можливим розкладом.
Пасдеп, перепрошую, йобу дався?
Не можу не погодитись :)

Якщо причетним з пасдепу бракує вагонів - нехай беруть РС від 357/358, натомість:
1) 357/358 (до Ворохти) у спільний обіг із 141/142
альтернативно: 357/358 - ужгородське формування:


2) найпростіший варіант для всіх: РС від 43/44 зробити двогрупним (кожна група по 10 вагонів; одна група з Києва - прямуватиме до Рахова, а інша - тільки до ІФ; умовний розмін груп - у Києві);
більш кращий, хоч і трохи складніший (для розуміння причетними) варіант:
43/44 двогрупний: Київ-Рахів (12 вагонів) + Чернівці-Чернігів (8 вагонів) (формування: 12 вагонів - Київ, 8 вагонів - Чернівці);
143/144 ІФ-Київ-Ніжин-Чернігів/Суми (формування ІФ);

3) вивільнений РС львівського формування від 143/144 нехай використовують на Південний-Схід... ба більше, з наявним прибуттям до Києва 142 його можна витягувати на Південний-Схід, куди він приїде близько опівночі... що мало кому сподобається... важко натягнути овечу шкуру на вовка :)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #287 on: 01.04.18 , 14:04 »
Share

Іване, а моя ідея тобі не подобається?
1. Франківські вагони робитимуть оборот Франківськ - Покровськ/Бердянськ - Чернівці/Мукачево і зворотно, потрапляючи на 5 добу додому (так само, як і зараз 141-144).
2. Львівські вагони в обороті по Києву зі 141 можуть виконувати 2-групний 43 з Києва до Рахова/Чернівців АБО 2-групний 357 до Ворохти та Ужгорода.
3. Київські вагони від 357 виконують або 2-групний 357, як описав в п.2, або 4-групний 143 Київ/Чернігів - Ворохта/Чернівці, роблячи оборот Київ - Ворохта/Чернівці - Чернігів та зворотньо.
4. Ще київські вагони від 225-246 виконують інше "або" із запропонованих вище (43, 143 чи 357).
5. Залишається поле для роздумів, куди пристроїти кременчуцькі вагони з провідниками.
Короче кажучи, існуючими складами можна перекрити більше сполучень. Потрібно лише правильно розкидати поїзди між депо формування:
- львів'янам один зі 43, 143 та 357, зробивши його 2-групним, як описано вище;
- киянам 2 інші;
- франківцям - витягнутий до Франківська та Чернівців/Мукачева 225-246.
Logged
klepko
Active user

Posts: 295


View Profile
« Reply #288 on: 16.04.18 , 08:04 »
Share

Пропоную ще одного кандидата на поїзд єднання. Ужгород - Маріуполь. Зєднання Придніпровя та Донбасу із заходом країни.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #289 on: 16.04.18 , 09:04 »
Share

Еще есть предложение на эту тему - сделать оборот поездов Мариуполь - Харьков - Трускавец - Мариуполь. Проводники из Мариуполя, обслуживание частично в Харькове, вагоны - сформировать штук по 10 из существующих поездов, сделать ежедневными. От Киева до Трускавца и по обороту от Трускавца до Запорожья цеплять отдельные группы вагонов (тоже друг с другом в обороте), чтобы состав был полноценным, для этой цели подойдут вагоны от Кобзаря. Примерный график: Мариуполь  - Харьков 20:00 - 7:00 в обе стороны, Мариуполь - Трускавец 11:00 - 16:00, Трускавец - Харьков 19:00 - 15:00; Харьков - Трускавец 12:00 - 8:00, Трускавец - Мариуполь 10:00 - 15:00.
Плюсы - PR; проезд Тернополя - Хмельницкого мариупольским поездом в дневное время; восстановление связи Харькова и Трускавца; сообщение Харькова и Мариуполя станет ежедневным; уменьшение количества воздуховозных вагонов между Запорожьем и Мариуполем; улучшение сообщения Львова с Приднепровьем и Харьковом. Минусы - надо будет восстановить поезд Харьков - Бахмут и фирмач Кобзарь придется ликвидировать как отдельный поезд.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.