Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 46
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 46429 times)
sergius
Active user

Posts: 2645


View Profile
« Reply #300 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

Уявімо гіпотетичний Маріуполь 12:00 – Львів  15:30/15:55 – Рахів 23:50, Рахів 00:35 – Львів 08:30/09:00 – Маріуполь 12:30. Тепер доплюсовуємо сюди наші пропозиції по поїздах Київ – Маріуполь, і розуміємо, що їх можна буде пов’язати по Маріуполю в спільний оборот. Вивільняється состав раховоза, але як я вже казав, ми цього ніде не прописуємо. Ми цьому по піхві йде ідея трамвая, на подачу якої в Пасдеп Валерій все одно забив болт.
18 вагонів на Рахів не проїде. Та й вони там не потрібні.
А половинку від 70-го можна завернути на Мукачево через Чоп - Сянки - Ужгород, грохнувши при цьому 601 і зробивши 13-му кращий графік.
А ідею трамваю я би переглянув.
ЯТР, він має на увазі не 83/84, а перспективний 10-вагоннй 103/104. Рейс 83/84 зараз зав'язаний у спільний оборот з 123/124.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1155


View Profile
« Reply #301 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

Не бачу сенсу ганяти через всю країну менше 18 вагонів, враховуючи хронічний невивіз із Придніпров'я на Захід.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2645


View Profile
« Reply #302 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

Проявіть фантазію. Частину вагонів можна від-/дочепляти по Запоріжжю
upd: аналогічно робити по Франківську.
« Last Edit: 19.04.18 , 13:04 by sergius » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2618


View Profile
« Reply #303 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

А из-за чего ограничение по вагонам на раховском направлении? Ограниченность мощности тепловозов или длина путей на станциях?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2645


View Profile
« Reply #304 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

В Рахове платформа рассчитана на 12 вагонов. Но по факту может ездить и 14. Тем более сейчас, когда в тот регион прибыла очередная партия локомотивов 2ТЭ10.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2618


View Profile
« Reply #305 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

Во многих райцентрах с платформой на 8 вагонов останавливаются 20 вагонные поезда - и ничего... И даже последние вагоны уже за стрелками останавливаются.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2604


View Profile
« Reply #306 on: 19.04.18 , 15:04 »
Share

Можливо краще гіпотетичний Маріуполь - Рахів зробити двогрупним з Маріуполь - Чернівці. Роз'єднання та об'єднання можна здійснювати по Коломиї (по 9 вагонів). Тоді Маріуполь матиме пряме сполучення зі ще більшою кількістю нових міст та сіл.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11515


View Profile
« Reply #307 on: 08.08.18 , 16:08 »
Share

Одесса-Ворохта обрезают опять по Львову, а вы о Рахов - Мариуполь )))
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #308 on: 08.08.18 , 20:08 »
Share

Одесса-Ворохта обрезают опять по Львову, а вы о Рахов - Мариуполь )))
Та ні, якщо будуть нові вагони (хоча б під НЕ), то однозначно треба робити такі сполучення:
1) Запоріжжя/Дніпро - Ужгород (або) Чернівці;
2) Ужгород (або) Ковель - Миколаїв/Херсон!
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11515


View Profile
« Reply #309 on: 09.08.18 , 09:08 »
Share

Да Можно и Ужгород-Геническ. Тот же Ковель-Новоалексеевка через день в Бердянск, как и Львов
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 46
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!