Fantasy так fantasy :)
Гіпотетичний Солотвино - Ужгород - Сянки - Львів - Жмеринка - Подільськ - Помічна - Знам'янка - Дніпро - Лозова - Костянтинівка.
Фантазія чи реальність?
Яка тема така й відповідь :)
Через Подільськ чи БЦ?
Якщо б такий поїзд був, то краще через БЦ.
Бачу, що це вже не фантазія:
Боюсь, це буде 13/14 продовжений до Констахи, тільки 13 мінус 2 години до діючого, а 14 плюс 2 години. Боюсь, що один з констахівських поїздів піде під ніж. В обороті з іншим Київ - Констаха.
А який сенс для пасдепа в такому варіанті? Склад не вивільняється, 13/14, 125/126, 123/124 і самі по собі непогано загружені без усіляких видовжень... Тупо черговий поїзд єднання?
Щоб вивільнити склад, треба значно сильніше похєрити графік в одну зі сторін і солотвинському, і костянтинівському, наприклад:
Київ (19.00) - Костянтинівка (7.00), Костянтинівка (9.00) - Київ (23.00) - Львів (9.00) - Солотвино (20.00), Солотвино (21.00) - Львів (8.00) - Київ (18.00) - Костянтинівка (07.00), Костянтинівка (20.00) - Київ (08.00),
або
Київ (20.00) - Костянтинівка (8.00), Костянтинівка (20.00) - Київ (10.00) - Львів (20.00) - Солотвино (07.00), Солотвино (08.00) - Львів (19.00) - Київ (07.00) - Костянтинівка (21.00), Костянтинівка (22.00) - Київ (10.00).
Обидва варіанти піхвець ще той...
тому повторюю своє запитання:
через Подільськ чи БЦ?