Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.08.20 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 110935 times)
Entony
Active user

Posts: 4290


View Profile
« Reply #380 on: 10.11.18 , 09:11 »
Share

Хаха. Дякую за нагадування. Свого часу як Валерій започаткував тему про новий поїзд єднання (це ще був лютий місяць, а також хочу нагадати, що тема з розділу Fantasy), то вирішив придумати такий поїзд. Знаючи, як думає Пасдеп і розуміючи, що навряд чи нові вагони зможуть кинути на якийсь новий маршрут, вирішив поєднати Солотвино - Костянтинівка. Бо, по перше, 013/014 курсує в обороті, то з 123/124 то з 125/126 до Костянтинівки. Але так як тема фантазі, то придумав такий маршрут через Сянки - Подільськ - Знам'янку. Звісно, що можна було написати стандартно через Коростень чи Вінницю і на Полтаву.
Так, що по суті ідея про "другу ластівку*" від КШ 013/014 Солотвино - Костянтинівка має право на існування і як його ідея, яку він не читав у нас на форумі. А, можливо, його хватило лише на одну сторінку цієї теми, де якраз йшлась мова про майбутній поїзд єднання. :)

*Про "першу ластівку" від КШ можна почитати в блогах газети "Магістралі", де він охрестив так поїзд Київ - Рахів, коли вони його лише призначили і, які вони всі молодці на УЗ. :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 4701


View Profile
« Reply #381 on: 10.11.18 , 11:11 »
Share

.
Так, що по суті ідея про "другу ластівку*" від КШ 013/014 Солотвино - Костянтинівка має право на існування і як його ідея, яку він не читав у нас на форумі. А, можливо, його хватило лише на одну сторінку цієї теми, де якраз йшлась мова про майбутній поїзд єднання. :)

*Про "першу ластівку" від КШ можна почитати в блогах газети "Магістралі", де він охрестив так поїзд Київ - Рахів, коли вони його лише призначили і, які вони всі молодці на УЗ. :)
Варто нагадати

Там (у пас-депі) цей "П" може бути корисним у багатьох напрямках. Починаючи від "збирання інформації" і до "привласнення ідей" активістів самими залізничниками, ІМХО.
А шо, варіант! Данчик "тирить" ідею, видає її за "свою", пасдеп "приватизує" як "...ми пахали, я і трактор". Дещо збочена логіка, але ж важливий результат? ;)
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #382 on: 10.11.18 , 12:11 »
Share

Незадовго до введення нового графіка до УЗ надійшла директива "зверху" НЕ ВІДМІНЯТИ ЖОДНОГО РЕГУЛЯРНОГО ПОЇЗДА.
Тому негайно "відкопали" 601/602 та відклали "погребіння" 605/606. В результаті, запуск поїзда єднання Солотвино - Костянтинівка відтерміновується на невизначений час. Тому 13/14 та 125/126 залишаються без змін.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5693


View Profile
« Reply #383 on: 10.11.18 , 12:11 »
Share

Незадовго до введення нового графіка до УЗ надійшла директива "зверху" НЕ ВІДМІНЯТИ ЖОДНОГО РЕГУЛЯРНОГО ПОЇЗДА.
Тому негайно "відкопали" 601/602 та відклали "погребіння" 605/606. В результаті, запуск поїзда єднання Солотвино - Костянтинівка відтерміновується на невизначений час. Тому 13/14 та 125/126 залишаються без змін.

И хорошо, одним маразмом меньше.
Logged
MVM
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #384 on: 10.11.18 , 13:11 »
Share

Маразмом больше, маразмом меньше, а в 2019 г. мы снова расстанемся с некоторым количеством пасс. вагонов. На фоне убытие>поставок следующим летом дефицит билетов будет напряженнее, как не продлевай существующие поезда.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #385 on: 10.11.18 , 13:11 »
Share

Буде дуже шкода, що розмови про потяг Солотвино - Костянтинівка тільки залишаться на рівні розмов, а не реалізацій. Бо якщо він мав би проходити дільницю Солотвино - Чоп - Ужгород - Самбір - Львів графіком теперішнього 602-го - то це був би ідеальний поїзд. Особливо, для здолбунівчан та рівнян. Адже зараз прямого поїзда зі Здолбунова (вже замовчуємо навіть Рівне) немає на Закарпаття ВЗАГАЛІ. А тут вийшов би кошерний варіант і для поїздок з Ужгорода, і з курортів Берегова/Хуста/Шаяна/Солотвина і т.д.
В зворотньому напрямку, якщо би він мав покладатися на нитку теперішнього 601-го, це був би досить непоганий бюджетний варіант для поїздок Київ - Здолбунів, Здолбунів - Львів та Київ/Шепетівка/Здолбунів - Берегово/Солотвино. Адже немало пасажирів зараз для добирання до курортів Закарпаття користуються саме 601-им поїздом. І його штучне видовження лише посприяє схваленню пасажирів, яким зараз не зовсім зручно їздити з пересадками, щоб добратися з Шепетівки/Здолбунова/Бродів до Ужгорода/Берегова/Солотвина.
І це в загальнорічний сезон. Я вже мовчу про "сніжний", під час якого гірськолижні курорти лінії Сянки - Перечин дуже були б раді бюджетним туристам з вищеперерахованих країв щодо прямої вигоди.
Так що, скажу Вам, шановне панство, не всі нововведення ПК такі погані. Деякі з них інколи ой як доречні.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4290


View Profile
« Reply #386 on: 10.11.18 , 13:11 »
Share

Не дали мені проїхали на цьому Солотвино - Костянтинівка :)
Дійсно. На деяких ділянках цей Солотвино - Костянтинівка був би не поганим. Але загалом це добре, що поки його не буде. Все таки майбутні вибори "перемогли" нові маршрути поїздів. :)
Тепер друга проблема буде - як нашвидкоруч все повернути назад. Здається мені, що до 15 листопада ще графіків не буде як обіцяли раніше.
« Last Edit: 10.11.18 , 13:11 by Entony » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #387 on: 10.11.18 , 13:11 »
Share

Як на мене, незалежно від того, чи буде запущений поїзд Солотвино - Костянтинівка, має право на існування якийсь поїзд, який би сполучав столицю з Ужгородом із заходом в Здолбунів. Бо теперішня ситуація з розкладами радше викликає матюки, а не коментарі. От кому буде погано від того, що ПК все ж таки б змилосердилася і запустила "поїзд нагальної потреби", а не "поїзд єднання", який би замість впихання невпихуємого найперше покривав нагальні проблеми?! І якщо таке чудо станеться, то всі будуть щасливі. Адже залишиться гарне овернайтне сполучення Закарпаття - Львів. Повернеться "дохундаївське" денне бюджетне сполучення Київ - Здолбунів - Львів, і накінець, перекриється "дірка", яка утворилася в 2012 році на лільниці Львів - Здолбунів. А саме, відновиться ранкове сполучення зі Львова і вечірнє до Львова. Бо ЗДОЛБУНІВ МАЄ ПРАВО НА НОРМАЛЬНЕ ЗАЛІЗНИЧНЕ СПОЛУЧЕННЯ. І нехай вдавляться всі противники даної ідеї.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1684


View Profile
« Reply #388 on: 10.11.18 , 14:11 »
Share

Незадовго до введення нового графіка до УЗ надійшла директива "зверху" НЕ ВІДМІНЯТИ ЖОДНОГО РЕГУЛЯРНОГО ПОЇЗДА.
Тому негайно "відкопали" 601/602 та відклали "погребіння" 605/606. В результаті, запуск поїзда єднання Солотвино - Костянтинівка відтерміновується на невизначений час. Тому 13/14 та 125/126 залишаються без змін.
А поїзд Львів - Бахмут також відміняється?? І, взагалі, тоді все залишиться як є, тільки з незначними корективами самих розкладах, чи щось таки нове буде??
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #389 on: 10.11.18 , 14:11 »
Share

При нормальній роботі пасдепу з графістами від того Солотвино Константинівка можна отримати  більше плюсів ніж мінусів.
А саме прокласти його орієнтовним графіком  Солотвино19,00-Львів 7.00-Київ (чз Хмельницький)17.00- Константинівка (через Полтаву) 6,00
Зворотньо Константинівка 21.00  Київ10.00 Львів 20.00 Солотвино 8.00.
Тобто такий поїзд повністю перекриє функціонал 601/602 та 125/126 Київ -Константинівка  і частково 13 так як такий потяг лишить для ділянок Львів-Сянки -Ужгород та Чоп -Солотвино пряме сполучення з Києвом хоч і не дуже зручним графіком.
Обслуговування Київське з оборотом по Константинівці на 123/124(лишати без змін)
З 2 складів 601/602сформувати один склад та передати в Ужгород. І зі складу від 131/132 та 2х складів 601/602 сформувати 2 склади і ними ВІДНОВИТИ ЩОДЕННИЙ 99/100 графіком який він мав о відміни. Тільки єдине що після Києва подовжити до Чернігова чи Сум
Таким чином наявним вагонним парком можна суттєво покращити сполучення з Закарпаттям та Константинівка та Солотвино отримають нові сполучення.
« Last Edit: 10.11.18 , 15:11 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!