Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 04:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 95342 times)
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #390 on: 10.11.18 , 20:11 »
Share

.
Так, що по суті ідея про "другу ластівку*" від КШ 013/014 Солотвино - Костянтинівка має право на існування і як його ідея, яку він не читав у нас на форумі. А, можливо, його хватило лише на одну сторінку цієї теми, де якраз йшлась мова про майбутній поїзд єднання. :)

*Про "першу ластівку" від КШ можна почитати в блогах газети "Магістралі", де він охрестив так поїзд Київ - Рахів, коли вони його лише призначили і, які вони всі молодці на УЗ. :)
Варто нагадати

НАГАДУЮ:
Quote
КШ: Якщо говорити про Західну Україну, то й в цьому напрямку ми добре попрацювали. Першою туристичною ластівкою можна назвати потяг Київ-Рахів, який в експериментальному режимі був запущений в серпні 2014 р. Тоді на перший рейс були продані квитки у всі 12 вагонів, тож незабаром довелося включати ще два вагони.
https://info.uz.ua/blogi/realizuvati-turistichniy-potentsial-kraini-bez-virishennya-transportnikh-pitan-ne-mozhlivo
Як може він таке писати, коли його там біля того пасажирського корита взагалі не було (на той час він був біля сусіднього корита в УЗШК).

Те, що його нагнули раком, щоб видовжити ці поїзди він видає як власну пропозицію.
Quote
Цього року потяги, які прямували до Івано-Франківська з Києва, Харкова, Одеси, також  були подовжені до населених пунктів, що є осередками зимового туризму в Україні: Ворохта, Яремче, Микуличин, Татарів. Треба сказати, що заселеність рейсів до кінцевого пункту прибуття сягає — 70%. Тобто на нашу пропозицію є хороший попит.
Забув згадати про Ясіню з перспективою до 3 тис вхідних/вихідних туристів ЩОДЕННО.

Він плутається в географії, і не розуміє, що Рахів, то і є Східне (найсхідніше) Закарпаття, однак він називає його Західною Україною, окремо виокремлюючи не таке вже й Східне Закарпаття у вигляді Солотвина:
Quote
Окремо треба сказати про Східне Закарпаття. До травня 2017 року воно було позбавлене прямого залізничного сполучення з Києвом. В регіон курсував лише поїзд Львів – Солотвин. Поїзд Київ-Солотвино забезпечив пряме залізничне сполучення столиці із населеними пунктами Солотвино, Хуст, Тячів, Виноградів, Берегово та Королево. Призначення такого поїзда стало потужним імпульсом до розкриття туристичного потенціалу цього регіону, а це в свою чергу сприяє розвитку економіки, створенню нових робочих місць.
Як воно може такими розумними запозиченими словами чвиркати, і не розуміти, що 43/44 теж потрібно витягнути в гори. Таке враження, що обчитався моїх пояснювальних записок до пропозицій, і зазубрив текст.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #391 on: 10.11.18 , 20:11 »
Share

Як на мене, незалежно від того, чи буде запущений поїзд Солотвино - Костянтинівка, має право на існування якийсь поїзд, який би сполучав столицю з Ужгородом із заходом в Здолбунів. Бо теперішня ситуація з розкладами радше викликає матюки, а не коментарі. От кому буде погано від того, що ПК все ж таки б змилосердилася і запустила "поїзд нагальної потреби", а не "поїзд єднання", який би замість впихання невпихуємого найперше покривав нагальні проблеми?! І якщо таке чудо станеться, то всі будуть щасливі. Адже залишиться гарне овернайтне сполучення Закарпаття - Львів. Повернеться "дохундаївське" денне бюджетне сполучення Київ - Здолбунів - Львів, і накінець, перекриється "дірка", яка утворилася в 2012 році на лільниці Львів - Здолбунів. А саме, відновиться ранкове сполучення зі Львова і вечірнє до Львова. Бо ЗДОЛБУНІВ МАЄ ПРАВО НА НОРМАЛЬНЕ ЗАЛІЗНИЧНЕ СПОЛУЧЕННЯ. І нехай вдавляться всі противники даної ідеї.
То мо' варто повернутися до варіанту Ковель-Солотвино? Ниткою 601/602 з незначним зміщенням зі Львова на Солотвино на +1..2 год?
Щодо формування, то може бути і Львів (двогрупний, тільки половина вагонів їхатиме зі Львова на Ковель).

При нормальній роботі пасдепу з графістами від того Солотвино Константинівка можна отримати  більше плюсів ніж мінусів.
А саме прокласти його орієнтовним графіком  Солотвино19,00-Львів 7.00-Київ (чз Хмельницький)17.00- Константинівка (через Полтаву) 6,00
Зворотньо Константинівка 21.00  Київ10.00 Львів 20.00 Солотвино 8.00.
Тобто такий поїзд повністю перекриє функціонал 601/602 та 125/126 Київ -Константинівка  і частково 13 так як такий потяг лишить для ділянок Львів-Сянки -Ужгород та Чоп -Солотвино пряме сполучення з Києвом хоч і не дуже зручним графіком. ...
Функціонал перекриє, але чи перекриє перевізну здатність? Замість 601/602 та 13/14 залишиться тільки один поїзд, що автоматично скоротить обсяг запропонованих місць ВДВІЧІ.
Logged
VSK
Active user

Posts: 649


View Profile
« Reply #392 on: 10.11.18 , 20:11 »
Share

При нормальній роботі пасдепу з графістами від того Солотвино Константинівка можна отримати  більше плюсів ніж мінусів.
А саме прокласти його орієнтовним графіком  Солотвино19,00-Львів 7.00-Київ (чз Хмельницький)17.00- Константинівка (через Полтаву) 6,00
Зворотньо Константинівка 21.00  Київ10.00 Львів 20.00 Солотвино 8.00.
Тобто такий поїзд повністю перекриє функціонал 601/602 та 125/126 Київ -Константинівка  і частково 13 так як такий потяг лишить для ділянок Львів-Сянки -Ужгород та Чоп -Солотвино пряме сполучення з Києвом хоч і не дуже зручним графіком. ...
Функціонал перекриє, але чи перекриє перевізну здатність? Замість 601/602 та 13/14 залишиться тільки один поїзд, що автоматично скоротить обсяг запропонованих місць ВДВІЧІ.
Читайте 2 частину. В напрямку  Закарпаття кількість запропонованих місць не зменшиться так як відновлюється 99/100 що є просто безцінним для сполучення Київ-Закарпаття.
З 2 складів 601/602сформувати один склад та передати в Ужгород. І зі складу від 131/132 та 2х складів 601/602 сформувати 2 склади і ними ВІДНОВИТИ ЩОДЕННИЙ 99/100 графіком який він мав о відміни. Тільки єдине що після Києва подовжити до Чернігова чи Сум
Таким чином наявним вагонним парком можна суттєво покращити сполучення з Закарпаттям та Константинівка та Солотвино отримають нові сполучення.
« Last Edit: 10.11.18 , 20:11 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #393 on: 10.11.18 , 21:11 »
Share

Iwan-e, колись писав
...
1) Кравцов такой значит оценивает работу пасс.-компании. В каком из случаев он будет считать людей эффективными работниками: а.) большинство идей генерят активисты; б.) большинство идей генерят кадровые сотрудники (в частности, молодое поколение)?
...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #394 on: 10.11.18 , 22:11 »
Share

При нормальній роботі пасдепу з графістами від того Солотвино Константинівка можна отримати  більше плюсів ніж мінусів.
А саме прокласти його орієнтовним графіком  Солотвино19,00-Львів 7.00-Київ (чз Хмельницький)17.00- Константинівка (через Полтаву) 6,00
Зворотньо Константинівка 21.00  Київ10.00 Львів 20.00 Солотвино 8.00.
Тобто такий поїзд повністю перекриє функціонал 601/602 та 125/126 Київ -Константинівка  і частково 13 так як такий потяг лишить для ділянок Львів-Сянки -Ужгород та Чоп -Солотвино пряме сполучення з Києвом хоч і не дуже зручним графіком. ...
Функціонал перекриє, але чи перекриє перевізну здатність? Замість 601/602 та 13/14 залишиться тільки один поїзд, що автоматично скоротить обсяг запропонованих місць ВДВІЧІ.
Читайте 2 частину. В напрямку  Закарпаття кількість запропонованих місць не зменшиться так як відновлюється 99/100 що є просто безцінним для сполучення Київ-Закарпаття.
З 2 складів 601/602сформувати один склад та передати в Ужгород. І зі складу від 131/132 та 2х складів 601/602 сформувати 2 склади і ними ВІДНОВИТИ ЩОДЕННИЙ 99/100 графіком який він мав о відміни. Тільки єдине що після Києва подовжити до Чернігова чи Сум
Таким чином наявним вагонним парком можна суттєво покращити сполучення з Закарпаттям та Константинівка та Солотвино отримають нові сполучення.


В загальному "ЗАКАРПАТТЯ" збереже баланс, однак я мав на увазі окремі пункти південного Закарпаття з кінцевим пунктом Солотвино... вони втратять один поїзд. Був би в Рахові 43/44, то солотвинці його б одразу освоїли для швидкого доїзду до Києва замість кругосвітніх мандрів через "Волосянки-Сянки".

Iwan-e, колись писав
...
1) Кравцов такой значит оценивает работу пасс.-компании. В каком из случаев он будет считать людей эффективными работниками: а.) большинство идей генерят активисты; б.) большинство идей генерят кадровые сотрудники (в частности, молодое поколение)?
...
Є таке поняття як партнерство та спільний результат. Однак КШ дуже цього боїться - взаємодії з тими, хто платить йому зарплату. Чому мізками однієї людини повинно вирішуватись УСЕ? Де діалог та порозуміння? Це людина, яка втратила здатність до тверезого та розсудливого креативізму. Це сквашений огірок в бочці зі старими квасними огірками. Вони бояться, що громадськість може генерувати кращі думки, ніж вони генерують. Пора його висунути ногами вперед на якусь вищу посаду, якимось послом/представником УЗ до Казахстану, чи аж до Монголії, чи Китаю. За більші гроші він туди й сам піде, а від нас - масові звернення з прохання про його переведення на посла.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10610


View Profile
« Reply #395 on: 12.11.18 , 12:11 »
Share

а від нас - масові звернення з прохання про його переведення на посла.
В Туніс.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1301


View Profile
« Reply #396 on: 13.11.18 , 18:11 »
Share

Навіщо туди аж два потяги один за одним? Там краще один нічний, але оптимізований і прискорений + можливість пересадки з/на 743/744, і за можливості + човником у вільний денний час кудись до Мукачева (на майбутній ІС+ "Бограч-експрес"), або в обіг з чимось видовженим зі Львова кудись інакше, на зразок 133/134, теж прямим ходом.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1053


View Profile
« Reply #397 on: 25.11.18 , 15:11 »
Share

Продовжу тему fantasy стосовно єднання.
один поїзд (а саме 142/141 Львів - Бахмут) таки поїде з 9 грудня; інший 4/3 Запоріжжя - Ужгород ще під питанням...

Хочу свою думку розвинути на рахунок Чернівців:
 Один Львівський склад можна б було віддати в Чернівці і дійсно зробити поїзд  86/85 Чернівці - Новоолексіївка (після Львова звичним маршрутом). 86/85 був би в обороті з 668/667 Чернівці - Ковель (а його б графік зробили б так, щоб встигали по Чернівцях обслуговування зробити). Цей поїзд мав би додаткове сполучення зі Львовом, а також єднання з Придніпровським регіоном. Звичайно це не таке глибоке єднання було б, як Віктор пропонував, тому на честь 100-річчя Соборності на назовеш!!   

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #398 on: 25.11.18 , 17:11 »
Share

а від нас - масові звернення з прохання про його переведення на посла.
В Туніс.
Лучше в Лаос, там не так давно первый участок железнодорожной сети за историю страны открыли (3.5 км, на границе с Таиландом).
Logged
анатолич
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #399 on: 27.11.18 , 15:11 »
Share

Еще одна фантазия. Про север-Юг кстати. Херсон - Апостолово - Днепр - Красноград - Полтава - Гребенка - Нежин - Чернигов. Предполагаемый график Херсон 15.00 - Апостолово 19.00 - Днепр-Лоцманский - 23.00 - Красноград - 2.30 - Полтава - 5.00 - Гребенка 8.00 - Чернигов 13-00

Плюсы:
1. Постоянная связь Днепра с Херсоном и Днепра с Полтавой.
2. Переезд от Днепра до Полтавы в ночное время по нескоростному участку, есть время для сна
3. Участок Полтава - Гребенка в утреннее время создаст некую заполняемость.
4. Участок Гребенка - Чернигов также в дневное время обеспечит пассажиропоток.

Конечно же поезд трамвайный и должен делать остановки на многих станциях.
« Last Edit: 27.11.18 , 15:11 by анатолич » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!