Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 88051 times)
MVM
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #420 on: 02.12.18 , 13:12 »
Share

Не думаю, що літом пасажири поїзду 88/87 " Лісова пісня" будуть в захваті від часу дорозі 40+ до Азовського моря!!
Зараз 87/88 їде до Новоолекс. приблизно 24 год. "Случка" буде прибл. 32 год (без врахування часу з Чернівців, але з додаванням Бахмач - Кременчук). Та й відправлення/прибуття далеко не айс, проте злучками ніколи всім не вгодиш...

А якщо кинути Ковель і завести Львів-Сапіжанка-Луцьк-Рівне і так далі?
ЯТР, наявність Ковеля тут принципово.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 629


View Profile
« Reply #421 on: 02.12.18 , 13:12 »
Share

Не думаю, що літом пасажири поїзду 88/87 " Лісова пісня" будуть в захваті від часу дорозі 40+ до Азовського моря!!
Зараз 87/88 їде до Новоолекс. приблизно 24 год. "Случка" буде прибл. 32 год (без врахування часу з Чернівців, але з додаванням Бахмач - Кременчук). Та й відправлення/прибуття далеко не айс, проте злучками ніколи всім не вгодиш...

Якщо хочете "оптимізувати" 86/85-88/87 "Лісова пісня" Ковель, Львів - Новоолексіївка, а зробити Чернівці - Ковель -...- Новоолексіївка, то нехай (Вам видніше).
Тоді маю зустрічну пропозицію: поїзд 128/127 Ковель - Харків прокласти через Дніпро, бо

1) Дніпро і Харків ще якусь альтернативу матимуть, крім 140/139;

2) збережеться сполучення Ковель - Шепетівка - ім. Т.Г. Шевченка - Дніпро;

3) Львів і Ковель (142/141) вже матимуть сполучення Полтава - Харків...
Logged
MVM
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #422 on: 02.12.18 , 14:12 »
Share

Якщо хочете "оптимізувати" 86/85-88/87 "Лісова пісня" Ковель, Львів - Новоолексіївка, а зробити Чернівці - Ковель -...- Новоолексіївка, то нехай (Вам видніше).
Тоді маю зустрічну пропозицію: поїзд 128/127 Ковель - Харків прокласти через Дніпро
Складіть графік, як Ви його бачите. До речі, ця думка мені подобається.


Щодо "злучки" - Віктор запропонував об'єднати поїзди - я намалював.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 629


View Profile
« Reply #423 on: 02.12.18 , 14:12 »
Share

Якщо хочете "оптимізувати" 86/85-88/87 "Лісова пісня" Ковель, Львів - Новоолексіївка, а зробити Чернівці - Ковель -...- Новоолексіївка, то нехай (Вам видніше).
Тоді маю зустрічну пропозицію: поїзд 128/127 Ковель - Харків прокласти через Дніпро
Складіть графік, як Ви його бачите. До речі, ця думка мені подобається.
Поїзд 128/127 за маршрутом Ковель - Знам'янка (і назад) може бути, далі треба подивитися (як його зі Скіфією розминути), дійду до ноута, то спробую прикинути орієнтовно графік... І з Харкова відправлення о 15 годині +/- для Дніпра кращим буде!!
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2974


View Profile
« Reply #424 on: 02.12.18 , 14:12 »
Share

Господа, давайте не отвлекаться от Случки. Предлагаю конкурс "Я у мамы фломастатор", приз автору лучшего графика - литр крафтовой пшонки.

Предлагаемое техзадание имеет единственное решение по графику. Этим мы выгодно отличаемся от крипких долбоящеров из Пасдепа, которые сами не знают чего хотят.

Итак, ТЗ.

1. Новый поезд должен перекрыть функционал поезда 667/668 Черновцы - Ковель.

2. Новый поезд должен перекрыть функционал поезда 87/88 "Лесная писька".

3. Новый поезд должен перекрыть функционал поезда 669/670 Бахмач - Кременчуг.

В итоге вместо трёх полууродцев должен получиться красивый круглогодичный ежедневный поезд.
Считаю полным бредом закручивать все это в один поезд.
Черновцы - Ковель - стоит превратить в Черновцы - Луцк - Киев (освобождается доп, который периодически назначают в Черновцы через Львов), Ковель - Новоалексеевка можно превратить в Ровно - Геническ по дням в обороте с Хмельницкий - Геническ, Бахмач - Кременчуг превращаем в что-то раз в 4 дня типа Запорожье - Чернигов. И тем же составом раз в 4 дня можно делать Запорожье - Христиновка - Каменец-Подольский.
Еще для улучшения сообщения тех веток, по которым ездят эти поезда, предлагаю Ужгород - Лисичаеск завернуть через Луцк (будет сообщение Луцка+Ровно с Закарпатьем, Сумами, Харьковом) + можно будет по-другому воспользоваться поездом Харьков - Ковель.
Для сообщения Ровно с Днепром просится международный поезд Днепр - Хелм. Если не получится - сделать Харьков - Ковель через рейс до Днепра/Запорожья.
С Ромнами совсем все плохо, т.к. ветка не соединяет крупных городов. Разве что один из поездов Киев - Шостка сделать двухгруппным и часть вагонов катать в Ромны. Еще можно парой полтавских вагинов сделать местный почти внутриобластной поезд Полтава - Ромны.
Если уже так хотят очередную случку - почему ее не запустить через Одессу? Все такие поезда сейчас едут через Львов+Киев+Харьков, других городов как будто нет. Мариуполь - Запорожье - Херсон - Николаев - Одесса - Львов - Ужгород - почему бы и нет?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #425 on: 02.12.18 , 15:12 »
Share

Інший варіант фломастерів :) Щоб не мучати пасажирів Львова/Волині поїздками на Придніпров'я через Бахмач, пропонується двогрупний поїзд Чернівці - Новоолексіївка/Бахмач.
Можливий графік:
   --     00.30  Чернівці  19.00  ---
06.20 06.40    Львів      13.10 13.30
10.30 10.50   Ковель    09.05 09.25
13.30 13.45 Здолбунів 06.20 06.35
22.20 22.35 Шевченка 21.20 21.35
23.55 00.15 Знам'янка 19.30 20.00
04.00 04.15   Дніпро     15.45 16.00
05.55 06.00 Запоріжжя 14.00 14.05
09.30  --  Новоолексіївка  --   10.30

Група на Бахмач:
  ---    00.25   Знам'янка  19.15  ---
02.00 02.20 Кременчук  17.15 17.35
09.10    --        Бахмач       ---   10.45

Заїзд в Луцьк прибраний, з ним часу на оборот не буде. Лінії Львів-Луцьк для компенсації відміни 667/668 видовжити 701/702, хоча б по піковим дням.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 629


View Profile
« Reply #426 on: 02.12.18 , 15:12 »
Share

Якщо хочете "оптимізувати" 86/85-88/87 "Лісова пісня" Ковель, Львів - Новоолексіївка, а зробити Чернівці - Ковель -...- Новоолексіївка, то нехай (Вам видніше).
Тоді маю зустрічну пропозицію: поїзд 128/127 Ковель - Харків прокласти через Дніпро
Складіть графік, як Ви його бачите. До речі, ця думка мені подобається.

128/127 Ковель - Харків- Ковель (через Дніпро) орієнтовно накинув:

                14.14     Ковель                   13.36
......................................................................................
04.25     04.48    Знам'янка-Пас.     23:15    23:20
05:31    05:33    Олександрія             22:39    22:41
06:50     06:52     П'ятихатки             21:17    21:19
07:29     07:31     Верхівцеве             20:35    20:37
08:08    08:10    Кам'янське-Пас.    20:05    20:07
08:45      09.10    Дніпро-Головний  19:05     19.30    
09.55      09.57    Синельникове-2     18:15    18:17
10.30      10.33    Павлоград-1             17:40    17:45
11.20      11.35    Лозова-Пас.             16.30    16:45
12.05      12.08    Лихачове              15:52    15:57
13.15                    Харків-Пас.                       14:45

Признаюся, що в деталі схрещень з поїздами на ділянці Дніпро - Лозова - Харків я не вдавався (бо я орієнтовно прикидав).. Прибуття з Харкова на Дніпро було б кращим ніж поїзд 139/140.
Можна критикувати і камінням кидати в мене :))
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #427 on: 02.12.18 , 15:12 »
Share



нехай поїзд 78/77 "Волинь" Ковель - Москва через Житомир, Харків їде (мінус 128/127)

А може це не така вже й погана ідея?
77/78 в Харкові чіпляти до 19/20 він все одно зараз дуже коротким ходить.  Думаю волинським будівельникам все одно чи на Мск-Київська чи на Мск-Курська приїзжати
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 241


View Profile
« Reply #428 on: 02.12.18 , 16:12 »
Share

Ага, и прицепите к этому чудовищу еще вагоны с лисы и констахи, ,,зрадовоз,, )))
Logged
sergius
Active user

Posts: 3662


View Profile
« Reply #429 on: 02.12.18 , 17:12 »
Share

А якщо кинути Ковель і завести Львів-Сапіжанка-Луцьк-Рівне і так далі?
ЯТР, наявність Ковеля тут принципово.
Чи все-таки Червонограда ).

Як щодо варіанту з групуванням Чернівці - (Ковель) - Новоолексіївка та Львів - (Луцьк) - Новоолексіївка по Здолбунову? Чи їх черезденним курсуванням зі спільною ділянкою Ківерці - Новоолексіївка.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!