Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.19 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 95696 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5023


View Profile
« Reply #430 on: 02.12.18 , 17:12 »
Share

Загалом, якщо стоїть питання "убити" 3-ох зайців - це хороша ідея однозначно! Плюс вивільнення вагонів. Але, як я вже колись писав, так звані "потяги єднання" завжди будуть комусь не подобатися і завжди вони матимуть не дуже хороше проходження якихось міст/сіл.

Дивно, бо я накатав ТЗ де мінімум два з трьох можна спокійно накладати в обидві сторони. Такої Злуки в історії УЗ ще не було. Може варто спробувати переробити графік? Червоноград потрібен, щоб не киданути Ковель і щоб "Лісова піська" пішла під відміну. Бахмач - Кременчук сторого за лекаламм, які ми подавали в Пасдеп. Це й відновлення зв'язку столиці з Хоролами та Глобино у час за потоком, і вивіз на Дніпро і багато інших плюшок. Час єднатись!
Logged
sergius
Active user

Posts: 3921


View Profile
« Reply #431 on: 02.12.18 , 18:12 »
Share

Бахмач - Кременчук сторого за лекаламм, які ми подавали в Пасдеп. Це й відновлення зв'язку столиці з Хоролами та Глобино у час за потоком, і вивіз на Дніпро і багато інших плюшок. Час єднатись!
Ну тоді виділену ділянку треба максимально прискорювати. Щоб на Київ з Кременчука відправлятись десь опівночі. Цей запас на прискорення можна визначити на основі майбутніх графіків 79/80 та 103/104.
Чернівці - Новоолексіївка

--:--  --      20:00  ЧЕРНІВЦІ        15:30  --  --:--
.........................
02:05  20  02:25  ЛЬВІВ           09:00  20  09:20
.........................
09:20  20  09:40  КОВЕЛЬ          01:35  25  02:00
.........................
20:40  20  21:00  КИЇВ            15:00  20  15:20
23:30  20  23:50  БАХМАЧ          13:00  20  13:20
04:00  10  04:10  РОМОДАН         08:00  10  08:10
06:50  20  07:10  КРЕМЕНЧУК       05:40  20  06:00
09:30  02  09:32  П'ЯТИХАТКИ      03:10  02  03:12
11:15  20  11:35  ДНІПРО          01:20  20  01:40
12:35  02  12:37  СІНЕЛЬНИКОВЕ    00:30  02  00:32
13:40  06  13:46  ЗАПОРІЖЖЯ       23:30  05  23:35
15:35  25  16:00  МЕЛІТОПОЛЬ      21:30  20  21:50
17:20  --  --:--     НОВООЛЕКСІЇВКА  --:--  --  20:00


       45:20      ЧАС В ДОРОЗІ         43:30

Інше питання: яка доля спіткає 791/792?
Logged
VSK
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #432 on: 02.12.18 , 19:12 »
Share

Господа, давайте не отвлекаться от Случки. Предлагаю конкурс "Я у мамы фломастатор", приз автору лучшего графика - литр крафтовой пшонки.

Предлагаемое техзадание имеет единственное решение по графику. Этим мы выгодно отличаемся от крипких долбоящеров из Пасдепа, которые сами не знают чего хотят.

Итак, ТЗ.

1. Новый поезд должен перекрыть функционал поезда 667/668 Черновцы - Ковель.

2. Новый поезд должен перекрыть функционал поезда 87/88 "Лесная писька".

3. Новый поезд должен перекрыть функционал поезда 669/670 Бахмач - Кременчуг.

В итоге вместо трёх полууродцев должен получиться красивый круглогодичный ежедневный поезд.

         23.50   Чернівці   6.00
6.00-6.30       Львів       23.30-23.50
11.00-11.20   Луцьк     18.40-19.00
12.30-12.40   Рівне       17.20-17.30
16.50-16.55  Бердичів  13.10-13.15
19.10-19.30   Київ         10.40-11.00
21.50-22.10  Бахмач      7.50-8.10
4.10-4.30    Кременчук  1.35-1.55
8.50-9.05    Дніпро         20.55-21.10
10.45-10.55 Запоріжжя   18.55-19.05
12.35-12.40 Мелітополь  17.10-17.15
       13.45 Новоалексіївка     16.05
Час в дорозі
37.55                                  37.55
Без Ковеля-якщо їхати через ЧГ-Ковель то не встигне зробити заїзд в Луцьк. А він в даному випадку необхідний. Якщо на Червоноград /Володимир завернуть цей поїзд то в пасдепу буде аргументація щоб грохнути 141/142 так як за тиждень вони просто окуїють від його заселеності після Києва через уйобічне проходження Харкова та Києва та іще через дибільну систему продажу впаде і заселеність в купейну групу між Львовом та Києвом.

І так -виходить навіть досить непогано - функціонал 87/88 перекриває 667/668 також. 669/650 +-. Відправлення з Кременчука на годину пізніше  ніж зараз та прибуття в 4 ранку але за те Ромни-Глобино отримає безперересадкове сполучення з половиною країни. Між Бахмачом та Кременчуком лишити лише найбільш важливі зупинки і максимально прискорити(порівняно з теперішнім 669). ПоРомодану Зробити організувати пересадку з дизелів Кременчуцького та Ромнівського напрямку зробивши можливим денний сквозний проїзд по цій ділянці.  Між Олександрією та Новоалексієвкою має їхати не повільніше *шаленого Славутича* бо по іншому не встигне обернутись.
І так на це все діло потрібно три склади по 16 вагонів-48 вагонів . Зараз маємо(разрахунки приблизні так як не знаю у якій составності реально зараз вони ходять)-1 склад 87/88-18 вагонів(літом) 2 склади 667/668-6+8 вагогів -14  1 склад 669/670-5 вагонів в сумі. 37 вагонів. Потрібно додатково задіяти 11 вагонів-думаю гробовщикам це не сподобажться так як основна функція цих поїздів єднання це вивільнення максимальної кількості вагонів. Але цей поїзд має право на життя.

Але в мене є одна конкуруюча до Вікторової пропозиція як оптимізувати 667/668 та іще нормально вивільнити вагонів. Правда тоді КШ не вийде браво звіувати в фейсбуці про *поїзд єднання* і єднання там буде далеко не с тим з ким треба але так як в Рашку зараз ніхто поїздів відміняти не збирається -ось пропозиція як це всі оптимізувати
Обєднати 73/74  75/78  667/668  і група вагонів Москва - Хмель замість 55/56 яка по Києву буде чіплятись до цього *мутанта*
І так
   01.10     Чернівці   21.10
6.35-6.55    Львів     15.30-15.50
11.20-11.50 Луцьк  10.50-11.10
19.00-19.30 Київ   3.50--4.20
10.41        Масква 15.30
на Хмель
14.20            Хмель    9.10
16.00-16.05 Вінниця  7.20-7.25
18.50         Київ         4.40
Найсолодше в цій всій історії -це кількість вивільнених вагонів  
Якщо зараз задіяно-
73/74-3 групи по 7 ваг=21 ваг
77/78-3 групи по 6 ваг=18 ваг
55/56-2 групи по 10 ваг-20 ваг
667/668-6+8 ваг = 14 ваг
В сумі 73 вагони.
То якщо зробити мою пропозицію то потрібно
3 групи по 11 ваг Чернівці-Москва і 2 групи по 7 ваг Хмель Москва і в сумі 47 вагонів тобто можна без ніякої шкоди для внутрішнього сполученя(та і для міжнародного великої шкоди не буде-хіба що втрата прямого сполучення Москва -Тернопіль ) можна вивільнити 25 вагонів- цього вистачить наприклад щоб зробити влітку  Ковель -Новоалексіївка та Львів-Новоалексіївка щоденними по 16 вагонів кожен тим самим хоч трохи влітку вивезти Придніпровя иа Приазовя.
          

      
« Last Edit: 02.12.18 , 19:12 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #433 on: 02.12.18 , 19:12 »
Share


Інше питання: яка доля спіткає 791/792?
Його взагалі рухати не треба-назначення цієї Злуки ніяк не змінить населеність 791/792 по тій простй причині що це поїзд взагалі для іншої категорії пасажирів і там час в дорозі відрізняється в майже 2 рази 
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #434 on: 02.12.18 , 19:12 »
Share

VSK, у першому варіанті потрібно 4 склади, а не 3.
І це, як на мене, основна проблема ідеї з заїздом в Бахмач. Якщо робити Чернівці-Львів-Ковель-Дніпро-Новоолексіївка, можна обернутись 3-а складами, і, за умови відміни 85/86, вагонів вистачить. Можна і через Київ, можна навіть через Київ-Ромодан-Кременчук (заодно 143 підрізать :) ), але ось Ромни з Бахмачем ніяк туди не лізуть.
Logged
VSK
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #435 on: 02.12.18 , 20:12 »
Share

VSK, у першому варіанті потрібно 4 склади, а не 3.
І це, як на мене, основна проблема ідеї з заїздом в Бахмач. Якщо робити Чернівці-Львів-Ковель-Дніпро-Новоолексіївка, можна обернутись 3-а складами, і, за умови відміни 85/86, вагонів вистачить. Можна і через Київ, можна навіть через Київ-Ромодан-Кременчук (заодно 143 підрізать :) ), але ось Ромни з Бахмачем ніяк туди не лізуть.
Так  потрібно задіяти 4 склади тобто додотково потрібно задіяти 27 вагонів (за умови що склад буде 16 вагонів) і такої кількості вагонів я думаю уз під це не виділить тому Ваша пропозиція на даний момент реальна тільки за умови відміни всіх московських поїздів.
А на даний момент коли уз судячи з всього це робити не збирається-хотів бт почути думку форумчан-наскільки реальна моя пропозиція
Logged
sergius
Active user

Posts: 3921


View Profile
« Reply #436 on: 02.12.18 , 20:12 »
Share

        23.50   Чернівці   6.00
6.00-6.30       Львів       23.30-23.50
11.00-11.20   Луцьк     18.40-19.00
12.30-12.40   Рівне       17.20-17.30
16.50-16.55  Бердичів  13.10-13.15
19.10-19.30   Київ         10.40-11.00
21.50-22.10  Бахмач      7.50-8.10
4.10-4.30    Кременчук  1.35-1.55
8.50-9.05    Дніпро         20.55-21.10
10.45-10.55 Запоріжжя   18.55-19.05
12.35-12.40 Мелітополь  17.10-17.15
       13.45 Новоалексіївка     16.05
Час в дорозі
37.55                                  37.55
Найбільш ймовірно, що зміна локо буде по Здолбунову. Не Луцьку.
І так на це все діло потрібно три склади по 16 вагонів-48 вагонів . Зараз маємо(разрахунки приблизні так як не знаю у якій составності реально зараз вони ходять)-1 склад 87/88-18 вагонів(літом) 2 склади 667/668-6+8 вагогів -14  1 склад 669/670-5 вагонів в сумі. 37 вагонів. Потрібно додатково задіяти 11 вагонів-думаю гробовщикам це не сподобажться так як основна функція цих поїздів єднання це вивільнення максимальної кількості вагонів. Але цей поїзд має право на життя.
VSK, у першому варіанті потрібно 4 склади, а не 3.
...
Так  потрібно задіяти 4 склади тобто додотково потрібно задіяти 27 вагонів (за умови що склад буде 16 вагонів) і такої кількості вагонів я думаю уз під це не виділить тому Ваша пропозиція на даний момент реальна тільки за умови відміни всіх московських поїздів.
...
Якщо хочете зекономити вагонів та їхати хуткіше, то можна спробувати обмежитись кожним складом до 14 вагонів. АЛЕ, чи є можливість прогнати поїзд через Радехів з кількістю вагонів більше 10 ? Бо через Червоноград 18 спокійно їздить.

Інше питання: яка доля спіткає 791/792?
Його взагалі рухати не треба-назначення цієї Злуки ніяк не змінить населеність 791/792 по тій простй причині що це поїзд взагалі для іншої категорії пасажирів і там час в дорозі відрізняється в майже 2 рази 
З Кременчука на Київ вони обидва їхатимуть вночі.
Logged
VSK
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #437 on: 02.12.18 , 20:12 »
Share

Але прибуття Злуки з Кременчука до Києва далеко після початку робочого дня
« Last Edit: 02.12.18 , 20:12 by VSK » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #438 on: 03.12.18 , 08:12 »
Share

6хх Бахмач-Кременчуг кроме всего прочего выполняет и функцию пригородного (укаждостолбный) на участке. + ВБС на Гадяч пока жив.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5023


View Profile
« Reply #439 on: 03.12.18 , 09:12 »
Share

Не стоїть питання прибути з Кременчука в Київ до початку робочого дня, достатньо буде витримати діючу нитку Кременчук 00:15 - Бахмач 07:25. Розминати потяги злучки теж треба по Кременчуку.

Гадяч з більшим задоволенням їздитиме в Київ, я гадаю.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!