Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 79420 times)
Jyraff
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #460 on: 12.12.18 , 00:12 »
Share

А 667/668 з 87/88 і Бахмачем уже не єднається? :)

Графік 77/78 сильно не порухаєш, все одно він прив'язаний до 73/74 по Києву. Тоді на вскидку може вийти щось таке:
  ---     23.30 Чернівці      00.50   ---
05.00 05.20 Львів           19.00 19.20
09.10 09.35 Ковель        14.52 15.10
19.05 19.25 Київ             04.20 04.47
00.40 01.00 Кременчук  22.40 23.00
05.30   ---    Харків           ---     18.20
Відверто, виходить хріново. З оборотом по Чернівцям ще можна щось зробити, скасувавши заїзд в Луцьк і трохи прискоривши, і передавши обслуговування в Харків. Але, все одно, на ділянці Львів-Чернівці іде дубляж 701/702, на Київ-Кременчук дуже близько (але менш зручно) до 791/792, тому 791/790 під ніж і 789/790 до цього єднання чіпляти... І Київ в сторону заходу залишається надто рано, буде повітровоз за Києвом.

Як на мене, думка злучити 667/668 з 85/86+87/88, тільки без усіляких Бахмачів, краща.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #461 on: 12.12.18 , 01:12 »
Share

Тоді краще без 77/78.
  ---     23.30 Чернівці      00.50   ---
05.00 05.20 Львів           19.00 19.20
09.10 09.35 Ковель        14.52 15.10
19.05 19.25 Київ             04.20 04.47
00.40 01.00 Кременчук  22.40 23.00
05.30   ---    Харків           ---     18.20
- відправлення з Чернівців +0.5-1 год;
- відправлення з Харкова (-) 4-5 год.

Тобто, щоб в результаті було:
Чернівці 23:59 - Харків 06:00/13:20 - Чернівці 19:50

Буде задіяно три склади при щоденному курсуванні.

Тільки є сумнів, що ділянку Київ - Знам'янка - Кременчук цей склад подолає за 5-5.5 годин (див. 127/128).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #462 on: 12.12.18 , 08:12 »
Share

Іване, наскільки я розумію, пропозицію по Миколаїв - Рахів наші подали, щодо переведення його на чернівецьке обслуговування й закруткою на Чернівці - Рахів дуже побоююсь.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1578


View Profile
« Reply #463 on: 12.12.18 , 09:12 »
Share

На пропозицію Миколаїв - Рахів КШ наклав болт: нічого міняти не будемо, бо 133/134 населяється на 96%.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4721


View Profile
« Reply #464 on: 12.12.18 , 09:12 »
Share

Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #465 on: 12.12.18 , 10:12 »
Share

На пропозицію Миколаїв - Рахів КШ наклав болт: нічого міняти не будемо, бо 133/134 населяється на 96%.
Внесу тоді таку пропозицію, якщо Миколаїв - Рахів не підходить. Можливо варто тоді подумати про Запоріжжя - Рахів. Ідея та сама, що і з Миколаїв - Рахів. Як варіант пропоную розглянути ідею 119/120 Запоріжжя - Львів витягнути до Рахова. Змістивши на +2 години (відправлення з Запоріжжя) щоб у Львів він приходив приблизно біля 15 години і зразу на Рахів (відповідно по нитці 605/606 Львів - Рахів). А от як назад ще не придумав і скільки потрібно для цього буде складів.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #466 on: 12.12.18 , 10:12 »
Share

На пропозицію Миколаїв - Рахів КШ наклав болт: нічого міняти не будемо, бо 133/134 населяється на 96%.

Якась імбецильна амбівалентність, бо тут же йому змінили  маршрут через Здолбунів. Він просто ліпить горбатого,  я вже тобі говорив засипати їх тисячами скарг а потім йти на Робочу групу. І ти одразу побачиш, як зміниться риторика. Якщо Зрадоман вже настільки розкабанів, що не може займатися збором скарг, знайди однодумців тут, на форумі. Слава богу молодих небайдужих людей вистачає.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1167


View Profile
« Reply #467 on: 12.12.18 , 11:12 »
Share

Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Чернівці з Придніпров'ям з'єднає узгодження "Буковини" з якимось ІС або запуск прямого поїзда через МП/КП/Заліщики. Або НЕ через Львів типу 3/4. А це — збочення якесь.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #468 on: 12.12.18 , 11:12 »
Share

Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Чернівці з Придніпров'ям з'єднає узгодження "Буковини" з якимось ІС або запуск прямого поїзда через МП/КП/Заліщики. Або НЕ через Львів типу 3/4. А це — збочення якесь.
Повністю з Вами згоден! Якщо вони хочуть об'єднати 88/87 і 86/85, то можна зробити Чернівці - ІФ - (далі за маршрутом 232/231 з іншим графіком). З Ковеля можна причипляти вагони по Здолбунову (при потребі). А 668/667 можна прибрати витягнувши 142/141 до Чернівців...
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1167


View Profile
« Reply #469 on: 12.12.18 , 12:12 »
Share

Цей 141/142 немає сенсу кудись витягувати. Його треба повертати на історичний графік і закінчувати з житомирськими експериментами.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!