Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.08.19 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 85758 times)
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #470 on: 12.12.18 , 12:12 »
Share

Цей 141/142 немає сенсу кудись витягувати. Його треба повертати на історичний графік і закінчувати з житомирськими експериментами.
історичний це який?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #471 on: 12.12.18 , 12:12 »
Share

Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Чернівці з Придніпров'ям з'єднає узгодження "Буковини" з якимось ІС або запуск прямого поїзда через МП/КП/Заліщики. Або НЕ через Львів типу 3/4. А це — збочення якесь.
Повністю з Вами згоден! Якщо вони хочуть об'єднати 88/87 і 86/85, то можна зробити Чернівці - ІФ - (далі за маршрутом 232/231 з іншим графіком). З Ковеля можна причипляти вагони по Здолбунову (при потребі). А 668/667 можна прибрати витягнувши 142/141 до Чернівців...
Їх не можна об'єднувати, інакше як з'єднавши дві групи у БЦ чи де вони там перетинаються. Це шкідництво. Це все одно як БоЪЫс намагався замінити 91 на 141.
Уся ідея кружних поїздів — зло. Старий 141 — максимум, що має право на функціонування в такому форматі.
Поїзди мають курсувати в топології зірки або дерева. Тобто з максимально короткою відстанню між цільовими гілками і хабами (окрім хіба якщо це підвищує зручність уночі). Не кажучи вже про те, що такий кружний 85/86 обійде стороною три обласні центри Поділля.
Але можна, наприклад, об'єднати половину 86 з 74 і 88 з 78 і зробити ці половини щоденними, якщо вже комусь так кортить два з нечисельних денних поїздів через південний і північний хід об'єднати в один. Це взагалі зло, але оскільки на 74 досі продовжують їздити за поребрик у таких кількостях, що по Україні в нього все одно не підсядеш, то гірше тут не буде.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #472 on: 12.12.18 , 12:12 »
Share

Цей 141/142 немає сенсу кудись витягувати. Його треба повертати на історичний графік і закінчувати з житомирськими експериментами.
історичний це який?
Історичний це відсипний до Києва. Але якщо вже цьому щось заважає, то хоча б донедавній з прямим шляхом Ковель - Київ.
Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #473 on: 12.12.18 , 12:12 »
Share

Цей 141/142 немає сенсу кудись витягувати. Його треба повертати на історичний графік і закінчувати з житомирськими експериментами.
історичний це який?
Історичний це відсипний до Києва. Але якщо вже цьому щось заважає, то хоча б донедавній з прямим шляхом Ковель - Київ.
На даний момент  КШ пообіцяв  нормальний графік 141/142 тож думаю на даний момент хай трохи походить як Львів Бахмут через Житомир а далі буде видно
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #474 on: 12.12.18 , 13:12 »
Share

Уся ідея кружних поїздів — зло. Старий 141 — максимум, що має право на функціонування в такому форматі.
Поїзди мають курсувати в топології зірки або дерева. Тобто з максимально короткою відстанню між цільовими гілками і хабами (окрім хіба якщо це підвищує зручність уночі). Не кажучи вже про те, що такий кружний 85/86 обійде стороною три обласні центри Поділля.
Але можна, наприклад, об'єднати половину 86 з 74 і 88 з 78 і зробити ці половини щоденними, якщо вже комусь так кортить два з нечисельних денних поїздів через південний і північний хід об'єднати в один. Це взагалі зло, але оскільки на 74 досі продовжують їздити за поребрик у таких кількостях, що по Україні в нього все одно не підсядеш, то гірше тут не буде.
Погоджуюсь. Я хоч і розумію, що кружні поїзди пропонуються не від хорошого життя, але пропонувати їх це означає боротися з наслідками, а не з причинами. Причина (нестача вагонів у приписному парку УЗ і відсутність фінасування з боку Кабміну на закупівлю нових) з кожним роком лише посилюється.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4638


View Profile
« Reply #475 on: 12.12.18 , 15:12 »
Share

З приводу того, що усі ідеї кружних поїздів — зло.

Все залежить від реалізації. Для Ковеля злучка буде неболісною, оскільки потяги на Новоолексіївку й Москву все одно відправляються вранці, ще й один за одним. Тільки харківський відправляється після обіду, але треба розуміти, що це йому нікуя не додає, бо результат заселеності, як кажуть, на лиці. Шеви-Кременчуки припинили ним їздити, як тільки Харків перестав бути до 9 ранку.

Оскільки я все більше схиляюсь до тригрупного поїзда, то всерйоз подумую тягнути з ним і сидячки Київ - Кременчук.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #476 on: 12.12.18 , 15:12 »
Share

... А на Москву вряд ли найдутся желающие ехать через Кременчуг (плюс время и цена). ...
Якби Ви, чи я, чи хтось інший написали такий текст 2..3 роки тому, то форумчани могли б засумніватися у адекватності дописувача. Тепер, бачу, дійшло до того, що обговорюємо "злуку" в контексті Чернівці-Ковель-Кременчук-Москва, і це вже не викликає жодних роздратувань у широкого кола читачів форуму.

... Але, все одно, на ділянці Львів-Чернівці іде дубляж 701/702, ...
А як варіант - через Чортків і Тернопіль... але за умови, щоб потім знову не повертатись на Тернопіль (не робити в Тернополі "заїзд до Львова" за аналогією до того, як у Ківерцях "заїзд до Луцька").

На пропозицію Миколаїв - Рахів КШ наклав болт: нічого міняти не будемо, бо 133/134 населяється на 96%.
а 141/142 мав погану населеність? чи 43/44 мав погану населеність, чи купу інших поїздів, яких повитягували. Я можу зрозуміти КШ - кардинальна зміна розкладу та маршруту для 133/134, що може спровокувати паніку у причетних департаментів. Менше змін - менше проблем. Події останнього місяця це яскраво підтверджують. Та й східні мудрощі теж кажуть, що зміни - то проблеми, і немає нічого гіршого, як жити в часи постійних змін.

Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Чернівці з Придніпров'ям з'єднає узгодження "Буковини" з якимось ІС або запуск прямого поїзда через МП/КП/Заліщики. Або НЕ через Львів типу 3/4. А це — збочення якесь.

Власне, так і має бути. Подавав через ГКУЗ пропозицію: 129/130 Чернівці-Київ-Дніпро через КП... ініціатором першої частини маршруту була УЗ, а Дніпро там з'явився як альтернатива 43/44 Київ-Дніпро з додаванням третього складу, в той час, коли 129/130 Чернівці-Київ-Дніпро не вимагав наявності такого третього складу (обіг "сам на себе" у Дніпрі, формування - Чернівці). Чом би не почати єднання із цього? Чи не пора возити мешканців Буковини навпростець, без довкологаличанських туристичних атракцій? Пізніше можна відважитись на таке: повертаючись із Дніпра половина складу могла б через Чернівці забігати на 40хв до Яремчого.  40 хв потрібно трохи розширити до 1:00..1:20.

129/130
Яремче,Чернівці – Дніпро

      НШ щоденно
14:50 Яремче         14:10
15:45 Коломия        13:05
17:30 Чернівці       11:30
21:30 Кам’янець-Под. 07:30
05:30 Київ           23:30
14:00 Дніпро         15:00

Що ще можна придумати краще, щоб таким чином поєднати ніоли (навіть за СРСР) не поєднані землі України?
Пропоную активно просувати цю ідею в контексті: 2 склади, двогрупний (2 групи по 8 вагонів):
П П К К КР К П П + П П К К КР К П П (розмін груп за принципом Кременчук - Ворохта, зміна трафаретів, без маневрів).

На пропозицію Миколаїв - Рахів КШ наклав болт: нічого міняти не будемо, бо 133/134 населяється на 96%.
Внесу тоді таку пропозицію, якщо Миколаїв - Рахів не підходить. Можливо варто тоді подумати про Запоріжжя - Рахів. Ідея та сама, що і з Миколаїв - Рахів. Як варіант пропоную розглянути ідею 119/120 Запоріжжя - Львів витягнути до Рахова. Змістивши на +2 години (відправлення з Запоріжжя) щоб у Львів він приходив приблизно біля 15 години і зразу на Рахів (відповідно по нитці 605/606 Львів - Рахів). А от як назад ще не придумав і скільки потрібно для цього буде складів.
... чомусь усі так хочуть пересувати на кілька годин графіки, які пролягають через усю Україну... в той час, коли на тлі війни з Росією можна одним махом скасувати поїзд Москва-Львів, щоб у росіян не було підстав казати що запеклі бандерівці їздять до них на заробітки... а вивільненим складом призначити поїзд Москва-Рахів, який би забезпечив румун Закарпаття зручним доїздом до місця праці в РФ. Обмін груп у Москві (без маневрів), обслуга - Ковель.

Особисто мені подобається ідея -  з'єднати Чернівці з Придніпров'ям.  Тут навіть викладали декілька цікавих розкладів (з телефону важко знайти)
Чернівці з Придніпров'ям з'єднає узгодження "Буковини" з якимось ІС або запуск прямого поїзда через МП/КП/Заліщики. Або НЕ через Львів типу 3/4. А це — збочення якесь.
Повністю з Вами згоден! Якщо вони хочуть об'єднати 88/87 і 86/85, то можна зробити Чернівці - ІФ - (далі за маршрутом 232/231 з іншим графіком). З Ковеля можна причипляти вагони по Здолбунову (при потребі). А 668/667 можна прибрати витягнувши 142/141 до Чернівців...
... як пропонував кілька років тому (червона лінія):

новий 667/668 - зелена лінія.

Аби всі вагони не рухались до Львова - можна по Красному перечіпляти частину (половину) вагонів.
Наприклад, їде із Ковеля до Красного, відчіпляє вагони "з Ковеля до Львова" і причіпляє вагони "зі Львова на Чернівці".



Можливо, цей новий 667/668 якось покриє функціонал 791/792.

Приємно, що з роками ці ідеї стають в нагоді, і не породжують гнівних дискусій.

З приводу того, що усі ідеї кружних поїздів — зло.

Все залежить від реалізації. Для Ковеля злучка буде неболісною, оскільки потяги на Новоолексіївку й Москву все одно відправляються вранці, ще й один за одним. Тільки харківський відправляється після обіду, але треба розуміти, що це йому нікуя не додає, бо результат заселеності, як кажуть, на лиці. Шеви-Кременчуки припинили ним їздити, як тільки Харків перестав бути до 9 ранку.

Оскільки я все більше схиляюсь до тригрупного поїзда, то всерйоз подумую тягнути з ним і сидячки Київ - Кременчук.

Вельми потішений з того, що твоя думка про "рокадні поїзди" за ці роки так докорінно змінилась, майже діаметрально. Майже три роки тому було так:

Когда наконец прекратится этот пистец? Коллеги, поймите, не пресекая на форуме буйство поллюций, мы очень много теряем в авторитете.

Да, у нас многое сейчас получается. Да, к нашему мнению прислушиваются. Но мы многое теряем, когда у нас за спиной от таких тем могут ржать не только лошади.

К сожалению, интернет для многих ассоциируется с безнаказанной возможностью написать на заборе слово "х*й", в обезличенном электронном варианте. Касается не только поллюционеров из нашего форума. Я видел например группу "Транспорт Киева", там да, срачи на полтыщи комментариев, не то что у нас. И поллюции тоже зачотные: продление киевской городской электрички на Троещину прям по проспекту, вместо трамвая. И прочая, прочая.

Сейчас Иван напишет что это изучение "громадської думки" ни к чему не обязывающее. Но нельзя так. Форум много психов читает. И сотрудники УЗ тоже это читают. А мы изучаем думку вроде как серьезно, вот уже тучу комментариев наваляли. Я вот сейчас не могу понять, почему тема собрала столько комментариев. Комментарии – это пища для тролля. Или для активиста, поймавшего звездочку. В данном случае еквипенисуально.

Почему мы так пофигистически относимся к родному форуму, позволяя ему превращаться в сборище фломастаторов? Мы ведь все обязаны этому форуму. Своим развитием, становлением, знакомствами, общими идеями, деятельностью. Для нас, жд-фанатов, это вторая Родина.

Нельзя так со своей вотчиной.

У меня всё.
« Last Edit: 12.12.18 , 15:12 by Iwan » Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #477 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

Ну что, любители единения, готовы ли вы попытаться случить Черновцы - Ковель с Ковель - Москва и Ковель - Харьков с изменением последнему маршртута через Киев, Кременчуг? Предлагаю утвердить график на День Злуки 22 января, и обмыть его пшонкой.
Я особисто не розумію логіку в єднанні цих поїздів. Вагонів це не вивільнить так як прийдеться задіювати  мінімум 4 склади по 14 тобто 56 проти нинішніх 16#18#14 48 вагонів.
Крім того розклад цього поїзда нормальним зробити не вийде зробити ніяк.
До речі Вікторе не так давно ви писали на мою пропозицію де я пропонував вивільнити з московського напрямку 25 вагонів ви написали що не хочете навіть розглядати цей напрямок а тут тобі на і пропонуєте навіть в цьому напрямку пропозиицію та іще для реалізації якої в тому напрямку потрібно буде задіяти додаткові вагони.

Logged
sergius
Active user

Posts: 3495


View Profile
« Reply #478 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

... А на Москву вряд ли найдутся желающие ехать через Кременчуг (плюс время и цена). ...
Якби Ви, чи я, чи хтось інший написали такий текст 2..3 роки тому, то форумчани могли б засумніватися у адекватності дописувача. Тепер, бачу, дійшло до того, що обговорюємо "злуку" в контексті Чернівці-Ковель-Кременчук-Москва, і це вже не викликає жодних роздратувань у широкого кола читачів форуму.
Iwan-е, ну це так тезу сприйняв. А як ще може бути по-іншому ? Як розуміти оце?
... случить Черновцы - Ковель с Ковель - Москва и Ковель - Харьков с изменением последнему маршртута через Киев, Кременчуг...
Злучити 667/668 з 127/128 можна. Це навіть забезпечить щоденне курсування 127/128 (зараз через день). А як сюди додати 77/78? ЯТР, тільки видовженням далі на північ. При цьому можна "оптимізувати" 19/20 з 91/92. АЄОА: не всі вагони годні туди їздити.
« Last Edit: 12.12.18 , 16:12 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #479 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

19/20 з 91/92 краще посто грохнути. Натомість додати до складу Дніпро Москва 1-2 вагони та зробити проходження Харкова в районі 7години.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!