Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.11.19 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 92278 times)
www3
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #480 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

Тільки уточнюйте які саме 19\20 та 91\92 пропонуєте "покращити", а то "привыкли руки к топорам" у деяких причетних!
Logged
VSK
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #481 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

Тільки уточнюйте які саме 19\20 та 91\92 пропонуєте "покращити", а то "привыкли руки к топорам" у деяких причетних!
Харків /Полтава - Москва
Logged
www3
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #482 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

[

Я особисто не розумію логіку в єднанні цих поїздів. Вагонів це не вивільнить так як прийдеться задіювати  мінімум 4 склади по 14 тобто 56 проти нинішніх 16#18#14 48 вагонів.
Крім того розклад цього поїзда нормальним зробити не вийде зробити ніяк.
До речі Вікторе не так давно ви писали на мою пропозицію де я пропонував вивільнити з московського напрямку 25 вагонів


Як зафіксувала фінансова складова, такі поїзди за рахунок своєї трамвайності є прибутковішими. Однак якби це було (на прикладі 45\46) типу Київ - Ужгород(нормальний розклад) далі Уж-Лисичанськ (поїзд єднання) далі Лисичанськ-Київ (нормальний розклад) та зеркальний поїзд відповідно, то все було б ОК і тенденцію можна було б тримати на найбільш насичених напрямках. Однак Львів - Бахмут показав протилежне :(
« Last Edit: 12.12.18 , 16:12 by www3 » Logged
www3
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #483 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

Тільки уточнюйте які саме 19\20 та 91\92 пропонуєте "покращити", а то "привыкли руки к топорам" у деяких причетних!
Харків /Полтава - Москва

Я зрозумів, однак спочатку подумав про інші :) Тому й злякався за "причетних".
Logged
sergius
Active user

Posts: 3814


View Profile
« Reply #484 on: 12.12.18 , 16:12 »
Share

19/20 з 91/92 краще посто грохнути.
Ну так це і малося на увазі під словом
"оптимізувати"
Може не так зрозуміли.

Але поки що варто обмежитись Харковом.
Logged
VSK
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #485 on: 12.12.18 , 17:12 »
Share


Ні я все так зрозумів. У вашому коментарі
Злучити 667/668 з 127/128 можна. Це навіть забезпечить щоденне курсування 127/128 (зараз через день). А як сюди додати 77/78? ЯТР, тільки видовженням далі на північ. При цьому можна "оптимізувати" 19/20 з 91/92. АЄОА: не всі вагони годні туди їздити.


йдеться  про видовження на північ 77/78. Я говорю що цього робити не треба і взагалі пускати 77/78 через Харків не потрібно. З пасажирами Москва Харків зараз без проблеми справиться Дніпро Кривий Ріг-Москва.
« Last Edit: 12.12.18 , 17:12 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 3814


View Profile
« Reply #486 on: 12.12.18 , 17:12 »
Share

Я говорю що цього робити не треба і взагалі пускати 77/78 через Харків не потрібно.

Добре. Ваша версія, як його "злучити" з 667 та 127?
Logged
VSK
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #487 on: 12.12.18 , 17:12 »
Share

Ось моя пропозиція. Вивільнюється 25 вагонів. І ці вагони можна використати у внутрішніх сполученнях
Але в мене є одна конкуруюча до Вікторової пропозиція як оптимізувати 667/668 та іще нормально вивільнити вагонів. Правда тоді КШ не вийде браво звіувати в фейсбуці про *поїзд єднання* і єднання там буде далеко не с тим з ким треба але так як в Рашку зараз ніхто поїздів відміняти не збирається -ось пропозиція як це всі оптимізувати
Обєднати 73/74  75/78  667/668  і група вагонів Москва - Хмель замість 55/56 яка по Києву буде чіплятись до цього *мутанта*
І так
   01.10     Чернівці   21.10
6.35-6.55    Львів     15.30-15.50
11.20-11.50 Луцьк  10.50-11.10
19.00-19.30 Київ   3.50--4.20
10.41        Масква 15.30
на Хмель
14.20            Хмель    9.10
16.00-16.05 Вінниця  7.20-7.25
18.50         Київ         4.40
Найсолодше в цій всій історії -це кількість вивільнених вагонів  
Якщо зараз задіяно-
73/74-3 групи по 7 ваг=21 ваг
77/78-3 групи по 6 ваг=18 ваг
55/56-2 групи по 10 ваг-20 ваг
667/668-6+8 ваг = 14 ваг
В сумі 73 вагони.
То якщо зробити мою пропозицію то потрібно
3 групи по 11 ваг Чернівці-Москва і 2 групи по 7 ваг Хмель Москва і в сумі 47 вагонів тобто можна без ніякої шкоди для внутрішнього сполученя(та і для міжнародного великої шкоди не буде-хіба що втрата прямого сполучення Москва -Тернопіль ) можна вивільнити 25 вагонів- цього вистачить наприклад щоб зробити влітку  Ковель -Новоалексіївка та Львів-Новоалексіївка щоденними по 16 вагонів кожен тим самим хоч трохи влітку вивезти Придніпровя иа Приазовя.


Добре. Ваша версія, як його "злучити" з 667 та 127?
Цього робити не втреба впринципі. Там що не роби вийде гівнопоїзд з гівнографіком
« Last Edit: 12.12.18 , 17:12 by VSK » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4940


View Profile
« Reply #488 on: 12.12.18 , 18:12 »
Share

Вельми потішений з того, що твоя думка про "рокадні поїзди" за ці роки так докорінно змінилась, майже діаметрально. Майже три роки тому було так:

Когда наконец прекратится этот пистец? Коллеги, поймите, не пресекая на форуме буйство поллюций, мы очень много теряем в авторитете.

Да, у нас многое сейчас получается. Да, к нашему мнению прислушиваются. Но мы многое теряем, когда у нас за спиной от таких тем могут ржать не только лошади.

К сожалению, интернет для многих ассоциируется с безнаказанной возможностью написать на заборе слово "х*й", в обезличенном электронном варианте. Касается не только поллюционеров из нашего форума. Я видел например группу "Транспорт Киева", там да, срачи на полтыщи комментариев, не то что у нас. И поллюции тоже зачотные: продление киевской городской электрички на Троещину прям по проспекту, вместо трамвая. И прочая, прочая.

Сейчас Иван напишет что это изучение "громадської думки" ни к чему не обязывающее. Но нельзя так. Форум много психов читает. И сотрудники УЗ тоже это читают. А мы изучаем думку вроде как серьезно, вот уже тучу комментариев наваляли. Я вот сейчас не могу понять, почему тема собрала столько комментариев. Комментарии – это пища для тролля. Или для активиста, поймавшего звездочку. В данном случае еквипенисуально.

Почему мы так пофигистически относимся к родному форуму, позволяя ему превращаться в сборище фломастаторов? Мы ведь все обязаны этому форуму. Своим развитием, становлением, знакомствами, общими идеями, деятельностью. Для нас, жд-фанатов, это вторая Родина.

Нельзя так со своей вотчиной.

У меня всё.

А що змінилось? Я як не розумів твоїх картинок, так і не розумію. Ти береш якусь мою думку, припасовуєш її до якихось своїх картинок з обривом ліній по якому-небудь Вишеу-де-Сус, за наявності фантазії додаєш Влодаву, а я далі не врубаюсь, де ти побачив щось спільне.

Також не розумію, звідки ви змогли вичитати, що я пропоную вагони Чернівці - Москва через Кременчук.

Є коротиш на шість вагонів з розробленою ниткою з Ковеля до Києва, от я й задумався, накуя ганяти кожен день по шість вагонів якщо можна допасувати ще. Ниток розробляти не треба. Автор навіть не я, це мені Валера колись в Єгипті розказував.
« Last Edit: 12.12.18 , 18:12 by Віктор Гарвона » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #489 on: 12.12.18 , 18:12 »
Share

Оскільки я все більше схиляюсь до тригрупного поїзда, то всерйоз подумую тягнути з ним і сидячки Київ - Кременчук.
А з Київ-Кропивницький що тоді? Теж туди ж, чи може зробити окремим і видовжити кудись до Первомайська :)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!