Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.19 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 56055 times)
www3
Active user

Posts: 635


View Profile
« Reply #510 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Тут же ж цілком справедливі ємоції і ніхто навіть не казав, що "через занадто активних Х та Й" нам нічого не дали. Але чомусь це сприйнялось саме так. Цікаво навіть чому? :)))
Logged
Entony
Active user

Posts: 2695


View Profile
« Reply #511 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Цікаво, а пасажирам, які виїздять в 9 ранку з Дніпра "дуже зручно" прибувати в 2 ночі до Львова? Багато, хто говорить, що немає вільних місць з Дніпра до Львова весь рік. Рішення придумали геніальне: давайте залишимо 043/044 на постійно!
І так само не забувайте, що 043/044 зі Львова в 1 ночі відправляється і курсує майже так само як і 070 Львів - Маріуполь (дублює більшу частину маршруту між Львовом та Красне і Миронівкою - Дніпро).
Ну і в світі того, що почав курсувати 003/004 навряд чи щось нове буде в найближчому майбутньому між Придніпров'ям та Львовом.
« Last Edit: 13.12.18 , 12:12 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #512 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

141/142 різко впала населеність по Ковелю (у бік Києва)...
Його населеність впала на на всіх відрізках ділянки Львів Київ -Львів
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #513 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Сусід повинен піклуватися про власних корів, а не перейматися з того, щоб у сусіда не було "зайвих" корів.
Ото ж бо! :) І коли дали трохи вагонів на Дніпро за рахунок ІФ то й отримали таку реакцію на обурення! Criss cross :)

Ви про це обурення:
Теперь о продлении 43/44 до Днепра. Это что решили засунуть все невывозы из Днепра в один поезд? Одновременно поезд из Днепра в Киев и из Днепра в Львов - это смертоубийство в квадрате. И закрывать бесполезно, будут брать до Ходорова, а выходить в Киеве. Жорики помогут.
И что вы оставляете Ивано-Франковску? 10 вагонов 7/8? Мукачево мало, давайте еще жопу в Ивано-Франковске?


Ну, з ким не буває... трохи Vert погарячкував... в загальному все Ок. Якщо 20 вагонів вистачало у звичайні дні, то 14 теж вистачить в час пікових навантажень. Що тут ненормального? Є ж автобуси, електрички та блаблакар. Кому потрібно, той неодмінно доїде. Зрештою, це Шевченко (Буковель) повинен перейматися своїми клієнтами/туристами. Нехай виділяє кошти на 6 вагонів у кожному із трьох складів.

Як і минулого, позаминулого і т.д. року! Однак ковдра перетягується як і всі попередні роки. Спільні ідеї ж перетворюються на 45\46, 141\142 і 139\140.  

www3, що не так із 45/46, 141/142 і 139/140? Там Лисичанськ і Бахмут зайві? Чи що саме? Чи вони усі мали починатись в Одесі? Чи в Ізмаїлі? Що не так? Що це я так переймаюсь ... не будучи активним (у будь-який спосіб) у цій "злучній" темі до позавчорашнього дня. Вкажіть хто саме, і що саме не так запропонував? Є ж конкретні люди... правда? Навіщо ці образи "хтось у когось щось вкрав"... вкрали сенс життя.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #514 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Свою попередню відповідь писав, не бачачи цього:
Тут же ж цілком справедливі ємоції і ніхто навіть не казав, що "через занадто активних Х та Й" нам нічого не дали. Але чомусь це сприйнялось саме так. Цікаво навіть чому? :)))
"На злодію шапка горить" не застосовно до моїх обурень, бо, повторюся, я цією проблематикою не займався. Почасти із принципових міркувань "нехай і інші щось попробують зробити"... і все одно усім не догодять. Так і трапилось. До позавчора моїх пропозицій в цій темі немає. Жодної.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #515 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

141/142 різко впала населеність по Ковелю (у бік Києва)...
Його населеність впала на на всіх відрізках ділянки Львів Київ -Львів
А по Ковелю (не маленькому місту) - найбільше. Через те, що там є хоч якась альтернатива для міграцій пасажирів. Тільки не всі кабінетні краснопричетні заглиблюються в такі деталі. Немає, то немає.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #516 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Е-лок буде вільний (умовно) з 8:20 до 10:40... от тільки чому там sergius заклав 10хв на зміну лока - не розумію. Чи вони там надто спритні?
Тому що зміна локомотива передбачається по Здолбунову. Станції, де є депо.
12:25 20 12:45 Здолбунів   06:15 20 06:35

Керувався тим, що існуючий рейс 667/668 не змінює локомотива до Ковеля, Або потяги Могилів/Мінськ - Львів/Варна, яким локомотив змінюють по Здолбунову, а не Рівне.
Logged
VSK
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #517 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

141/142 різко впала населеність по Ковелю (у бік Києва)...
Його населеність впала на на всіх відрізках ділянки Львів Київ -Львів
А по Ковелю (не маленькому місту) - найбільше. Через те, що там є хоч якась альтернатива для міграцій пасажирів. Тільки не всі кабінетні краснопричетні заглиблюються в такі деталі. Немає, то немає.
Після копняка від громадськості пообіцяв зробити новий розклад.
До речі хто знає як просуваються справи в тому напрямку. Чи вже почали прокладати нитку
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #518 on: 13.12.18 , 13:12 »
Share

Е-лок буде вільний (умовно) з 8:20 до 10:40... от тільки чому там sergius заклав 10хв на зміну лока - не розумію. Чи вони там надто спритні?
Тому що зміна локомотива передбачається по Здолбунову. Станції, де є депо.
12:25 20 12:45 Здолбунів   06:15 20 06:35
Керувався тим, що існуючий рейс 667/668 не змінює локомотива до Ковеля, Або потяги Могилів/Мінськ - Львів/Варна, яким локомотив змінюють по Здолбунову, а не Рівне.
Ок, тоді це і буде відповіддю на запитання від Віктора:
Чим чіпляти в Ківерцях?
Тобто, без будь-яких маневрів по Ківерцях, одним локом Львів - Луцьк - Ківерці - Рівне - Здолбунів. Все Ок.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #519 on: 13.12.18 , 13:12 »
Share

Тут же ж цілком справедливі ємоції і ніхто навіть не казав, що "через занадто активних Х та Й" нам нічого не дали. Але чомусь це сприйнялось саме так. Цікаво навіть чому? :)))
Ось Вам була інша тема БЕЗ ЛЬВОВА: [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)
і щось вона нікого не зачепила в позитивному плані.

Була підтема Ізмаїл-Одеса-Миколаї-Херсон:

...


В бік Ізмаїла матимемо (орієнтовно):

Херсон (11:16) - Миколаїв (12:13-12:18) - Одеса (16:13-16:20)* - Ізмаїл (22:54)
* - все, що було пропоноване раніше з Херсона до Одеси, необхідно змістити на раніше,
аби було вдосталь часу для перечеплення по Одесі.

У зворотний бік виходить понад 3х годин перестою по Одесі:

Ізмаїл (23:59) - Одеса (06:48-10:08) - Миколаїв (14:03-14:08) - Херсон (15:05).

Якщо пропозиція про Херсон-Ізмаїл категорично неприйнятна, то мене це особливо не засмутить, бо це у цій темі не головне.

То все нікому не було потрібне ... і де тепер Одеса-Ізмаїл ? (такий собі аналог 606/605 Львів-Рахів). Так був би шанс вижити у форматі Херсон-Ізмаїл ... 6..8 вагонів у спільному обігу по Херсону із 101/102 Київ-Херсон.

Там що немає людей? Нікому це не потрібно? Чи як? Хіба я повинен щось комусь фантазувати, якщо люди з тієї місцевості геть байдужі до суспільної праці. А потім з подивом кажуть: а чого це всі поїзди оминають наш край.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!