Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.19 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 56059 times)
www3
Active user

Posts: 635


View Profile
« Reply #520 on: 13.12.18 , 13:12 »
Share



www3, що не так із 45/46, 141/142 і 139/140? Там Лисичанськ і Бахмут зайві? Чи що саме? Чи вони усі мали починатись в Одесі? Чи в Ізмаїлі? Що не так? Що це я так переймаюсь ... не будучи активним (у будь-який спосіб) у цій "злучній" темі до позавчорашнього дня. Вкажіть хто саме, і що саме не так запропонував? Є ж конкретні люди... правда? Навіщо ці образи "хтось у когось щось вкрав"... вкрали сенс життя.

Давайте спочатку спробуємо закрити емоційну складову. І ще раз, особисто я ніде не знайшов щоб хтось когось звинувачував , що через його активність в Рахів та Львів поїхало 1000 вагонів, а в Дніпро чи Лисичанськ 0. Єдине про що йшла мова, так це емоційне висловлювання стосовно того, що через скорочення схеми 043 внаслідок його видовження до Дніпра, почалося бурхливе обурення, на фоні того що за багатьма іншими напрямками взагалі нічого не призначили або призначили краплину в морі. Тобто є емоції з обох "сторін" і жодних особистих образ. Тому мені особисто не зовсім зрозумілий наступний виток на кшталт "створіть свою тему" або "знайдіть свого депутата". Чи я їх просто пропустив?

Стосовно наведених поїздів, то по 45\46 є трохи на самому початку оцієї теми, по 139\140 вбили важливий поїзд між Харковом та Дніпром, а про 141\142, то Бахмуту той поїзд до лампади, бо в тей час що його зробили він як припарка, а на ділянці Львів-Київ північним ходом його споганили ще більше ніж минулоріч. Це так, коротко.

Так, поїзди багато де потрібні, але їх там нема не через пана Івана, а швидше через КШ. Все інше емоції. А ось їх всі мають право висловлювати.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #521 on: 13.12.18 , 13:12 »
Share

Проведення маневрів по Ківерцям вагомо залежить від можливості здійснювати їх магістральним локомотивом. Якщо так, то:
- по прибуттю складу з Чернівців до Ківерець дизель-лок може обігнатись, відчепити частину вагонів, і поїхати з ними на Ковель. А електро-лок повезти основний склад далі на Харків.
- по прибуттю основного складу з Харкова до Ківерець, там вже чекатиме дизель-лок з групою вагонів з Ковеля, підчепити їх до основного складу, і поїхати далі на Чернівці.

Мінус: тривалий перестій по Ковелю + необхідність мати 2 групи вагонів Чернівці - Ковель.

Тому в даному випадку за замовчуванням краще розглянути
... узгоджений МВРС - двічі у Ківерцях (~8:00 і ~11:00), і Ковель буде "ощасливлений".
Тобто, без будь-яких маневрів по Ківерцях, одним локом Львів - Луцьк - Ківерці - Рівне - Здолбунів. Все Ок.

« Last Edit: 13.12.18 , 14:12 by sergius » Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #522 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share

Во как зацепил я вас господа формучани. Спасибо за отзывы.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2695


View Profile
« Reply #523 on: 13.12.18 , 15:12 »
Share

Мене не покидає думка, що наш КШ спеціально створює деякі поїзда з фіговим розкладом аби потім зробити їх більш-менш адекватними. І згодом з "піснями і хороводом" получає всі лаври і розказує, які вони молодці.
Згадайте серед графікову зміну поїзда 137/138 Хмельницький - Лисичанськ.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4067


View Profile
« Reply #524 on: 13.12.18 , 15:12 »
Share

Проведення маневрів по Ківерцям вагомо залежить від можливості здійснювати їх магістральним локомотивом. Якщо так, то:
- по прибуттю складу з Чернівців до Ківерець дизель-лок може обігнатись, відчепити частину вагонів, і поїхати з ними на Ковель. А електро-лок повезти основний склад далі на Харків.
- по прибуттю основного складу з Харкова до Ківерець, там вже чекатиме дизель-лок з групою вагонів з Ковеля, підчепити їх до основного складу, і поїхати далі на Чернівці.

Мінус: тривалий перестій по Ковелю + необхідність мати 2 групи вагонів Чернівці - Ковель.

Тому в даному випадку за замовчуванням краще розглянути
... узгоджений МВРС - двічі у Ківерцях (~8:00 і ~11:00), і Ковель буде "ощасливлений".
Тобто, без будь-яких маневрів по Ківерцях, одним локом Львів - Луцьк - Ківерці - Рівне - Здолбунів. Все Ок.



Вам не погодять ці танці з бубном і будуть праві.

Двічі узгоджений МВРС, якого зараз нема взагалі, - це вам на третій поверх, у відділ фантастики.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #525 on: 13.12.18 , 16:12 »
Share

Який ще дефіцит. Зараз на ділянці Ківерці - Ковель курсує 4 пари електричок. І вдвічі більше ПДСів. Їх/під них можна спробувати синхронізувати Чернівці - Харків.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #526 on: 13.12.18 , 16:12 »
Share

Мене не покидає думка, що наш КШ спеціально створює деякі поїзда з фіговим розкладом аби потім зробити їх більш-менш адекватними. І згодом з "піснями і хороводом" получає всі лаври і розказує, які вони молодці.
Згадайте серед графікову зміну поїзда 137/138 Хмельницький - Лисичанськ.
Антоне, це КШ надивився рекламу засобів для гоління на 2, 3, 4, 5, 6 лез, і подумав, а чому б мені так не рекламувати "свої покращення", навіщо одразу робити добре, коли можна щомісяця піаритися на мікропокращеннях, але подавати їх як мегапокращення. Це ж така чудова нагода не вилазити з екранів.

Двічі узгоджений МВРС, якого зараз нема взагалі, - це вам на третій поверх, у відділ фантастики.
Щось ти мене, Вікторе, вчора зманив у цю тему, згадавши про вагон Чернівці-Москва... бачу, що мені краще непомітно звідси усунутись... і подивитись на кінцевий результат з боку. Бо знову прийдуть вадими, і скажуть, що то моїх рук справа.

Во как зацепил я вас господа формучани. Спасибо за отзывы.
Роздрукуйте ці відгуки, повісьте собі в туалеті, та отримуйте насолоду :) ми піклуємось про Ваш емоціний стан

Давайте спочатку спробуємо закрити емоційну складову. І ще раз, особисто я ніде не знайшов щоб хтось когось звинувачував , що через його активність в Рахів та Львів поїхало 1000 вагонів, а в Дніпро чи Лисичанськ 0. Єдине про що йшла мова, так це емоційне висловлювання стосовно того, що через скорочення схеми 043 внаслідок його видовження до Дніпра, почалося бурхливе обурення, на фоні того що за багатьма іншими напрямками взагалі нічого не призначили або призначили краплину в морі. Тобто є емоції з обох "сторін" і жодних особистих образ. Тому мені особисто не зовсім зрозумілий наступний виток на кшталт "створіть свою тему" або "знайдіть свого депутата". Чи я їх просто пропустив?
Стосовно наведених поїздів, то по 45\46 є трохи на самому початку оцієї теми, по 139\140 вбили важливий поїзд між Харковом та Дніпром, а про 141\142, то Бахмуту той поїзд до лампади, бо в тей час що його зробили він як припарка, а на ділянці Львів-Київ північним ходом його споганили ще більше ніж минулоріч. Це так, коротко.
Так, поїзди багато де потрібні, але їх там нема не через пана Івана, а швидше через КШ. Все інше емоції. А ось їх всі мають право висловлювати.
www3, я не маю жодної поганої емоції у Ваш бік. Ви - цілком прийнятний співрозмовник :) Нові теми - для вадимів. 43/44 - регулярний, яком вкоротили схему. Мова геть не про призначення додаткових, а про скорочення регулярних/базових у час, коли люди зі Сходу та Півдня прямують туди цілеспрямовано. Емоції про таке скорочення складу пішли від Vert'а, я лише нейтрально констатував факт. Про все інше (45/46, 141/142 та 139/140) - утримаюсь від коментарів, бо не вивчав ці питання.
Logged
VSK
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #527 on: 13.12.18 , 17:12 »
Share

Іще аргумент чому 43/44 НЕ потрібно було подовжувати до Дніпра в період пікових перевезень. А вивезти Дніпро до Києва можна і іншими поїздами
Крім того що без проблем в піковий період можна назначити 179/180 ще можна перестійним складом від 139/140(Дніпро-Лисичанськ) назначити Дніпро 12.00-Київ 19.30   21.00-Київ -Дніпро 4.30. Назначити по найбільш піковим дням.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4067


View Profile
« Reply #528 on: 13.12.18 , 17:12 »
Share

Продовження 43/44 до Дніпра це виключно ініціатива Красноравшана, і він понесе за це відповідальність. Йому пропонувалось задіяти до Дніпра "Львів". Потік Дніпро - Львів за будь-яких розкладів більший за потік Дніпро - Франик, і Львів був би у прийнятний час. Якщо він не справився з нагинанням свідків секти "Поєзд нє оберньотся", значить взагалі нічого не треба було робити.

Біс із ним. Гадаю, скоро будуть політичні зміни, які в свою чергу спричинять зміни в пасажирці УЗ. Не думаю, що Кривоштан прям безсмертний, читаючи того ж Тейкера розумію що у нього там авторитету нуль. Тому в темі про поїзди злучки, гадаю, можна оперувати зчіпками/розчіпками составів і всім іншим, що викликає тваринний жах у діючого складу Пасдепу. Я до чого веду. Давайте забахаєм зчіпки/розчіпки по Знам"янці з Вафляркою і нафломастуємо якусь злучку для Христинівки. Типу Дніпро - Львів плюс Харків - Одеса одною групою на ділянці Знам"янка - Вафлярка, але щоденно.
« Last Edit: 13.12.18 , 17:12 by Віктор Гарвона » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #529 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share

Була ще така ідея:
Київ-Хмельницький-Гусятин-Копиченці-Тернопіль-Рогатин-Ходорів-Стрий-Самбор-Хиров-Львов-Жовква-Рава Русская-Ковель-Камень-Каширский-Ковель-Сарны-Белокоровичи-Овруч-Вильча-Коростень-Новоград-Волынский-Житомир-Казатин-Хмельник-Староконстантинов-Хмельницкий!
Спрос точно будет!!!!

Історія розповідей про невивіз/незавіз із/до Прикарпаття тягнеться ще з давніх часів:
11 июля Киев-Ивано-Франковск - 1 место СВ
13 июля Ивано-Франковск-Киев - 7 мест СВ
То есть за 11 дней до отправления мест уже нет. Ближе к этим датам разберут четверги, понедельники, а потом начнется классика УЗ - "ближайшие места на Киев через 10 дней, приходите в день отправления на Софью Михайловну".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!