Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 21:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 93546 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4979


View Profile
« Reply #530 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share

Давайте забахаєм зчіпки/розчіпки по Знам"янці з Вафляркою і нафломастуємо якусь злучку для Христинівки. Типу Дніпро - Львів плюс Харків - Одеса одною групою на ділянці Знам"янка - Вафлярка, але щоденно.

Для збереження роботи шевченківському депо пропоную два їхні состави передати на обслуговування поїзда 43/44 Шевченко - Рахів орієнтовним графіком:

Шевченко 16:30 - Черкаси 17:05-17:10 - Київ 20:50-21:10 - Львів 04:45-05:05 - Франик 07:30-07:50 - Рахів 11:25

Рахів 17:50 - Франик 21:30-21:55 - Львів 00:40-01:00 - Київ 08:45-09:05 - Черкаси 12:45-12:50 - Шевченко 13:25.

Багато місць в гори черкасці у столичних не вижруть, так що можна аппрувити.
Logged
VB
Active user

Posts: 4036


View Profile
« Reply #531 on: 13.12.18 , 19:12 »
Share

Багато місць в гори черкасці у столичних не вижруть, так що можна аппрувити.
Черкасці,- це щось подібне до фастунів. Вірно буде,- черкащани.
Logged
VSK
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #532 on: 13.12.18 , 20:12 »
Share

Давайте забахаєм зчіпки/розчіпки по Знам"янці з Вафляркою і нафломастуємо якусь злучку для Христинівки. Типу Дніпро - Львів плюс Харків - Одеса одною групою на ділянці Знам"янка - Вафлярка, але щоденно.

Для збереження роботи шевченківському депо пропоную два їхні состави передати на обслуговування поїзда 43/44 Шевченко - Рахів орієнтовним графіком:

Шевченко 16:30 - Черкаси 17:05-17:10 - Київ 20:50-21:10 - Львів 04:45-05:05 - Франик 07:30-07:50 - Рахів 11:25

Рахів 17:50 - Франик 21:30-21:55 - Львів 00:40-01:00 - Київ 08:45-09:05 - Черкаси 12:45-12:50 - Шевченко 13:25.

Багато місць в гори черкасці у столичних не вижруть, так що можна аппрувити.

можна оперувати зчіпками/розчіпками составів і всім іншим, що викликає тваринний жах у діючого складу Пасдепу. .

З розчіпками так з розчіпками.
43/44 двохгрупний Рахів Івано Франківськ-Шева. Чернігів.
Група Чернігів - Івано Франківськ 8 вагонів Франківське депо.
Група Шева-Рахів 12 вагонів депо Шевченка.
143/144 двохгрупний Ів Франківськ-Кропивницький Кременчук з розчепкою по Знамянці.
Ів Франківськ-Кременчук 9 вагонів щоденний обсл Кременчук
Ів Франківськ-Кропивницький 9 вагонів щоденний обсл Ів Франківськ.
Одеса -Рахів обрізаємо до Ворохти таким чином щоб відправлявся зі Львова об 6.00 зворотньо прибував об 20.30.
Або по Рахову обертаємо з 43/44

Logged
VSK
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #533 on: 13.12.18 , 20:12 »
Share

Дніпро - Львів плюс Харків - Одеса одною групою на ділянці Знам"янка - Вафлярка, але щоденно.
Підтримую. Але от де вагонів набрати для *бенкету*
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #534 on: 13.12.18 , 20:12 »
Share

Одеса -Рахів обрізаємо до Ворохти таким чином щоб відправлявся зі Львова об 6.00 зворотньо прибував об 20.30.
Або по Рахову обертаємо з 43/44
Так мало бути від початку. Про це не раз згадував в різних темах. Фірмова назва : МАРМАРОСИ.

Був навіть і такий варіант:

Вікторовий термін "фломастирування" підштовхнув мене до прямого значення:
фломастером на папері + сканування (для ескізного проекту саме те, що потрібно).

Отож, пропоную до обговорення наступну модифікацію пропозиції, що увібрала в себе
фрагменти кількох пропозицій:



Ув'язання 1:

1) поїзд 135/136 повинен мати групу із 10 вагонів вагонів (Миколаїв)/Одеса - Ворохта, які за якістю
відповідають вагонам 113/114 та 115/116;

2) по ст. ІФ група вагонів (Миколаїв)/Одеса - Ворохта відкремлюється від основного складу 136 і прямує
самостійно до Ворохти;

3) після обороту по Ворохті група вагонів (Миколаїв)/Одеса - Ворохта змінює трафарет на:
5 вагонів = Ворохта - Харків
5 вагонів = Ворохта - Новоолексіївка*/Запоріжжя*
* - залежить від того, на яку пропозицію оберуть (Вадимович/Гарвона)
і прямує до ІФ;

4) після ІФ ці 10 вагонів виходять на нитку 115 і прямують до Львова

5) у Львові рекомбінація вагонів 115 зі "спорідненим" 113 (50%/50%);

Ув'язання 2:

6) у Львові рекомбінація вагонів 116 зі "спорідненим" 114 (50%/50%);

7) 10 вагонів, що прибули до ІФ у складі 116 прямуватимуть далі - до Ворохти;

8) по обороту у Ворохті для усіх 10 вагонів зміна трафарету на Ворохта - Одеса
і прямування до ІФ;

9) по ІФ об'єднання з основною групою Чернівці - Одеса і прямування наявною
ниткою до Одеси.

Опції :
10) Можливість курсування кількох вагонів Київ-Ковель-Ворохта у складах 141/135 та 136/142,
для чого необхідні маневри по ст. Ворохта та Львову;
якщо к-ть таких вагонів у майбутньому зросте, то є можливість їх (тільки їх) курсування
аж до Рахова (за умови, що буде чим їх туди тягнути).... але при обговоренні на цьому прошу
зараз не акцентувати... бо не на разі.

Вигоди:
1) немає необхідності колупатися в розкладах на магістральних ділянках у межах усієї України;
2) відсутні будь-які маневрові операції по ІФ (окрім для поїздів 135/136);
3) ворохтянська група 135/136 не стоятиме дві години в ІФ;
4) все інше - згадувалось раніше.

Недоліки:
1) необхідно адаптувати розклади 113/114 та 114/115 до рекомбінації по Львову;
2) залізничники повинні навчитись вміло і спритно/вчасно виконувати ці рекомбінації.

Запрошую усіх зацікавлених до обговорення.

п.м. Якщо ідея знайде підтримку, то через тиждень спробую розмалювати в електронному вигляді
аби було більш презентабельне.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #535 on: 13.12.18 , 20:12 »
Share

Якщо забракне ідей, то для повного щастя можете заміксувати посмітюшині (Ваня Львів Захід) ідеї, які почасти засновані на моїх ідеях (але навмисно спотворені, що мати елемент новизни). Йому буде вельми приємно.
« Last Edit: 13.12.18 , 20:12 by Iwan » Logged
VSK
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #536 on: 13.12.18 , 21:12 »
Share

Одеса -Рахів обрізаємо до Ворохти таким чином щоб відправлявся зі Львова об 6.00 зворотньо прибував об 20.30.
Або по Рахову обертаємо з 43/44
Іване я і не приховую що обертати 43/44 з Одеса Рахів це ваша ідея і я її бачив на форумі як і знав що Одеса Ворохта це теж була ваша ідея. Я особисто не бачу нічого поганого що в пості одного форумчанина згадується ідеї іншого. Чи на вашу думку потрібно писати ідея форумчанна такого то написана в такому році такого то числа . також про ідею згадував форумчанини такий то такого то числа.
Форум такий що форумчани подають свої ідеї і з тих ідей вибираються найкращі які потім трансформуються після обговорення в ще кращі ідеї і потім народжуються пропозиції
« Last Edit: 13.12.18 , 21:12 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #537 on: 13.12.18 , 21:12 »
Share

143/144 двохгрупний Ів Франківськ-Кропивницький Кременчук з розчепкою по Знамянці.
Ів Франківськ-Кременчук 9 вагонів щоденний обсл Кременчук
Ів Франківськ-Кропивницький 9 вагонів щоденний обсл Ів Франківськ.
При русі через Знам’янку йому треба кардинально змінювати розклад для уможливлення обслуговування по Кременчуку.
І виникають питання:
- доля 790-792.
- що дають навзамін 149/150 (екс-143/144) курсуючого через Хорол - Лубни.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #538 on: 13.12.18 , 22:12 »
Share

Одеса -Рахів обрізаємо до Ворохти таким чином щоб відправлявся зі Львова об 6.00 зворотньо прибував об 20.30.
Або по Рахову обертаємо з 43/44
Іване я і не приховую що обертати 43/44 з Одеса Рахів це ваша ідея і я її бачив на форумі як і знав що Одеса Ворохта це теж була ваша ідея. Я особисто не бачу нічого поганого що в пості одного форумчанина згадується ідеї іншого. Чи на вашу думку потрібно писати ідея форумчанна такого то написана в такому році такого то числа . також про ідею згадував форумчанини такий то такого то числа.
Форум такий що форумчани подають свої ідеї і з тих ідей вибираються найкращі які потім трансформуються після обговорення в ще кращі ідеї і потім народжуються пропозиції
Я лише подав інформацію про те, що це питання вже мало такий розв'язок (як варіант), але сьогодні Віктор згадав ще один пропонований мною варіант Рахів-Черінвці-КП-(наприклад, Одеса), тому можливі зміни що на кого обертати по Рахову.

Але я хотів на іншому загострити увагу... о згадалося про таке:

Публікую для подальшої критики/обговорення першу половину "Пропозиції 3". В другій половині "Пропозиції 3" буде про Ковель - Чернівці та його двогрупність із Ковель - Рахів.



Може ще й це стане комусь в нагоді... бо по прибуттю до Львова - співпадає із Чернівці-Львів-мегатрамвай, то може їх якось чергувати чи сполучати по ІФ чи ще якось.

Наприклад, ось так:

Додав назву та усунув кілька граматичних недоліків:



Бо між Раховом та Львовом - у них тотожні графіки (+/-) там ще трохи доведеться підшаманити їх. Ось,беріть в роботу ще й ці заготовки.
« Last Edit: 13.12.18 , 22:12 by Iwan » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #539 on: 14.12.18 , 04:12 »
Share

Dilowe/Granica це ще не побудований з. п. "Центр Європи" недалеко від мосту?:)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!