Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.08.19 , 16:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 85752 times)
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #570 on: 18.12.18 , 13:12 »
Share

Давайте забахаєм зчіпки/розчіпки по Знам"янці з Вафляркою і нафломастуємо якусь злучку для Христинівки. Типу Дніпро - Львів плюс Харків - Одеса одною групою на ділянці Знам"янка - Вафлярка, але щоденно.

Для збереження роботи шевченківському депо пропоную два їхні состави передати на обслуговування поїзда 43/44 Шевченко - Рахів орієнтовним графіком:

Шевченко 16:30 - Черкаси 17:05-17:10 - Київ 20:50-21:10 - Львів 04:45-05:05 - Франик 07:30-07:50 - Рахів 11:25

Рахів 17:50 - Франик 21:30-21:55 - Львів 00:40-01:00 - Київ 08:45-09:05 - Черкаси 12:45-12:50 - Шевченко 13:25.

Багато місць в гори черкасці у столичних не вижруть, так що можна аппрувити.

Вікторе, була альтернативна інтерпретація:
Вже була сидячка Київ - Луцьк/Ковель. Народ нею їздив до тих пір, поки її не оптимізували для зручності локомотивних бригад, зробивши нічний переїзд Луцьк - Київ. Населеність впала, відмінили. Зараз цей склад їздить на маршруті Київ - Черкаси.
Трохи не в тему, але частково по темі:
якщо з 2020 вдасться 357(з Києва о 20:05)/358 та 43/44 поєднати у спільний обіг по Рахову, то 358 прибуватиме до Києва (як зараз) о 6:20, і о 6:4х може попрямувати до Черкас, а з Черкас прибуде до Києва о ~19:45.
Гіпотетично може й через Гребінку до Т.Шевченка., якщо це буде доцільно...

Інакше, якщо намагатимемось зачепити (посунути) 43 із Києва, то наслухаєшся скиглень значно більше, ніж 357/358 - до Черкас. Тобто, з урахування укорочення до Ворохти, це було б Черкаси-Ворохта ... і не треба буде рухати "роками накатаний 43".

У твоєму варіанті з'явиться конкуренція до 7/8... та й до самого 357 (о 20:05 із Києва), а так буде 43 о 19:05 (швидкий, але раніше виїжджає з Києва) і 357 о 20:05 (пізніше виїжджає із Києва, але повільніший... і тільки до Ворохти). В кожного із них будуть свої переваги, і не доведеться рухати "століттями накатане".

п.м. 357/358 Черкаси - Ворохта - Черкаси з обігом "сам на себе" по Ворохті.
« Last Edit: 18.12.18 , 13:12 by Iwan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2964


View Profile
« Reply #571 on: 18.12.18 , 13:12 »
Share

Обидві пропозиції цікаві. Але ж як тоді обслуговувати состав у Кременчузі?
Никак... Можно сделать размен, отдать Кременчугу летние поезда в Бердянск/Геническ, а Запорожью (Днепру) отдать существующий маршрут Кременчуг - Бахмач. Кстати, можно будет сделать оборот составов Кременчуг - Геническ на Кременчуг - Ворохта, чтобы обслуживать их нормально.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #572 on: 18.12.18 , 13:12 »
Share

Ворохта - Херсон - Ворохта был бы чудесный поезд. А то с Херсона сейчас на Подольск и Вапнярку не выедешь только с пересадками по Жмеринке или по Одессе.
І знову через Львів? Ви вже задовбали всіх зі своїм Львовом... чи то плануєте через КП/МП і Чернівці?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3495


View Profile
« Reply #573 on: 18.12.18 , 14:12 »
Share

Туда точно 1 состава будет мало при том что Запорожье будет ночью. Кроме того за 57км. от Чернигова уже есть прямой поезд до Запорожья
1 состава мало - потому и сразу пишу, что через день.
Надо принципиально сохранить текущий график между Кременчугом и Бахмачем? Я бы от Кременчуга до Ромнов этот поезд пустил глухой ночью, и был бы ночник Запорожье+Днепр+Кременчуг - Ромны+Бахмач+Нежин+Чернигов.
В 57 км от Чернигова есть поезд - такой это издевательство, подобное отпискам УЗ, и с этим надо бороться.
Из Днепра в Чернигов, Ромны, Бахмач, вообще нет поездов, ВБС в Питер не считаем.

Можно пойти еще дальше. Рассмотреть комбинацию сообщения Чернигов/Сумы - Запорожье/Херсон.  Например, с объединением групп на участке Бахмач - Кременчуг (Знаменка). Но это будет сложно.

Еще можно по той ветке запустить что-то типа Сумы - Херсон, хотя бы раз в 4 дня (чаще там пассажиров не наберется).

У такого отдельного поезда будет 5 или 6 смен локомотивов. Реальнее сделать так. Из Сум пускать 7-8 вагонов и цеплять по Кременчугу к проходящему поезду. На Херсон или Одессу (375/376, 59/60,...).
Для экономии локомотивов везти их под одним тепловозом на участке Сумы - Бахмач - Кременчуг. Вроде как на участке Ворожба - Харьков ездят машинисты с тепловозами из ТЧ-7. Проблем не должно возникнуть.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3495


View Profile
« Reply #574 on: 18.12.18 , 18:12 »
Share

Еще можно по той ветке запустить что-то типа Сумы - Херсон, хотя бы раз в 4 дня (чаще там пассажиров не наберется).

У такого отдельного поезда будет 5 или 6 смен локомотивов. Реальнее сделать так. Из Сум пускать 7-8 вагонов и цеплять по Кременчугу к проходящему поезду. На Херсон или Одессу (375/376, 59/60,...).
Для экономии локомотивов везти их под одним тепловозом на участке Сумы - Бахмач - Кременчуг. Вроде как на участке Ворожба - Харьков ездят машинисты с тепловозами из ТЧ-7. Проблем не должно возникнуть.
Пардон, не во всех случаях. Время хода Кременчуг - Сумы будет около 9 часов: Кременчуг - Бахмач 6-6.5 часов на основе 759/760 [1, 2], Бахмач - Сумы с сменой направления 2.5-3 часа.
Если обслуживание будет по Сумам, то желательно заложить не менее 3 часов. В общем, на все будет 21 час. Выехать и приехать к 375/376 по Кременчугу он успевает. Впритык.  А вот отправление и прибытие 59/60 по тому же Кременчугу это не позволяет. В таком случае возможно несколько вариантов:
- сместить 59/60 Одесса - Харьков туда/обратно по Кременчугу на -3/+3 часа;
- закрутить группу вагонов в общий оборот по Сумам.
« Last Edit: 18.12.18 , 18:12 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #575 on: 22.12.18 , 20:12 »
Share

Народилась  ідея *злучки* але лише на літній період. Пропоную злучити 49/50 з 211/212
Приблизний графік
49/50 Трускавець Новоалексіївка

           18.20 Трускавець 08.02
18.28- 18.48 Дрогобич   7.33-7.43
19.38-19.58   Самбір       6.16-6.40
21.13-21.33    Львів         4.38-5.01
23.41-23.46   Тернопіль  2.45-2.49
01.33-01.40  Хмельницький 01.06-01.09
03.24-03.27  Вінниця       23.13-23.16
05.30-05.32  Фастів         21.07-21.09
06.34-06.54      Київ        19.51-20.12
07.13-07.15  Дарниця     19.30-19.32
11.10-11.30  Полтава К   15.15-15.35
13.50-14.10   Харків         12.35-12.55
16.05-16.07   Лозова       11.00-11.02
15.55-15.57  Павлоград  10.10-10.12
16.24-16.29  Запоріжжя   8.39-8.42
20.24-20.29  Мелітополь 7.13-7.15
21.19        Новоалексіївка        06.01

І так на більшу частину вагонів змінний трафарет по Києву. Від Тернополя до Києва кладем на нитку раховоза( а можливо до літа вже і ворохтовоза) відповідно раховоз на нитку Кобзаря(надіюсь Іван не буде проти що на літній період буде прибуття в 7.33-до речі наскільуи реально прокласти нитку з Рахова на годину пізніше)
В обороті з 11/12 по Новоалексіївці. Але його літній графік потрібно трохи прискорити щоб встиг обслужитись по Києву.
До речі вже на форумі вже була схожа пропозиція де пропонувалося призначити 211/212 у виглядк Київ Новоалексіївка в обороті з 49/59 та 11/12
Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #576 on: 23.12.18 , 14:12 »
Share

Іще як варіант можна пускати через Дніпро. При чому не лише літом а іще і по піковим дням. Це буде набагато краще ніж Дніпро Новоалексіївка перестійним складом від 11/12 який призначають зараз.
49/50Трускавець Новоалексіївка

19,49     Трускавець    8.02
....наявною ниткою 49/50
07,33-07.53     Київ      19.52-20.12
10.33-10,35    ІМ Т.Г     17.18-17,20
11,42-11,44 Знамянка 16,10-16,12
12,16-12,18  Александрія 15,38-15,40
15,05-15,15  Дніпро     12,35-12,45
17,00-17,05  Запоріжжя 10.45-10,50
18,43-18,46  Мелітополь 09,05-09,08
        19,50 Новоалексіївка    08,00     
В дні коли 49/50 курсує до Новоалексіївки 11/12 має мати відправлення  з Києва на годину раніше а відправлення з Новоалексіївки на годину пізніше і такий розклад 11/12 буде набагато кращий ніж літній розклад з прибуттям до Новоалексіївки об четвертій ранку та до Києва об 12.
   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #577 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share

Народилась  ідея *злучки* але лише на літній період. Пропоную злучити 49/50 з 211/212
Приблизний графік
49/50 Трускавець Новоалексіївка

           18.20 Трускавець 08.02
...
23.41-23.46   Тернопіль  2.45-2.49
01.33-01.40  Хмельницький 01.06-01.09
...
06.34-06.54      Київ        19.51-20.12
...
21.19        Новоалексіївка        06.01

І так на більшу частину вагонів змінний трафарет по Києву. Від Тернополя до Києва кладем на нитку раховоза( а можливо до літа вже і ворохтовоза) відповідно раховоз на нитку Кобзаря(надіюсь Іван не буде проти що на літній період буде прибуття в 7.33-до речі наскільуи реально прокласти нитку з Рахова на годину пізніше)
В обороті з 11/12 по Новоалексіївці. Але його літній графік потрібно трохи прискорити щоб встиг обслужитись по Києву.
До речі вже на форумі вже була схожа пропозиція де пропонувалося призначити 211/212 у виглядк Київ Новоалексіївка в обороті з 49/59 та 11/12

VSK,
1) якщо для 358 із Рахова змістити праворуч на 56..60хв, то схрещення із 15/25 випаде на Кваси, а там немає колійного розвитку;
2) якщо для 358 по Коломиї наявне відправлення о 16:20 змістити праворуч на 56хв, то отримаємо 17:16, а це явна колізія з 6465 Коломия - Городенка-Зав., який зараз стартує з Коломиї о 17:12;
3) на Затернопіллі схрещення зміститься на Теребовлю, також змістяться схрещення з приміськими.... можуть протестувати машиністи маневрових локів по Тернополю, бо у них буде "+1 год до відволікання від вантажної роботи".

Отже, умовляйте причетних на таке:
1) вкоротити 357 до Ворохти, тоді не буде жодних проблем з Квасами;
2) 6465 змістити праворуч (орієнтовно на 21:00) з продовженням до Заліщиків та ночівлею в Городенці (Заліщиках), узгоджений по Коломиї із 702/701 в обидва боки;
3) зміщення 357 із Києва на 20:05, при цьому з Києва 117 на старт нитки 49, а 49 на старт нитки 143.

В такому разі матимете консенсус... але це не повинно виглядати як дирекція з обміну ниток.
Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #578 on: 23.12.18 , 22:12 »
Share


Отже, умовляйте причетних на таке:
1) вкоротити 357 до Ворохти, тоді не буде жодних проблем з Квасами;
2) 6465 змістити праворуч (орієнтовно на 21:00) з продовженням до Заліщиків та ночівлею в Городенці (Заліщиках), узгоджений по Коломиї із 702/701 в обидва боки;
3) зміщення 357 із Києва на 20:05, при цьому з Києва 117 на старт нитки 49, а 49 на старт нитки 143.



49/50 до Новоалексіївки та на нитку 357 пропонується лише на літо а на осінь-зиму-весну пропонується 357 вертати на свою нитку з прибутям в 6.35 а це судячи з тих трьох пунктів які ви написали потрібно буде суттєво коригувати графіки і інших поздів. (хоча пропозицію узгодити 701 /702 з приміським до Заліщіків та укоротити 357 до Ворохти взамін тягнути 43/44 до Рахова я повністю підтримую)

Тож   49/50 краще подовжувати до Новоалексіївки через Дніпро(на літо та на періоди підвищеного пас потоку) там і літній графік 11/12 буде зручніший і прибуття до Новоалексіївки 49/50 буде раніше а відправлення пізніше і не потрібно буде влаштовувати обміни ниток .

« Last Edit: 23.12.18 , 22:12 by VSK » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4638


View Profile
« Reply #579 on: 08.01.19 , 12:01 »
Share

То що, будемо злучати Чернівівці з Харковом, Дніпром та Запоріжжям? В світлі останнього маразму з поїздом 141 пропоную гіпопетичний Чернівці - Харків видовжити ще й до Бахмута, додати групу вагонів Київ - Бахмут і протягнути з Харкова ниткою поїзда Маріуполь - Бахмут.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!