Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 01:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 79379 times)
tera
Active user

Posts: 638


View Profile
« Reply #620 on: 27.01.19 , 13:01 »
Share

А что за Зп/Мариуполь - Солотвино? Простым составом, а добавок к Ужгородскому?

Читайте з мого посту.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg507620#msg507620
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #621 on: 27.01.19 , 14:01 »
Share

Чекаю, коли Валера нагечиться на фестивалі різників і дасть обіцяний доступ до легендарного файлу з пропозиціями.

По базових пропозиціях злучки ще думаю, а першим ділом подам ось це.

Лисичанськ 22:30 - Харків 06:35/07:05 - Дніпро 11:35/12:00 - Шевченко 17:00/17:20 - Христинівка 20:50/21:10 - Вафлярка 23:40/00:10 - Львів 07:10

Львів 13:00 - Вафлярка 20:00/20:30 - Христинівка 22:55/23:15 - Шевченко 02:45/03:05 - Дніпро 08:05/08:25 - Харків 12:55/13:25 - Лисичанськ 21:15.

Вагіни Лисичанськ - Одеса з п. 797 Вафлярка 23:40/01:05 - Одеса 05:10, вагіни Одеса - Лисичанськ з п. 798, зі зміною графіка п. 798, без Житомира: Одеса 15:10 - Вафлярка 19:15/20:30.

Обслуговування вагін: Львів, Одеса, провідники: ПРИДН, Шевченко (за бажанням та можливістю).


Підтримую. Але тоді Черкаси втратять сполучення зі Львовом-Хмелем і в гробовщиків це буде основний аргумент чому цей поїзд не варто робити. Як варіант можна організувати групу вагонів (5-6 вагонів)Львів-Черкаси у складі цього поїзда але тоді прийдеться жертвувати групою Лисичанськ -Одеса
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #622 on: 27.01.19 , 15:01 »
Share

Ну, хай беруть два шевченківські состави і ганяють ними будь-який з потягів з Києва на Захід, я таку пропозицію тут закидав. Можна через день з кременчуцьким ганяти состав Шевченко - Ворохта, там тільки нитку з Гребінки до Шеви прокласти. В будь-якому разі аргументувати відмову по призначенню красівого потяга уродцем раз в чотири дні не вийде, ми їх на цьому трахнемо.
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #623 on: 27.01.19 , 15:01 »
Share

Ну, хай беруть два шевченківські состави і ганяють ними будь-який з потягів з Києва на Захід, я таку пропозицію тут закидав. Можна через день з кременчуцьким ганяти состав Шевченко - Ворохта, там тільки нитку з Гребінки до Шеви прокласти. В будь-якому разі аргументувати відмову по призначенню красівого потяга уродцем раз в чотири дні не вийде, ми їх на цьому трахнемо.
В ідеалі звісно потрібно було б зробити 149/150 двохгрупним Шева/Кременчук-Ворохта половина складу обслуговується в Шеві половина в Кременчуці та розчепкою в Гребінці.Але це точно зарубають і назвуть це непродуктивними маневрами тож зробити 143/144 у вигляді Ворохта -Шева черезденно до 149/150-це оптимальний варіант. Правда між Черкасами та Києвом буде везти стільки ж повітря як і 149/150 між Кременчуком і Києвом.
« Last Edit: 27.01.19 , 15:01 by VSK » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #624 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share

Ну, робота для депо, кращий зв"язок Черкас зы Львовом, а надодачу ще й з Вінницею - можуть і зачепитись за ідею.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #625 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share

Пане Вікторе, чи може бути Вам якась користь, якби я написав кудись якогось листа із підтримкою цієї Вашої пропозиції?

Ніц суперового зробити не_зумію, але щонайменше написати від себе особисто й спробувати зібрати хоч скільки-небудь підписів (наскільки вийде при помірних зусиллях) готовий. Напишіть тільки, чи варто взагалі, і якщо варто, то що саме. А то ще не_дай Боже зроблю щось не_так і вийде на шкоду...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #626 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share

Я напишу, якщо ця пропозиція потрапить у файл. Як свідчить практика, простіше верблюду пройти крізь вушко голки, ніж дістатись до редагування цього файлу.
Logged
klepko
Active user

Posts: 434


View Profile
« Reply #627 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share

Думаю, Львів скаже величезне дякую за зсув на 3 години пізніше у напрямку на Харків. І шевченківці також. Бо відправлення о 3 ночі зовсім не в ворота.
Logged
www3
Active user

Posts: 826


View Profile
« Reply #628 on: 27.01.19 , 19:01 »
Share



Лисичанськ 22:30 - Харків 06:35/07:05 - Дніпро 11:35/12:00 - Шевченко 17:00/17:20 - Христинівка 20:50/21:10 - Вафлярка 23:40/00:10 - Львів 07:10

Львів 13:00 - Вафлярка 20:00/20:30 - Христинівка 22:55/23:15 - Шевченко 02:45/03:05 - Дніпро 08:05/08:25 - Харків 12:55/13:25 - Лисичанськ 21:15.


Маю надію на смєняємость і всьо такоє, і що львів"яни, яким пощастить взяти квитки до Серулів, розвантажать квитками 45/46 і він хоч трохи розвидниться на букінгу.



1) Если билеты со Львова на 45\46 появятся в случае назначения этого чуда, несмотря на зарегулированость, будет неожидано. 
2) Теряется пересадка по Харькову на Интерсити на Киев, но то такое, с таким маршрутом он и не для этого, а прибытие в Харьков слегка поудобней (хотя и нынешние 5.30 особо не смущают).
3) Меня еще очень интересует высадка и посадка на нынешний 139\140 на участке Змеев-Святогорск-им.Олега Крючкова. Когда были 410\409 и 610\609 то езда в обход имела смысл. Ныне же насколько нужна эта кракозябра? Может хватит подвязки пригорода по Святогорску и Купянску, если количество пассажиоров небольшое? Тогда из Харькова выезд будет около 4х вечера, что куда лучше.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 796


View Profile
« Reply #629 on: 27.01.19 , 20:01 »
Share

Эконом-поезда по мнению УЗ и не должны быть удобны для пассажиров
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!