Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 01:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 79382 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1578


View Profile
« Reply #630 on: 27.01.19 , 20:01 »
Share

Статистика по поїзду 140 Дніпро - Лисичанськ
посадка/висадка за 2018 рік (в середньому за рейс)
Зміїв 0/0
Балаклія 2/4
Ізюм 1/8
Святогірськ 2/6
Радьківські Піски 0/5
Преддонбасівська 1/3
ім. Олега Крючкова 0/1
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #631 on: 27.01.19 , 22:01 »
Share

Красномовненько. Піськи імені Рядковського, Крючкова та Жаботюка взагалі зеро.
Logged
www3
Active user

Posts: 826


View Profile
« Reply #632 on: 29.01.19 , 11:01 »
Share

Спасибо за статистику, очень даже хороший аргумент.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 460


View Profile
« Reply #633 on: 29.01.19 , 14:01 »
Share

Що до ІС на Кривий Ріг то нам потрібно його зберегти- там можна робити і заїзд в Рокувату і подовжувати до Запоріжжя але потрібно робити все щоб його зберегти і зробити щоденно.
Про Сраковатую подобным деятелям еще с 2014 года говорится с года в год одно и тоже, говорилось раз 100. За 5 лет так и не дошло. Ну не проблема сделать это еще 1 раз. И не будет он ежедневным, черезденным вполне отвечает потребностям.
Нагадую що Криворізький ІС який має набагато кращий графік влітку ходив з заселеністю  в середньому трохи більше 50%. Та і наголошую що і за 3 години по Кривому Рогу склад обслужитись не встигне.
98% трохи больше 50% это да. Цыфры с потолка. Диванный стратег-замнод в действии. Вагоны лок.тяги на Кривой Рог обслуживаются только в Киеве и это без вариантов.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #634 on: 15.02.19 , 13:02 »
Share

Та і без статистики все зрозуміло. Проблема в тому, що зворотній, нічний рейс, краще б все таки пускати через Святогірськ - задля уповільнення. Якщо денний пустити напряму через Чугуїв, вийде асиметрія, що якби не комільфо(хоча прецеденти такого є, той же "Миколаїв", який через Білу Церкву проїжджає тільки в одному напрямку).
Якщо дозволити собі подальші фантазії, я би тоді для "симетрії" пустив би Ужгород-Лисичанськ у напрямку Лисичанська через Святогірськ. Таким чином, вийшов би нормальний овернайт з Харкова на Луганщину: прибуття в Лисичанськ було б не о 4.15 ранку, а о 6.15, відправка назад у бік Харкова не о 6.50, а хоча б о 7.50: таким чином на цей потяг вранці встигнуть добратися жителі більшості околиць агломерації: до Лисичанська з Тошківки, Золотого, до Сєвєра і Рубіжного з боку Старобільська і Нового Айдару.(для подальших ключових точок маршрута зсув графіка на 1-1,5 години вперед негативно не позначиться: Харків о 13 замість 12, Київ о 23:30, Львів о 9.30, Ужгород о 16.30)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #635 on: 09.04.19 , 16:04 »
Share

Сталосьмеся. Графік Done.

Маємо 8 вагонів Чернівці - Бахмут, 5 вагонів Чернівці - Новоолексіївка +7 вагонів Ковель - Новоолексіївка, які дочіпляються у Луцьку.

   --    --   23:35  Чернівівці    06:30   --    --
                         ...............
02:25  25  02:50  Франек       02:45  30  03:15
                         ................
05:50  28  06:18  Львів          23:30  26  23:56
                         ................
10:55  50  11:45  Луцьк         18:00  50  18:50     ; * злучка/розлучка з ковельськими вагінами
                         .................
12:55  05  13:00  Рівне          16:45  05  16:50
                         ..................
16:50  02  16:52  Бердищів    12:55  02  12:57
                         ..................
19:20  52  20:12  Київ            09:35  55  10:30     ; * злучка/розлучка з київськими вагінами

У Києві до 8 вагонів Чернівці - Бахмут дочіпляються 10 вагонів Київ - Бахмут. Злучку з маріупільськими по Харкову наразі робити не будемо, по часу не підходять. Згодом київську групу можна буде зменшити до 8 вагін, і по Харкову додати чотири вагони Маріупіль - Бахмут, переробивши графік останньому.

19:15  50  20:12  Київ            09:35  55  10:30
                         ................
23:05  05  23:10  Шева          06:30  05  06:35
                         ................
02:25  25  02:50  Кременчук  02:45  25  03:10
                         ................
07:40  30  08:10  Харків         21:30  30  22:00
                         ................
12:30   --     --   Бахмут-Кельшн  --    --   17:15

До 5 вагонів Чернівці - Новоолексіївка та 7 вагонів Ковель - Новоолексіївка додаємо в Києві 8 вагонів Київ - Новоолексіївка, допомагаючи ПРИДН з невивозом на Київ, даючи при цьому сабжу графік паралельно до 12, а сам 12 нарешті можна буде нормально змістити для Дніпра:

19:15  63  20:18  Київ            09:42  48  10:30
                         ................
23:15  05  23:20  Шева          06:40  05  06:45
                         ................
04:22  22  04:44  Дніпро-Гол  01:18  22  01:40
                         ................
06:34  10  06:44  Запоріжжя   23:10  22  23:32
                         ................
09:55   --     --   Новоолексіївка   --    --   19:55

Злучка як доктор прописав. Овації, аппрув і всьо такоє. Добре працював - добре й відпочину, піду ковтну пшонки.

Отже, дискусії в темі Статистика заповнюваності призвели до того, що цю пропозицію треба доопрацювати й подати. В комплексі з Маріуполь - Солотвино. Після невдалих рішень Пасдепу в мене народилась пропозиція ганяти Маріуполь - Бахмут з оновленим потягом Маріуполь - Солотвино, відповідно треба порахувати можливість злучки з чернівецькими вагонами або на ділянці Дніпро - Бахмут, або на ділянці Харків - Бахмут.
« Last Edit: 09.04.19 , 16:04 by Віктор Гарвона » Logged
Eburgrzd
User

Posts: 23


View Profile
« Reply #636 on: 10.04.19 , 13:04 »
Share

Почему все предлагаемые маршруты в основном в сообщении западная - восточная Украина? Может какой-нибудь поезд Южная-восточная Украина сделать? По данному направлению нет вообще все ничего нового.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #637 on: 10.04.19 , 13:04 »
Share

Ну так пропонуйте. Малюйте графік, знайдіть, де взяти склади і переконуйте про доцільність курсування.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #638 on: 10.04.19 , 16:04 »
Share

Ну так Лисичанск - Одесса в процессе, теребонькаем над разработкой. Перефразируя классика, могу спросить "каких, блять, еще реформ в сообщении Южная-восточная Украина Вам не хватает?"

За случку с Черновцами Вы, уважаемый Ре-Актор, категорически не правы. Посмотрите на этот бедный регион, у которого цицадзы отобрали Харьков, красноравшаны кастранули один поезд на Львов, категорически отказывают в восстановлении маршрута на Ужгород, а единственный поезд на столицу обещают с лета хуйнуть под потребности курортников, как будто летом поток на столицу отсутствует - имейте совесть.
Logged
Eburgrzd
User

Posts: 23


View Profile
« Reply #639 on: 10.04.19 , 16:04 »
Share

Про Черновцы вы кому мне, адресуете?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!