Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67]
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 86847 times)
Entony
Active user

Posts: 3252


View Profile
« Reply #660 on: 22.04.19 , 14:04 »
Share

Краще Чернівці - Костянтинівка. На мою думку.
Щодо Ужгорода, то не забувайте, що обслужити поїзд там після 18:00 не можливо. Адже депо не працює пізніше.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2968


View Profile
« Reply #661 on: 22.04.19 , 14:04 »
Share

Панове, як гадаєте, чи вдасться прогнати 10-вагонний состав лок. тяги з Києва до Констахи за вісім годин?
В то время, когда вместо Ху-ев катались вагоны с локомотивом, из Донецка до Киева они доезжали часов за 8 с небольшим, правда там было около 5 вагонов. Если минут 20-30 хватать не будет, можно укоротить до Краматорска, в вечернее время Константиновка не настолько необходима (КПВВ уже не работает, да и транспорт в Торецк и прочие пригороды вечером уже не ходит).
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #662 on: 22.04.19 , 16:04 »
Share

В то время, когда вместо Ху-ев катались вагоны с локомотивом, из Донецка до Киева они доезжали часов за 8 с небольшим
Помню, один рейс доезжал за 7:53. Участок Донецк - Константиновка преодолевался примерно за 50 минут. Но тогда они ездили вместо Ху. И шустрее. От Полтавы до Киева на 30-40 минут быстрее теперешних НЭ из Харькова.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1223


View Profile
« Reply #663 on: 22.04.19 , 16:04 »
Share

Панове, як гадаєте, чи вдасться прогнати 10-вагонний состав лок. тяги з Києва до Констахи за вісім годин? Там є незакрита дірочка, в яку чудово ліг би новий потяг злучки, який являтиме собою адаптацію полюцій Красноштана до законів логіки та здорового глузду.

Ужгород 23:55 -....Мунькач, Свалява, Воловець, Лавочне - Львів 04:55-05:15 - Тернопіль 07:00-07:05 - Хмель 08:45-08:50 - Вінниця 10:30-10:35 - Київ 13:05-13:25 - ......  - Костянтинівка 21:25.

Костянтинівка 22:40 - ..... Київ 06:40-07:00 - Вінниця 09:30-09:35 - Хмель 11:20-11:25 - Тернопіль 13:00-13:05 - Львів 14:50-15:15 - ...Славське, Воловець, Свалява, Мукачево... - Ужгород 20:15.

Інший варіант - замінити Ужгород на Чернівці. Тоді це буде фірмова "одиниця" Чернівці - Костянтинівка. Це дасть змогу довести періодичність курсування НЕ Харків - Рахів до щоденної, щоб не втрачався щоденний зв"язок Франика з Харковом після того, як "одиниця" не буде заїжджати у Харків. А для сполучення Чернівівць з Харковим буде наш фірмовий "потяг злучки" Чернівці - Ковель - Новоолексіївка/Бахмут, необхідність прокладання якого не відміняється.

Як краще зробити?
Ужгород актуальніший для денного сполучення на захід, якому фактично немає альтернатив. На схід теж заповнить свою нішу покращеного 14 + квазіІС Львів - Тернопіль - Київ зранку.
Його ще слід узгодити з Чоп - ЧнТ (19:35, з урахуванням часу на прикордонний контроль) або з видовженим Мукачево - Кошице (- Прага), якщо/коли такий з'явиться увечері.
А на Чернівці з цього "швидкого" і недешевого гібрида виходитимуть по Хмелю і на момент його прибуття до Львова будуть уже на місці.
Чернівцям потрібне не блукання вдень через купу областей (якщо це не компонентний трамвай, орієнтований на Львів), а максимально швидкий НЕ північним ходом. Якщо це буде видовжена група від 7/8, його можна посунути на 23 з чимось і узгодити з вечірньою пачкою східних ІС. З цього буде більше толку, ніж від прожектів злучки через Ковель і т. ін.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 867


View Profile
« Reply #664 on: 23.04.19 , 19:04 »
Share

Панове, як гадаєте, чи вдасться прогнати 10-вагонний состав лок. тяги з Києва до Констахи за вісім годин?
В то время, когда вместо Ху-ев катались вагоны с локомотивом, из Донецка до Киева они доезжали часов за 8 с небольшим, правда там было около 5 вагонов.

- бувало і більше і часто

Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #665 on: 23.04.19 , 20:04 »
Share

Панове, як гадаєте, чи вдасться прогнати 10-вагонний состав лок. тяги з Києва до Констахи за вісім годин? Там є незакрита дірочка, в яку чудово ліг би новий потяг злучки, який являтиме собою адаптацію полюцій Красноштана до законів логіки та здорового глузду.

Ужгород 23:55 -....Мунькач, Свалява, Воловець, Лавочне - Львів 04:55-05:15 - Тернопіль 07:00-07:05 - Хмель 08:45-08:50 - Вінниця 10:30-10:35 - Київ 13:05-13:25 - ......  - Костянтинівка 21:25.

Костянтинівка 22:40 - ..... Київ 06:40-07:00 - Вінниця 09:30-09:35 - Хмель 11:20-11:25 - Тернопіль 13:00-13:05 - Львів 14:50-15:15 - ...Славське, Воловець, Свалява, Мукачево... - Ужгород 20:15.

Інший варіант - замінити Ужгород на Чернівці. Тоді це буде фірмова "одиниця" Чернівці - Костянтинівка. Це дасть змогу довести періодичність курсування НЕ Харків - Рахів до щоденної, щоб не втрачався щоденний зв"язок Франика з Харковом після того, як "одиниця" не буде заїжджати у Харків. А для сполучення Чернівівць з Харковим буде наш фірмовий "потяг злучки" Чернівці - Ковель - Новоолексіївка/Бахмут, необхідність прокладання якого не відміняється.

Як краще зробити?
Тільки якщо це буде новий состав а не якийсь згвалтований з тих що ходить на Ужгород.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #666 on: 24.04.19 , 12:04 »
Share

Панове, як гадаєте, чи вдасться прогнати 10-вагонний состав лок. тяги з Києва до Констахи за вісім годин?
В то время, когда вместо Ху-ев катались вагоны с локомотивом, из Донецка до Киева они доезжали часов за 8 с небольшим, правда там было около 5 вагонов.
- бувало і більше і часто [... фото ...]
Було, згоден. Пощастило й мені зафільмувати це дійство. Проте і локомотиви там на 140 були, і провідники від Полтави до Лозової для київських локбригад, й стан вісімок був на порядок краще за нинішній (коли більшість їх парку їздить мінімум з однією секцією в аварії, якщо не обидві).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!