Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 33
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 28037 times)
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #90 on: 07.02.18 , 00:02 »
Share

А після літа не зрозуміло чи потрібно буде потяг саме до Бердянська і чи УЗ захоче призначити щось туди.
Потяг буде потрібно до Бердянська. Але це зовсім інші масштаби. Зараз з цим порається 607/608 з 2-3 плацкартних вагонів. Раніше була Песа, якої в принципі також взимку вистачало. Як заповнити хай навіть 8-9 вагонів взимку від Запоріжжя до Бердянська хай навіть він буде йти через усю Україну - я навіть й гадки не маю.
8-9 вагонів бердянського "мегатрамваю" можна хоч якось заповнити взимку проклавши графіком з 4 год. Бер.-Зап (а-ля 17-21, щоб на найменш заповненій ділянці він додатково збирав регіональних пасажирів) і обов"язковою наявністю Києва, бо на відміну від Бахмута чи Покровська, Бердянськ взагалі не має жодного сполучення з Києвом 8-9 місяців в році (в цей період там або прямий автобус за 600 грн., або веселе стрибання по комиш-зорям, мелітополям чи ще більш віддаленим запоріжжям)

Якщо буде 187/188 Львів - Бердянськ (а його точно прокладуть після 25 березня), то забудьте на літо про Ужгород - Бердянськ.
Минулорічний 187/188 це було суцільне непорозуміння у контексті наявності квитків, бо на ті 10 вагонів і за місяць не було можливості взяти хоч якісь квитки (Тернопіль, Хмельницький і Вінниця старалися як могли), тож навряд би цього літа знайшлись ті, хто відмовився поміняти 187/188 на 18 вагонний ІФ/Ужгород-Бердянськ ;)
Враховуючи вищенаписане, дозвольте Вам ще запропонувати такий варіант поїзда єднання:
Бердянськ 17:00 - (Запоріжжя, Дніпро) - Київ 08:00 - 08:20 - Коростень, Здолбунів-пас.) -  Львів 17:00 - 17:20 - Чернівці/Ужгород 23:00;
Чернівці/Ужгород 07:00 - Львів 13:00 - 13:20 - Київ 22:00 - 22:20 - Бердянськ 13:00.
Так було би добре?
Адже тут би і сполучення Бердянська зі столицею і рештою регіонів, і сполучення Дніпра та Запоріжжя з Буковиною/Закарпаттям і Коростенем, і сполучення Коростеня - Здолбунова з Чернівцями, і... Можна довго продовжувати, але хотілося б почути зауваження.
Logged
Philip
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #91 on: 07.02.18 , 05:02 »
Share

Хочете новий трамвайний поїзд Єднання підкину вам варіант Чернівці-Маріуполь.

Ну маршрут ідею маршруту підкинув а фантазерів тут і без мене є як його прокласти.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 849


View Profile
« Reply #92 on: 07.02.18 , 05:02 »
Share

Враховуючи вищенаписане, дозвольте Вам ще запропонувати такий варіант поїзда єднання:
Бердянськ 17:00 - (Запоріжжя, Дніпро) - Київ 08:00 - 08:20 - Коростень, Здолбунів-пас.) -  Львів 17:00 - 17:20 - Чернівці/Ужгород 23:00;
Чернівці/Ужгород 07:00 - Львів 13:00 - 13:20 - Київ 22:00 - 22:20 - Бердянськ 13:00.
Так було би добре?
Адже тут би і сполучення Бердянська зі столицею і рештою регіонів, і сполучення Дніпра та Запоріжжя з Буковиною/Закарпаттям і Коростенем, і сполучення Коростеня - Здолбунова з Чернівцями, і... Можна довго продовжувати, але хотілося б почути зауваження.
9 годин від Києва до Львова північним ходом?
Елька 829 Львів - Ужгород 16:45 - 22:25 і то швидша...
806 Рівне - Львів 13:15 - 16:10 (правда, крім сб) — від Рівного до Ужгорода без проблем і дешевше "трамвая"
847 Київ - Рівне 7:55 - 15:05. Повільніше, але в цієї ельки дещо інший маршрут і набагато більше зупинок.
Також існує "Слобожанщина" через день (а іншого дня — південним ходом), яка дозволяє доїхати до Ужгорода до 23 год (з пересадкою на 829) що з околиць Шепетівки, що з Хмельницького чи Вінниці...
Нарешті, 705 до Львова 6:00 - 11:06; 716 6:51 - 13:42. Звісно, "трамвай" за цінової політики 45/46 буде дешевшим, але туристам з Києва простіше буде доплатити сотню, щоб погуляти по Львову і приїхати в Ужгород тією ж елькою, аніж пиляти 15 годин цілий день. Або ж їхати недорогим нічним поїздом типу 45.
Таким чином, цей трамвай після Києва на захід повезе повітря і хіба що вивантажуватиме нечисельних "курортників" з Бердянська по районних центрах (улітку). Окрім "хоч якось дістатися до Львова після 7" (і то незадовго до прибуття 749), в його існуванні малувато сенсу.

Водночас, добратися протягом дня трохи далі Ужгорода (до Словаччини) — проблема, хоча більшу частину цього шляху 705 проходить за 5 годин, а човник Чоп - Чієрна-над-Тисою (зі зручними пересадками на Кошице, Прагу/Братиславу) відходить аж о 19:35. Велика Чорна (Чієрна) Діра:(... Тут якраз і став би в нагоді якийсь потяг, бажано зі Сходу. Наприклад, оцей ваш Бердянськ - Запоріжжя - Ужгород, ідея якого схожа на те, що я пропонував кількома сторінками вище.

В ідеалі бажано його втулити по Львову біля 14:00 — тоді він підбере пасажирів з подільського хюндая. Правда, тоді виходить дуже щільний графік і часу на ПМК на вокзалі Чопа може бути менше години.
У такому разі він може вийти з Києва після 6 (дуже бажано не раніше 6:30), будучи трохи прискореним, хоч і не до рівня ІС. Чи потрібно заганяти його в Здолбунів, наприклад?
Інший варіант — проходження Києва в районі 4-5 год, зі Львова в районі 13. Хоча саме на цій ділянці бажано його не трамваїти, оскільки це заощадить час і для східної ділянки і дозволить накласти його на 607/608 Бердянськ-Запоріжжя в обидва боки, особливо на захід, щоб пройти Запоріжжя - Київ між 21:30 і 5:30..6:00. 7-8 годин Київ - Львів з розумною кількістю зупинок — цілком нормально.

Назад його відправляємо з Ужгорода після 10 так, щоб він підібрав пасажирів з човника 10:40 у Чопі. Там теж ПМК в вокзалі по прибуттю, наскільки я розумію? Звідти вже не так критичне пізнє прибуття до Києва, оскільки у Львові можна вискочити на хюндай (бажано ще перший — подільський) — тут критична саме ділянка Чоп - Львів. Навіть о 1:30 з Києва він буде в Запоріжжі до 10 і долучиться до 608. Тобто на Бердянськ підуть кілька вагонів залежно від сезону. Сам 608 у разі щоденного курсування можна взагалі пустити дзеркально або прибрати геть (сподіваюсь, туди дійде хоч один німецький б/ушний дизель?:)). Ще краще все-таки забезпечити прибуття в Київ до 00 год — окрім метро, також для пересадки (або відчеплення групи вагонів) на 775/776 (Конотоп, Суми, Харків, з Харкова ще кудись удень), зранку з тих самих міркувань відправляти не раніше 6.

Як альтернативу цьому трамваю можна тупо виділити пару-трійку вагонів на денний Львів - Чоп - Ужгород і обертати їх з 145/146 (він же ні з ким зараз не обертається?): 10:хх Ужгород — 16:хх Львів, далі 145, 146, 13:хх Львів — 19:хх Ужгород (куди їх і перебазувати). Цей човник буде зручним і для пересадки на/з Leo Express.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #93 on: 07.02.18 , 08:02 »
Share

Не буду цитувати довжелезний попередній пост. Скажу одне: з Києва до Львова через Коростень я заклав 9 годин, бо так їде 235 і 45. 131 взагалі 10 годин. Заїзд в Здолбунів зробив лише з огляду на те, що цей поїзд (чи ПГВ від нього) йшов би на Чернівці, а Здолбунів, як відомо, з тими краями сполучення не має. Якщо ж ставимо за пріоритет Ужгород - ОК. Я не проти. Пересувати графік справді можливо. А от пропонувати тут пересадки, думаю, недоречно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #94 on: 07.02.18 , 08:02 »
Share

Хочете новий трамвайний поїзд Єднання підкину вам варіант Чернівці-Маріуполь.

Ну маршрут ідею маршруту підкинув а фантазерів тут і без мене є як його прокласти.
Тут десь вище вже висувалася така ідея, але відразу виникло заперечення, бо 70 поїзд обслуговується у Львові та видовжити десь на захід його неможливо. Хоча, закинути вугілля і поміняти постіль можна в іншому депо, якщо час дозволяє.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 283


View Profile
« Reply #95 on: 07.02.18 , 08:02 »
Share

Підсумую: з усього вище обговореного, більш-менш реальні ідеї нового "поїзду єднання" такі:

1) Запоріжжя/Дніпро - Чернівці/Ужгород (з можливим видовженням до курортів у сезон);
2) Ізмаїл - Суми (через Одесу, Кропивницький або Київ);
3) Ковель - Миколаїв (через Кривий Ріг, Херсон).
4) Ну і про Донбас не забуваємо :))

Якщо новий "поїзд єднання" буде утворений з вже існуючих поїздів, то з фантазіями треба обережніше, щоб потім не вийшло як з №46/45 Ужгород - Лисичанськ (ну це моя така думка).
« Last Edit: 07.02.18 , 08:02 by Дніпровець » Logged
VB
Active user

Posts: 3192


View Profile
« Reply #96 on: 07.02.18 , 09:02 »
Share

5) Кіндрашівська-Нова --- Ужгород через Харків, Суми, Київ, Шевченка, Одесу. Оце буде "Поїзд №1/2 єднання". До Білокуракинської будови вже можна приступати.
Logged
Philip
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #97 on: 07.02.18 , 11:02 »
Share

Тут десь вище вже висувалася така ідея, але відразу виникло заперечення, бо 70 поїзд обслуговується у Львові та видовжити десь на захід його неможливо. Хоча, закинути вугілля і поміняти постіль можна в іншому депо, якщо час дозволяє.
а якщо прокласти так 3 групний поїзд Маріуполь-Ужгород\Рахів\Чернівці обслуговування колишнє ЛВЧД Маріуполь. і прокласти його так щоб він не мішав діючому 69\70 наприклад через Шепетівку .
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6876


View Profile
« Reply #98 on: 07.02.18 , 11:02 »
Share

а якщо прокласти так 3 групний поїзд Маріуполь-Ужгород\Рахів\Чернівці обслуговування колишнє ЛВЧД Маріуполь. і прокласти його так щоб він не мішав діючому 69\70 наприклад через Шепетівку .
Що значить не мішав 69/70? Пропонується новий потяг зі Львова до Маріуполя надодачу до 69/70? 
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 563


View Profile
« Reply #99 on: 07.02.18 , 12:02 »
Share


а якщо прокласти так 3 групний поїзд Маріуполь-Ужгород\Рахів\Чернівці обслуговування колишнє ЛВЧД Маріуполь. і прокласти його так щоб він не мішав діючому 69\70 наприклад через Шепетівку .
Это вроде как больше чем одна операция сцепки/расцепки. В домашнем задании указано не больше одной.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 33
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 21 queries.