Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 32634 times)
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #230 on: 25.02.18 , 22:02 »
Share

У випадку реалізації я по-доброму заздритиму мешканцям  Синельникова: місто матиме зв'язок з усіма куточками України:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #231 on: 26.02.18 , 11:02 »
Share

1 поїзд Ужгород, Київ - Бердянськ

2 поїзд Ужгород, Київ - Покровськ
Можливо, тоді краще так:
1 поїзд Ужгород - Тернопіль - Київ - Бердянськ
2 поїзд Чернівці - Здолбунів - Київ - Покровськ
?
Щоб більше напрямків закрити.

Тоді буде Рахів ))
Не буде. Навпаки, він був на початку цієї теми, але мене воно ніяк не зворушило. На 2019 рік для Рахова бодай би реалізувати тільки косметичні зміни (вкорочення 357/358 до Ворохти, вкорочення 143/144 до ІФ, видовження 43/44 до Рахова, 25/26 - щоденний (у взаємному обігу із 43/44), на 2020 (після того, як у Квасах зроблять роз'їзд): видовження 357 до Рахова у спільному обігу із Рахів-Ковель, а 605/606 перетворити на Рахів-Москва "Москва" на честь однойменної річки, що протікає в Рахові. Можливо ще щось намалюється з боку Ларги-Чернівців... (якийсь гіпотетичний двогрупний Рахів-Чернівці-КП-Первомайськ-Дніпро/Запоріжжя (через Олександрію/КривийРіг) і не більше. Хвилюватись не потрібно.
Тоді буде Рахів ))
Ні, я серйозно:) Рахів ніяким боком не влізе, бо нікому буде формувати такий потяг. А Чернівці он вже плачуть, що на поїзди бідося.
Ще можна було б через день пускати Чернівці - Здолбунів - Київ - Бердянськ/Покровськ і через день Ужгород - Тернопіль - Київ - Бердянськ/Покровськ, щоб не ганяти щодня короткоскладові поїзди між Ужгородом/Чернівцями та Києвом.
Якраз КП і Чернівці і Рахів гармонійно впишуться у маршрут до Дніпра (через Олександрію) та Запоріжжя (через КривийРіг). Чернівці отримають 8 вагонів щодня у складі 43/44 - теж добре буде.

Дійсно, на Запоріжжя краще через Лозову, аби Дніпро не забирав місця.
а коли мова про Чернівці (КП та опційно Рахів), то через Первомайськ та Кривий Ріг - ідеально буде, бо ніхто масово не забиратиме місця.
У випадку реалізації я по-доброму заздритиму мешканцям  Синельникова: місто матиме зв'язок з усіма куточками України:)
В моєму варіанті з Синельникова доведеться проїхатись до Дніпра чи Запоріжжя, або, якщо на це залишатиметься час, дніпровський "хвіст" продовжити ще до Запоріжжя, а запорізький "хвіст" маршруту - до Дніпра (обидва через Синельниково). Це все поки що фантазії... і вони потребують ретельного вивчення/аналізу.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #232 on: 26.02.18 , 12:02 »
Share

У випадку реалізації я по-доброму заздритиму мешканцям  Синельникова: місто матиме зв'язок з усіма куточками України:)
А те, що всередині ламаної Одеса - Знам'янка - Фастів - Жмеринка, - то вже не Україна. Ну й правильно, бо в насправді це не якийсь куточок, а справжній центр України.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #233 on: 26.02.18 , 14:02 »
Share

У випадку реалізації я по-доброму заздритиму мешканцям  Синельникова: місто матиме зв'язок з усіма куточками України:)
А те, що всередині ламаної Одеса - Знам'янка - Фастів - Жмеринка, - то вже не Україна. Ну й правильно, бо в насправді це не якийсь куточок, а справжній центр України.
Скажіть конкретно, чого Ви хочете?
Навіть Київ зараз (та й в найближчі перспективи, мабуть, навряд) не має прямого зв'язку з абсолютно всіма станціями України.
Чи Вас, можливо, дратує те, що це торкається Ваших особистих зв'язків? Мені, наприклад, не зовсім подобається те, що всі пасажирські поїзди з Бродів до Львова їдуть без зупинок по Красному ( а в тих краях живе моя рідня, а електричкою не зовсім зручно їхати в певну пору доби), чи, наприклад, що зараз не призначають ні 231-ий, ні будь-який інший потяг з Придніпров'я на Захід через Здолбунів - Львів. Багато прикладів можна навести. Але я розумію, що всі мої хотєлки УЗ не в змозі реалізувати.
Але чумусь (можливо, не тільки я) помічаю, що конкретно Ви вже довгий час стараєтесь змішати з брудом всі пропоновані ідеї, натомість самі не пропонуєте абсолютно нічого. Якщо те, що тут обговорюється "все не так", то запропонуйте, як би, по-Вашому, мало би бути "саме так". Бо в наш час, так званих, ревізорів та критиків повно. Але далеко не кожен з них, заперечивши те, що є зараз, може чітко відповісти, як би мало бути правильно.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #234 on: 26.02.18 , 15:02 »
Share

Конкретно, - щоб Ви розглядали покращення залізничного сполучення України, в контексті саме України, а не підлаштовували (чи, принаймі, все ж таки намагаєтесь це робити) все під свої "хотєлки", про які згадуєте. Дивитись збоку на це все, - то правий Гарвона сто разів, - нема єдності. І не буде. І так само не буде здобутків без меркантильності. Поки один хтось з іншим домовляються, третій вихоплює з під носа (зрозуміло що не сам, а під чиєюсь егідою), а ті два як мокрі лишились.
 Потрібно не йти на повідку, думаючи що саме я веду табун, а вимагати відновлення скасованих потягів. Гуртом. Потім вже можна думати й про призначення нових. Кожен новий призначений потяг зараз, - це відміна існуючого. Через деякий час, - це буде відміна двох. Причому ці призначені, - бувають геть позбавлені будь-якого розумного сенсу.
Я чесно скажу, я на пасажирському потязі їздив N (тому що не пам'ятаю вже коли) років тому. І не хочу. Так що звинувачувати мене в тому, що я дратуюсь, бо це стосується моїх особистих зв'язків, - це крок в нікуди... Хоча за інших людей, яких на догоду комусь позбавили права користуватись залізничним транспортом, мені дуже прикро, і це є так.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #235 on: 26.02.18 , 16:02 »
Share

VB, ще раз питаю Вас, який саме маршрут Ви пропонуєте на потяг єднання? Те, що всі вищеперераховані пропозиції Вас не влаштовують, я і так зрозумів. Але конкретики поки не побачив типу "потяг Межилапівка - Перетинхребетівка через Хренокладівку та Сопледуївку" чи ще якось.
І зрозумійте, одним потягом НЕМОЖЛИВО об'єднати всі темні закутки нашої держави. А коли на кону (на початку теми була така умова) саме ОДИН потяг, то потрібно в конструктивному діалозі дійти згоди, який саме маршрут потрібен, щоб приносив для УЗ найбільше прибутку через заповнюваність та щоб був найбільш корисним для найширшої аудиторії пасажирів. По-іншому такий потяг буде мертвонародженим, тобто відміниться за місяць-два після призначення.
Я багато подорожую залізницею, бо цього вимагає моя робота і сімейні та особисті потреби. І я відверто дратуюся, коли чинуші УЗ (я їх називаю "вони"), які звикли літати чартерами та їздити службовими мотрисами і Лексусами, призначають поїзди "для відчепки", тобто не вникаючи в деталі. А тут ще Ви - кажете, що вже купу років не їздили поїдами, але ставите умову "дайте хороший поїзд", не конкретизуючи маршруту і часу та не вникаючи у загальнодержавну потрібність поїзда.
Я згоден - нам треба закрити багато "дір". І робити це потрібно максимально оптимально, використовуючи наявний рухомий склад та враховуючи пропускну здатність конкретних дільниць. Але коли стоїть умова "1 поїзд", потрібно детально обдумати, звідки і куди такий поїзд мав би їхати, щоб принести найбільше користі та щоб потім мінімум критиків плювали в спину.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #236 on: 26.02.18 , 18:02 »
Share

Потяг єднання. Єднання кого чи чого? Ніякого потягу наразі не потрібно. Це політичний проект. Відновіть ті потяги, які користувались попитом й були відмінені чи то "сучаснікамі", чи то "папєрєднікамі". Та транспортна система, яка існувала до відомих подій із м'ячем повністю задовольняла попит. Нічого не треба було руйнувати, лише доповнювати. Ситуація із окупацією Криму та Донбасу повинна була начебто суттєво полегшити доповнення, натомість зараз вбачають проблему в тому, чого немає. Був Дебальцеве - Хмельницький, - добре, зробіть Попасна - Хмельницький. Був Луганськ - Львів, - добре, зробіть Попасна - Львів з тими самими номерами. Кримські вже добре, хочете Мелітополю роботу, - хай буде собі й взимку Новоолексіївка, хоча господар обрізав би вже їх по Запоріжжю чи й Дніпру. Те, що курсувало через Перекоп, - також обрізається по Херсону, а не нахер скасовується. Частину чонгарських влітку можна перенаправити в Бердянськ. Люди на море їздили. Перестануть, поїдуть на Адріатику, - тоді можна скасовувати. І не треба вигадувати велосипед під гучною назвою. Зараз всі мовчки проковтнули знищення Ужгород-Київ, зате хтось бали собі назбирав. Ті потяги, які до Криму та Донбасу ніяким боком, але відмінені, - взагалі позбавлені здорового глузду такі рішення. Чому не виступаєте за їх відновлення? Бо це не стосується особисто Вас. То яке моральне право Ви можете нав'язувати комусь свою думку? В мене вона своя, і я її нікому не нав'язую. Те, що вище. - суто мої думки.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #237 on: 26.02.18 , 19:02 »
Share

В якому місці і в якому слові Ви побачили нав'язливість?
Я б теж був радий, якби відновили хоча б частину з втраченого. Чому частину? Бо метал має здатність зношуватися. А вагони, як відомо, металеві. І більшості з них дається термін експлуатації 40 років (можна проводити діагностику, КВРи і т.д. Щоб продовжити даний термін, але це зайві гроші). Так от, враховуючи, що основний парк вагонів будувався за часи СиРиСиРи, до 2031 року в УЗ може настати конкретна жопа з пасажирськими вагонами. І ця жопа вже настає повільними темпами. А враховуючи те, що купешки в своїй більшості будувалися в НДР-вському Амендорфі, то срака буде ще швидше, до 2029 року. Так от, більшість поїздів, які відмінили до чемпіонату з фусбальшпілєну, зараз навіть при найбільшому бажанні відновити неможливо тому, що дивіться вище, а також тому, що, як не крутіть, а нові сполучення повільно, але вводилися за останні 6 років. Така от ситуйовина.
Звичайно, всім би хотілося повернути втрачене (а ще якщо згадати радянські часи...), але не завжди це можливо. І не завжди потрібно.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 302


View Profile
« Reply #238 on: 28.02.18 , 08:02 »
Share

Я так зрозумів, що переможцем теми "Потяг єднання" став маршрут Ковель - Одеса - Миколаїв, Херсон - Кривий Ріг. З огляду Волинян, то сама ідея непогана, але Херсонська область якраз і мала б на себе взяти значну частину туристів з тих регіонів (як і пропонувалось в зазначеній темі).
P. S. А взагалі пропонувалось: Ковель - Кривий Ріг - Херсон - Миколаїв (можливо по нитці поїзду №134/133), але УЗ зробила "не Вашим, не нашим"....
« Last Edit: 28.02.18 , 08:02 by Дніпровець » Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #239 on: 28.02.18 , 11:02 »
Share

УЗ не так давно пробувала витягувати 43/44-ий до Чернігова. ... Чомусь ці ідеї не прижилися.
Ці ідеї не прижилися, бо тупорила УЗ як завжди придумала, а над реалізацією ніхто не попрацював.

Товстолобикам з УЗ не прийшло в голову поміряти колії у оборотному ВЧ Чернігова, куди лише 15 вагонів влазить, тоді як у 43/44 їх зо два десятки. Тож питання забезпечення поїзду в пункті обігу день на сьомий знялося бо тупо не встигали. З "ідеальним" графіком для тепловоза ТГМ23 від Києва до Чернігова прибуття по обіді нікому не народилося. Посудіть самі:

12:36 - прибули.
12:50 - пакси десантувалися, взяли склад на гальма і пошуршали у ВЧ
13:10 - почали заправляти перші 10 вагонів (колонок дві, отже 5 пар за 40 хвилин)
13:50 - виставили на сусідню колії заправлені вагони
14:00 - забрали другий десяток
14:10 - почали заправляти другі 10 вагонів (знову ж ті ж 40 хвилин)
14:50 - почали формувати повний склад (швидкість по ВЧ - 5 км/год)
15:20 - сформували, треба виставляти
15:30 - виставили

Що лишилось? цілих 6 хвилин на завантаження. Але ЧМЕ має виїхати з голови, а ЧС має туди заїхати, помінятись і попрЕбувати гальма. Привіт + 10...15 хвилин мазанини.

Доводиться віддати належне - на деякі пункти інструкцій працівники поклали великий і довгий, тому "впрітірочку" встигали. Але навіщо УЗ сама собі наробила такої шкоди? Зі столиці вранці у парному напрямку на Ніжин-Чернігів та Конотоп-Ворожба-Суми - порожнеча. То же 44/43 по столиці розполовинили (як зараз зробили із 79/80 на Рівне) і перший десяток на Чернігів, другий на Суми. П'ятниця, субота і неділя з адекватним розкладом - і завантажиться то діло по самі помідори.


Зворотньо, звісно, трохи незручно зроблено відправлення зі столиці. Посунути б на півгодини пізніше (бо до Сум не встигається трошки - туди 9:30-14:00, 14:30-19:00), щоб у хвіст вчепити чернігівську групу і на 19:30 далі на Франик. Тоді, з натяжечкою, ця заморочка ще трохи виграє. Тим паче, що зі Львова можна крутити той ЧС8 на 48-годинний обіг між ТО-2 (від 749-го p 19:50 на 44, по столиці відчепаються і виїздять у ТЧ-1, там - нікому не заважаючи - розмін бригад поки від'їздить чернігівська група, далі назад під поїзд і айда на Ворожбу на всіх шунтах [котрих нема :D ]; зворотно з Ворожби прибуття до столиці о 19-й, прямо без відчеплення у хвіст даєм чернігівську групу, бригади міняються під поїздом на станції, і знов на Львів (там можна ТО-2 зробити, тоді по Києву черговий видасть машину під 91-й або 49-й; менше маневрів).

Було б бажання.

79/80 Дніпро - Київ до Рівного чи Тернополя (чи навіть Житомира)
Другу половину Дніпра у п'ятницю і неділю варто закрутити саме до Житомира з мінімальним цінником (а не 10,0 як зробили до Рівного) замість катання окремої електрички і тупорилого моторвагонного фастівського обігу (це окрема болюча тема для Гарвони і не тільки). Заодно вивільнюється склад, який врешті-решт можна запустити у п'ятницю до Вінниці, щоб не чіпати 819-у шепетівську що її так охороняє корона пасажирників.

П'ятниця - звільнення Києва від нацистських загарбників xD (номери подаю умовно)
Неділя - взяття

379 Київ - Житомир

16:01 Київ
16:59/17:01 Фастів
18:41 Житомир (електровоз обганяється у хвіст)

380 Житомир - Київ (з можливістю продажу до Дніпра - взагалі буде рай)

19:22 Житомир
21:02/04 Фастів
22:02 Київ (і маємо чималий запас часу, щоб вчепити у хвіст рівненську групу)

В ідеалі, 179-й з Дніпра прискорити і зробити раніше (сміття можна вивантажити у Рівному і Житомирі, водичкою прямо на Київ-Пас'і заправитися), але це вже вологі еротичні фантазії і адмін буде сваритися за оффтоп.

Можливо, є сенс повитягувати всі поїзди якнайдалі замість простою їх в пунктах обороту?! Це би дало додаткові сполучення без задіяння додаткових складів.
Наприклад, крім вищевказаних двох, можна було б подумати над витягненням 117/118 Чернівці - Київ до Сум чи Полтави, , 91/92 Львів - Київ до Харкова чи Кременчука, Одеса - Київ до Житомира, Сум чи Чернігова... Такі зміни будуть корисніші, ніж простоювання составів по 16 годин на Київ-Деміївському та інших пунктах відстою.
Можливо сенс і є, але 91/92 на свята крутять денним поверненням, власне як і 79/80.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.07 seconds with 22 queries.