Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 33239 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6987


View Profile
« Reply #270 on: 12.03.18 , 19:03 »
Share

Хтось тут на форумі писав, що там колійний розвиток станції досить специфічний, та у якийсь з напрямків при групуванні 85/86 та 87/88 були якісь проблеми. Точніше маневрувати доводилося головними коліями. Саме тому тоді досить швидко перенесли групування з Козятина аж на станцію ім. Тараса Шевченка.
А от з групуванням/розгрупуванням того ж 55/56 та 89/90 наче проблем не було.

Щоб точно сказати,  чи то була "галіма відписка",  чи то дійсно технічна неможливість (складність) треба бачити схему станції.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2331


View Profile
« Reply #271 on: 12.03.18 , 20:03 »
Share

Галіма відмазка УЗ. Минулого літа (і поза минулого також) курсував потяг Чернігів - Київ - Одеса з вагонами Житомир - Одеса. І нічого не заважало робити маніпуляції по Козятині.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6987


View Profile
« Reply #272 on: 12.03.18 , 20:03 »
Share

Галіма відмазка УЗ. Минулого літа (і поза минулого також) курсував потяг Чернігів - Київ - Одеса з вагонами Житомир - Одеса. І нічого не заважало робити маніпуляції по Козятині.
Це ні про що ще не говорить, бо поїзд, по який пишете Ви, трохи іншим маршрутом заходить та виходить зі ст. Козятин-1. Різними коліями. Без схеми тут не можна сказати однозначно.

Я також спочатку думав, що технічна зупинка по Федорівці для поїздів у напрямку Маріуполя - це також галіма відмазка, бо у зворотному напрямі зупинка тарифна.
Коли глянув схему станції Федорівка - зрозумів, що з"їзду з непарної колії перегону Плодородіє - Федорівка на колію з платформами з якої потім був би виїзд на Токмак немає, а вот у зоворотному напрямі (на парну колію) він є.   
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #273 on: 12.03.18 , 20:03 »
Share

Ми їм теж наводили контрприклад розгрупування 521 Житомир - Одеса та 221 Київ - Одеса. На що вони відповіли: ті маневри проводились з інших напрямків, а взагалі, ми від практики маневрової роботи по Козятину будемо відмовлятись. Дійсно, в нинішньому графіку такого не буде. Замість нього призначили 248/247 Одеса - Житомир через Помічну - Знам'янку - Київ.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #274 on: 12.03.18 , 22:03 »
Share

Без схеми тут не можна сказати однозначно.
Схема тоже не поможет, нужны еще местные условия. В любом случае, какие-либо маневры по Казатину занимают главные пути.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6987


View Profile
« Reply #275 on: 12.03.18 , 22:03 »
Share

Не,  ну если между нужными путями банально нет съезда, то никакие местные условия не помогут -:)
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #276 on: 12.03.18 , 23:03 »
Share

Не,  ну если между нужными путями банально нет съезда, то никакие местные условия не помогут -:)
Мы же не о Федоровке говорим, а о крупной узловой станции, и если подобные операции выполняли, но не хотят это делать в будущем (хотя в экстренном случае могут сделать), то тут явно дело в каких-то условиях работы самой станции. Главные пути Казатин-1 это по сути "пассажирский парк" (и киевский и шепетовский)
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #277 on: 31.03.18 , 19:03 »
Share

Пасдепартамент проробляє варіант об'єднання 43/44 ІФ - Київ із 225 та 245 трьома франківськими складами. Думають над можливим розкладом.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2223


View Profile
« Reply #278 on: 31.03.18 , 19:03 »
Share

Трьома франківськими складами - це, скоріше за все, перетворення двох 20-вагонних на три по 14. Зараз 225-245 має таку схему.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1415


View Profile
« Reply #279 on: 31.03.18 , 20:03 »
Share

Поїзд на Схід з Франика, як на мене, недосконалий. Бо ніби і західніше Львова, але Закарпаття з Буковиною в прольоті. Може, є сенс реалізувати варіант, щоб вийшов не щоденний 2-групний поїзд Івано-Франківськ - Бердянськ/Покровськ, а через день ганяти 4-групний Івано-Франківськ/Чернівці - Бердянськ/Покровськ та Івано-Франківськ/Мукачево(Ужгород) - Бердянськ/Покровськ? Тоді би франківські вагони виконували оборот Франківськ - Покровськ/Бердянськ - Чернівці/Мукачево і назад.
Стосовно графіка, то на такому довгому маршруті, напевно, нереально всім догодити, так що, графік не може бути хорошим на всіх дільницях прийдеться кимось жертвувати, а на когось ставити пріоритети.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 22 queries.