Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 32488 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4087


View Profile
« Reply #290 on: 16.04.18 , 09:04 »
Share

Пропоную ще одного кандидата на поїзд єднання. Ужгород - Маріуполь. Зєднання Придніпровя та Донбасу із заходом країни.
Здається такий вже пропонували. 
Там одразу декілька труднощів:
- багато нормальних ниток від Маріуполя до Запоріжжя зайняті вантажними потягами і ніхто не хоче їх змінювати, 
- ні в маріупольському,  ні в ужгородському депо немає нормальних вагонів. 
Logged
Сергій_П
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #291 on: 17.04.18 , 02:04 »
Share

Еще есть предложение на эту тему - сделать оборот поездов Мариуполь - Харьков - Трускавец - Мариуполь. Проводники из Мариуполя, обслуживание частично в Харькове, ...

Може краще з'єднати 26/35 та 142: Маріуполь - Одеса - Львів - (Яремче, Перемишль), але без Запоріжжя:
Маріуполь 0 - Федорівка 6:30 (локомотив не міняємо) - Каховка - Снігурівка 11:15 (я тупо взяв час 317-го) - Херсон 12:20 - Миколаїв 14:00 - Одеса-Головна 18:05-18:26 - далі діючим графіком 26/35
назад Одеса-Головна 11:45-12:15 - Миколаїв 16:30 - Херсон 17:45 - Снігурівка 18:50 - Каховка - Федорівка 22:35 (без зміни локомотиву) - Маріуполь 5:00
Проблеми: обслуговування - Маріуполь, 17 годин в Маріуполі, незаповнення по Маріуполю (?). Плюси: час руху до Львова - ненабагато гірший ніж 69/70, Запоріжжя не буде займати місця в цьому потязі, швидший час між Маріуполем та Одесою.

Залишити 69/70 Львів - Маріуполь, 317/318 обрізати до Запоріжжя - Одеса з причіпними від Дніпра через Апостолово (відправлення з Одеси - 22:35 за розкладом сучасного 142, або раніше), назад - з Запоріжжя ввечері, в Одесі - вранці.

Завести новий Запоріжжя - Каховка згідно з бажанням жителів Каховки - вранці або ввечері, дизель або спальний.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2408


View Profile
« Reply #292 on: 17.04.18 , 09:04 »
Share

От Мариуполя до Херсона без Запорожья заполняемость будет вагонов 6 в день, это маловато. И уже обсуждали такую идею.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2325


View Profile
« Reply #293 on: 17.04.18 , 10:04 »
Share

Якби УЗ не захотілась попіаритись на такому поїзді як Маріуполь - Рахів, все одно в даному випадку два прямих поїзда Львів - Маріуполь (майже з однаковим часом відправлення зі Львова і майже однаковим ранковим прибуттям до Маріуполя) - це не доцільно. Хіба, що тоді повністю змінювати розклад 025/026.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3786


View Profile
« Reply #294 on: 18.04.18 , 21:04 »
Share

Якби УЗ не захотілась попіаритись на такому поїзді як Маріуполь - Рахів...
на Київ-Рахів досі піаряться:
Quote
Якщо говорити про Західну Україну, то й в цьому напрямку ми добре попрацювали. Першою туристичною ластівкою можна назвати потяг Київ-Рахів, який в експериментальному режимі був запущений в серпні 2014 р. Тоді на перший рейс були продані квитки у всі 12 вагонів, тож незабаром довелося включати ще два вагони.
Я б не був подивований, якби це написала якась посмітюха, але від причетних такого вишуканого сарказму геть не очікував.

Ба більше, причетні далі пишуть:
Quote
Цього року потяги, які прямували до Івано-Франківська з Києва, Харкова, Одеси, також  були подовжені до населених пунктів, що є осередками зимового туризму в Україні: Ворохта, Яремче, Микуличин, Татарів. Треба сказати, що заселеність рейсів до кінцевого пункту прибуття сягає — 70%. Тобто на нашу пропозицію є хороший попит.

Quote
Також ми вдалися до так званої практики «довгі поїзди»: Харків — Рахів, Івано-Франківськ — Костянтинівка, Ужгород — Лисичанськ, які збільшать туристичні потоки всередині країни та значно спростять подорож зі сходу на захід країни.

Тому, вони із задоволенням можуть проковтнути Маріуполь-Рахів... це їм як колісну пару обіс..ти.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3808


View Profile
« Reply #295 on: 19.04.18 , 10:04 »
Share

Не ковтнуть. Якщо ми говоримо суто за піар, то вони постійно відгрібають коменти в стилі "на дворі ХХІ сторіччя, а зі Львова в Маріуполь їхати півтори доби", збільшувати градус сарказму до двох діб їм навряд чи захочеться. Хоча таку пропозицію міжна легко зробити навіть з вивільненням составу. Уявімо гіпотетичний Маріуполь 12:00 – Львів  15:30/15:55 – Рахів 23:50, Рахів 00:35 – Львів 08:30/09:00 – Маріуполь 12:30. Тепер доплюсовуємо сюди наші пропозиції по поїздах Київ – Маріуполь, і розуміємо, що їх можна буде пов’язати по Маріуполю в спільний оборот. Вивільняється состав раховоза, але як я вже казав, ми цього ніде не прописуємо. Ми цьому по піхві йде ідея трамвая, на подачу якої в Пасдеп Валерій все одно забив болт.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3786


View Profile
« Reply #296 on: 19.04.18 , 11:04 »
Share

В мене теж болт забитий на все, крім укорочення 357 до Ворохти і видовження 43 до Рахова. Як опція: 143 ІФ-Суми.
« Last Edit: 19.04.18 , 11:04 by Iwan » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1012


View Profile
« Reply #297 on: 19.04.18 , 12:04 »
Share

Іване, 143 вже собі кременчуцькі провідники "прикупили". Але то вже до іншої теми відноситься.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2194


View Profile
« Reply #298 on: 19.04.18 , 12:04 »
Share

Можуть запропонувати оборот Кременчук - Ворохта - Суми - Ворохта - Кременчук)).
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1012


View Profile
« Reply #299 on: 19.04.18 , 12:04 »
Share

Уявімо гіпотетичний Маріуполь 12:00 – Львів  15:30/15:55 – Рахів 23:50, Рахів 00:35 – Львів 08:30/09:00 – Маріуполь 12:30. Тепер доплюсовуємо сюди наші пропозиції по поїздах Київ – Маріуполь, і розуміємо, що їх можна буде пов’язати по Маріуполю в спільний оборот. Вивільняється состав раховоза, але як я вже казав, ми цього ніде не прописуємо. Ми цьому по піхві йде ідея трамвая, на подачу якої в Пасдеп Валерій все одно забив болт.
18 вагонів на Рахів не проїде. Та й вони там не потрібні.
А половинку від 70-го можна завернути на Мукачево через Чоп - Сянки - Ужгород, грохнувши при цьому 601 і зробивши 13-му кращий графік.
А ідею трамваю я би переглянув.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.118 seconds with 22 queries.