Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 79435 times)
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #490 on: 12.12.18 , 18:12 »
Share

Також не розумію, звідки ви змогли вичитати, що я пропоную вагони Чернівці - Москва через Кременчук.
Бо не було оголошено додаткові умови
||
\/
Є коротиш на шість вагонів з розробленою ниткою з Ковеля до Києва, от я й задумався, накуя ганяти кожен день по шість вагонів якщо можна допасувати ще. Ниток розробляти не треба.
Автоматично розуміється, що це повинен бути монолітний склад (без причепок). Як 45 чи 141.

Рейс 790-792 краще не чіпати. А якщо і чіпати, то замінити сидячки на плацкарт. Бо то вже явно буде не експрес...

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #491 on: 12.12.18 , 19:12 »
Share

Автоматично нічого подібного не розуміється, бо будь-які неатестовані вагони на Москву не підуть. Додаткові умови для кого? Для тих хто вариться в темі додаткових умов не потрібно. Ті все одно знайдуть як припасувати Влодаву й при наявності додаткових умов.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #492 on: 12.12.18 , 19:12 »
Share

Додаткові умови для кого?
... любители единения, готовы ли вы попытаться случить Черновцы - Ковель с Ковель - Москва и Ковель - Харьков с изменением последнему маршртута через Киев, Кременчуг
************
Для тих хто вариться в темі додаткових умов не потрібно. Ті все одно знайдуть як припасувати Влодаву й при наявності додаткових умов.
А це одна людина )).
Logged
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #493 on: 12.12.18 , 20:12 »
Share

Якщо не "злучувати" 77/78, то виходить більш-менш гармонійно.
Бралися усереднені часи руху та стоянки 667, 127 та 13.
При щоденному курсуванні задіюється 3 склади.

Варіант 1: через Луцьк


         23:59 Чернівці    19:00
01:30 02 01:32 Коломия     17:28 02 17:30
02:40 20 03:00 Ів.-Франк.  16:00 20 16:20
04:20 05 04:25 Ходорів     14:35 05 14:40
05:30 20 05:50 Львів       13:10 20 13:30
10:30 10 10:40 Луцьк       08:20 10 08:30
10:55 05 11:00 Ківерці     08:00 05 08:05
12:00 10 12:10 Рівне       06:50 10 07:00
12:25 20 12:45 Здолбунів   06:15 20 06:35
14:05 05 14:10 Шепетівка   04:50 05 04:55
16:10 05 16:15 Бердичів    02:45 05 02:50
18:55 20 19:15 Київ        23:45 20 00:05
20:30 05 20:35 Миронівка   22:25 05 22:30
22:05 05 22:10 Шевченка    20:50 05 20:55
23:25 25 23:50 Знам'янка   19:10 25 19:35
01:35 30 02:05 Кременчук   16:55 30 17:25
04:25 30 04:55 Полт.-Півд. 14:05 30 14:35
07:15          Харків               12:45


Варіант 2: через Ковель



         23:59 Чернівці    19:00
01:30 02 01:32 Коломия     17:28 02 17:30
02:40 20 03:00 Ів.-Франк.  16:00 20 16:20
04:20 05 05:25 Ходорів     14:35 05 14:40
05:30 20 05:50 Львів       13:10 20 13:30
09:50 20 10:10 Ковель      08:50 20 09:10
11:25 05 11:30 Ківерці     07:30 05 07:35
12:30 10 12:40 Рівне       06:20 10 06:30
12:55 15 13:10 Здолбунів   05:50 15 06:05
14:30 05 14:35 Шепетівка   04:25 05 04:30
16:35 05 16:40 Бердичів    02:20 05 02:25
19:20 20 19:40 Київ        23:20 20 23:40
20:55 05 21:00 Миронівка   22:00 05 22:05
22:30 05 22:35 Шевченка    21:25 05 21:30
23:50 25 00:15 Знам'янка   19:45 25 20:10
02:00 30 02:30 Кременчук   17:30 30 18:00
04:50 30 05:20 Полтава     14:40 30 15:10
07:40          Харків               12:20


У випадку заїзду до станції Луцьк (варіант 2) додати 1:15 у кожен бік.
У випадку заїзду на станцію Козятин додати 0:30.
У випадку проїзду через станцію Біла Церква замість Києва відняти 1 годину.

Залишається незрозумілим чи можливо скоротити стоянку по станції Івано-Франківськ та прискорити на ділянці Кременчук - Харків (в т.ч. з рахунок скорочення тривалості зупинок).

upd: на розкладі вказано ключовіі зупинки
« Last Edit: 12.12.18 , 20:12 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #494 on: 12.12.18 , 20:12 »
Share

Також не розумію, звідки ви змогли вичитати, що я пропоную вагони Чернівці - Москва через Кременчук.
Є коротиш на шість вагонів з розробленою ниткою з Ковеля до Києва, от я й задумався, накуя ганяти кожен день по шість вагонів якщо можна допасувати ще. Ниток розробляти не треба. Автор навіть не я, це мені Валера колись в Єгипті розказував.
Значить ми не так тебе зрозуміли... варто було б ще написати де ті групи розлучити, бо не одразу (з боку) можна здогадатись:
Ну что, любители единения, готовы ли вы попытаться случить Черновцы - Ковель с Ковель - Москва и Ковель - Харьков с изменением последнему маршртута через Киев, Кременчуг? Предлагаю утвердить график на День Злуки 22 января, и обмыть его пшонкой.
Я чомусь подумав, що ти пропонуєш Чернівці-Москва через Кременчук, і не міг зрозуміти на скільки це серйозно. Тепер стало зрозуміліше.
Logged
Philip
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #495 on: 12.12.18 , 20:12 »
Share

Якщо не "злучувати" 77/78, то виходить більш-менш гармонійно.
Бралися усереднені часи руху та стоянки 667, 127 та 13.
При щоденному курсуванні задіюється 3 склади.

Варіант 1: через Луцьк


         23:59 Чернівці    19:00
01:30 02 01:32 Коломия     17:28 02 17:30
02:40 20 03:00 Ів.-Франк.  16:00 20 16:20
04:20 05 04:25 Ходорів     14:35 05 14:40
05:30 20 05:50 Львів       13:10 20 13:30
10:30 10 10:40 Луцьк       08:20 10 08:30
10:55 05 11:00 Ківерці     08:00 05 08:05
12:00 10 12:10 Рівне       06:50 10 07:00
12:25 20 12:45 Здолбунів   06:15 20 06:35
14:05 05 14:10 Шепетівка   04:50 05 04:55
16:10 05 16:15 Бердичів    02:45 05 02:50
18:55 20 19:15 Київ        23:45 20 00:05
20:30 05 20:35 Миронівка   22:25 05 22:30
22:05 05 22:10 Шевченка    20:50 05 20:55
23:25 25 23:50 Знам'янка   19:10 25 19:35
01:35 30 02:05 Кременчук   16:55 30 17:25
04:25 30 04:55 Полт.-Півд. 14:05 30 14:35
07:15          Харків               12:45


Варіант 2: через Ковель



         23:59 Чернівці    19:00
01:30 02 01:32 Коломия     17:28 02 17:30
02:40 20 03:00 Ів.-Франк.  16:00 20 16:20
04:20 05 05:25 Ходорів     14:35 05 14:40
05:30 20 05:50 Львів       13:10 20 13:30
09:50 20 10:10 Ковель      08:50 20 09:10
11:25 05 11:30 Ківерці     07:30 05 07:35
12:30 10 12:40 Рівне       06:20 10 06:30
12:55 15 13:10 Здолбунів   05:50 15 06:05
14:30 05 14:35 Шепетівка   04:25 05 04:30
16:35 05 16:40 Бердичів    02:20 05 02:25
19:20 20 19:40 Київ        23:20 20 23:40
20:55 05 21:00 Миронівка   22:00 05 22:05
22:30 05 22:35 Шевченка    21:25 05 21:30
23:50 25 00:15 Знам'янка   19:45 25 20:10
02:00 30 02:30 Кременчук   17:30 30 18:00
04:50 30 05:20 Полтава     14:40 30 15:10
07:40          Харків               12:20


У випадку заїзду до станції Луцьк (варіант 2) додати 1:15 у кожен бік.
У випадку заїзду на станцію Козятин додати 0:30.
У випадку проїзду через станцію Біла Церква замість Києва відняти 1 годину.

Залишається незрозумілим чи можливо скоротити стоянку по станції Івано-Франківськ та прискорити на ділянці Кременчук - Харків (в т.ч. з рахунок скорочення тривалості зупинок).

upd: розкладом не показано всі зупинки

По Франківську можливо скоротити зупинку. А от в Львові можливо буде додати вагонів тому 20хв малувато .
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #496 on: 12.12.18 , 20:12 »
Share

Автоматично нічого подібного не розуміється, бо будь-які неатестовані вагони на Москву не підуть. Додаткові умови для кого? Для тих хто вариться в темі додаткових умов не потрібно. Ті все одно знайдуть як припасувати Влодаву й при наявності додаткових умов.
Я не варився в цій темі, тому не міг однозначно зрозуміти. "Влодава" - то символ мегафантазій, але вона вже давно в тіні, і про неї на тій мапі немає згадки. Тим паче я там писав "червона лінія"... хіба в тебе екран монохромний і не зміг розібратися. Ну то нічого страшного. Порозумілися :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #497 on: 12.12.18 , 20:12 »
Share

...в Львові можливо буде додати вагонів тому 20хв малувато .
Куди? Через Радехів можна пропустити over 10 вагонів?
Logged
Philip
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #498 on: 12.12.18 , 21:12 »
Share

...в Львові можливо буде додати вагонів тому 20хв малувато .
Куди? Через Радехів можна пропустити over 10 вагонів?

Ковель
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #499 on: 12.12.18 , 23:12 »
Share

Витяг з обговорення на форумі наскрізного руху ділянкою Шепетівка - Здолбунів - Рівне - Ківерці - Луцьк - ... - Львів

Рік тому було таке:

Витягнув із сусідньої теми цікаву інформацію: 189/190 Ленінград-Львів та 207/208 Мінськ-Чернівці колись бігали через Стоянів і Сапіжанку, хоча моли попертися через Броди і Красне

- ну тоді і я покажу графік ділянки Житомир-Новоград потяга 213/214 Харків-Ужгород за 1989 рік. В Житомирі в данного потяга пам`ятаю зупинка тривала була через вагон СТ, а чи міняли локомотив не пам`ятаю. В ті роки ТЄП60 депо Гребінка ПЗ вів цей потяг від Гребінки до Новограда-Волинського мабуть, до Житомира точно(зі зміною бригад по Києву).


Тому не буде великого гріха в плані перемаршрутизації (з розполовинюванням по Луцьку Світязя), однак необхідно зважити й на інші витрати на дизельну тягу... але ще раз зазначу, може вивільнитись МВРС для інших цікавіших маршрутів, а мешканці тих територій будуть вдячні за пряме сполучення з Києвом (в обмін на зміну маршруту Ковель-Чернівці через Здолбунів, Львів та Тернопіль)... для додаткового "задобрення" можна витягнути згадуваний 141/142 до Чернівців.
Я не претендую на 100% правильність ідеї.

За тиждень буйство фантазій форумчан ще накидало простирадл в тему... Хтось може дати коротке резюме: пакращувач взявся тільки за "Говносвитязь" чи ще щось проскакувало?

... а чотири місяці тому ця дискусія переросла в таке:

Просто закину ідею для роздумів: Денний сидячий потяг по маршруту Київ-Рівне-Луцьк-Львів-Івано-Франківськ з ранішнім відправленням з Києва.
- хороше сполучення Прикарпаття з Волинню
- Зручний спосіб дістатися з Луцька до Львова і Києва
- час в дорозі буде десь на півтори години довше ніж інші потяги Київ-ІФ, але по Луцьку й Рівному має бути дуже хороша зміняємість пасажирів

Уточніть, будь ласка, кілька моментів:
1) з Києва вранці, з ІФ вранці?
2) через Сапіжанку?
3) чи можна цим якось замістити фрагмент планованого до скасування сполучення Москва-Ковель?
4) чи можна вийти з пропозицією якогось гібрида: Київ-Рівне-Луцьк-Сапіжанка-Львів-Чернівці (з використанням фрагменту нинішньої нитки від Ковель-Чернівці)?

Вже була сидячка Київ - Луцьк/Ковель. Народ нею їздив до тих пір, поки її не оптимізували для зручності локомотивних бригад, зробивши нічний переїзд Луцьк - Київ. Населеність впала, відмінили. Зараз цей склад їздить на маршруті Київ - Черкаси.

Якщо є бажання її реінкарнувати, то за розкладом Київ 16:30 - Луцьк 23:00/06:30 - Київ 13:00. В іншому випадку сподівадись на популярність не варто. Народ більше любить 97/98.

Сполучення Прирпаття і Волині зараз забезпечується 667/668. В майбутньому це міг бути видовжений до Луцька 701/702. Якщо вистачить часу, то далі до Ковеля/Рівне

[ІМХО]Безпересадкове сполучення Закарпаття з містом Рівне може забезпечитись видовженням 145/146. А оскільки в нього часу по Львову на зворотній рейс достатньо, то можна видовжити навіть до Луцька/Ковеля чи Сарн. Тільки при цьому бажано ще знайти більш привабливі вагони.
...
Я запропонував цей потяг (Київ-Луцьк-ІФ) як орієнтований на людей що зараз їздять автобусами. Тобто повністю денне сполучення (сидячі вагони + можлво купе) з цінником Луцьк-Київ чи Луцьк-ІФ трохи вище цінника маршруток. Як на мене, оптимальний час відправлення щоб привабити пасажирів - десь о 7й ранку ( і з Києва і з ІФ)
2) Так, через Сапіжанку.
3) Так, відправлення з Києва о 5:48 ниткою 73 було б вповні доречним для денного сидячого (Рівне 12:14, Луцьк 13:27). Так само й назад ця нитка теж цікава (Луцьк 12:42, Київ 19:46)
4) Видовження за ІФ до Чернівців чи кудись в гори вповні можливе. А от використання нитки 668 з прибуттям в ІФ о 4й ранку повністю неприйнятне (платоспроможні пасажири преважно так не поїдуть).

Трохи поясню ідею:
Луцьку потрібен хороший сидячий потяг з Києва. З Луцька його треба кудись вести далі - або Ковель, або Львів. В Ковель і так забагато потягів + зайве маневрування в Ківерцях. Якщо вести в Львів, то вже краще до ІФ - пасажири під сидячі денні потяги Луцьк-Львів, Львів-ІФ зараз є.
Зручна сидяча поїздка - до 6 годин. Тобото сегменти Київ-Рівне, Київ-Луцьк, Луцьк-ІФ доволі зручні й можуть конкурувати з автобусами. Прямі сидячі пасажири ІФ-Київ поїдуть ним тільки від безвиході, під них пожна додати один-два купейних вагони. Оборот вагонів з нічним обслуговуванням в ІФ теж доволі логічний.
Головне не сприймати потяг як аналог 668, а зразу старатись зробити якісний продукт з відносно високою швидуістю й ціною.
Так, якщо 702 подовжаит до Луцька, то він буде прямим конкурентом.

Головне не сприймати потяг як аналог 668, а зразу старатись зробити якісний продукт з відносно високою швидуістю й ціною.
Так, якщо 702 подовжаит до Луцька, то він буде прямим конкурентом.
За маршрутом Чернівці - Львів - Ковель не один раз вводили дений (сидячий) потяг і так він не прижився (можливо проблема в самому графіку була, але не думаю). Якщо поїзд №142/141 і справді видовжать до Бахмута (ще й змінять суттєво графік на ділянці Львів - Ковель, зроблять через денним і т.д.), то думаю, що  запропонований Вами експрес може і підійшов би. Ну а поки народу з тих країв підходять 142, 668 і дизель Львів - Ковель. (З Києва до Рівного, Луцька то окрема розмова).
...
З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
Як варіант можна пропустити його через Рівне-Сарни. Орієнтовно  
Чернівці...Львів 2.30-Рівне-6;00-Сарни7.30-Коростень10.40-Київ 12.50.
Київ14.50-Коростень17.00-Сарни20.00-Рівне21.30-Львів00.30....Чернівці
Таким чином Рівне отримає хоч якусь альтернативу маршруткам в напрямку Києва та пряме сполучення з Чернівцями та ділянка Сарни-Рівне отримає сполучення з Києвом та Львовом.
зокрема там зупинку треба робити в Костополі та ще на 1-2 станціях .
...

Ще була така візуалізація:

Чергова візуалізація.


...

Тому обидва варіанти від sergius'а є цілком прийнятним результатом попередніх дискусій. Мені більше подобається (швидший) варіант 1 (з Луцьком і без Ковеля)... це буде чудове розв'язання глухої ділянки Львів-Луцьк, яка нарешті отримає сполучення з Києвом (зручне вечірнє з Києва), а також з ім. Т.Шевченка, Полтавою та Харковом.

Якщо не "злучувати" 77/78, то виходить більш-менш гармонійно.
Бралися усереднені часи руху та стоянки 667, 127 та 13.
При щоденному курсуванні задіюється 3 склади.

Варіант 1: через Луцьк


         23:59 Чернівці    19:00
01:30 02 01:32 Коломия     17:28 02 17:30
02:40 20 03:00 Ів.-Франк.  16:00 20 16:20
04:20 05 04:25 Ходорів     14:35 05 14:40
05:30 20 05:50 Львів       13:10 20 13:30
10:30 10 10:40 Луцьк       08:20 10 08:30
10:55 05 11:00 Ківерці     08:00 05 08:05
12:00 10 12:10 Рівне       06:50 10 07:00
12:25 20 12:45 Здолбунів   06:15 20 06:35
14:05 05 14:10 Шепетівка   04:50 05 04:55
16:10 05 16:15 Бердичів    02:45 05 02:50
18:55 20 19:15 Київ        23:45 20 00:05
20:30 05 20:35 Миронівка   22:25 05 22:30
22:05 05 22:10 Шевченка    20:50 05 20:55
23:25 25 23:50 Знам'янка   19:10 25 19:35
01:35 30 02:05 Кременчук   16:55 30 17:25
04:25 30 04:55 Полт.-Півд. 14:05 30 14:35
07:15          Харків               12:45


Варіант 2: через Ковель



         23:59 Чернівці    19:00
01:30 02 01:32 Коломия     17:28 02 17:30
02:40 20 03:00 Ів.-Франк.  16:00 20 16:20
04:20 05 05:25 Ходорів     14:35 05 14:40
05:30 20 05:50 Львів       13:10 20 13:30
09:50 20 10:10 Ковель      08:50 20 09:10
11:25 05 11:30 Ківерці     07:30 05 07:35
12:30 10 12:40 Рівне       06:20 10 06:30
12:55 15 13:10 Здолбунів   05:50 15 06:05
14:30 05 14:35 Шепетівка   04:25 05 04:30
16:35 05 16:40 Бердичів    02:20 05 02:25
19:20 20 19:40 Київ        23:20 20 23:40
20:55 05 21:00 Миронівка   22:00 05 22:05
22:30 05 22:35 Шевченка    21:25 05 21:30
23:50 25 00:15 Знам'янка   19:45 25 20:10
02:00 30 02:30 Кременчук   17:30 30 18:00
04:50 30 05:20 Полтава     14:40 30 15:10
07:40          Харків               12:20


У випадку заїзду до станції Луцьк (варіант 2) додати 1:15 у кожен бік.
У випадку заїзду на станцію Козятин додати 0:30.
У випадку проїзду через станцію Біла Церква замість Києва відняти 1 годину.

Залишається незрозумілим чи можливо скоротити стоянку по станції Івано-Франківськ та прискорити на ділянці Кременчук - Харків (в т.ч. з рахунок скорочення тривалості зупинок).

upd: на розкладі вказано ключовіі зупинки


Можливо є якийсь сенс по Ківерцях дочіпляти щось у бік Харкова? ... так, аби зовсім не позбавляти Ковель таких зручностей. Як варіант, відчіпляти кілька вагонів з Чернівців (на Ковель), а на їх місце дочіпляти вагони з Ковеля (на Харків). ... або узгоджений МВРС - двічі у Ківерцях (~8:00 і ~11:00), і Ковель буде "ощасливлений".
« Last Edit: 12.12.18 , 23:12 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!