Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 95393 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5016


View Profile
« Reply #500 on: 13.12.18 , 00:12 »
Share

Чим чіпляти в Ківерцях?

Подумалось, якщо злучка буде втройом, то ніхто нікуди не виїде. 6 вагонів Ковель - Москва заповнюються, 6 вагонів Чернівці - Новоолексіївка і 6 вагонів Чернівці - Харків через Київ "ніачьом". Це так, в момент відкриття продажу фахівцям розім'яти клавіатуру на 10-15 хвилин. Навіть якщо їх по Києву доштуковувати вагонами Київ - Харків та Київ - Ноаоолексіївка.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 207


View Profile
« Reply #501 on: 13.12.18 , 08:12 »
Share

От мне вот просто интересно вот назначают и назначают  поезда на Львов и сразу возникает вопрос а где сколько можно взять локомотивных и пассажирских бригад что бы на этих поездах ездили. Как посмотреть там через каждые 5 или 10 минут поезд. Где логика????
Logged
VSK
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #502 on: 13.12.18 , 08:12 »
Share

От мне вот просто интересно вот назначают и назначают  поезда на Львов и сразу возникает вопрос а где сколько можно взять локомотивных и пассажирских бригад что бы на этих поездах ездили. Как посмотреть там через каждые 5 или 10 минут поезд. Где логика????
Є паспотік. Тим більше більшість поїздів як і пасажирів є транзитними.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #503 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share

От мне вот просто интересно вот назначают и назначают  поезда на Львов и сразу возникает вопрос а где сколько можно взять локомотивных и пассажирских бригад что бы на этих поездах ездили. Как посмотреть там через каждые 5 или 10 минут поезд. Где логика????
Якщо Вам цікава технологія призначення курсування поїздів, то попросіть у Посмітюхи підручники... в нього вони може ще збереглися. Якщо призначили, то вже погоджені ті усі питання, про які Ви пишете. Це не залежить від того, чи це Львів, чи це Полтава, чи Харків, чи Дніпро. Технологія в загальному скрізь типова. Чи Вам здається, якщо поїзд прямує через Львів, то це обов'язково львівські локомотиви? Підніміть служебки до 2000 року, і Ви будете вражені обсягом пас поїздів... якщо там прописані додаткові, то перед їх друком у книжці вже усе погоджено хто, як, і (зазвичай) у якому складі будуть ті поїзди. Вас не дивує такт 6хв у київських горловинах? Ви бачите тільки Львів, де сходяться багато напрямків? Пропонуєте побудувати об'їзну колію довкола Львова, щоб Вам не муляло очі? Що Ви пропонуєте, і якою логікою послуговуєтесь?

Якщо Вас заінтригували кілька останніх сторінок, які Ви переглянули (не читаючи), і побачили слово "Львів", то поясню: мова йде про модифікацію в першу чергу 667/668 Чернівці-Львів-Ковель, А НЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ДОДАТКОВОГО ПОЇЗДА, хоча формально буде звучати як "скасувати 667/668, призначити 3хх". Тому, читайте уважно, і бережіть свої нерви. Вони Вам ще знадобляться для "воістину нових поїздів до Львова або через Львів".

Мені цікаво, Вас роздратував новий 89/90 Перемишль-Львів-Перемишль? ... для якого задіяно склад та лок, який до цього часу простоював майже весь день у Перемишлі. Що для Вас більше збуджує, коли поїзди і локи стоять нерухомо, чи коли вони перебувають у русі?

Започаткуйте нову тему: "Поїзди без Львова і Заходу" і творіть там нові поїзди.
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #504 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share

Пане Іване, відсутність достатньої кількості пікових поїздів кудись "крім Львова" цілорічно або Новоолексіївки "влітку" звичайно не Ваша вина. Однак будьте толерантними, оскільки проблема існує. Погано, якщо її не бачать.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #505 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share

Чим чіпляти в Ківерцях?

Ти про магістральний лок чи про маневровий лок?

Якщо про магістральний, то будемо чіпляти тим самим, що і в пропозиції ГКУЗ:
Quote
Проблеми
1) Поїзд 78/77 Ковель – Москва має перестій в пункті формування (Ковель) 19 годин (з 15:42 до 10:34 наступної доби).
2) Низький пасажиропотік в міжнародному сполученні з ділянки Ковель – Луцьк.

Пропозиції
1) Скоротити маршрут курсування поїзда 78/77 Ковель – Москва від/до станції Луцьк із забезпеченням обігу складів по станції Луцьк в ту ж добу за рахунок прискорення по території України та скорочення стоянки по станції Київ-Пас., а також перенесення операцій групування/розгрупування з поїздом 74/73 Львів – Москва на станцію Козятин-1.
2) Зав’язати в загальний обіг шляхом зміни трафаретів по станції Москва груп вагонів Луцьк – Москва та Львів – Москва з обслуговуванням обох груп в ПКВЧД-8 Львів.

Вивільнення рухомого складу
1) 1 склад поїзда 78/77 Ковель – Москва (8 вагонів).

Очікувані результати від реалізації пропозицій
1) Підвищення ефективності використання рухомого складу за рахунок зменшення його перестою.

Там з е-локом по Луцьку (навіть не по Ківерцях) все красиво виходить:
10:30 10 10:40 Луцьк       08:20 10 08:30

Е-лок буде вільний (умовно) з 8:20 до 10:40... от тільки чому там sergius заклав 10хв на зміну лока - не розумію. Чи вони там надто спритні?

До речі, ця пропозиція з Москва-Луцьк (формування Львів) була взаємно виключною із Москва-Рахів (формування Ковель).
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #506 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share

От мне вот просто интересно вот назначают и назначают  поезда на Львов и сразу возникает вопрос а где сколько можно взять локомотивных и пассажирских бригад что бы на этих поездах ездили. Как посмотреть там через каждые 5 или 10 минут поезд. Где логика????
Якщо Вам цікава технологія призначення курсування поїздів, то попросіть у Посмітюхи підручники... в нього вони може ще збереглися. Якщо призначили, то вже погоджені ті усі питання, про які Ви пишете. Це не залежить від того, чи це Львів, чи це Полтава, чи Харків, чи Дніпро. Технологія в загальному скрізь типова. Чи Вам здається, якщо поїзд прямує через Львів, то це обов'язково львівські локомотиви? Підніміть служебки до 2000 року, і Ви будете вражені обсягом пас поїздів... якщо там прописані додаткові, то перед їх друком у книжці вже усе погоджено хто, як, і (зазвичай) у якому складі будуть ті поїзди. Вас не дивує такт 6хв у київських горловинах? Ви бачите тільки Львів, де сходяться багато напрямків? Пропонуєте побудувати об'їзну колію довкола Львова, щоб Вам не муляло очі? Що Ви пропонуєте, і якою логікою послуговуєтесь?
Якщо Вас заінтригували кілька останніх сторінок, які Ви переглянули (не читаючи), і побачили слово "Львів", то поясню: мова йде про модифікацію в першу чергу 667/668 Чернівці-Львів-Ковель, А НЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ДОДАТКОВОГО ПОЇЗДА, хоча формально буде звучати як "скасувати 667/668, призначити 3хх". Тому, читайте уважно, і бережіть свої нерви. Вони Вам ще знадобляться для "воістину нових поїздів до Львова або через Львів".
Мені цікаво, Вас роздратував новий 89/90 Перемишль-Львів-Перемишль? ... для якого задіяно склад та лок, який до цього часу простоював майже весь день у Перемишлі. Що для Вас більше збуджує, коли поїзди і локи стоять нерухомо, чи коли вони перебувають у русі?
Започаткуйте нову тему: "Поїзди без Львова і Заходу" і творіть там нові поїзди.
В яблучко! Краще не скажеш.
Пане Іване, відсутність достатньої кількості пікових поїздів кудись "крім Львова" цілорічно або Новоолексіївки "влітку" звичайно не Ваша вина. Однак будьте толерантними, оскільки проблема існує. Погано, якщо її не бачать.
Ніхто і не замовчує цю проблему. А ви зверніться до пана Красноштана. Вангую вам його відповідь: "у нас на 50 (60, 70 і тд.) вагонів менше чим минулого року. Відповідно, все що можемо те й призначаємо". В першу чергу там, де є великий паспоток. Все інше потім.
« Last Edit: 13.12.18 , 12:12 by Entony » Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #507 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Як і минулого, позаминулого і т.д. року! Однак ковдра перетягується як і всі попередні роки. Спільні ідеї ж перетворюються на 45\46, 141\142 і 139\140. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #508 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share

Пане Іване, відсутність достатньої кількості пікових поїздів кудись "крім Львова" цілорічно або Новоолексіївки "влітку" звичайно не Ваша вина. Однак будьте толерантними, оскільки проблема існує. Погано, якщо її не бачать.
Та й не сприйняв ті звинувачення як "свою вину", бо воно мене взагалі не стосується... я ж не причетний до Львова ніяким боком. Навіть Київ-Рахів майстерно оминає той Львів :))) Я натякаю пану Вадим Залевський на те, що краснопричетні в певному розумінні "сліпці", які ніколи не були "на місцевості", і бачать тільки суху статистику, не завжди розуміючи її природу. До прикладу, на 141/142 різко впала населеність по Ковелю (у бік Києва)... за  типовою логікою краснопричетних - це відсутність попиту на сполучення, бо ніхто не хочу вивчати питання "чому". Типовий логічний ланцюжок: немає пасажирів, не потрібен поїзд, скорочуємо поїзд, немає проблем.
Сусід повинен піклуватися про власних корів, а не перейматися з того, щоб у сусіда не було "зайвих" корів. Я не бачу тем від Вадим Залевський про якісь нові сполучення... його масові звернення... підтримку органів влади, депутатів... де воно? він сподівається, що йому принесуть поїзд на красивій таці ... і поставлять перед носом, мовляв, "вельмишановний пане Вадим Залевський, ось ми Вам зробили поїзд"... яка мета, які сподівання? Саме по собі нічого не зробиться. Це тільки пори року змінюються, чи день/ніч... без нашої участі. Ще вода в ріці тече "сама по собі".
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #509 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share


Сусід повинен піклуватися про власних корів, а не перейматися з того, щоб у сусіда не було "зайвих" корів.

Ото ж бо! :) І коли дали трохи вагонів на Дніпро за рахунок ІФ то й отримали таку реакцію на обурення! Criss cross :)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!