Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 01:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 79383 times)
Jyraff
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #550 on: 17.12.18 , 13:12 »
Share

Чернівці-Ковель-Київ-Харків/Новоолексіївка можна розчепити і по Знам'янці, щоб Кременчук з болтом не залишати.
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #551 on: 17.12.18 , 13:12 »
Share

Пропоную гібридний варіант Чернівці-Новоалексіївка та Ковель -Харків/Москва з розчепкою по Шепетівці.
ЧЕРНІВЦІ-НОВОАЛЕКСІЇВКА
00.30 Чернівці  20.30
6,30    Львів      15.00
10.30  Ковель   11.00
12,00  Луцьк      9.30
13,30  Рівне       8,00
17.30 Бердичів 4.30
20.00  Біла Церква  2.30
4,30    Дніпро     18.00
10.00 Новоалексіївка 12.30
Потрібно задіяти 3 склади приблизно по 13 вагонів.Обслуговування Чернівецьке.

КОВЕЛЬ-ХАРКІВ/МОСКВА
14.00 Ковель       14.00
15.30 Луцьк         12.30
17.30 Рівне          10.30
19.50Шепетівка 8.30

НА ХАРКІВ

3.00 ІМ Т Г         01.00
6.30Кременчук 21.30
11.45Харків      16.00

НА МОСКВУ

23.30-23,59 Київ  4.12-4.36
14.30 Москва 16.00
І так потрібно 2 склади по 17 вагонів. 6Ковель Москва  та 11Ковель Харків. По Ковелю оборот з поїздом Київ-Ковель.

від Києва до Москви поїзд Львів/Ковель -Москва покласти на нитку Хмель Москва який потрібно грохнути в першу чергу так як це повітровоз. Зворотньо наявною ниткою. При бажання якщо поїзду Львів Москва дати проходження ділянки Львів Київ за 7.45 (через Хмель)(Київ4.30-Львів12.15-16.00-Київ16.40)то можна вивільнити один склад 73/74,



Logged
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #552 on: 17.12.18 , 13:12 »
Share

Чернівці-Ковель-Київ-Харків/Новоолексіївка можна розчепити і по Знам'янці, щоб Кременчук з болтом не залишати.
Через Знам'янку. Бо через Суми та Гребінку - Полтаву вже є свої "єднання".

А взагалі, я радив би спочатку просто об'єднати 667/668 з 127/128 без Києва, бо:
- не має спільної ділянки Львів - Ковель з іншим єднанням 141/142;
- невелика різниця у кількості вагонів (хоч для 127/128 максимум 16, але по факту 10-12);
- при незмінній кількості вагонів рейс 127/128 стає щоденним.
- можливість прибувати до Харкова до початку робочого дня та відправлятись після обіду.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #553 on: 17.12.18 , 13:12 »
Share

Чернівці-Ковель-Київ-Харків/Новоолексіївка можна розчепити і по Знам'янці, щоб Кременчук з болтом не залишати.

Можна, але тоді від Знам"янки до Харкова й до Новоолексіївки доведеться тягати 8-9-вагонні коротиші, а так ми їх могли б доштукувати вагонами Київ - Харків та Київ - Новоолексіївка й гнати окремими ниточками. Заодно допомогли б трохи ПРИДН з доїздом до столиці.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4486


View Profile
« Reply #554 on: 17.12.18 , 17:12 »
Share

Які ще шестисоті ми не закриваємо?

Цигановоз закриваємо Маріуполь - Солотвино.

Раховоз закриваємо Миколаїв - Рахів.

Чернівці - Ковель покриваємо злучкою.

Бахмач - Кременчук теж якось закриємо.

Щойно родив думку. Для убієнного Одеса - Ізмаїл запропонувати Маріуполь - Ізмаїл. Має бути бімба.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #555 on: 17.12.18 , 20:12 »
Share

а так ми їх могли б доштукувати вагонами Київ - Харків та Київ - Новоолексіївка й гнати окремими ниточками. Заодно допомогли б трохи ПРИДН з доїздом до столиці.
Ідея цікава, але звідки вагони? Зараз є по 16 вагонів від 667/668, 87/88 і 127/128. Цього вистачить на щоденне курсування груп Чернівці-Харків та Чернівці-Новоолексіївка по 8 вагонів, на спільній дільниці - 16. Додавати треба звідкись зі сторони. Причому Київ-Новоолексіївка за добу не обернеться, тому ці добавки треба ув'язувати в оборот з чимось, або шукати ще більше вагонів (на добавку в Х вагонів треба 4Х вагонів).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #556 on: 17.12.18 , 20:12 »
Share

... Щойно родив думку. Для убієнного Одеса - Ізмаїл запропонувати Маріуполь - Ізмаїл. Має бути бімба.

Будь-ласка, можна дофломастирувати стародавню заготовку:
...


В бік Ізмаїла матимемо (орієнтовно):

Херсон (11:16) - Миколаїв (12:13-12:18) - Одеса (16:13-16:20)* - Ізмаїл (22:54)
* - все, що було пропоноване раніше з Херсона до Одеси, необхідно змістити на раніше,
аби було вдосталь часу для перечеплення по Одесі.

У зворотний бік виходить понад 3х годин перестою по Одесі:

Ізмаїл (23:59) - Одеса (06:48-10:08) - Миколаїв (14:03-14:08) - Херсон (15:05).

Якщо пропозиція про Херсон-Ізмаїл категорично неприйнятна,
то мене це особливо не засмутить, бо це у цій темі не головне.

Заїзд до Херсону планується, чи тільки до Миколаєва?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 796


View Profile
« Reply #557 on: 17.12.18 , 20:12 »
Share

А что если Бахмач-Кременчуг вытянуть в обе стороны сделав из него Киев-Днепр Из Днепра овернайт в Киев и сразу назад на график 670 с вечерним прибытием в Днепр. Может даже уложится в 1 состав 5...6 вагонов с сидячкой для участка бахмач-кременчуг. Думаю с Днепра на него пассажиры будут причем по полному маршруту, ввиду постоянного дефицита мест в столицу. Причем без выгребания мест крупными городами коих на маршруте не будет. Ну а назад просто дневной трамвайчик получится
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #558 on: 17.12.18 , 21:12 »
Share



Цигановоз закриваємо Маріуполь - Солотвино.

Цілком може бути але потрібно врахувати те що тоді перший поїзд до Маріуполя буде прибувати близько 10 години і цього допускати не можна. Іще враховуючи що відтепер можлива пресадка з ІС Київ Запор на Львів Маріуполь по Запору що дозволяє виїхати з Києва в 14.11 і приїхати у Маріуполь в 6.30 і цього ламати не треба.
83/84  на даний момент з графіком  нічого робити не треба- лише можливо трохи прискорити між Запоріжжям  та Маріуполем та відновити зупинки  Камянку та Миронівку. І забрати звідти фімовий состав на 103/104. 83/84 хай буде недорогим поїздом і для трамвайщиків.. 103/104 робити фірмовим   трохи прискорити та перевести через Пологи.

Єдиний оптимальний варіант це пропускати 69/70 від Львова до Запоріжжя майже НЕшним графіком приблизно
19.00 Солотвино 8.30
06.30 Львів          21.00
23.00 Запоріжжя 5.00
06.30 Маріуполь  21.30
Якщо по якійсь причині такий графік не можна зробити то думаю подовжувати 69/70 до Солотвина не варто-це принесе більше шкоди  Маріуполю ніж користі Закарпаттю.
А сполучення Маріуполь Закарпаття організувати шляхом пересадки Маріуполь Львів #регіоналка Львів Ужгород.
601/602 подовжити до Жмеренки або Хмельницького.

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #559 on: 17.12.18 , 21:12 »
Share

Омелян подав в кабмін про відміну потягів на Росію.Минулого тижня вроді,треба чекати на  результат.
Можно подумать, это у него первый такой позыв. Хотя не, при новом графике таки первый...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!