Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 82564 times)
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #560 on: 17.12.18 , 21:12 »
Share

Шановні колеги, який варіант злучки з розчіпкою по Києву Вам подобається більше:

1) Чернівці - Ковель - Москва - Новоолексіївка

2) Чернівці - Ковель - Москва - Харків

3) Чернівці - Ковель - Харків - Новоолексіївка

2 варіант: причому можна повним складом до Харкова пускати, а далі на Москву (якусь кількість вагонів)...

Дніпровець, тепер за рахунок тебе маємо +1 до тих, хто Віктора не так зрозумів з першого разу, як він мав на увазі (московські вагони повинні відділятися в Києві):

Також не розумію, звідки ви змогли вичитати, що я пропоную вагони Чернівці - Москва через Кременчук.
Бо не було оголошено додаткові умови
||
\/
Є коротиш на шість вагонів з розробленою ниткою з Ковеля до Києва, от я й задумався, накуя ганяти кожен день по шість вагонів якщо можна допасувати ще. Ниток розробляти не треба.
Автоматично розуміється, що це повинен бути монолітний склад (без причепок). Як 45 чи 141.
Рейс 790-792 краще не чіпати. А якщо і чіпати, то замінити сидячки на плацкарт. Бо то вже явно буде не експрес...

Автоматично нічого подібного не розуміється, бо будь-які неатестовані вагони на Москву не підуть. Додаткові умови для кого? Для тих хто вариться в темі додаткових умов не потрібно. Ті все одно знайдуть як припасувати Влодаву й при наявності додаткових умов.

Також не розумію, звідки ви змогли вичитати, що я пропоную вагони Чернівці - Москва через Кременчук.
Є коротиш на шість вагонів з розробленою ниткою з Ковеля до Києва, от я й задумався, накуя ганяти кожен день по шість вагонів якщо можна допасувати ще. Ниток розробляти не треба. Автор навіть не я, це мені Валера колись в Єгипті розказував.
Значить ми не так тебе зрозуміли... варто було б ще написати де ті групи розлучити, бо не одразу (з боку) можна здогадатись:
Ну что, любители единения, готовы ли вы попытаться случить Черновцы - Ковель с Ковель - Москва и Ковель - Харьков с изменением последнему маршртута через Киев, Кременчуг? Предлагаю утвердить график на День Злуки 22 января, и обмыть его пшонкой.
Я чомусь подумав, що ти пропонуєш Чернівці-Москва через Кременчук, і не міг зрозуміти на скільки це серйозно. Тепер стало зрозуміліше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #561 on: 17.12.18 , 21:12 »
Share

... 601/602 подовжити до Жмеренки або Хмельницького.
Може бути актуальним, якщо різко накриється сполучення до Москви... аби Жмеринка/Хмельницький зберегли свої трудогодини. Такі варіанти не раз проскакували у фантазіях форумчан. Ромам буде зручно їздити на хмельницький ринок... трохи розвантажать 357/358.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #562 on: 17.12.18 , 22:12 »
Share

Dilowe/Granica це ще не побудований з. п. "Центр Європи" недалеко від мосту?:)
Ні, це фактично буде відновлена платформа перед самим кордоном. Центр Європи - інший з.п., для якого не вистачило місця на аркуші :(((
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11620


View Profile
« Reply #563 on: 17.12.18 , 22:12 »
Share

Ну какая Москва 14.30-16.00?
Кто поезд так обернёт? Это не Бахмут и не Лисичанск.
Не берём во внимание даже то, что в любой момент сообщение могут отменить.
На оборот по Москве не менее 3 часов закладывайте.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2921


View Profile
« Reply #564 on: 17.12.18 , 22:12 »
Share

А что если Бахмач-Кременчуг вытянуть в обе стороны сделав из него Киев-Днепр Из Днепра овернайт в Киев и сразу назад на график 670 с вечерним прибытием в Днепр.
Я бы из него делал Запорожье - Чернигов через день. Чернигов сообщением с регионами Украины очень обделен, и ехать в сторону Днепра-Запорожья через Киев крюк.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #565 on: 18.12.18 , 03:12 »
Share

Якщо тема про єднання, то яка нах Москва?!

Щодо ідей, то є декілька варіантів:
1. Поїзд 668 Чернівці - Львів - Червоноград - Ковель - Рівне - Київ - Гребінка - Кременчук - Дніпро - Запоріжжя (Новоолексіївка) + ПГВ із Солотвина з перепричіпкою по Здолбунову;
  + поїзд 142 Львів - Ківерці - Ковель - Сарни - Коростень - Київ - Полтава - Павлоград - Запоріжжя (Новоолексіївка);
+ поїзд 86 Львів - Тернопіль - Дніпро - Лозова - (Харків) - Бахмут/Костянтинівка/Лисичанськ.

А   Б   О   :
2.  Поїзд 668 Чернівці - Ківерці - Рівне - Шепетівка - Миронівка - Дніпро - Лозова - (Харків) - Бахмут/Костянтинівка/Лисичанськ + ПГВ із Солотвина з перепричіпкою по Здолбунову;
+ поїзд 142 Львів - Червоноград - Ковель - Сарни - Київ - Полтава - Павлоград;
+ ПГВ до 357-го Рахів - Новоолексіївка з перепричіпкою по Києву.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 806


View Profile
« Reply #566 on: 18.12.18 , 10:12 »
Share

А что если Бахмач-Кременчуг вытянуть в обе стороны сделав из него Киев-Днепр Из Днепра овернайт в Киев и сразу назад на график 670 с вечерним прибытием в Днепр.
Я бы из него делал Запорожье - Чернигов через день. Чернигов сообщением с регионами Украины очень обделен, и ехать в сторону Днепра-Запорожья через Киев крюк.
Туда точно 1 состава будет мало при том что Запорожье будет ночью. Кроме того за 57км. от Чернигова уже есть прямой поезд до Запорожья
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2921


View Profile
« Reply #567 on: 18.12.18 , 12:12 »
Share

Туда точно 1 состава будет мало при том что Запорожье будет ночью. Кроме того за 57км. от Чернигова уже есть прямой поезд до Запорожья
1 состава мало - потому и сразу пишу, что через день.
Надо принципиально сохранить текущий график между Кременчугом и Бахмачем? Я бы от Кременчуга до Ромнов этот поезд пустил глухой ночью, и был бы ночник Запорожье+Днепр+Кременчуг - Ромны+Бахмач+Нежин+Чернигов.
В 57 км от Чернигова есть поезд - такой это издевательство, подобное отпискам УЗ, и с этим надо бороться.
Из Днепра в Чернигов, Ромны, Бахмач, вообще нет поездов, ВБС в Питер не считаем.
Еще можно по той ветке запустить что-то типа Сумы - Херсон, хотя бы раз в 4 дня (чаще там пассажиров не наберется).
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #568 on: 18.12.18 , 13:12 »
Share

Ворохта - Херсон - Ворохта был бы чудесный поезд. А то с Херсона сейчас на Подольск и Вапнярку не выедешь только с пересадками по Жмеринке или по Одессе.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4726


View Profile
« Reply #569 on: 18.12.18 , 13:12 »
Share

А что если Бахмач-Кременчуг вытянуть в обе стороны сделав из него Киев-Днепр Из Днепра овернайт в Киев и сразу назад на график 670 с вечерним прибытием в Днепр.
Я бы из него делал Запорожье - Чернигов через день. Чернигов сообщением с регионами Украины очень обделен, и ехать в сторону Днепра-Запорожья через Киев крюк.

Обидві пропозиції цікаві. Але ж як тоді обслуговувати состав у Кременчузі?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!