Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.03.19 , 15:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 65589 times)
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #580 on: 08.01.19 , 13:01 »
Share

Якщо буде фіналізований варіант графіка, то відновилась можливість залучення "кого треба" з Чернівецької ОДА. Чекаю команди. Вони підтримають. Будь-що, аби тільки розширення географії покриття сполучення із Чернівцями.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #581 on: 08.01.19 , 17:01 »
Share

Сталосьмеся. Графік Done.

Маємо 8 вагонів Чернівці - Бахмут, 5 вагонів Чернівці - Новоолексіївка +7 вагонів Ковель - Новоолексіївка, які дочіпляються у Луцьку.

   --    --   23:35  Чернівівці    06:30   --    --
                         ...............
02:25  25  02:50  Франек       02:45  30  03:15
                         ................
05:50  28  06:18  Львів          23:30  26  23:56
                         ................
10:55  50  11:45  Луцьк         18:00  50  18:50     ; * злучка/розлучка з ковельськими вагінами
                         .................
12:55  05  13:00  Рівне          16:45  05  16:50
                         ..................
16:50  02  16:52  Бердищів    12:55  02  12:57
                         ..................
19:20  52  20:12  Київ            09:35  55  10:30     ; * злучка/розлучка з київськими вагінами

У Києві до 8 вагонів Чернівці - Бахмут дочіпляються 10 вагонів Київ - Бахмут. Злучку з маріупільськими по Харкову наразі робити не будемо, по часу не підходять. Згодом київську групу можна буде зменшити до 8 вагін, і по Харкову додати чотири вагони Маріупіль - Бахмут, переробивши графік останньому.

19:15  50  20:12  Київ            09:35  55  10:30
                         ................
23:05  05  23:10  Шева          06:30  05  06:35
                         ................
02:25  25  02:50  Кременчук  02:45  25  03:10
                         ................
07:40  30  08:10  Харків         21:30  30  22:00
                         ................
12:30   --     --   Бахмут-Кельшн  --    --   17:15

До 5 вагонів Чернівці - Новоолексіївка та 7 вагонів Ковель - Новоолексіївка додаємо в Києві 8 вагонів Київ - Новоолексіївка, допомагаючи ПРИДН з невивозом на Київ, даючи при цьому сабжу графік паралельно до 12, а сам 12 нарешті можна буде нормально змістити для Дніпра:

19:15  63  20:18  Київ            09:42  48  10:30
                         ................
23:15  05  23:20  Шева          06:40  05  06:45
                         ................
04:22  22  04:44  Дніпро-Гол  01:18  22  01:40
                         ................
06:34  10  06:44  Запоріжжя   23:10  22  23:32
                         ................
09:55   --     --   Новоолексіївка   --    --   19:55

Злучка як доктор прописав. Овації, аппрув і всьо такоє. Добре працював - добре й відпочину, піду ковтну пшонки.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1327


View Profile
« Reply #582 on: 08.01.19 , 18:01 »
Share

Гарно. Тоді 121 можна до Рівного не гнати.
Треба тепер порахувати скільки вагонів треба на це задіяти і де їх взяти.
І ще КШ може залупитися з приводу купи маневрів (особливо по Києву в час пік).
« Last Edit: 08.01.19 , 18:01 by jbond989 » Logged
sean
Active user

Posts: 3506


View Profile
« Reply #583 on: 08.01.19 , 19:01 »
Share

Він тупий, щоб розібратись в трьох соснах?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #584 on: 08.01.19 , 19:01 »
Share

Так, Красноравшан тупий, але для Львів - Ковель - Москва в цей час він маневри проводить.

На рахунок того, що 121 можна до Рівного не гнати, нехай його величність Ринок все розсудить. Поїзд же нічим не завинив, що далбайоби проклали йому графік з відправленням о шостій ранку. Для початку це треба пофіксити, а далі дивитись, бо може статись так, що внутрішньобердичівські пасажири стануть тією соломинкою, яка зламає хребет верблюду, і місць на новий Поїзд злучки не побачить ніхто й ніколи. Не забувай, ми говоримо за колишній потік електрички, який вимірювався по тисячі в день.

Я б і далі міркував би таким чином: нехай ринок все розсудить, і навіть Львів - Бахмут не відміняв би. Бо це зв"язок Ковель - Харків, який зник би з появою Поїзда злучки, і можливість перекласти графік 141 на оптимальний, зручний для колишніх пасажирів "Бандери", хай навіть з прибуттям в Бахмут опівночі: для всіх хто підлаштовується під КПП - будь-ласка, є Поїзд злучки з окуєнним денним прибуттям і відправленням, у нього мегазручне по часу сполучення Бахмут - Столиця, а зворотній 142 взагалі можна прокласти з Бахмута вранці, нехай там ніч перестоює.

Так само як новий Поїзд злучки дає змогу перекласти графік 11 "Славутича" під потреби Дніпра й Запоріжжя: для любителів старого графіка з гіпотетичним прибуттям на Чонгар вранці є вагони в Поїзді злучки, для генераторів пасажиропотоку ПРИДН - графік з відправленням о 22 з Києва і прибуттям о 7 в Київ.

Я куди не дивлюсь, всюди бачу плюси.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1327


View Profile
« Reply #585 on: 08.01.19 , 20:01 »
Share

Для щоденного курсування треба:
32 = 4 групи по 8 вагонів Чернівці - Бахмут
20 = 4 групи по 5 вагонів Чернівці - Новоолексіївка
14 = 2 групи по 7 вагонів Ковель - Новоолексіївка
20 = 2 групи по 10 вагонів Київ - Бахмут
16 = 2 групи по 8 вагонів Київ - Новоолексіївка
----
102 вагони
І це при умові зав'язання 7 вагонів Ковель - Новоолексіївка в обіг по Ковелю з 98/97. І то часу щоб доїхати з Луцька до Ковеля не вистачає. Тому треба злучко/розлучко робити по Ківерцях.

Зараз маємо:
16 = 2 склади по 8 вагонів 668/667 Чернівці - Ковель
20 = 2 групи по 10 вагонів 88/87 Ковель - Новоолексіївка
16 = 1 склад з 16 вагонів 128/127 Ковель - Харків
----
52 вагони

Де взяти ще 50 вагонів?
Якщо нічого про це не казати, то офіційною відмовою буде "відсутність вільного рухомого складу для реалізації пропозиції".
« Last Edit: 08.01.19 , 20:01 by jbond989 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #586 on: 08.01.19 , 21:01 »
Share

Не забувай, що ймовірніше за все пропозиція реалізовуватиметься за нової влади, якщо вдасться нормально себе поставити, то шукатимуть рухомий склад, а не відмазки. Питання наявності двох вільних складів в Чернівцях вирішується двома способами, кожен з яких теж можна вирішити двома різними способами - ось уже чотири способи, до смаку.

1) вивільнення складу від Буковини (1-й варіант - передача на обслуговування в Київ і формування з вагонів які вивільняться після заміни на КВРені або формування "Буковини" у варіанті НЕ з бєшоним графіком; 2-й варіант: формування у Києві 43/44 Київ - Рахів, як вимагає Іван, тоді "Буковину" можна виконувати двома франківськими составами просто з Франківська)

2) вивільнення складів від 135/136 з передачею його, як колись, на одеське формування. По Одесі теж можна робити рокіровки, брати підзаборний доп + брати состав від Одеса - Констаха з передачею його повністю на маріупольське формування, після того як на Маріуполь дадуть нові вагони на київський поїзд, а вагони з "Говнозова" розтусують по інших поїздах. Як варіант Маріуполь ще може формувати 141 на ту ж Одесу. Цей варіант сприятливий тим, що за умови одеського формування 135/136 легко пустити через Кам"янець до Рахова, чим закриємо з Іваном чергову полюцію.

Для того щоб закрити всі полюції Івана, нам треба робити не Або-Або, а 1Б+2Б одночасно, тоді ще й вагонів на якийсь черезденний Чернівці - Херсон залишиться.

Наше діло - ставити пістони.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2815


View Profile
« Reply #587 on: 09.01.19 , 09:01 »
Share


Зараз маємо:
16 = 2 склади по 8 вагонів 668/667 Чернівці - Ковель
20 = 2 групи по 10 вагонів 88/87 Ковель - Новоолексіївка
16 = 1 склад з 16 вагонів 128/127 Ковель - Харків
----
52 вагони

Де взяти ще 50 вагонів?
Не учли, что при таком раскладе станет ненужным в существующем виде поезд Львов - Бахмут, и 1 состав можно взять оттуда. Группы Киев - Новоалексеевка и Киев - Бахмут - напрашивается состав Славутича... Только тогда количество мест Киев - Днепр не увеличится, но то такое. Еще часть вагонов можно за счет 83/84+123/124 взять, так как часть пассажиров оттуда перейдут на такой поезд. Еще есть вагоны, которыми формируют доп Киев - Черновцы.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #588 on: 09.01.19 , 14:01 »
Share

1) вивільнення складу від Буковини (1-й варіант - передача на обслуговування в Київ і формування з вагонів які вивільняться після заміни на КВРені або формування "Буковини" у варіанті НЕ з бєшоним графіком; 2-й варіант: формування у Києві 43/44 Київ - Рахів, як вимагає Іван, тоді "Буковину" можна виконувати двома франківськими составами просто з Франківська)
В мене немає конкретних вимог щодо пункту формування 43/44. Це може бути: ІФ, Київ, а за нових обставин - Дніпро або Запоріжжя. Головне, щоб 10..12 вагонів 43/44 прямувало до Рахова, а 357/358 - став укороченим до Ворохти. Буковина до ІФ - це був один із варіантів компенсації трудогодин для ІФ. Варіант ПГВ із трьох складів по 10 вагонів Запоріжжя-Рахів та три склади по 10 вагонів ІФ-Бердянськ теж може бути актуальним, якщо це так необхідно для Дніпровського регіону. Однак, чи буде на це воля в КШ? Скільки йому потрібно депутатських підписів?
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #589 on: 09.01.19 , 14:01 »
Share

Я так розумію, що для створення нового поїзда подрібна наявність рухомого складу, якого, нажал, майже нема. І в мене виникло питання, чи використовують якось вагони Ризького експресу, чи вони 5 днів скучають в депо? Може їх можна залучити для експресу Київ - Бахмут хоча б пару раз на тиждень?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!