Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.03.19 , 14:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 65583 times)
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #590 on: 09.01.19 , 14:01 »
Share

Я так розумію, що для створення нового поїзда подрібна наявність рухомого складу, якого, нажал, майже нема. І в мене виникло питання, чи використовують якось вагони Ризького експресу, чи вони 5 днів скучають в депо? Може їх можна залучити для експресу Київ - Бахмут хоча б пару раз на тиждень?
Використовують. Черезденно в дні коли немає чотирьох столиць катається під номером 19/20 в Лисичанськ
« Last Edit: 09.01.19 , 14:01 by VSK » Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #591 on: 09.01.19 , 14:01 »
Share

Я так розумію, що для створення нового поїзда подрібна наявність рухомого складу, якого, нажал, майже нема. І в мене виникло питання, чи використовують якось вагони Ризького експресу, чи вони 5 днів скучають в депо? Може їх можна залучити для експресу Київ - Бахмут хоча б пару раз на тиждень?
Використовують. Черезденно в дні коли немає чотирьох столиць катається під номером 19/20 в Лисичанськ
Все, зрозумів
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #592 on: 09.01.19 , 16:01 »
Share

У цій пропозиції Бахмут виглядає зайвим. Якщо звідкись впаде купка нових вагонів, краще робити НЕ Київ-Бахмут (через день з 19/20, наприклад), або причіпку до 775/776 + 95/96, а не возити Бахмут крюками через Кременчук. Крім того, група Чернівці-Новоолексіївка в пропозиції має перестій 27 годин, що не добре. Викинувши Бахмут (обрізати до Харкова) і трохи прискоривши, можна вписатись в оборот за 3 доби, а не 4, і зекономити вагонів.
Альтернативно, можна Бахмут залишити, але пустити швидким графіком через Полтаву, може теж встигне обернутись; 141/142 при цьому перекинути через Кременчук - його все одно більше не споганиш, та й зайві 5-6 годин ходу змістять відправлення з Києва на Львів в адекватніші часи.
Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #593 on: 09.01.19 , 17:01 »
Share

Що до Вікторової пропозиції-до мінусів можна віднести втрата сполучення Біла Церква-Харків. Так це не так вже і важливо так як пропозиція має багато плюсів але потрібно задіяти додатково 50 вагонів і в це все впирається.
Не забувай, що ймовірніше за все пропозиція реалізовуватиметься за нової влади, якщо вдасться нормально себе поставити, то шукатимуть рухомий склад, а не відмазки. Питання наявності двох вільних складів в Чернівцях вирішується двома способами, кожен з яких теж можна вирішити двома різними способами - ось уже чотири способи, до смаку.

1) вивільнення складу від Буковини (1-й варіант - передача на обслуговування в Київ і формування з вагонів які вивільняться після заміни на КВРені або формування "Буковини" у варіанті НЕ з бєшоним графіком; 2-й варіант: формування у Києві 43/44 Київ - Рахів, як вимагає Іван, тоді "Буковину" можна виконувати двома франківськими составами просто з Франківська)

2) вивільнення складів від 135/136 з передачею його, як колись, на одеське формування. По Одесі теж можна робити рокіровки, брати підзаборний доп + брати состав від Одеса - Констаха з передачею його повністю на маріупольське формування, після того як на Маріуполь дадуть нові вагони на київський поїзд, а вагони з "Говнозова" розтусують по інших поїздах. Як варіант Маріуполь ще може формувати 141 на ту ж Одесу. Цей варіант сприятливий тим, що за умови одеського формування 135/136 легко пустити через Кам"янець до Рахова, чим закриємо з Іваном чергову полюцію.

Для того щоб закрити всі полюції Івана, нам треба робити не Або-Або, а 1Б+2Б одночасно, тоді ще й вагонів на якийсь черезденний Чернівці - Херсон залишиться.

Наше діло - ставити пістони.
Без закупки вагонів не обійтися. Бо в нинішній ситуації щоб взяти вагони треба їх звідкись забрати. А забирати нема звідки. Ні в Маріуполі ні в Києві нема дастатньо вагонів для перекриття цієї полюції. Тож думаю на даний момент варто розглядати пропозиції які можна реалізувати наявним вагонним парком або залучати додатково потрібно дуже мало вагонів.
Як альтернативний варіант наявним вагонним парком можна організувати Чернівці-Новоалексіївка(через Луцьк) щоденний та двохгрупний Ковель Харків /Москва з розчепкою по Шепетівці що в сумі можна організувати наявним вагонним парком.
« Last Edit: 09.01.19 , 17:01 by VSK » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #594 on: 09.01.19 , 19:01 »
Share

180 вагонів мають вийти з КВР, значить вони вже вилучені з обігу й готуються або вже його проходять. 160 вагін обіцяли цього року, чому ніхто не запитує до вони? Ще цікаво знати плани по списанню. Але найголовніше, чого ніхто вам не скаже, чи всі вагони задіяні на маршрутах, чи не стоять десь бо не можуть придумати для них маршрут. Скіглення про те що через N років парк скоротиться удвічі - це для розжалоблення депутатів, щоб прописали в бюджеті купівлю нових. З практики це не проходить: останні радять пиздити менше бабок і за рахунок резервів закупляти. Якщо масштаби пижджень на УЗ такі як говорить Омелян, то за декілька років можна охундаїти всю УЗ і ще й на Обрії залишиться.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 557


View Profile
« Reply #595 on: 11.01.19 , 09:01 »
Share

У поїздів 88/87 "Лісова пісня" і 86/85 Ковель, Львів - Новоолексіївка дуже зручний графік, особливо Запоріжжя - Вінниця - Тернопіль (поїзд №70/69 трохи поступається як по якістю вагонів так і графіком). Тому їх заміна на пропонований Чернівці - Новоолексіївка буде виправдана лише у випадку економії рухомого складу, чого в останній пропозиції Віктора не спостерігається...
Навпаки, по можливості поїзди 88 - 85 зробили б щоденно (хоч і двогруповими).
На мою думку, об'єднувати можна 668/667, 128/127 і 142/141 (Чернівці - Ковель - Харків - Бахмут) для економії рухомого складу...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #596 on: 11.01.19 , 11:01 »
Share

особливо Запоріжжя - Вінниця - Тернопіль

Яке відношення має вказана Вами лінія до "Лісової піськи"?

Вказана пропозиція Злучки передбачає оптимізацію саме ковельських поїздів, тому що ця лінія генерує менший потік порівняно з південним ходом, що яскраво видно, наприклад, по харківському поїзду. Замість черезденних уродців ми даємо бердичівській лінії щоденні поїзди, доповнені до економічного смислу київськими вагонами, і забезпечуємо багатократну змінність пасажирів по маршруту, прокладаючи їх чудовим графіком.

У той час як поїзду 85-86 вкрай протипоказана злучка, випливаюча з неї коротка составність і дебільний графік. Графік з відправленням зі Львова в 12-13 годин і прибуттям у Львів в 13-14 годин не тільки дає змогу забезпечити цьому поїзду кращий час по Дніпру, а й дає змогу закрутити в оборот з майже будь-яким складом львівського формування. А доповнити схему до повної можливо, якщо додати вагони від цигановоза, а сам цигановоз пакращити продовженням поїзда 69-70 Маріуполь - Солотвино з вагонами Запоріжжя - Солотвино, тими чудовими графіками якими я пропонував.
Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #597 on: 11.01.19 , 13:01 »
Share

668/667, 128/127 і 142/141 (Чернівці - Ковель - Харків - Бахмут) для економії рухомого складу...

Ви в Красноштана крадете пропозиції?
Мало того що це вивільнить всього лише 14 вагонів так ще і угробить сполучення Луцьк-Знамянка з Харковом
Logged
MVM
Active user

Posts: 298


View Profile
« Reply #598 on: 13.01.19 , 18:01 »
Share

В період новорічних свят подовжені 75/76 (Крив. ріг) та 71/72 (Запоріжжя) до Ужгорода в принципі рятували ситуацію з невовизом з Києва до західних областей. Разом з 207/208 та 239/240.
Влітку Ужгород має проблеми з білетами, зокрема складністю (навіть неможливістю) їх прибдати за 7-10 діб. На додаткові позїди, як показала практика минулих років, вагонів нема і не буде (на моря поїдуть). Тому на літо 2019, накшталт з проектом 91/92 та 79/80, пропоную 81/82 з'єднати в спільний оборот з поїздом 75/76:

   ПОЇЗД 75/76(д)                   ПОЇЗД 75/76(д)
приб.        відпр.                        приб.      відпр.
             05:58  УЖГОРОД       20:35
11:58  23  12:21  ЛЬВІВ            14:00  20  14:20
15:56  15  16:11  ШЕПЕТІВКА    09:40  15  09:55
20:48  40  21:28  КИЇВ          04:58  40  05:38
00:58  05  01:03  ІМ.ШЕВЧЕНКА
                          ОЛЕКСАНДРІЯ  00:04  02  00:06
06:10  --  --:--      КРИВ.РІГ       --:-- --   20:59


 ПОЇЗД 81/82(д)                   ПОЇЗД 81/82(д)
приб.        відпр.                            приб.      відпр.
           16:00  УЖГОРОД             10:40
22:18  32  22:50  ЛЬВІВ                  03:42  27  04:09
02:27  03  02:30  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  23:51  05  23:56
07:27  40  08:07  КИЇВ               17:50  40  18:30
10:07  02  10:09  МИРОНІВКА         15:50  02  16:52
11:40  15  11:55  ІМ.ШЕВЧЕНКА      14:16  05  14:21
14:05  03  14:08  ЗНАМ'ЯНКА          13:03  03  13:06
14:50  02  14:52  ОЛЕКСАНДРІЯ      12:15  03  12:18
16:15  05  16:20  РОКУВАТА           09:45  05  09:50
17:00  --  --:--     КРИВ.РІГ            --:--  --  09:05

По Крив.Рогу: той склад, що прибуде о 17:00, відправити діючим розкладом о 20:59 за маршрутом 75/76(д), а той, що приїде о 06:10, відправити о 09:05 за маршрутом 81/82(д). Таким чином маємо стоянки в Ужгороді: 81/82(д) - 5 год 20 хв; 75/76(д) - 9 год. 23 хв.; в Кр.Розі: 75/81(д) - 2 год. 55 хв., 82/76 (д) - 3 год. 59 хв.
Враховуючи, що обидві кінцеві мають свої ЛВЧД, є достатньо часу для обслуговування та екіпіровки поїздів в період літніх перевезень.
Графік фломаструвався з врахуванням збереження діючих для 75/76/81/82.

Щодо подовження запорізького 71/72, то тут все ж таки або варто задіяти додатковий склад, оба лишити як є. З 29/30 його на зв'яжеш, бо, говорячи простою мовою, вони різні. 29/30 варто б було ув'язати з іншим НЕ.

« Last Edit: 13.01.19 , 18:01 by MVM » Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #599 on: 13.01.19 , 19:01 »
Share

Підтримую.
 Тільки без залучення додаткових складів не вийде. 75/76 буде обертатися ж сам на себе по Ужгороду . І на оборот потрібно буде 3 склади.  Але думаю задля такого діла цілком реально в Кривому Розі відкопати ще один склад.
А 81/82 до Кривого Рогу не думаю що треба подовжувати- між Києвом та Кривим Рогом буде возити повітря. Та і тоді 81/82 не треба буде вязати в оборот з 75/76 по Кривому Рогу бо склади в них різні. Зокрема в 81/82 нема плацкартів а в 75/76 є. Та і обслужитись за 3 години в Кривому Розі не аийде встигнути
Тож пропоную так-81/82 лишати як є . 75/76 у вигляді Ужгород -Кривий Ріг 3ма складами зі змінним трафаретом по Києву на більшу частину вагонів. Тільки от відправлення з Києва об 5.38 по моєму це занадто. Хоча би об 6-6,10
« Last Edit: 13.01.19 , 20:01 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!