Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.19 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 88738 times)
sergius
Active user

Posts: 3680


View Profile
« Reply #600 on: 13.01.19 , 20:01 »
Share

VSK, так підтримуєте чи пропонуєте інше? Це ж різне.
А 81/82 до Кривого Рогу не думаю що треба подовжувати- між Києвом та Кривим Рогом буде возити повітря.
Чого б це так. Нагадую, 101/102 на літо їздить через Миколаїв. Та і ІС мастодонти можуть відмінити. Були такі посили...
***********
Реалізація пропозиції по 75/76 не дозволить ПасДепу подовжувати його до Херсону. А от добре це чи погано?
« Last Edit: 13.01.19 , 20:01 by sergius » Logged
adul
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #601 on: 13.01.19 , 20:01 »
Share

В період новорічних свят подовжені 75/76 (Крив. ріг) та 71/72 (Запоріжжя) до Ужгорода в принципі рятували ситуацію з невовизом з Києва до західних областей. Разом з 207/208 та 239/240.
Влітку Ужгород має проблеми з білетами, зокрема складністю (навіть неможливістю) їх прибдати за 7-10 діб. На додаткові позїди, як показала практика минулих років, вагонів нема і не буде (на моря поїдуть). Тому на літо 2019, накшталт з проектом 91/92 та 79/80, пропоную 81/82 з'єднати в спільний оборот з поїздом 75/76:

   ПОЇЗД 75/76(д)                   ПОЇЗД 75/76(д)
приб.        відпр.                        приб.      відпр.
             05:58  УЖГОРОД       20:35
11:58  23  12:21  ЛЬВІВ            14:00  20  14:20
15:56  15  16:11  ШЕПЕТІВКА    09:40  15  09:55
20:48  40  21:28  КИЇВ          04:58  40  05:38
00:58  05  01:03  ІМ.ШЕВЧЕНКА
                          ОЛЕКСАНДРІЯ  00:04  02  00:06
06:10  --  --:--      КРИВ.РІГ       --:-- --   20:59


 ПОЇЗД 81/82(д)                   ПОЇЗД 81/82(д)
приб.        відпр.                            приб.      відпр.
           16:00  УЖГОРОД             10:40
22:18  32  22:50  ЛЬВІВ                  03:42  27  04:09
02:27  03  02:30  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  23:51  05  23:56
07:27  40  08:07  КИЇВ               17:50  40  18:30
10:07  02  10:09  МИРОНІВКА         15:50  02  16:52
11:40  15  11:55  ІМ.ШЕВЧЕНКА      14:16  05  14:21
14:05  03  14:08  ЗНАМ'ЯНКА          13:03  03  13:06
14:50  02  14:52  ОЛЕКСАНДРІЯ      12:15  03  12:18
16:15  05  16:20  РОКУВАТА           09:45  05  09:50
17:00  --  --:--     КРИВ.РІГ            --:--  --  09:05

По Крив.Рогу: той склад, що прибуде о 17:00, відправити діючим розкладом о 20:59 за маршрутом 75/76(д), а той, що приїде о 06:10, відправити о 09:05 за маршрутом 81/82(д). Таким чином маємо стоянки в Ужгороді: 81/82(д) - 5 год 20 хв; 75/76(д) - 9 год. 23 хв.; в Кр.Розі: 75/81(д) - 2 год. 55 хв., 82/76 (д) - 3 год. 59 хв.
Враховуючи, що обидві кінцеві мають свої ЛВЧД, є достатньо часу для обслуговування та екіпіровки поїздів в період літніх перевезень.
Графік фломаструвався з врахуванням збереження діючих для 75/76/81/82.

Щодо подовження запорізького 71/72, то тут все ж таки або варто задіяти додатковий склад, оба лишити як є. З 29/30 його на зв'яжеш, бо, говорячи простою мовою, вони різні. 29/30 варто б було ув'язати з іншим НЕ.


Нехай оці ваші фантазії стосовно 81/82 залишаться тільки фантазіями, того що це є суцільна нісенітниця. Один залишився потяг з нормальним прибуттям до Ужгорода/Києва.
Logged
MVM
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #602 on: 14.01.19 , 12:01 »
Share

Тільки без залучення додаткових складів не вийде. 75/76 буде обертатися ж сам на себе по Ужгороду . І на оборот потрібно буде 3 склади.  Але думаю задля такого діла цілком реально в Кривому Розі відкопати ще один склад.

Весь розмін по Кривому Рогу. Загальної кількості 4 складів має вистачити для щоденного обігу поїздів без залучення додаткових та збереження діючих графіків.

Та і тоді 81/82 не треба буде вязати в оборот з 75/76 по Кривому Рогу бо склади в них різні.

Вже є досдвід в'язання 63/64 Київ - Харків та 59/60 Харків - Одеса в спільний обіг.

Тільки от відправлення з Києва об 5.38 по моєму це занадто. Хоча би об 6-6,10

Прибуття в Ужгород буде десь о 21 - також прийнятно.
Logged
VSK
Active user

Posts: 543


View Profile
« Reply #603 on: 15.01.19 , 22:01 »
Share

Тільки без залучення додаткових складів не вийде. 75/76 буде обертатися ж сам на себе по Ужгороду . І на оборот потрібно буде 3 склади.  Але думаю задля такого діла цілком реально в Кривому Розі відкопати ще один склад.

Весь розмін по Кривому Рогу. Загальної кількості 4 складів має вистачити для щоденного обігу поїздів без залучення додаткових та збереження діючих графіків.
.
Перерахував. 4 склади там ну ніяк не вийде. На75/76 потрібно 3 склади(навіть якщо вийде завязати в оборот з 81/82 по Кривому Рогу і встигне обслужитися в Кривому Розі за 3 години(в чому я дуже сумніваюся)  і на 81/82 ще два склади.
Та і тоді 81/82 не треба буде вязати в оборот з 75/76 по Кривому Рогу бо склади в них різні.

Вже є досдвід в'язання 63/64 Київ - Харків та 59/60 Харків - Одеса в спільний обіг.

Досвід то є але поширювати таку практику однозначно не варто. Бо вийде так що в різні на маршруті буде то дорожчий склад
з фірмових купе а в інший день з дешевших купе та плацкартів. І як в 81/82 так і в 75/76 є своя цільва аудиторія і пасажири 81/82 готові заплатити за дорожчі купе в обмін на комфорт а пасажири 75/76 не думаю що готові платити майже по НШним тарифам та відмовитися від плацкарту в складі. Як варіант можна зробити гібриди зі складів 81/82 та 75/76 де половина складу від 81/82 а інша роловина від 75/76.

VSK, так підтримуєте чи пропонуєте інше? Це ж різне.
А 81/82 до Кривого Рогу не думаю що треба подовжувати- між Києвом та Кривим Рогом буде возити повітря.
Чого б це так. Нагадую, 101/102 на літо їздить через Миколаїв. Та і ІС мастодонти можуть відмінити. Були такі посили...
***********
Реалізація пропозиції по 75/76 не дозволить ПасДепу подовжувати його до Херсону. А от добре це чи погано?
Підтримую тільки половину пропозиції-видовження 75/76 на літо до Ужгорода.З подовженням 81/82 є декілька нюансів.

Що до ІС на Кривий Ріг то нам потрібно його зберегти- там можна робити і заїзд в Рокувату і подовжувати до Запоріжжя але потрібно робити все щоб його зберегти і зробити щоденно.Як варіант його влітку можна обслуговувати складом крюківських СЕшних сидячок.Але зберегти його потрібно.

Що до моїх слів про незаселеність то я вважаю що між Києвом та Кривим Рогом81/82 буде везти за виключенням деяких дат  50%повітря. Нагадую що Криворізький ІС який має набагато кращий графік влітку ходив з заселеністю  в середньому трохи більше 50%. Та і наголошую що і за 3 години по Кривому Рогу склад обслужитись не встигне.

Тож підсумую так. 75/76 до Ужгорода потрібно подовжувати обовязково але з відправленням хоча би в 6годині а в подовженні 81/82 до Кривого Рогу є дуже багато нюансів
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4808


View Profile
« Reply #604 on: 16.01.19 , 01:01 »
Share

Може пропонований Поїзд Злучки Чернівці - Ковель - Новоолексівка злучимо з Київ - Бердянськ? З розічпкою останнього на окремий поїзд на Бердянськ та Покровськ різними нитками? Раввинат ПРИДН колись говорили, що для "Лісової піськи" головне маршрут до Запора, далі не принципово. Так, втрачаємо зв"язок Полісся з Мелітополем, але мать його, Пердянськ виглядає куди привабливіше. Плюс в сусідній темі срач завели, давай злучай Пердянськ з Прикарпаттям і нііпьот.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #605 on: 16.01.19 , 14:01 »
Share

В этом полностью согласен. Но лучше прямой сделать не на Киев а через Белую Церковь на Казатин и дальше на Ужгород. Все равно и так есть 101\102, 71\72 на Киев. Я хоть и живу от Кривого Рога не далеко но все таки три поезда на Киев с Кривого Рога с каждым мение 2 часа разрыва. Так же само как мы добивались за 133\134 что по Долинском участке было три Львовских а Апостоловоском три киевских то логика была такая что 209\210 забрали на Долинскую а 133\134 назначили через Апостолово вот вам простая логика.
« Last Edit: 16.01.19 , 15:01 by Вадим Залевський » Logged
VSK
Active user

Posts: 543


View Profile
« Reply #606 on: 16.01.19 , 15:01 »
Share

В этом полностью согласен. Но лучше прямой сделать не на Киев а через Белую Церковь на Казатин и дальше на Ужгород. Все равно и так есть 101\102, 71\72 на Киев. Я хоть и живу от Кривого Рога не далеко но все таки три поезда на Киев с Кривого Рога с каждым мение 2 часа разрыва.
101/102-це поїзд в основному для вивозу Херсону і так мегадифіцитний тим більше літом курсує не через Кивий Ріг. 71/72 для Нікополя-Марганція-Запоріжжя. Там і зараз на нього білетів нема літом буде взалі пздц і якщо іще пустити 75/76 то на 71/72 не можна буде купити квитки за 44 дні. Тим більше 75/76 пропонується подовження на літо до Ужгорода в основному для вивозу пасажирів Київ-Закарпаття -Київ так як на тому напрямку влітку просто каастрофічний невивіз  (що дає бонус у вигляді прямого сполучення Кривий Ріг -Закарпаття) таким чином подовження до Ужгорода 75/76 майже не зменшить пропозицію місць Кривий Ріг-Київ .
« Last Edit: 16.01.19 , 15:01 by VSK » Logged
MVM
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #607 on: 20.01.19 , 14:01 »
Share

Нарешті й сюди дійшов.
Перерахував. 4 склади там ну ніяк не вийде. На75/76 потрібно 3 склади(навіть якщо вийде завязати в оборот з 81/82 по Кривому Рогу і встигне обслужитися в Кривому Розі за 3 години(в чому я дуже сумніваюся)  і на 81/82 ще два склади.

Дякую, що зверули увагу. Дійсно, 4 складів не вистачить, на 5 додаткових вагонів ніхто не дасть (навіть для зимового варіанту). Тому все лишиться як є.
Logged
VSK
Active user

Posts: 543


View Profile
« Reply #608 on: 20.01.19 , 14:01 »
Share

, на 5 додаткових вагонів ніхто не дасть
Чому 5-потрібно лише один додатковий склад тобто додатково потрібно десь відкопати 18 вагонів. І ними можна забезпечити вивіз Закарпаття до Києва-тих 18 вагонів це не така вже й велика ціна.Думаю уз і сама в цьому зацікавлена так як минулого літа люди які не змогли купити квитки з Києва до Закарпатя влаштували масову атаку на сторінку уз в фейсбуці.

Тільки треба якось цю пропозицію до уз донести . До речі а ця пропозиція по подовженню курсування 75/76 на літо до Ужгорода є серед тих пропозицій які подають активісти  в уз на робочих групах?
Logged
MVM
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #609 on: 20.01.19 , 14:01 »
Share

Влітку до Ужгорода брак квитків за 10-14 діб, до чорноморських міст - за 20-45 діб. За таких умов, якщо відкопають зайві 18 вагонів, як Ви думаєте, куди вони підуть? Отож.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!