Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.03.19 , 21:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд єднання

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64]
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд єднання  (Read 65734 times)
jbond989
Active user

Posts: 1327


View Profile
« Reply #630 on: 27.01.19 , 20:01 »
Share

Статистика по поїзду 140 Дніпро - Лисичанськ
посадка/висадка за 2018 рік (в середньому за рейс)
Зміїв 0/0
Балаклія 2/4
Ізюм 1/8
Святогірськ 2/6
Радьківські Піски 0/5
Преддонбасівська 1/3
ім. Олега Крючкова 0/1
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #631 on: 27.01.19 , 22:01 »
Share

Красномовненько. Піськи імені Рядковського, Крючкова та Жаботюка взагалі зеро.
Logged
www3
Active user

Posts: 712


View Profile
« Reply #632 on: 29.01.19 , 11:01 »
Share

Спасибо за статистику, очень даже хороший аргумент.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 379


View Profile
« Reply #633 on: 29.01.19 , 14:01 »
Share

Що до ІС на Кривий Ріг то нам потрібно його зберегти- там можна робити і заїзд в Рокувату і подовжувати до Запоріжжя але потрібно робити все щоб його зберегти і зробити щоденно.
Про Сраковатую подобным деятелям еще с 2014 года говорится с года в год одно и тоже, говорилось раз 100. За 5 лет так и не дошло. Ну не проблема сделать это еще 1 раз. И не будет он ежедневным, черезденным вполне отвечает потребностям.
Нагадую що Криворізький ІС який має набагато кращий графік влітку ходив з заселеністю  в середньому трохи більше 50%. Та і наголошую що і за 3 години по Кривому Рогу склад обслужитись не встигне.
98% трохи больше 50% это да. Цыфры с потолка. Диванный стратег-замнод в действии. Вагоны лок.тяги на Кривой Рог обслуживаются только в Киеве и это без вариантов.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 441


View Profile
« Reply #634 on: 15.02.19 , 13:02 »
Share

Та і без статистики все зрозуміло. Проблема в тому, що зворотній, нічний рейс, краще б все таки пускати через Святогірськ - задля уповільнення. Якщо денний пустити напряму через Чугуїв, вийде асиметрія, що якби не комільфо(хоча прецеденти такого є, той же "Миколаїв", який через Білу Церкву проїжджає тільки в одному напрямку).
Якщо дозволити собі подальші фантазії, я би тоді для "симетрії" пустив би Ужгород-Лисичанськ у напрямку Лисичанська через Святогірськ. Таким чином, вийшов би нормальний овернайт з Харкова на Луганщину: прибуття в Лисичанськ було б не о 4.15 ранку, а о 6.15, відправка назад у бік Харкова не о 6.50, а хоча б о 7.50: таким чином на цей потяг вранці встигнуть добратися жителі більшості околиць агломерації: до Лисичанська з Тошківки, Золотого, до Сєвєра і Рубіжного з боку Старобільська і Нового Айдару.(для подальших ключових точок маршрута зсув графіка на 1-1,5 години вперед негативно не позначиться: Харків о 13 замість 12, Київ о 23:30, Львів о 9.30, Ужгород о 16.30)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!