Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Графіки руху на період електрифікації Долинська - Миколаїв

Pages: [1] 2 3
Print
Author Topic: Графіки руху на період електрифікації Долинська - Миколаїв  (Read 2740 times)
jbond989
Active user

Posts: 1012


View Profile
« on: 17.02.18 , 22:02 »
Share

Давайте подумаємо, якими можуть бути графіки, якщо ділянку Долинська - Миколаїв повністю закриють.
Порівнюючи графіки поїздів поїздів 121 та 375, можна зробити висновок, що час проїзду з Долинської до Миколаєва через Тимкове - Апостолове на 3,5 години більший, ніж напряму.
Це може мати такі наслідки:
1) Інтерсіті 766/765 Київ - Херсон не встигатиме обертатись з/на 775/776 Київ - Харків.
2) Черезденний 110/109 Львів - Херсон не встигатиме обертатись одним складом.
3) Маршрут 61/62 Москва - Миколаїв знову завернуть через Апостолове - Херсон. Як наслідок - не буде можливості призначати 161/162 Миколаїв - Київ його перестійним складом.
4) Не буде вистачати часу призначати оборотний 205/206 Миколаїв - Київ денним графіком перестійними складами від 121/122.
Які будуть пропозиції щодо вирішення цих проблем?

Пункт 2) може мати таке рішення:
Змінити маршрут поїзда 110/109 Львів - Херсон через станції Вапнярка - Помічна - Колосівка. Тоді він вкладається в 19 годин, як зараз.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6957


View Profile
« Reply #1 on: 18.02.18 , 00:02 »
Share

Пункт 2) може мати таке рішення:
Змінити маршрут поїзда 110/109 Львів - Херсон через станції Вапнярка - Помічна - Колосівка. Тоді він вкладається в 19 годин, як зараз.
100% що 109/110 повинен йти через Колосівку, Вознесенськ, Певомайськ-на-Пузі. Він так історично ходив. Пускати його через Апостолове це повний фініш.

Доля 765/766 дійсно дуже туманна, можлива навіть його відміна.

А взагалі, думаю, що це сильно вдарить по літніх поїздах у напрямку Херсону.
1. Усі поїзди по одноколійці через Апостолове не всунути. 255/256 може через Колосівку ходити.
2. Денні додаткові поїзди типу 205/206 просто не зможуть обертатися на нічні поїзди. 
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #2 on: 18.02.18 , 01:02 »
Share

1. Усі поїзди по одноколійці через Апостолове не всунути. 255/256 може через Колосівку ходити.
Помошная-Колосовка тоже не резиновая...
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #3 on: 18.02.18 , 02:02 »
Share

Доля 765/766 дійсно дуже туманна, можлива навіть його відміна.

можна було б відмінити 775/776 заради збереження херсонського ІС, але ж тоді він і не вкладеться в зручне відправлення після відкриття метро і прибуття до закриття метро
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4 on: 18.02.18 , 03:02 »
Share

але ж тоді він і не вкладеться в зручне відправлення після відкриття метро і прибуття до закриття метро
Обрежут по Николаеву (и то не факт) и пойдет диспетчерским графиком по обычному маршруту, на какие-то может будут отменять. Не думаю, что там постоянно будет 100% перекрытие.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2196


View Profile
« Reply #5 on: 18.02.18 , 04:02 »
Share

На період "модернізації". ІМХО, укладання других колій заважатиме куди більше.
Ну і від темпів робіт залежить. Можете згадати та порівняти дві електрифікації. Полтава - Люботин (Харків), де рух взагалі майже не припинявся, і Полтава-Лозова, з ледь не повним перекриттям двіжухи десь на півроку (але там ще й багато де колії перекладали для зміни радіусів кривих).
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #6 on: 18.02.18 , 09:02 »
Share

Люди дорогие я в отделении попробую взять графики грузовых и пассажирских поездов на этот период там все будет видно.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2325


View Profile
« Reply #7 on: 18.02.18 , 12:02 »
Share

Сьогодні Кравцов твітнув про покращення для Сум, Конотопа через призначення причіпних Харків - Херсон.
Дивно буде, якщо в березні відмінять 775/776 і 765/766 з цими вагонами.
Мені здається, що все-таки якісь поїзда залишать на ділянці Долинська - Миколаїв: 765/766 і 61/62 і якийсь приміський.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #8 on: 18.02.18 , 14:02 »
Share

Сегодня спрашивал у диспетчеров которые работают на участках Долинская - Николаев и Николаев - Херсон - Апостолово то говорят что  графики есть но пока только наброски, и вроде как 765\766 будет через Кривой Рог и Апостолово а как оно будет они еще сами не знают ждут указания с выше.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1012


View Profile
« Reply #9 on: 18.02.18 , 18:02 »
Share

Можна ще до Миколаєва прокласти маршрут через Помічну - Колосівку:
ім.Шевченка - Помічна = 129 км (поїзд 147 проїжджає за 2:30 з 5-ма зупинками)
Помічна - Колосівка = 145 км (поїзд 148 проїжджає за 2:50 з 5-ма зупинками)
Колосівка - Миколаїв = 104 км (поїзд 142 проїжджає за 1:40 без зупинок)
На кожну ззупинку в графіку закладаєтья +6 хв (2 гальмування + 2 стоянка + 2 розгін)
Якщо їхати без зупинок, то теоретично можна проїхати на 60 хв швидше. Але треба додати 3 по 20 хв на зміну локомотивів по Шевченка, Помічній та Колосівці.
Тоді час проходження ділянки ім.Шевченка - Миколаїв через Помічну - Колосівку становитиме 7 годин рівно.

Для маршруту через Тимкове - Апостолове:
ім.Шевченка - Апостолове = 271 км (поїзд 101 проїжджає за 4:50 з 3-ма зупинками: КР - 10хв, Тимкове - 22хв, Долинська - 3хв )
Апостолове - Миколаїв = 164 км (поїзд 376 проїжджає за 2:17 з 4-ма зупинками)
Тоді час проходження ділянки ім.Шевченка - Миколаїв через Тимкове - Апостолове становитиме 7:42, враховуючи +20 хв на зміну локомотиву по Апостолово та +15 хв на зміну бригади по Шевченка.

Висновок:
1) ім.Шевченка - Помічна - Колосівка - Миколаїв  = 378 км (233 км під дизельною тягою) за 7:00
2) ім.Шевченка - Тимкове - Апостолове - Миколаїв = 435 км (164 км під дизельною тягою) за 7:42
для поїздів категорії НЕ складом із 18 вагонів.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.072 seconds with 21 queries.