Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Словакия изучает два варианта запуска поезда в Ужгород

Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Словакия изучает два варианта запуска поезда в Ужгород  (Read 3830 times)
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #10 on: 20.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

А якщо з Ужгорода запустити рейковий автобус?наприклад до Великих Капушан, а звідти вже на словацьких поїздах.
Все рельсовые автобусы сейчас отбирают на мегапрожект Киев-Борисполь.
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #11 on: 20.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

А що би тоді можна придумати щоб не робити великих капітало-вкладень?Може тоді найдуть 2 вагони сидячі і катати їх як угорці катають на ділянці Загонь - Чоп.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #12 on: 20.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

Не совсем понимаю, что тут обсуждают? Словакия огласила два варианта, при чем тут наши рельсовые автобусы и т.п...
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #13 on: 21.02.18 , 06:02 »
Share Reply with quote

На мою думку словацькі варіант не є дуже логічними, перший по заміні кол.пар вже маємо в Чопі таке, хіба система SUW.Другий  варіант дуже затратний і не думаю що словаки такі багаті щоб викидати такі гроші,а наші не можуть довести до порядку то що є (чоп - мукачево евро колія наприклад ) от ми і обговорюєм різні варіанти щоб і нове сполучення було і людям вийшло Добре.

Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #14 on: 21.02.18 , 06:02 »
Share Reply with quote

Не совсем понимаю, что тут обсуждают? Словакия огласила два варианта, при чем тут наши рельсовые автобусы и т.п...
Ну так собственно они и обсуждаются. При первом варианте - надо где-то искать подвижной состав, чтобы на нем ездить по широкой колее в Словакию, и искать его надо явно не у словаков - вот и всплыли автобусы.
При втором варианте надо понять где будет конечная гипотетической евроколеи...

чоп - мукачево евро колія наприклад
...но кстати если вспомнить про евроколею от Чопа, то возможно малыми затратами вопрос решается вообще без открытия нового погранперехода - по аналогиии с венгерским прожектом, запуском поезда через Чиерну - Чоп до Мукачево (и организацией стыковочного рейса Чоп- Ужгород).
Logged
snookerok
Active user

Posts: 801


View Profile
« Reply #15 on: 21.02.18 , 09:02 »
Share Reply with quote

А колись йшла з Словаччини через Ужгород 2 на Чоп евро колія навіть  пасажирський поїзд їздив на Румунію, а в часи Кірпи її успішно розібрали...
Ви мабуть щось плутаєте. Поїзд в Румунію їздив через Чієрну-Чоп.
Logged
bliskun
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #16 on: 21.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Словаки хочуть щоб УЗ добудувала колію до ст. Ужгород  для запуску потягів до Братислави та Праги. Ужгород чомусь їм цікавіший ніж Чоп
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2436


View Profile
« Reply #17 on: 21.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Уже б ездили все в Мукачево, и венгры, и словаки. Смысл достраивать европейскую колею в разных городах?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #18 on: 21.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

В цій дискусії забули згадати про Рахів, який давно (ще з 2014 року) бажає прийняти сполучення з Братислави, Праги та Відня. Жарт, звичайно, але до того йде... що євроколія, своїми щупальцями заходитиме вглиб України... і з часом "проковтне" її.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3843


View Profile
« Reply #19 on: 21.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Чому я не здивований.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.099 seconds with 20 queries.